PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

  • Autor
  • Zpráva
Zz
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#1 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Zz »

Zdravím všechny!
Tak jsem si přečetl v jedné poradně a tady na forku články ve smyslu proč nekoupit diesel a docela mě zamrazilo.Ze tří nejhorších závad,mě klepou na dveře dvě,z toho ta jedna je už jednou nohou ve dveřích.
To že mi drtek sákne turbo a že mám cca po každých 2tkm v hadici k mezichladiči trošku oleje,to nějak neřeším.Motor táhne pěkně,nekouří a nevyluzuje žádné nepřiměřené zvuky.Navíc je to věc která se dá zhruba za 10tkč opravit.
Horší je to s dvouhmotovým setrvačníkem,o jehož existenci jsem neměl sebemenší tušení.Bohužel je to pravděpodobně to,co mi brzy udělá pápá.Po vypnutí motoru se ozve od spojky podezřelé zazvonění,při rozjezdu se občas ozve vrznutí,při přidání a ubrání plynu na čtyřku cítím slabé cuknutí.Když k tomu přičtu že mám najeto 151tkm,vypadá to přesně na něj.Oprava prý přijde na cca 25000,-Já našel na net.obchodě setrvák na V40 zhruba za 17000,-
Poslední věc,která prý nevydrží více než 200tkm je common-rail.Tam se cena opravy dle autora pohybuje v závratných částkách a je lepší auto před touto poruchou prodat.Nejhorší je prý když nafta začne přetékat přepadem a trysky mají tím pádem malý tlak.
No a konečně otázka:
Máte někdo s těmito věcmi zkušenosti?Kolik máte najeto na dci bez poruchy common-rail?
Za kolik se dá opravit ten setrvák?
Díky za názory,Zdenda
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#2 Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Lachtan »

Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko.... 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#3 Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Jarda S40 »

Lachtan píše:Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko.... 8)
No sou i jiné důvody proč stahovat kalhoty :lol:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 128
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

#4 Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Rychlik »

Mam najeto 265tkm, za celou dobu jsem resil prasklou hadici od turba - cca 900kc a nedavno take vodni pumpu (cerpadlo), cca 4500kc. Je znat, ze pomalu zacina promlouvat spojka a pri rozjezdu nekdy trosicku vrzne, lozisko je ale zatim alespon dle "testu" zatim v poradku, proto jsem pripraven, ze az situace nastane, vymenim spojku - celou sadu. Co se tyka zhasinani motoru, ve vetsine pripadu zhasne krasne, ale nekdy se take stane, ze se jakoby "zatrepe" trochu vic nez je normalni. Ze by to tedy byl ten setrvacnik? Kazdopadne to dela temer od zacatku, ono vubec ten motor ma jiz od nova trosku klepavejsi zvuk (nekdy), ale po nekolika prohlidkach ve volvu konstatovali, ze je motor v poradku. Celkove secteno podtrzeno, za celou dobu (6 let) je s autem maximalni spokojenost. Otazka co prijde v budoucnu... :tlesk:
_________________
VOLVO V40, 1,9TDi - 85kW, D4192 T3, r.v. 11/2001 Obrázek
VOLVO V50, 2,0D - 100kw 3/2008 - Father's car

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1676
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#5 Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Harry »

mám auto třetí rok, a zatím nic (ťuky ťuk), najeto 125tkm. mám z rozebranýho auta i ten setrvák a spojku, asi si to tedy nechám, když mě takhle strašíte :) původně jsem to chtěl prodat, ale když je to takhle, tak si to nechám pro sebe. ;-) 8)
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 128
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

#6 Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Rychlik »

A neprodas ani kdyz budu moc dyndat? 8) :D
_________________
VOLVO V40, 1,9TDi - 85kW, D4192 T3, r.v. 11/2001 Obrázek
VOLVO V50, 2,0D - 100kw 3/2008 - Father's car

Zz
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#7 Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Zz »

Lachtan píše:Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko.... 8)
Jde o to jak je daleko a jak rychle umím stahovat gatě :D
Jinak zatím vedou ty kladné názory,takže mě kousek strachu opustil.
K tomu setrvačníku,další příznak prý může být kolísání otáček na volnoběh,což se mi už 2x přihodilo.Vždy při dlouhým popojíždění v koloně.
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1676
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#8 Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Harry »

Rychlik píše:A neprodas ani kdyz budu moc dyndat? 8) :D
ne-e ;-) 8)
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#9 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od filippek »

Mam par dotazu ohledne setrvacniku. Nic o tom nevim, tak jen me to zajima, chci se vzdelat a nikde na netu jsem toho moc nenasel, krom toho, ze je drahej a ze se da nejakym zpusobem odrovnat. z toho plynou me dotazy:
1) mam dvouhmotu?
2) vcem je rozdil mezi dvouhmotou a jednohmotou (krom toho ze dvou ma byt komfortnejsi) a jsou zamenitelne? (myslim jestli pokud odejde dvouhmota, tak jestli lze nahradit levnejsi jednohmotou bez nejakych rizik apod.)
3) jak jde setrvacnik odrovnat? Konkretne dvouhmota (pokud ji teda mam, jak si myslim)
4) nekde se to tu uz resilo, startovat se seslapnutou spojkou ci bez? Jaky je v tom rozdil a co se teda nici a proc? (kamaradka u aurisu bez seslaple spojky nenastartuje)
Vic dotazu me ted snad nenapada, tak za vysvetleni dekuji.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#10 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od filippek »

To mi nerikejte, ze nikdo nezna ani na jednu z mych otazek odpoved. Je tu preci dost znalych, aby neco o setrvacniku vedeli :mrgreen: ..
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 128
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

#11 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Rychlik »

Radeji odpovedi necham na zkusenejsi. Jen dodam, ze me vzdycky vsichni ucili startovat a vypinat motor s vyslaplou spojkou. Preci jen se tim odlehci altiku u startovani...
_________________
VOLVO V40, 1,9TDi - 85kW, D4192 T3, r.v. 11/2001 Obrázek
VOLVO V50, 2,0D - 100kw 3/2008 - Father's car

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#12 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od filippek »

Rychlik píše:Radeji odpovedi necham na zkusenejsi. Jen dodam, ze me vzdycky vsichni ucili startovat a vypinat motor s vyslaplou spojkou. Preci jen se tim odlehci altiku u startovani...
Ted jen abych tomu dobre rozumel..vyslapla spojka znamena seslapnuty pedal, nebo noha ze spojky, tudiz neutral? :oops:
A bud tady na me vsichni kaslou, nebo mistni znnalci (tusim ze tu je i par mechaniku a urcite i par technicky znalych) nejsou takovi znalci a neznaji odpoved ani na jednu z tehle otazek?
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#13 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od ksw »

filippek píše:
Rychlik píše:Radeji odpovedi necham na zkusenejsi. Jen dodam, ze me vzdycky vsichni ucili startovat a vypinat motor s vyslaplou spojkou. Preci jen se tim odlehci altiku u startovani...
Ted jen abych tomu dobre rozumel..vyslapla spojka znamena seslapnuty pedal, nebo noha ze spojky, tudiz neutral? :oops:
A bud tady na me vsichni kaslou, nebo mistni znnalci (tusim ze tu je i par mechaniku a urcite i par technicky znalych) nejsou takovi znalci a neznaji odpoved ani na jednu z tehle otazek?
zkus tento link
http://www.subaru-club.cz/forums.php?m=posts&q=173 :ryby:
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#14 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od ksw »

a toto se mi líbí :
To že tuto naprosto NEDOKONALOU ZÁLEŽITOST používá též Subaru je podle mne ÚPADEK (mravů, kultury, zkrátka všeho, hlavně) KVALITY ZNAČKY!
NA CO POTŘEBUJÍ NA BENZIŇÁKU TOHLECTO?! To je zase nějaká zlotřilost od Toyoty!
:mrgreen: :mrgreen:
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S 40 r.v.2000 1.8 90 kW manuál
Bydliště: Karlovy Vary

#15 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Millan »

filippek píše:Mam par dotazu ohledne setrvacniku. Nic o tom nevim, tak jen me to zajima, chci se vzdelat a nikde na netu jsem toho moc nenasel, krom toho, ze je drahej a ze se da nejakym zpusobem odrovnat. z toho plynou me dotazy:
1) mam dvouhmotu?
2) vcem je rozdil mezi dvouhmotou a jednohmotou (krom toho ze dvou ma byt komfortnejsi) a jsou zamenitelne? (myslim jestli pokud odejde dvouhmota, tak jestli lze nahradit levnejsi jednohmotou bez nejakych rizik apod.)
3) jak jde setrvacnik odrovnat? Konkretne dvouhmota (pokud ji teda mam, jak si myslim)
4) nekde se to tu uz resilo, startovat se seslapnutou spojkou ci bez? Jaky je v tom rozdil a co se teda nici a proc? (kamaradka u aurisu bez seslaple spojky nenastartuje)
Vic dotazu me ted snad nenapada, tak za vysvetleni dekuji.

Jestli je tam dvouhmota to fakt nevím,ale kámoš ho má na VW a je to asi tak - hlavní nevýhoda je totální RANEC při jeho výměně :shock: .....odrovnáš ho jízdou stylu zařadim 5-tku a pojedu si 20km za hodinu on to právě pobere,ale tebe to pak bude brát při jeho nákupu takže pokud auto řídí řidič a né kopyto měl by vydržet jako jednohmota a startování no se sešláplou spojkou šetříš i chudáka startéra,kterej toho má dost na roztáčení,jestli tím šetříš setrvák to bych si netroufal říct
_________________
S 40 r.v.2000 1.8 BA 90 kW B4184 S2 manuál

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 31
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlučín u Opavy
Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
Bydliště: Hlučín u Opavy

#16 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Zdenda1 »

zdravim vas. chci se zeptat jestli na tento typ motoru D4192T4, typ prevodovky bohuzel neznam, se da dát misto dvouhmoteho setrvacniku pouze jednohmoty.? diky za radu

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Urvanej »

převodovka M56, bohužel klasickej setrvák tu skříň pošle do kytek, ale za jak dlouho, to si netroufám ani odhadovat.
Nejjednodušší operace co se s dvouhmotama prasí je, že se zavaří a jebnou zpátky. Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jm252485
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 139
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

#18 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od jm252485 »

filippek píše:Mam par dotazu ohledne setrvacniku. Nic o tom nevim, tak jen me to zajima, chci se vzdelat a nikde na netu jsem toho moc nenasel, krom toho, ze je drahej a ze se da nejakym zpusobem odrovnat. z toho plynou me dotazy:
1) mam dvouhmotu?
2) vcem je rozdil mezi dvouhmotou a jednohmotou (krom toho ze dvou ma byt komfortnejsi) a jsou zamenitelne? (myslim jestli pokud odejde dvouhmota, tak jestli lze nahradit levnejsi jednohmotou bez nejakych rizik apod.)
3) jak jde setrvacnik odrovnat? Konkretne dvouhmota (pokud ji teda mam, jak si myslim)
4) nekde se to tu uz resilo, startovat se seslapnutou spojkou ci bez? Jaky je v tom rozdil a co se teda nici a proc? (kamaradka u aurisu bez seslaple spojky nenastartuje)
Vic dotazu me ted snad nenapada, tak za vysvetleni dekuji.
Jednohmota = SMF (Single Mass Flywheel)
Dvouhmota = DMF (Dual Mass Flywheel)
Rozdíl je v konstrukci - SMF je z jednoho kusu a může se na něm opotřebovat tak akorát věnec se zuby pro startér. DMF je v zásadě ze dvou kusů na společné ose, které jsou propojeny pružinami a umožňují tak mírné vzájemné pootáčení. Cílem je odstranění vibrací a kmitů mezi motorem a převodovkou.
Problém, který nejvíc DMF ničí je podtáčení motoru (udává se akcelerace pod 2000 otáček na vyšší kvalty) a nešetrné brždění motorem. Oboje dává DMF velké rázy, které ničí ty pružiny, které se pak vymačkají a systém nefunguje. Mění se v naprosté většině celá sada (tedy včetně spojky). Je tady k tomu někde topic, protože existují kromě originálu i aftermarkety (výrazně levnější), jenom je třeba přesně znát průmer.
Záměna DMF -> SMF může být riskantní, pokud převodovka není konstruovaná i pro SMF, tak ji rázy a kmitání může docela rychle odrovnat. Na Octavii se to ale dělá (zaměňuje), protože byly varianty jak s SMF, tak DMF. Bude taky záležet na stylu jízdy a druhu provozu. Záměna (u Octavie -viz škodafórum) vychází cca na půlku s tím, že pak už je to na doživotí.
Jinak DMF je typické kurvítko - efekt je sporný (z hlediska porovnání cena/výkon), náklady enormní a v každém případě jisté (nejde o to, zda to odejde, jde jen o to, kdy)
Startovat je lepší se sešlápnutou spojkou - startér neprotáčí převodovku a spojkové ložisko je na to připravené. Některá auta (nové koncerny) ani bez vyšlápnuté spojky nenatočíš.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 31
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlučín u Opavy
Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
Bydliště: Hlučín u Opavy

#19 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Zdenda1 »

zdravim, mozna hloupa otazka, ale jak a kde zjistim jestli ma moje Volvo dvouhmotu, nebo jednojmoty setrvacnik.?
diky

jm252485
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 139
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

#20 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od jm252485 »

Co zkusit VIN číslo a VIDA systém? Pokud nemáš nikoho, kdo má VIDU, tak VIN číslo a zavolat do autorizáku, ti by měli mít jasno.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#21 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Urvanej »

Který volva dvouhmotu neměly? sedmy a starší, první devítky, trojky, čtyřky, ale tim to tak končí ne?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#22 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od yoby »

jen myšlenka, klidně mi jí vyvraťte... když je dvouhmota, tak při zastavení v kopci, zařazení jedničky a puštění brzdy bez ruční auto lehce houpne (couvne) jak se v dvouhmotě stlačí pružiny. U jednohmoty ve stejném případě se auto ani nehne? Pak by možná moje 40 dvouhmotu neměla.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od Urvanej »

:-) řekl bych, že vůle v zubech převodovky ti tuto metodu dost znepřesní...
Každopádně by se tento postup projevoval u dvouhmoty na každou stranu (čumák nahoru nebo dolu) jinak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#24 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od yoby »

Pak ta mišíbuší převodovka ve 40 je kurwa přesnější než volví v 70 :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#25 PŘEVODY: Dvouhmotový setrvačník , common-rail

Příspěvek od old.fashioned »

kvality čtyřicítek oproti větším modelům se projeví až v následujících 20 až 30 letech :) :D
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“