
SRS/AIRBAG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trutnov
SRS/AIRBAG
Dnes jsem jel domů,a zničeho nic se mi zakouřilo z ovládání topení
.Tak jsem ho vyndal a elekrikář mi řekl že tam odešel nějakí tranzistor,tak jsme ho obědnali,bohužel bude aš příští týden.Nicméně na funkci to nemá aš takoví vliv jenom nefunguje podsvícení.Akorát že od té doby mi svítí oranžoví trojůhelník a píše mi to SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND a taky mi nějak zlobí automat vyřazuje až když klesnou otáčky pod pětset za minutu nevíte náhodou někdo co stím?Popřípadě někoho solidního s diagnostkou v okolí Trutnova?

_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
SRS/AIRBAG
vymenit olej v prevodovce a ta hlaska dringend ma vyznam jako ze dost nutne!
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
SRS/AIRBAG
Tipuju, že ta hláška bude to, před čím všichni varujou v sekci audio, když se mluví o výměně audia - neodpojovat tenhle panel, jinak se objeví chybová hláška airbagů. Pomůže zřejmě jen diagnostika.koch píše:vymenit olej v prevodovce a ta hlaska dringend ma vyznam jako ze dost nutne!
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
SRS/AIRBAG
nediv se že ti to piše takovyhle věci když se ti zakouřilo z ovladani klima po CANu jde několik informací a pokud přerušiš vypalenim jeji cestu tak to pak nemuže přece chodit... ale taky to SRS mohlo nahlasit jen protože jsi to jen odpojil 

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
SRS/AIRBAG
jj uz se to tu resilo
starsi modely po znovu zapojeni klimi modulu
nahlasi SRS chybu
odstranit se da jedine pres diagnostiku
jinak je klidne mozne ze ti odeslo neco vic v tom panelu
docela bych ti doporucil ho cely vymenit
starsi modely po znovu zapojeni klimi modulu
nahlasi SRS chybu
odstranit se da jedine pres diagnostiku
jinak je klidne mozne ze ti odeslo neco vic v tom panelu
docela bych ti doporucil ho cely vymenit
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
SRS/AIRBAG
ty jo zase sme u te srs kontrolky...
marro na toto od tebe urcite jako od fachmana dostanu vyjadreni...
v kazdem OFICIALNIM navodu k instalaci cehokoliv u ceho se odpojuje baterka, ve vadisu a dalsich zdrojich jsem se docet o tom ze jediny spravny postup nezpusobujici problemy pri odpojovani baterie je tento:
- klicek do polohy 0
- pockat cca pet minut
- odpojit baterii
pri opetovne instalaci baterie
- klicek do polohy II
- pripojit baterii
jakykoliv jiny postup nez vyse popsany muze a vede k nejkemu problemu...
co je na tom pravdy?
marro na toto od tebe urcite jako od fachmana dostanu vyjadreni...
v kazdem OFICIALNIM navodu k instalaci cehokoliv u ceho se odpojuje baterka, ve vadisu a dalsich zdrojich jsem se docet o tom ze jediny spravny postup nezpusobujici problemy pri odpojovani baterie je tento:
- klicek do polohy 0
- pockat cca pet minut
- odpojit baterii
pri opetovne instalaci baterie
- klicek do polohy II
- pripojit baterii
jakykoliv jiny postup nez vyse popsany muze a vede k nejkemu problemu...
co je na tom pravdy?
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trutnov
SRS/AIRBAG
Děkuji za rady,hned zítra to skusím v Hradci ve Volvu co mi tam řeknou na ten airbag.No a stou převodovkou teda nevim olejem to ale asi nebude jelikož tam je cca 3000km.Každopádně se pak ozvu co stím bylo a hlavně co to stálo :?
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
SRS/AIRBAG
to jedes do origos servisu v HK?PecaTu píše:Děkuji za rady,hned zítra to skusím v Hradci ve Volvu co mi tam řeknou na ten airbag.No a stou převodovkou teda nevim olejem to ale asi nebude jelikož tam je cca 3000km.Každopádně se pak ozvu co stím bylo a hlavně co to stálo :?
nejdriv tam zavolej jestli budou mit cas se ti na to mrknout
docela maj dost prace stihnout vsechny zakazky

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
SRS/AIRBAG
ja myslel ze uz si tento postup zkouselkoch píše:ty jo zase sme u te srs kontrolky...
marro na toto od tebe urcite jako od fachmana dostanu vyjadreni...
v kazdem OFICIALNIM navodu k instalaci cehokoliv u ceho se odpojuje baterka, ve vadisu a dalsich zdrojich jsem se docet o tom ze jediny spravny postup nezpusobujici problemy pri odpojovani baterie je tento:
- klicek do polohy 0
- pockat cca pet minut
- odpojit baterii
pri opetovne instalaci baterie
- klicek do polohy II
- pripojit baterii
jakykoliv jiny postup nez vyse popsany muze a vede k nejkemu problemu...
co je na tom pravdy?

jedine co vime ze modely 2002 a vis s SRS problem po vypojeni baterky nemaji
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
SRS/AIRBAG
jeste jsem to nezkousel... ten adapter mi jeste nedorazil... vratilo se mu to zpatky protoze nevyplnil papirek pro celniky... kazdopadne jedu do toho...
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
SRS/AIRBAG
aha tak snad zahadu pak rozlustis 

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60
SRS/AIRBAG
killer píše:docela bych ti doporucil ho cely vymenit


Mohla by to byt docela rana.
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trutnov
SRS/AIRBAG
Tak jsem dnes byl v HK ve Volvo servisu na celkovou diagnostiku. Poté co z tiskárny vyjeli dvě áčtyřky odzhora aš dolů plné všech možný a nemožných závad
tak jsem se lehce zapotil,mechanik mi posléze řekl že šli všechny vymazat
.Takže počítač mám bez chyby,ale ta převodovka stále zlobý
asi si budu muset zvyknout že při zastavení se mi to nachvíli celi rozklepe 




_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
SRS/AIRBAG
hm tak to si mel stestiPecaTu píše:Tak jsem dnes byl v HK ve Volvo servisu na celkovou diagnostiku. Poté co z tiskárny vyjeli dvě áčtyřky odzhora aš dolů plné všech možný a nemožných závadtak jsem se lehce zapotil,mechanik mi posléze řekl že šli všechny vymazat
.Takže počítač mám bez chyby,ale ta převodovka stále zlobý
asi si budu muset zvyknout že při zastavení se mi to nachvíli celi rozklepe

ale ten automat by mel snad jit nastavit
pokud to ovsem nedela takto u vsech aut defaultne
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trutnov
SRS/AIRBAG
No bylo mi řečeno že podle počítače je vše v pořádku a nic o nastavování automatu neříkali i když jsem jim říkal že od tý doby špatně řadí tak nevím.Kdyby někdo náhodou věděl o někom poblíž Trutnova kdo má diagnostiku nebo se vyzná v automatech tak mi prosím napište.Jo a jinak ta diagnostika mě přišla na 595kč což si myslím že je docela slušná cena.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trutnov
SRS/AIRBAG
Dneska jsem neměl nic moc na práci, tak jsem si trochu hrál s autem.Zjistil jsem že za ty klesající otáčky zřejmě nebo de moct automat jak jsem se domníval, ale samotnej motor,jelikož při zařazeným volnoběhu a prošlápnutí plynového pedálu se otáčky dostasnou pod šescet za min. auto se zaklepe a pak se to srovná.Takže usuzuji že bude něco s klapkou nevíte někdo jestli jde pomocí diagnostiki (popřípadě i bez ní) zresetovat hodnoty na klapce?Pochybuji že by byla jenom špinavá jelikož to je odtý doby co se mi zakouřilo z tý palubky,jenom doufám že to neodnesla :?
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
SRS/AIRBAG
To neni klapkou to je prevodovkou bud ventil ktery propousti olej v hydromenicu e nebo primo v menici ,dost casta zavada a kdyz mas kvalt tak se auto snazi jed i kdyz stojis na brze a tak kolisaji otacky??PecaTu píše:Dneska jsem neměl nic moc na práci, tak jsem si trochu hrál s autem.Zjistil jsem že za ty klesající otáčky zřejmě nebo de moct automat jak jsem se domníval, ale samotnej motor,jelikož při zařazeným volnoběhu a prošlápnutí plynového pedálu se otáčky dostasnou pod šescet za min. auto se zaklepe a pak se to srovná.Takže usuzuji že bude něco s klapkou nevíte někdo jestli jde pomocí diagnostiki (popřípadě i bez ní) zresetovat hodnoty na klapce?Pochybuji že by byla jenom špinavá jelikož to je odtý doby co se mi zakouřilo z tý palubky,jenom doufám že to neodnesla :?
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trutnov
SRS/AIRBAG
Původně jsem si také myslel že to je převodovkou,ale když mám zařazenej neutrál tak jestli to je stejné jako u manuálu tak se točí jenom stálej pohon a je vyřezeno a přesto když prošlápnu plynovej pedál tak otáčky spadnou nachvíli příliš nízko.Je zajmavé že když je to studené tak to neudělá.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
SRS/AIRBAG
tak to mne dela takePecaTu píše:Původně jsem si také myslel že to je převodovkou,ale když mám zařazenej neutrál tak jestli to je stejné jako u manuálu tak se točí jenom stálej pohon a je vyřezeno a přesto když prošlápnu plynovej pedál tak otáčky spadnou nachvíli příliš nízko.Je zajmavé že když je to studené tak to neudělá.
kdyz vyradim a proslapnu plyn tak klesne rucicka pod 800 a pak se hned srovna
pri studenem motoru si auto drzi otacky nad 1000 a opravdu to neudela
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
SRS/AIRBAG
quote]
ja myslel ze uz si tento postup zkousel
jedine co vime ze modely 2002 a vis s SRS problem po vypojeni baterky nemaji[/quote]
A já vím, že moje S60 z 2002 je pořád háklivá na vyndání baterky, též mi to hlásilo SRS
ja myslel ze uz si tento postup zkousel

jedine co vime ze modely 2002 a vis s SRS problem po vypojeni baterky nemaji[/quote]
A já vím, že moje S60 z 2002 je pořád háklivá na vyndání baterky, též mi to hlásilo SRS

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5304
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
SRS/AIRBAG
Ať nezakládá nové téma, píší zde.
Dneska se po nastartování V70 objevila hláška( SRS /airbag nutný servis ) není to doprovázeno žádným vykřičníkem nebo trojúhelníkem ve středu paluby. Snazil jsem se hýbat kabely pod sedadlem řidiče, protože přestal fungovat výhřev sedadla tak jestli jsem ná okamžik neodpojil pytel. Je to možné nebo to může mít i jiný důvod?
Dneska se po nastartování V70 objevila hláška( SRS /airbag nutný servis ) není to doprovázeno žádným vykřičníkem nebo trojúhelníkem ve středu paluby. Snazil jsem se hýbat kabely pod sedadlem řidiče, protože přestal fungovat výhřev sedadla tak jestli jsem ná okamžik neodpojil pytel. Je to možné nebo to může mít i jiný důvod?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
SRS/AIRBAG
Jen tak samo od sebe to moc nedělá. Spíš bych to viděl na ten konektor.PINĎABC píše:Ať nezakládá nové téma, píší zde.
Dneska se po nastartování V70 objevila hláška( SRS /airbag nutný servis ) není to doprovázeno žádným vykřičníkem nebo trojúhelníkem ve středu paluby. Snazil jsem se hýbat kabely pod sedadlem řidiče, protože přestal fungovat výhřev sedadla tak jestli jsem ná okamžik neodpojil pytel. Je to možné nebo to může mít i jiný důvod?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5304
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
SRS/AIRBAG
Napadlo mě to, ale potřeboval jsem uklidnit
díky!!

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5304
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
SRS/AIRBAG

edit: pročetl jsem si zahraniční fora a tam ta chyba v některých případech znamenala výměnu nějaké jednotky v řádech tisíců korun.

Prubnu vyhodit sedadlo, očistit a přostříkam kontaktolem kontakty a bude se modlit za zdárně vyřešenou banalitu

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5304
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
SRS/AIRBAG
Nepomohlo
Možná by pomohla origo diagnostika!? Setkal jste se stim už někdo??

Možná by pomohla origo diagnostika!? Setkal jste se stim už někdo??
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]