SRS/AIRBAG

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#1 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PecaTu »

Dnes jsem jel domů,a zničeho nic se mi zakouřilo z ovládání topení :(.Tak jsem ho vyndal a elekrikář mi řekl že tam odešel nějakí tranzistor,tak jsme ho obědnali,bohužel bude aš příští týden.Nicméně na funkci to nemá aš takoví vliv jenom nefunguje podsvícení.Akorát že od té doby mi svítí oranžoví trojůhelník a píše mi to SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND a taky mi nějak zlobí automat vyřazuje až když klesnou otáčky pod pětset za minutu nevíte náhodou někdo co stím?Popřípadě někoho solidního s diagnostkou v okolí Trutnova?
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#2 SRS/AIRBAG

Příspěvek od koch »

vymenit olej v prevodovce a ta hlaska dringend ma vyznam jako ze dost nutne!

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#3 SRS/AIRBAG

Příspěvek od Kuba »

koch píše:vymenit olej v prevodovce a ta hlaska dringend ma vyznam jako ze dost nutne!
Tipuju, že ta hláška bude to, před čím všichni varujou v sekci audio, když se mluví o výměně audia - neodpojovat tenhle panel, jinak se objeví chybová hláška airbagů. Pomůže zřejmě jen diagnostika.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 SRS/AIRBAG

Příspěvek od marra »

nediv se že ti to piše takovyhle věci když se ti zakouřilo z ovladani klima po CANu jde několik informací a pokud přerušiš vypalenim jeji cestu tak to pak nemuže přece chodit... ale taky to SRS mohlo nahlasit jen protože jsi to jen odpojil :mrgreen:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#5 SRS/AIRBAG

Příspěvek od killer »

jj uz se to tu resilo
starsi modely po znovu zapojeni klimi modulu
nahlasi SRS chybu

odstranit se da jedine pres diagnostiku

jinak je klidne mozne ze ti odeslo neco vic v tom panelu
docela bych ti doporucil ho cely vymenit
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#6 SRS/AIRBAG

Příspěvek od koch »

ty jo zase sme u te srs kontrolky...
marro na toto od tebe urcite jako od fachmana dostanu vyjadreni...

v kazdem OFICIALNIM navodu k instalaci cehokoliv u ceho se odpojuje baterka, ve vadisu a dalsich zdrojich jsem se docet o tom ze jediny spravny postup nezpusobujici problemy pri odpojovani baterie je tento:

- klicek do polohy 0
- pockat cca pet minut
- odpojit baterii
pri opetovne instalaci baterie
- klicek do polohy II
- pripojit baterii

jakykoliv jiny postup nez vyse popsany muze a vede k nejkemu problemu...

co je na tom pravdy?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#7 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PecaTu »

Děkuji za rady,hned zítra to skusím v Hradci ve Volvu co mi tam řeknou na ten airbag.No a stou převodovkou teda nevim olejem to ale asi nebude jelikož tam je cca 3000km.Každopádně se pak ozvu co stím bylo a hlavně co to stálo :?
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#8 SRS/AIRBAG

Příspěvek od killer »

PecaTu píše:Děkuji za rady,hned zítra to skusím v Hradci ve Volvu co mi tam řeknou na ten airbag.No a stou převodovkou teda nevim olejem to ale asi nebude jelikož tam je cca 3000km.Každopádně se pak ozvu co stím bylo a hlavně co to stálo :?
to jedes do origos servisu v HK?

nejdriv tam zavolej jestli budou mit cas se ti na to mrknout

docela maj dost prace stihnout vsechny zakazky ;-)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#9 SRS/AIRBAG

Příspěvek od killer »

koch píše:ty jo zase sme u te srs kontrolky...
marro na toto od tebe urcite jako od fachmana dostanu vyjadreni...

v kazdem OFICIALNIM navodu k instalaci cehokoliv u ceho se odpojuje baterka, ve vadisu a dalsich zdrojich jsem se docet o tom ze jediny spravny postup nezpusobujici problemy pri odpojovani baterie je tento:

- klicek do polohy 0
- pockat cca pet minut
- odpojit baterii
pri opetovne instalaci baterie
- klicek do polohy II
- pripojit baterii

jakykoliv jiny postup nez vyse popsany muze a vede k nejkemu problemu...

co je na tom pravdy?
ja myslel ze uz si tento postup zkousel :D
jedine co vime ze modely 2002 a vis s SRS problem po vypojeni baterky nemaji
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#10 SRS/AIRBAG

Příspěvek od koch »

jeste jsem to nezkousel... ten adapter mi jeste nedorazil... vratilo se mu to zpatky protoze nevyplnil papirek pro celniky... kazdopadne jedu do toho...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#11 SRS/AIRBAG

Příspěvek od killer »

aha tak snad zahadu pak rozlustis :)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#12 SRS/AIRBAG

Příspěvek od bandGap »

killer píše:docela bych ti doporucil ho cely vymenit
:shock: :shock:

Mohla by to byt docela rana.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#13 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PecaTu »

Tak jsem dnes byl v HK ve Volvo servisu na celkovou diagnostiku. Poté co z tiskárny vyjeli dvě áčtyřky odzhora aš dolů plné všech možný a nemožných závad :( tak jsem se lehce zapotil,mechanik mi posléze řekl že šli všechny vymazat :D.Takže počítač mám bez chyby,ale ta převodovka stále zlobý :cry: asi si budu muset zvyknout že při zastavení se mi to nachvíli celi rozklepe :cry:
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#14 SRS/AIRBAG

Příspěvek od killer »

PecaTu píše:Tak jsem dnes byl v HK ve Volvo servisu na celkovou diagnostiku. Poté co z tiskárny vyjeli dvě áčtyřky odzhora aš dolů plné všech možný a nemožných závad :( tak jsem se lehce zapotil,mechanik mi posléze řekl že šli všechny vymazat :D.Takže počítač mám bez chyby,ale ta převodovka stále zlobý :cry: asi si budu muset zvyknout že při zastavení se mi to nachvíli celi rozklepe :cry:
hm tak to si mel stesti :)

ale ten automat by mel snad jit nastavit
pokud to ovsem nedela takto u vsech aut defaultne
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#15 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PecaTu »

No bylo mi řečeno že podle počítače je vše v pořádku a nic o nastavování automatu neříkali i když jsem jim říkal že od tý doby špatně řadí tak nevím.Kdyby někdo náhodou věděl o někom poblíž Trutnova kdo má diagnostiku nebo se vyzná v automatech tak mi prosím napište.Jo a jinak ta diagnostika mě přišla na 595kč což si myslím že je docela slušná cena.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#16 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PecaTu »

Dneska jsem neměl nic moc na práci, tak jsem si trochu hrál s autem.Zjistil jsem že za ty klesající otáčky zřejmě nebo de moct automat jak jsem se domníval, ale samotnej motor,jelikož při zařazeným volnoběhu a prošlápnutí plynového pedálu se otáčky dostasnou pod šescet za min. auto se zaklepe a pak se to srovná.Takže usuzuji že bude něco s klapkou nevíte někdo jestli jde pomocí diagnostiki (popřípadě i bez ní) zresetovat hodnoty na klapce?Pochybuji že by byla jenom špinavá jelikož to je odtý doby co se mi zakouřilo z tý palubky,jenom doufám že to neodnesla :?
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#17 SRS/AIRBAG

Příspěvek od Zbynek »

PecaTu píše:Dneska jsem neměl nic moc na práci, tak jsem si trochu hrál s autem.Zjistil jsem že za ty klesající otáčky zřejmě nebo de moct automat jak jsem se domníval, ale samotnej motor,jelikož při zařazeným volnoběhu a prošlápnutí plynového pedálu se otáčky dostasnou pod šescet za min. auto se zaklepe a pak se to srovná.Takže usuzuji že bude něco s klapkou nevíte někdo jestli jde pomocí diagnostiki (popřípadě i bez ní) zresetovat hodnoty na klapce?Pochybuji že by byla jenom špinavá jelikož to je odtý doby co se mi zakouřilo z tý palubky,jenom doufám že to neodnesla :?
To neni klapkou to je prevodovkou bud ventil ktery propousti olej v hydromenicu e nebo primo v menici ,dost casta zavada a kdyz mas kvalt tak se auto snazi jed i kdyz stojis na brze a tak kolisaji otacky??
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#18 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PecaTu »

Původně jsem si také myslel že to je převodovkou,ale když mám zařazenej neutrál tak jestli to je stejné jako u manuálu tak se točí jenom stálej pohon a je vyřezeno a přesto když prošlápnu plynovej pedál tak otáčky spadnou nachvíli příliš nízko.Je zajmavé že když je to studené tak to neudělá.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#19 SRS/AIRBAG

Příspěvek od killer »

PecaTu píše:Původně jsem si také myslel že to je převodovkou,ale když mám zařazenej neutrál tak jestli to je stejné jako u manuálu tak se točí jenom stálej pohon a je vyřezeno a přesto když prošlápnu plynovej pedál tak otáčky spadnou nachvíli příliš nízko.Je zajmavé že když je to studené tak to neudělá.
tak to mne dela take
kdyz vyradim a proslapnu plyn tak klesne rucicka pod 800 a pak se hned srovna
pri studenem motoru si auto drzi otacky nad 1000 a opravdu to neudela
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#20 SRS/AIRBAG

Příspěvek od jou81 »

quote]

ja myslel ze uz si tento postup zkousel :D
jedine co vime ze modely 2002 a vis s SRS problem po vypojeni baterky nemaji[/quote]

A já vím, že moje S60 z 2002 je pořád háklivá na vyndání baterky, též mi to hlásilo SRS ;-)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#21 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PINĎABC »

Ať nezakládá nové téma, píší zde.
Dneska se po nastartování V70 objevila hláška( SRS /airbag nutný servis ) není to doprovázeno žádným vykřičníkem nebo trojúhelníkem ve středu paluby. Snazil jsem se hýbat kabely pod sedadlem řidiče, protože přestal fungovat výhřev sedadla tak jestli jsem ná okamžik neodpojil pytel. Je to možné nebo to může mít i jiný důvod?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#22 SRS/AIRBAG

Příspěvek od hajnej »

PINĎABC píše:Ať nezakládá nové téma, píší zde.
Dneska se po nastartování V70 objevila hláška( SRS /airbag nutný servis ) není to doprovázeno žádným vykřičníkem nebo trojúhelníkem ve středu paluby. Snazil jsem se hýbat kabely pod sedadlem řidiče, protože přestal fungovat výhřev sedadla tak jestli jsem ná okamžik neodpojil pytel. Je to možné nebo to může mít i jiný důvod?
Jen tak samo od sebe to moc nedělá. Spíš bych to viděl na ten konektor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#23 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PINĎABC »

Napadlo mě to, ale potřeboval jsem uklidnit :) díky!!

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#24 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PINĎABC »

:( tak na neoriginální diagnostice to smazat nejde, píše trvalá chyba SRS Airbag Code 00D4

edit: pročetl jsem si zahraniční fora a tam ta chyba v některých případech znamenala výměnu nějaké jednotky v řádech tisíců korun. :shock:
Prubnu vyhodit sedadlo, očistit a přostříkam kontaktolem kontakty a bude se modlit za zdárně vyřešenou banalitu :kuchta:

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#25 SRS/AIRBAG

Příspěvek od PINĎABC »

Nepomohlo :cry:
Možná by pomohla origo diagnostika!? Setkal jste se stim už někdo??
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“