tomik T5 píše:jakej filtr si tam dával,konus bez airboxu? značka? jinak ten zvuk je fakt jen tím filtrem,u cali turbo i mazdy GT-R jsem měl stejnou zkušenost,a nějak si mi připoměl,že to nebylo nepříjemný,tak asi půjde i do T-5....
Dával jsem kónusovej Green - byl tenkrát za moc pěknou cenu na autodoplnky.cz, tak jsem ho vzal. No a ani po roce se mi ten zvuk ještě neoposlouchal sice to syčení při otevřeném ventilu slyšíme dost pravděpodobně jen uvnitř v autě, ale to vůbec neva.
to jo,ale třeba u T4 jsem ani po úplným vyndání filtru nezaznamenal změnu zvuku(airbox tam byl,ale prázdnej)
tak ti nevim...mimochodem,víte někdo,jakej průměr příruby má T5 my00? stejně budu potřebovat novej filtr,tak bych rovnou objednal něco bez airboxu,asi od greenu...dík!
_________________ bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
Kupoval jsem tohle: UNI KÓNUSOVÝ FILTR POWER FLOW CA365 montážní průměr 65mm
Nicméně průměr tý trubky co začíná před váhou vzduchu je u 850tky asi 70mm, takže jsem ten filtr musel zevnitř trochu oříznout aby mi tam šel narvat ale oříznout to šlo - ta příruba na filtru je taková tvrdá guma.
maravolvo píše:koukam ze to mas v maliku to bych potreboval poradit i z dalsi veci...
Mno kdybych to měl zase tak v malíku, tak neoddělám dvakrát za sebou stejnej typ turba ... trochu se v tom hrabu, ale nejvíc ve starý 850.
Když budeš potřebovat poradit, ideál je založit si na to topik a kdo o tom něco ví, tak tam přispěje svojí troškou do mlýna... a když to poskládáš takhle od více lidí, tak se většinou něčeho dobereš a do budoucna ten topik může posloužit někomu, kdo bude řešit to samý. Hlavně když ti někdo poradí kravinu, je celkem šance že ho někdo jinej opraví.
Samozrejme ze je.
Original,primo na turbu - takovej vypada jako 3j uhelnik s jednou-tenkou hadickou.Tak to sundat,misto nej záslepku s dvouma tesnicima krouzkama a tu hadičku,ktera vedla do originalu prepojit do nového...
Upozornuji,ze pouze odpojeni hadicky bez demontaze nestaci,seriovy BOV by se mohl priotevirat a docházelo by k pretaceni turba....
_________________ Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Při hledání výkonu ti je "tss" k ničemu a málo kdy funguje líp jak origo
_________________ Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Jeffrey S40 píše:Tak bov namontovan, podle instrukcí, funguje ale i po stelovani není odkud nijak výrazný, ani při jízdě. Co může být špatně? Diky za odpověď
A chceš jako tvrdit že ten čínskej ventil,co jsi tam nabastlil pokreje turbodíru líp než originál na turbu? A to že nemá hlasitej odfuk bych viděl v propouštění starýho či nevhodném nastavení novýho... Máš originál greedy nebo greedy style repliku?
Nazdar poraďte mi. Nainštaloval som blow hks (napodobeninu )a skúšal som už aj iný blow neznámej značky a oba mi otvára hneď pri naštartovaní podtlak a blbnu mi otáčky a za jazdy auto stráca tlak čiže aj výkon . Origo blow mám zaslepený a ten hks mám medzi coolerom a skrtiacov a podtlak som použil z pôvodného blowu. Mám volvo s40 t4 rok 98. Ďakujem za každú radu
no takze vypodlozil som to uz tak aby nebol otvoreny hned po starte ale teraz ked idem tak decente tak mi zasyci aj blow off ale ako keby aj vzduchovy filter ale ked mu trosku nalozim tak uz len blow off pocut ... viete niekto preco? mozem mat zle zaslepeny original blow ? lebo som si to vyrabal sam dal som tam plech a pod neho gumene tesnenie
Stale zle :/ kupil som uz treti blow od hks napodobeninu a vobec to nieje dobre pri slabom plyne odfukuje siska a pri vacsom uz odfukuje blow ale zda sa mi ze mam o 50 hp menej pri plnom plyne :/
Jak vůbec může někoho napadnout cpát do motoru něco tak zásadního aniž by měl nejmenší tušení o tom, jak danej motor funguje ?
To je asi jako kdyby sis odváděl jiskru ze svíček do malý Faradayovy klece v kufru.
Ja ho mam a zadnej problém. Urcite dam casem origo HKS za repliku.Blow off ma 2 membrany.Pri malem tlaku se otevre jedna a při vysokem i druha....
Ted jsem si nechal delat v ARD remap jednotky a při konfiguraci chipu je i kolonka na blow off. Tak nevim jestli to ma na něco vliv...ale asi jo když to nabízí...
Teraz som akurat skusal zapojit opat original blow a aj hks zaroven a auto ide zas poriadne a este aj hks odfukuje celkom sa mi to takto paci akurat neviem ci to niecomu neskodi ked mam dva
sedli02 píše:T Jediným rozdílem je, že nevrací tlak zpět do sání ale vypouští ho ven. Jednotka by se samozřejmě upravila, aby počítala s tím, že se nebude tlak vracet.
Vaše názory ? :X
Jinak pro tebe nevím ,ale nic tím nezkazíš přetlak půjde pryč a do válce ti pujde kolik chceš .
A muj názor,že přesně toto já potřebuji díky za odkaz
Já potřebuji vyřešit jeden problém u Motronic 4.4 (Motronic 4.3 mi jede tak jak chci )na kterej nemám moc času a tohle by bylo snad ideální řešení spíš jde jak rychlou to bude mít reakci objednávám na test.
A teď myslíš tu pružinku nebo BOV vyzkoušíš ? Já pořád přemýšlím jestli to bude či nebude lepší, protože vzduch který se vrací přes originální CBV se vrací před sání a ne přímo do sání viz foto.
Nevrací se tedy přímo na vrtulku ale někam do prostoru před ní, kde je vlastně atmosféra a jedině nějakých 50% odraženého vzduchu může jít na vrtulku, která se stejně pořád dál točí a nasává. Nemám tedy pocit, že by to na ní mělo nějak zpětně tlačit a zpomalovat jí. Jediné co mě napadá je, že by originální BOV díra byla už na tento tlak (objem vzduchu) malá a nestíhala by propouštět ale v tom případě je tento BOV, který je v odakze naprosto stejným řešením, jen nevrací vzduch zpět před vrtulku(nasávací) ale pouští ho do atmosféry jiným místem(netuším jak moc velké jsou ty díry, aby vůbec měli v součtu větší průměr ne jako díra na originální sací straně turba) Nakreslil jsem takový hloupý náčrt (kreslím jako 5 leté dítě ) a vyfotil jsem na vyndaném turbu díru, kudy se vzduch vrací. Pokud bude někdo mít ještě nějaké vysvětlení, které jsem možná nepochopil budu rád. Případně jestli dají vědět z ARD co je vlastně lepší variantou pro ME7 budu rád. Jsem pořád na vážkách a po fórech se dočítám furt rozdílné názory... někdo origo někdo externí...