DSA funguje jenom pokud blika. Ono totiz DSA je neco mezi pulkou ESP (stabilizaci podvosku) nebo u Volva znaceno jinak, nevim presne jak.
Jedna se o to, ze napomaha diky redukci prednich kol vyvazovat protismykovou situaci, to znamena ze pokud se dostanes do smyku, a nepouzijes plyn , pak ti je DSA k nicemu, jelikoz to neni jako napr. ESP, kde system automaticky zaznamena smyk a prokluz kol a snazi se to koridovat.
U DSA je tato funkce spise kvuli tomu prokluzu a hlavne pri pridani plynu na kluzkem povrchu te to nerozhodi do smyku, samozrejme pokud riznes zatacku s plynem napomaha ti to ke stabilizaci vozu a tim pevnejsi stabilizaci a bezpeci tu zatacku vyjet dobre.
Skousel sem to u nas v HK na cvicaku bylo dosti zasnezeno, auto de samo od sebe spatne rozhodit, ale kontrolka blikala az v tu chvili pokud sem slapal na plyn, koridovala vykon a prokluz kol a tim napomahala k lepsimu drzeni auta za volantem, bez plynu to proste nechtelo jet za volantem.
takze neplest DSA se stabilizacnim systemem, neni to uplne totiz to samy.
ESP funguje aniz by jste musely drtit plyn, staci sundat nohu z plynu a drzet volant a ESP si samo srovna kola (pokud se bavime trbea o trenazeru na letisti, kde je smykova draha, s ESP ji projedete uplne v pohode) :pij:

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE