Potřeboval bych doplnit informace. Čeká mne výměna těsnění pod hlavou (D5252TDi) co je třeba mimo těsnění ještě vyměnit ?Rozvoďák s pompou je tam asi 45000km,tak asi jo.Další těsnění?Hlavový šrouby?Dále bych potřeboval utahovací momenty.A dál nevím co ještě,mechanik je schopnej dost a umí, ale více informací není nikdy dost. Můžete poslat kdo co máte nebo víte!Kdyby toho bylo víc tak na majl: volvodeda@seznam.cz Díky moc Honza
Ps: Kolik má mít víčko chlazení přetlaku?
Hlava motoru D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5064
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Hlava motoru D5252T
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
Hlava motoru D5252T
Vyměnit pouze těsnění je na chvili. Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu. Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů. Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy. Šrouby v každém případě nové. Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR a vývěvu.Honza píše:Potřeboval bych doplnit informace. Čeká mne výměna těsnění pod hlavou (D5252TDi) co je třeba mimo těsnění ještě vyměnit ?Rozvoďák s pompou je tam asi 45000km,tak asi jo.Další těsnění?Hlavový šrouby?Dále bych potřeboval utahovací momenty.A dál nevím co ještě,mechanik je schopnej dost a umí, ale více informací není nikdy dost. Můžete poslat kdo co máte nebo víte!Kdyby toho bylo víc tak na majl: volvodeda@seznam.cz Díky moc Honza
Ps: Kolik má mít víčko chlazení přetlaku?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5064
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Hlava motoru D5252T
Vyměnit pouze těsnění je na chvili.To je mi jasný že je blbost.
Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu.Jasně -už jsi to psal jednou
Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů.Jsem tušil
Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy.Jasně popřípadě nové
Šrouby v každém případě nové.Jsem tušil
Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR ???
a vývěvu. Jasný
Dobrý díky .Kdyby byly utahovací momenty.
Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu.Jasně -už jsi to psal jednou
Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů.Jsem tušil
Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy.Jasně popřípadě nové
Šrouby v každém případě nové.Jsem tušil
Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR ???
a vývěvu. Jasný
Dobrý díky .Kdyby byly utahovací momenty.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
Hlava motoru D5252T
Tighten screws as follows:Honza píše:Vyměnit pouze těsnění je na chvili.To je mi jasný že je blbost.
Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu.Jasně -už jsi to psal jednou
Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů.Jsem tušil
Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy.Jasně popřípadě nové
Šrouby v každém případě nové.Jsem tušil
Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR ???
a vývěvu. Jasný
Dobrý díky .Kdyby byly utahovací momenty.
1.Use a torque wrench to tighten the srews in order from 1 – 12.
-Stage 1 = 35 Nm.
-Stage 2 = 60 Nm.
2.Tighten with a fixed wrench.
-Stage 3 = ¼ turn (90°)
-Stage 4 = ¼ turn (90°)
9,5,3,1,7,11
12,8,2,4,6,10
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5064
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé