Potřeboval bych doplnit informace. Čeká mne výměna těsnění pod hlavou (D5252TDi) co je třeba mimo těsnění ještě vyměnit ?Rozvoďák s pompou je tam asi 45000km,tak asi jo.Další těsnění?Hlavový šrouby?Dále bych potřeboval utahovací momenty.A dál nevím co ještě,mechanik je schopnej dost a umí, ale více informací není nikdy dost. Můžete poslat kdo co máte nebo víte!Kdyby toho bylo víc tak na majl: volvodeda@seznam.cz Díky moc Honza
Ps: Kolik má mít víčko chlazení přetlaku?
Hlava motoru D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#1 Hlava motoru D5252T
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 53
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
#2 Hlava motoru D5252T
Vyměnit pouze těsnění je na chvili. Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu. Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů. Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy. Šrouby v každém případě nové. Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR a vývěvu.Honza píše:Potřeboval bych doplnit informace. Čeká mne výměna těsnění pod hlavou (D5252TDi) co je třeba mimo těsnění ještě vyměnit ?Rozvoďák s pompou je tam asi 45000km,tak asi jo.Další těsnění?Hlavový šrouby?Dále bych potřeboval utahovací momenty.A dál nevím co ještě,mechanik je schopnej dost a umí, ale více informací není nikdy dost. Můžete poslat kdo co máte nebo víte!Kdyby toho bylo víc tak na majl: volvodeda@seznam.cz Díky moc Honza
Ps: Kolik má mít víčko chlazení přetlaku?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#3 Hlava motoru D5252T
Vyměnit pouze těsnění je na chvili.To je mi jasný že je blbost.
Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu.Jasně -už jsi to psal jednou
Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů.Jsem tušil
Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy.Jasně popřípadě nové
Šrouby v každém případě nové.Jsem tušil
Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR ???
a vývěvu. Jasný
Dobrý díky .Kdyby byly utahovací momenty.
Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu.Jasně -už jsi to psal jednou
Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů.Jsem tušil
Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy.Jasně popřípadě nové
Šrouby v každém případě nové.Jsem tušil
Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR ???
a vývěvu. Jasný
Dobrý díky .Kdyby byly utahovací momenty.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 53
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
#4 Hlava motoru D5252T
Tighten screws as follows:Honza píše:Vyměnit pouze těsnění je na chvili.To je mi jasný že je blbost.
Je potřeba zaškrabat blok a srovnat hlavu.Jasně -už jsi to psal jednou
Když už to budeš mít dole, tak bych zabrousil ventily a vyměnil gufera ventilů.Jsem tušil
Ventily je nutné vyčistit, jsou na nich hrozné nánosy.Jasně popřípadě nové
Šrouby v každém případě nové.Jsem tušil
Pak budeš potřebovat ještě těsnění pod EGR ???
a vývěvu. Jasný
Dobrý díky .Kdyby byly utahovací momenty.
1.Use a torque wrench to tighten the srews in order from 1 – 12.
-Stage 1 = 35 Nm.
-Stage 2 = 60 Nm.
2.Tighten with a fixed wrench.
-Stage 3 = ¼ turn (90°)
-Stage 4 = ¼ turn (90°)
9,5,3,1,7,11
12,8,2,4,6,10
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 53
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
#6
A podle toho zvolit správnou tloušku těsnění. Jsou tři.lukas píše:jestli srovnáš blok a hlavu nezapomen zmněřit přesah pístů a ventilů v hlavě.
přesah pístu tloušťka těsnění
0.76 - 1.01 1 1.53
1.02 - 1.05 2 1.57
1.06 - 1.31 3 1.61
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#7
Díky za pomoc.Minulí týden jsem to spáchal za necelých 11 000 kč a čtyři dny (dva dny na odzkoužení a zabroušení hlavy)demontáž asi 5 hodin, montáž asi 8 hodin.Operace se asi zdařila a pacient žije.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1204 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 1 Odpovědi
- 632 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 5 Odpovědi
- 368 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 1257 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 33 Odpovědi
- 7656 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PeS