Setrvák 850Tdi

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od pavel.zelva »

Ahoj lidičky ...nemáte někdo zkušenosti jestli se dá vyměnit dvouhmotovej setrvák za nějakou jednohmotu...u vw,škoda audi to jde,ale nevíte někdo,jestli i u D5252T:::??
_________________
850 TDI,96

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 890
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od marra »

jde ale musel bys z toho udělat automat :prace: :palec:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od pavel.zelva »

marra píše:jde ale musel bys z toho udělat automat :prace: :palec:
Proč automat marro??To jsem ještě neslyšel??Vždyt o tak velkou úpravu zase nejde ne..(vyměnit setrvák,k tomu samozřejmě příslušnou lamelu s přítlačákem ) a je to.. :kuch: Když to jde u spoustu jinejch aut...
_________________
850 TDI,96

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 890
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od marra »

myslel jsem to tak že jinej setrvak na to nenajdeš
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od pavel.zelva »

marra píše:myslel jsem to tak že jinej setrvak na to nenajdeš
Aha,tak to mě,ale s...,a za kolik ho máte v T6R?? :idea: a ještě asi budu potřebovat řemenici..to je taky pěkná sranda co.... :neutral:
_________________
850 TDI,96

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4100
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od dali »

pavel.zelva píše: :idea: a ještě asi budu potřebovat řemenici..to je taky pěkná sranda co.... :neutral:
Moh bys mi prosím popsat co auto dělá nebo nedělá? To že mám špatnou řemenici vím, ale bojím se aby to nebyl k tomu i setrvák.

pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od pavel.zelva »

dali píše:
pavel.zelva píše: :idea: a ještě asi budu potřebovat řemenici..to je taky pěkná sranda co.... :neutral:
Moh bys mi prosím popsat co auto dělá nebo nedělá? To že mám špatnou řemenici vím, ale bojím se aby to nebyl k tomu i setrvák.
Když je špatnej ten setrvák,tak to v určitejch otáčkách jakoby tarokuje(chvěje se)někdy to chvěje i na volnoběh a někdy to rozhodí motor,když ubereš plyn.... ;-)
_________________
850 TDI,96

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4100
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od dali »

No tak to mi silně připomíná moje příznaky... K písknutí po sepnutí spojky- to dělá už hodně dlouho a skoro tutově bych to viděl na tu řemenici se teď přidaly vibrace a tarokování mezi cca 2000 -2200 otáčkama, ale POUZE když na čtyřku nebo pětku dám v cca 2000 otáčkách prudce plnej plyn. Když přidám trochu pozvolnějc nebo třeba ne do plnýho, přeběhne to ty otáčky bez jedinýho zachvění. Jo a snad od začátku co to auto mám, tak když to prošlápnu se sešláplou spojkou na neutrál, tak se v těhle otáčkách celý auto rozklepe.

Co řeším: když vezmu komplet věci okolo plochýho řemenu + setrvák (když už tam budem, kdoví jak je na tom spojka?) vyndání motoru, když už se bude dělat tohle, možná by bylo dobrý udělat rovnou rozvody, do kterejch chybí cca 40 tisíc....tak když to spočítám nevím jestli by nebylo lepší koupit jinej komlet motor z bouračky a tenhle nechat buď jako rezervní, nebo ho přepustit někomu, kdo má potkáno....

pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od pavel.zelva »

dali píše:No tak to mi silně připomíná moje příznaky... K písknutí po sepnutí spojky- to dělá už hodně dlouho a skoro tutově bych to viděl na tu řemenici se teď přidaly vibrace a tarokování mezi cca 2000 -2200 otáčkama, ale POUZE když na čtyřku nebo pětku dám v cca 2000 otáčkách prudce plnej plyn. Když přidám trochu pozvolnějc nebo třeba ne do plnýho, přeběhne to ty otáčky bez jedinýho zachvění. Jo a snad od začátku co to auto mám, tak když to prošlápnu se sešláplou spojkou na neutrál, tak se v těhle otáčkách celý auto rozklepe.

Co řeším: když vezmu komplet věci okolo plochýho řemenu + setrvák (když už tam budem, kdoví jak je na tom spojka?) vyndání motoru, když už se bude dělat tohle, možná by bylo dobrý udělat rovnou rozvody, do kterejch chybí cca 40 tisíc....tak když to spočítám nevím jestli by nebylo lepší koupit jinej komlet motor z bouračky a tenhle nechat buď jako rezervní, nebo ho přepustit někomu, kdo má potkáno....
No to já už ho měl vyndanej 3x a pořád řeším nějaké neduhy,protože sehnat jinej je nad lidské možnosti(ten motor je v poho na půl mega Km,pokud se v tom před tebou někdo nezačne rejpat a nesprasí ho),takže nezbejvá než opravovat,opravovat a opravovat....Jinak pokud máš všechny silenbloky v poho,tak je to určitě setrvák(je to jedna z neduh).
_________________
850 TDI,96

Honza Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5066
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od Honza »

dali píše:vibrace a tarokování mezi cca 2000 -2200 otáčkama, ale POUZE když na čtyřku nebo pětku dám v cca 2000 otáčkách prudce plnej plyn. Když přidám trochu pozvolnějc nebo třeba ne do plnýho, přeběhne to ty otáčky bez jedinýho zachvění.
Ale to není setrvačníkem, Tohle nastíhá motor.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od pavel.zelva »

Honza píše:
dali píše:vibrace a tarokování mezi cca 2000 -2200 otáčkama, ale POUZE když na čtyřku nebo pětku dám v cca 2000 otáčkách prudce plnej plyn. Když přidám trochu pozvolnějc nebo třeba ne do plnýho, přeběhne to ty otáčky bez jedinýho zachvění.
Ale to není setrvačníkem, Tohle nastíhá motor.
Tohle určitě ne.Setrvák poznáš buď na volnoběh,nebo když přidáš(třeba na 1500 ot) a pak pustíš nohu z plynu...V tahu se to naopak uklidní...
_________________
850 TDI,96

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4100
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od dali »

Honza píše:Ale to není setrvačníkem, Tohle nastíhá motor.
Tomu nevěřím. :roll: To by se dalo pochopit tak u něčeho s karburátorem. Navíc existuje poučka, že originál VW dvouhmotnostní setrvák je stavěnej jen do něco přes 300 Nm. Jak seš na tom ty s řešením toho samýho? Nebo to cos napsal je proto žes vyměnil řemenici a nepomohlo?
:idea: Eště jedna věc, pamatuju si že vibrace v těhle otáčkách už jsem měl a zmizely, když mi Marra seřídil předvstřik.

pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Setrvák 850Tdi

Příspěvek od pavel.zelva »

dali píše:
Honza píše:Ale to není setrvačníkem, Tohle nastíhá motor.
Tomu nevěřím. :roll: To by se dalo pochopit tak u něčeho s karburátorem. Navíc existuje poučka, že originál VW dvouhmotnostní setrvák je stavěnej jen do něco přes 300 Nm. Jak seš na tom ty s řešením toho samýho? Nebo to cos napsal je proto žes vyměnil řemenici a nepomohlo?
:idea: Eště jedna věc, pamatuju si že vibrace v těhle otáčkách už jsem měl a zmizely, když mi Marra seřídil předvstřik.
Anoano předvstřik to taky může dělat(ten spíš,podle tvých popisků,protože v tahu a ve vyššich otáčkách se jakákoliv nevyváženost sklidnuje),proto říkám je to dost specifické chvění,které může spůsobovat spousta věcí,takhle se to blbě poznává....
_________________
850 TDI,96

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé