Diferenciál 700
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Diferenciál 700
Mám dotaz na Volvo 740, jakej bude rozdíl v benzinovým diferáku, který eventuelně namontuji do naftové 700??? Asi se to dá spočítat, ale jde mě o to zda to někdo zkoušel a jaká je pocitově jízda.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Diferenciál 700
Uz jsem to na svym aute udelal, rozdil je to citelnej... jednak spadnou otacky, na petku to ted toci pri stejny rychlosti o nejakych 250 otacek mene.... ve 140 to ted toci 4000, coz je znat, ale zhorsila se dynamika, takze se musi vic "tlacit" na plyn aby to jelo stejne.... takze treba na dalnici (kdyz jen udrzuju rychlost) to zere o malino mene, ale realne mi dlouhodoba spotreba sla o cca 3 dcl nahoru, protoze je to linejsi, takze vic "dupu"....LUBOŠ píše:Mám dotaz na Volvo 740, jakej bude rozdíl v benzinovým diferáku, který eventuelně namontuji do naftové 700??? Asi se to dá spočítat, ale jde mě o to zda to někdo zkoušel a jaká je pocitově jízda.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Diferenciál 700
Děkuji za zprávu, mám totiž dobrý difec z benzínové 700 a navěděl jsem jestli ho mám schraňovat nebo pryč s ním.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
diferencial benyín 740
sámo.diesel a benzín mají ůplně jiné převodové stupně i stálí záběr dif.mají jinak posazený krouták.
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
diferencial benyín 740
Benzin a diesel (ted mluvim ciste o almare M47 - petikvalt) maji rozdilne jen stale prevody v diferaku, Prevodovka je krom detailu (priruba, nakruzek na mrkvi a unasec) naprosto stejna - a to i vcetne odstupnovani....lukas píše:sámo.diesel a benzín mají ůplně jiné převodové stupně i stálí záběr dif.mají jinak posazený krouták.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Diferenciál 700
Tak jsem dnes sledoval jak mě točí stávající diferák v mým TD a při rychlosti 140 km a při zařazeným OD jsem měl asi 3200 - 3300 ot./ min.
Podle toho co píšeš, tak to je nějak málo???
Je to původní diferák, sám jsem s ním nic nedělal.
Podle toho co píšeš, tak to je nějak málo???
Je to původní diferák, sám jsem s ním nic nedělal.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Luboši, Tvoje pozorování mě připadne správné. Mám benzínovou 244 a ta při zařazeném OD točí 3000 ot. při 115 km/h. Stálý převod je 3,73:1 (s pravděpodobností limitně se přibližující jistotě). To,co píše Travex, je divný, asi má dieselovou turbínu, anebo
Travexi, mám na Tebe otázečky: Nezdá se Ti, že se snažíš dodržovat rychlostní limity a přitom musíš ostatní pořád předjíždět? Nemáš pocit, že se ostatní děsně vlečou? Neplatíš pořád pokuty za rychlost a přitom jsi přesvědčen, že jsi ryhlost nepřekročil? A při to všem má tvůj diesel velkou spotřebu? Měl bych jedno vysvětlení: doteďka sis nevšim, že máš tachometr v mílích #-o
Travexi, mám na Tebe otázečky: Nezdá se Ti, že se snažíš dodržovat rychlostní limity a přitom musíš ostatní pořád předjíždět? Nemáš pocit, že se ostatní děsně vlečou? Neplatíš pořád pokuty za rychlost a přitom jsi přesvědčen, že jsi ryhlost nepřekročil? A při to všem má tvůj diesel velkou spotřebu? Měl bych jedno vysvětlení: doteďka sis nevšim, že máš tachometr v mílích #-o
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
oba jste ucedli, ze jste "merili" pri zarazenem OD, ja mluvil o prevodvce M47 (petikvalt), kdezto vy popisujete M46 OD ..... plati ze prevodovka s OD je delsi petku.standa píše:Luboši, Tvoje pozorování mě připadne správné. Mám benzínovou 244 a ta při zařazeném OD točí 3000 ot. při 115 km/h. Stálý převod je 3,73:1 (s pravděpodobností limitně se přibližující jistotě). To,co píše Travex, je divný, asi má dieselovou turbínu, anebo
Travexi, mám na Tebe otázečky: Nezdá se Ti, že se snažíš dodržovat rychlostní limity a přitom musíš ostatní pořád předjíždět? Nemáš pocit, že se ostatní děsně vlečou? Neplatíš pořád pokuty za rychlost a přitom jsi přesvědčen, že jsi ryhlost nepřekročil? A při to všem má tvůj diesel velkou spotřebu? Měl bych jedno vysvětlení: doteďka sis nevšim, že máš tachometr v mílích #-o
PS: pokutu za rychlost jeem naposeldy platil jeste kdyz jsem volvo nemel (tri a pul roku zpatky).... v normalnim provozu jsem spis predjizden, nez ze bych predjizdel a tachometr mam v KMH... ani ta spotreba neni tak ukrutna - ted mi to bere cca 8,9 l /100 km - pri plne nalozenym aute... jjinak si papne po vymene diferaku neco kolem 8,2 - 8,4
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
pokud vymenis diferak za diferak s delsim prevodem pak ano zalezi co mas za diferak, dle mych informaci bys mel mit stejnej jakomam ted ja (tzn "stredni" typ). Prevodovy pomer diferaku je uveden na stitku mistenem primo na zadni naprave (vlevo od vika diferaku).LUBOŠ píše:Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.
U sedmicek se montovaly tri stale prevody (dvoulitr a D24ky mely ten nesilnejsi, benziny obecne mely ten stredni a nejrychlejsi prevod prislusi automaticke prevodovce)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
travex píše:pokud vymenis diferak za diferak s delsim prevodem pak ano zalezi co mas za diferak, dle mych informaci bys mel mit stejnej jakomam ted ja (tzn "stredni" typ). Prevodovy pomer diferaku je uveden na stitku mistenem primo na zadni naprave (vlevo od vika diferaku).LUBOŠ píše:Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.
U sedmicek se montovaly tri stale prevody (dvoulitr a D24ky mely ten nesilnejsi, benziny obecne mely ten stredni a nejrychlejsi prevod prislusi automaticke prevodovce) - tato informace ale neni absolutne overena, nikde jsem nevidel treba produkcni tabulky kde by toto bylo uvedeno - zjistil jsem to "pozorovanim". Jak je to v pripade OD resp jake stale prevody se montovaly na auta s OD nevim (napriklad 245ka D24 ma ten nejkratsi, ale jak je to u sedmicky nevim...). Mohl bys mrknout na ten stitek a napsat co jsi na nem vycet?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé