Diferenciál 700

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#1 Diferenciál 700

Příspěvek od LUBOŠ »

Mám dotaz na Volvo 740, jakej bude rozdíl v benzinovým diferáku, který eventuelně namontuji do naftové 700??? Asi se to dá spočítat, ale jde mě o to zda to někdo zkoušel a jaká je pocitově jízda.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#2 Diferenciál 700

Příspěvek od travex »

LUBOŠ píše:Mám dotaz na Volvo 740, jakej bude rozdíl v benzinovým diferáku, který eventuelně namontuji do naftové 700??? Asi se to dá spočítat, ale jde mě o to zda to někdo zkoušel a jaká je pocitově jízda.
Uz jsem to na svym aute udelal, rozdil je to citelnej... jednak spadnou otacky, na petku to ted toci pri stejny rychlosti o nejakych 250 otacek mene.... ve 140 to ted toci 4000, coz je znat, ale zhorsila se dynamika, takze se musi vic "tlacit" na plyn aby to jelo stejne.... takze treba na dalnici (kdyz jen udrzuju rychlost) to zere o malino mene, ale realne mi dlouhodoba spotreba sla o cca 3 dcl nahoru, protoze je to linejsi, takze vic "dupu"....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#3 Diferenciál 700

Příspěvek od LUBOŠ »

Děkuji za zprávu, mám totiž dobrý difec z benzínové 700 a navěděl jsem jestli ho mám schraňovat nebo pryč s ním.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Anonymous

#4 diferencial benyín 740

Příspěvek od Anonymous »

sámo.diesel a benzín mají ůplně jiné převodové stupně i stálí záběr dif.mají jinak posazený krouták.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#5 diferencial benyín 740

Příspěvek od travex »

lukas píše:sámo.diesel a benzín mají ůplně jiné převodové stupně i stálí záběr dif.mají jinak posazený krouták.
Benzin a diesel (ted mluvim ciste o almare M47 - petikvalt) maji rozdilne jen stale prevody v diferaku, Prevodovka je krom detailu (priruba, nakruzek na mrkvi a unasec) naprosto stejna - a to i vcetne odstupnovani....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#6 Diferenciál 700

Příspěvek od LUBOŠ »

Tak jsem dnes sledoval jak mě točí stávající diferák v mým TD a při rychlosti 140 km a při zařazeným OD jsem měl asi 3200 - 3300 ot./ min.
Podle toho co píšeš, tak to je nějak málo???
Je to původní diferák, sám jsem s ním nic nedělal.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7

Příspěvek od standa »

Luboši, Tvoje pozorování mě připadne správné. Mám benzínovou 244 a ta při zařazeném OD točí 3000 ot. při 115 km/h. Stálý převod je 3,73:1 (s pravděpodobností limitně se přibližující jistotě). To,co píše Travex, je divný, asi má dieselovou turbínu, anebo

Travexi, mám na Tebe otázečky: Nezdá se Ti, že se snažíš dodržovat rychlostní limity a přitom musíš ostatní pořád předjíždět? Nemáš pocit, že se ostatní děsně vlečou? Neplatíš pořád pokuty za rychlost a přitom jsi přesvědčen, že jsi ryhlost nepřekročil? A při to všem má tvůj diesel velkou spotřebu? Měl bych jedno vysvětlení: doteďka sis nevšim, že máš tachometr v mílích #-o
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#8

Příspěvek od travex »

standa píše:Luboši, Tvoje pozorování mě připadne správné. Mám benzínovou 244 a ta při zařazeném OD točí 3000 ot. při 115 km/h. Stálý převod je 3,73:1 (s pravděpodobností limitně se přibližující jistotě). To,co píše Travex, je divný, asi má dieselovou turbínu, anebo

Travexi, mám na Tebe otázečky: Nezdá se Ti, že se snažíš dodržovat rychlostní limity a přitom musíš ostatní pořád předjíždět? Nemáš pocit, že se ostatní děsně vlečou? Neplatíš pořád pokuty za rychlost a přitom jsi přesvědčen, že jsi ryhlost nepřekročil? A při to všem má tvůj diesel velkou spotřebu? Měl bych jedno vysvětlení: doteďka sis nevšim, že máš tachometr v mílích #-o
oba jste ucedli, ze jste "merili" pri zarazenem OD, ja mluvil o prevodvce M47 (petikvalt), kdezto vy popisujete M46 OD ..... plati ze prevodovka s OD je delsi petku.

PS: pokutu za rychlost jeem naposeldy platil jeste kdyz jsem volvo nemel (tri a pul roku zpatky).... v normalnim provozu jsem spis predjizden, nez ze bych predjizdel a tachometr mam v KMH... ani ta spotreba neni tak ukrutna - ted mi to bere cca 8,9 l /100 km - pri plne nalozenym aute... jjinak si papne po vymene diferaku neco kolem 8,2 - 8,4
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#9

Příspěvek od LUBOŠ »

Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#10

Příspěvek od travex »

LUBOŠ píše:Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.
pokud vymenis diferak za diferak s delsim prevodem pak ano zalezi co mas za diferak, dle mych informaci bys mel mit stejnej jakomam ted ja (tzn "stredni" typ). Prevodovy pomer diferaku je uveden na stitku mistenem primo na zadni naprave (vlevo od vika diferaku).

U sedmicek se montovaly tri stale prevody (dvoulitr a D24ky mely ten nesilnejsi, benziny obecne mely ten stredni a nejrychlejsi prevod prislusi automaticke prevodovce)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#11

Příspěvek od travex »

travex píše:
LUBOŠ píše:Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.
pokud vymenis diferak za diferak s delsim prevodem pak ano zalezi co mas za diferak, dle mych informaci bys mel mit stejnej jakomam ted ja (tzn "stredni" typ). Prevodovy pomer diferaku je uveden na stitku mistenem primo na zadni naprave (vlevo od vika diferaku).

U sedmicek se montovaly tri stale prevody (dvoulitr a D24ky mely ten nesilnejsi, benziny obecne mely ten stredni a nejrychlejsi prevod prislusi automaticke prevodovce) - tato informace ale neni absolutne overena, nikde jsem nevidel treba produkcni tabulky kde by toto bylo uvedeno - zjistil jsem to "pozorovanim". Jak je to v pripade OD resp jake stale prevody se montovaly na auta s OD nevim (napriklad 245ka D24 ma ten nejkratsi, ale jak je to u sedmicky nevim...). Mohl bys mrknout na ten stitek a napsat co jsi na nem vycet?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#12

Příspěvek od LUBOŠ »

Dobře, kouknu a dám vědět.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Anonymous

#13

Příspěvek od Anonymous »

hele,mám jednu otázku,když je tady diskuze o diferenciálech.mám 740 a zjistil jsem že má ten diferenciál uzávěrku.(což se v zimě dost hodí) a slyšel jsem že je to prý docela ,,vzácný'' víte o tom něco?

Anonymous

#14

Příspěvek od Anonymous »

dif. s uzávěrkou se do pevných náprav montovali pouze na přání při koupi nového vozu.

Anonymous

#15

Příspěvek od Anonymous »

ale já nemám 740 td ale 740 d.můžeš mi říct kdes vzal tu příšernou fotku??to je tuzing jak prase.

Anonymous

#16

Příspěvek od Anonymous »

to ses ptal koho natu fotku.mně?

Anonymous

#17

Příspěvek od Anonymous »

lukas píše:to ses ptal koho natu fotku.mně?
Já myslim, že na Tebe...se ptal k tej fotce. Taky jsem se chtěl zeptat ale radši jsem držel jazyk za zubama :roll:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“