Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 123
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Nemuzu se rozhodnout jestli vzit od Bannera klasickou 80Ah se startovakem 700a, nebo gelovou Running bull 70Ah se startovakem 760a.
2xdenne pouzivam nezavisle topeni na vyhrati nez pojedu a kdyz je to prohzaty tak to nezhavi a stavajici asi 74Ah (nema stitek) uz to pomalu nestiha utocit kdyz startuje. Nechci se dockat toho co uz se mi nedavno stalo, ze budu mit sice teplo v aute ale nenatocim to.
Prosim poradte dneska do 1200 bych to chtel vyresit.
Dik
2xdenne pouzivam nezavisle topeni na vyhrati nez pojedu a kdyz je to prohzaty tak to nezhavi a stavajici asi 74Ah (nema stitek) uz to pomalu nestiha utocit kdyz startuje. Nechci se dockat toho co uz se mi nedavno stalo, ze budu mit sice teplo v aute ale nenatocim to.
Prosim poradte dneska do 1200 bych to chtel vyresit.
Dik
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
bral byych klidne slabsi s vyssim startovaci proudem. Ja mam ted 74 Ah baterku, predtim jsem mel 66ku s vyssim proudem a makalo to lip.... podivej se jaky mas alternator, pokud mas jenom 55A (prakticky vsechny D, TD a nektere TIC) tak spis mensi kapacitu, pokud mas 80ku altik tak jdi klidne do vyssi kapacity. Vetsi sstarotvaci proud je vzdy jen vyhodaclive píše:Nemuzu se rozhodnout jestli vzit od Bannera klasickou 80Ah se startovakem 700a, nebo gelovou Running bull 70Ah se startovakem 760a.
2xdenne pouzivam nezavisle topeni na vyhrati nez pojedu a kdyz je to prohzaty tak to nezhavi a stavajici asi 74Ah (nema stitek) uz to pomalu nestiha utocit kdyz startuje. Nechci se dockat toho co uz se mi nedavno stalo, ze budu mit sice teplo v aute ale nenatocim to.
Prosim poradte dneska do 1200 bych to chtel vyresit.
Dik
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 123
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Mam 80A ten alternator.
Takze je vlastne jedno jakou tedy koupim?
je tam cca 2800 rozdil tak jestli by to nebyl az takovej rozdil...
Ale nechci na tom setrit...
Takze je vlastne jedno jakou tedy koupim?
je tam cca 2800 rozdil tak jestli by to nebyl az takovej rozdil...
Ale nechci na tom setrit...
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2105
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Taky jsem měl vyhřáto, spoustu věcí odnošených do auta a pak cvak-cvak a start se nekonalclive píše:Nemuzu se rozhodnout jestli vzit od Bannera klasickou 80Ah se startovakem 700a, nebo gelovou Running bull 70Ah se startovakem 760a.
2xdenne pouzivam nezavisle topeni na vyhrati nez pojedu a kdyz je to prohzaty tak to nezhavi a stavajici asi 74Ah (nema stitek) uz to pomalu nestiha utocit kdyz startuje. Nechci se dockat toho co uz se mi nedavno stalo, ze budu mit sice teplo v aute ale nenatocim to.
Prosim poradte dneska do 1200 bych to chtel vyresit.
Dik


Myslím, že je skoro jedno kterou vezmeš...je ta gelovka dražší? Už vidím, že je, takže kup klasiku

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 123
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Ta gelovka je cca o 1800,- drazsi, ale asi bude o dost lepsi.
Je to asi to nejlepsi co se ted prodava.
Asi pujdu do ni.
Cena je pro me 6800,-
Je to asi to nejlepsi co se ted prodava.
Asi pujdu do ni.
Cena je pro me 6800,-
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2731
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Gelovky maju oproti klasickym bateriam jednu vyhodu: dodaju plny startovaci prud pri mrazoch a takisto su pri mraze nabijatelne. Mali by tiez byt odolnejsie voci plnemu vybitiu. Odporucam vsak znacku Optima (patri pod Johnsons controls), ktora sice nie je gelovka ale elektrolyt ma viazany v sklennej vate a startovacie prudy by mala mat este vacsie (okolo 800A) Cena priblizne rovnaka...clive píše:Ta gelovka je cca o 1800,- drazsi, ale asi bude o dost lepsi.
Je to asi to nejlepsi co se ted prodava.
Asi pujdu do ni.
Cena je pro me 6800,-
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
:tlesk: Nechť žije báječně nízká spotřeba dieselových motorů! :pij:clive píše: Cena je pro me 6800,-

Mě stačí baterka za litr z obchoďáku...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 123
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
A kosmodisk pro lidi na zadnich sedackach....standa píše::tlesk: Nechť žije báječně nízká spotřeba dieselových motorů! :pij:clive píše: Cena je pro me 6800,-
Mě stačí baterka za litr z obchoďáku...

Ne vazne: Stacila by baterka od Halfordsu za 2500,- 74Ah, ale nejak nemam chut cekat kdy mi ji vybije to nezavisly a ja zase nenastartuju.
Spousta z nas ma ve svejch autech nesmyslny veci ktery jsou zbytecne drahy na typ a stari auta, ale slouzi nam to dobre a zlepsuje to funkcnost tech starejch plechovek (v pripade dvojek je to na miste...


_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Nezávislé topení má i s větrákem odběr asi 8 A, kapacita baterky v zimě je dejme tomu půlka, takže hodinka topení nemůže slušnou baterku ohrozit. Dávat do staré hyeny s pevně nastaveným napětím 14,2V moderní baterie vyžadující vyšší dobíjecí napětí je vyhazování peněz. Ale kdo chce kam, až se ucho utrhne. 

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
spravne, nevidim duvod kupovat gelovku, sam jezdim na klasickou baterku v cene nekde kolem dvou tisic a nemuzu si stezovat. NTcko mam taky a i v-25C jsem normalne zatopil a pak odjel... kup klasickou baterku s nejakou rozumnou kapacitou (66-80Ah) a vyber takovou, ktera ma normalni zatky clanku (muzes ji bez problemu doljet vodou jednou za cas pokud je potreba) a protoze mas ropaka tak taky takovou, ktera umi dat slusny startovaci proud... ja jsem se dival na svoji baterku a mam 74Ah 680Astanda píše:Nezávislé topení má i s větrákem odběr asi 8 A, kapacita baterky v zimě je dejme tomu půlka, takže hodinka topení nemůže slušnou baterku ohrozit. Dávat do staré hyeny s pevně nastaveným napětím 14,2V moderní baterie vyžadující vyšší dobíjecí napětí je vyhazování peněz. Ale kdo chce kam, až se ucho utrhne.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 330
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
A taky takovou aby se ti tam vesla
jsem ukořistil 80 A a nebyl jsem stavu ji tam napasovat
leda žebych poladil kladivem podběh s blatnikem 
Jo když mluvite o alticích to jsem jedinej exot s 100A altikem ?



Jo když mluvite o alticích to jsem jedinej exot s 100A altikem ?

_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
ty seš exot i bez altíku :mrgreen:
šestsettrojka má dynamo 22 A :pij:
jo, a má nezávislý topení a když to přeženeš, tak má KLIKU
šestsettrojka má dynamo 22 A :pij:
jo, a má nezávislý topení a když to přeženeš, tak má KLIKU

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Ano Stando, ale T603 je sen a ne auto a tady se řešej auta.
(Taky měla ruční AC pumpu a akcelerační pumpičku v karbesích, takže chytala i v mrazech na cvrnknutí
Jo a taky někdy dovedla s tou klikou zlomit ruku nebo vyvrítit palec) Jinak k tématu, baterku v rámci možností s co největší kapacitou i startovacím proudem a na super novinky kašlat. Rada aby byla se zátkama je taky dobrá. Eventuelně zkontrolovat dobíjení. Důležitej je taky stav kabelů a koncovek, to někdy až nečekaně moc. Už jsem viděl spousty odepsanejch baterek, který byly dobrý, ale auta měly v nepořádku kabely (napoleld Spitfire měl velkej odpor na odpojovači akumulátoru a pojistce).
4Dejfe - já mám na Florindě tuším 110A, ale vyndavat to nepůjdu


4Dejfe - já mám na Florindě tuším 110A, ale vyndavat to nepůjdu

-
Offline
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
Ách,...odpojovač akumulátoru,...Jarda S40 píše: Spitfire měl velkej odpor na odpojovači akumulátoru
Rajská hudba pro můj sluch

Jdu si s ním zakvrdlat.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
jeste k tem altikum:
naftaky nepotrebujou zadnej proud proto aby vrcely - je nutne jen nazhavit a zatocit starterem - odpojovac paliva zadnej proudovej odber neni.....
benzinaky nepotrebujou zhavit, maj mensi kompresi, takze ani starter neni takovy "hovado", ale zatoj zerou proud za behu a to jakoze hodne... (zapalovani, vstrikovani a ja nevim co jeste.....)
takze naftaky maj velky baterky aby mohly zhavit a tocit starterem a slaby altiky, protoze za chodu maj maly naroky na proud
benzinaky maj maly baterky a pro zmenu silny altiky aby se za chodu dalo nakrmit co je potreba....
PS: hodne jsem to zjednodusil a dovolil jsem si zanedbat prislusentvi (svetla, topeni, klimu, vetraky, sterace.....) protoze prislusentvi maj jak naftaky tak benzinaky
naftaky nepotrebujou zadnej proud proto aby vrcely - je nutne jen nazhavit a zatocit starterem - odpojovac paliva zadnej proudovej odber neni.....
benzinaky nepotrebujou zhavit, maj mensi kompresi, takze ani starter neni takovy "hovado", ale zatoj zerou proud za behu a to jakoze hodne... (zapalovani, vstrikovani a ja nevim co jeste.....)
takze naftaky maj velky baterky aby mohly zhavit a tocit starterem a slaby altiky, protoze za chodu maj maly naroky na proud
benzinaky maj maly baterky a pro zmenu silny altiky aby se za chodu dalo nakrmit co je potreba....
PS: hodne jsem to zjednodusil a dovolil jsem si zanedbat prislusentvi (svetla, topeni, klimu, vetraky, sterace.....) protoze prislusentvi maj jak naftaky tak benzinaky
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1446
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
A co to udělat jak já,dal jsem tam 100A,myslím měla startovací prud 860.Kapacita i proud ok.Normální klasika,za ještě normální peníz.A apoň do 760 se 100A baterie vešla s přehledem.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 123
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!
No nektery rady prisly prilis pozde a tak jsem se rozhodl a koupil tu gelovou 70Ah 760a startovak.
Jak jsem ji tam fouknul tak jsem cumel jak puk...
Ta stara po sejmuti z nabijecky tocila dobre, temer jak benzin, ale jak toci tahle... No uvidime po par tejdnech..
Ta zmena v tom toceni mi prisla asi jako kdyz jsem si do Favorita flaknul starter z Felicie...
Dik za rady panove. Cenim si jich a doufam ze jsem vas nenastval svym rozhodnutim.
Diky
Jak jsem ji tam fouknul tak jsem cumel jak puk...
Ta stara po sejmuti z nabijecky tocila dobre, temer jak benzin, ale jak toci tahle... No uvidime po par tejdnech..
Ta zmena v tom toceni mi prisla asi jako kdyz jsem si do Favorita flaknul starter z Felicie...
Dik za rady panove. Cenim si jich a doufam ze jsem vas nenastval svym rozhodnutim.
Diky

_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé