Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#1 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od clive »

Nemuzu se rozhodnout jestli vzit od Bannera klasickou 80Ah se startovakem 700a, nebo gelovou Running bull 70Ah se startovakem 760a.
2xdenne pouzivam nezavisle topeni na vyhrati nez pojedu a kdyz je to prohzaty tak to nezhavi a stavajici asi 74Ah (nema stitek) uz to pomalu nestiha utocit kdyz startuje. Nechci se dockat toho co uz se mi nedavno stalo, ze budu mit sice teplo v aute ale nenatocim to.
Prosim poradte dneska do 1200 bych to chtel vyresit.
Dik
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#2 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od travex »

clive píše:Nemuzu se rozhodnout jestli vzit od Bannera klasickou 80Ah se startovakem 700a, nebo gelovou Running bull 70Ah se startovakem 760a.
2xdenne pouzivam nezavisle topeni na vyhrati nez pojedu a kdyz je to prohzaty tak to nezhavi a stavajici asi 74Ah (nema stitek) uz to pomalu nestiha utocit kdyz startuje. Nechci se dockat toho co uz se mi nedavno stalo, ze budu mit sice teplo v aute ale nenatocim to.
Prosim poradte dneska do 1200 bych to chtel vyresit.
Dik
bral byych klidne slabsi s vyssim startovaci proudem. Ja mam ted 74 Ah baterku, predtim jsem mel 66ku s vyssim proudem a makalo to lip.... podivej se jaky mas alternator, pokud mas jenom 55A (prakticky vsechny D, TD a nektere TIC) tak spis mensi kapacitu, pokud mas 80ku altik tak jdi klidne do vyssi kapacity. Vetsi sstarotvaci proud je vzdy jen vyhoda
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#3 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od clive »

Mam 80A ten alternator.
Takze je vlastne jedno jakou tedy koupim?
je tam cca 2800 rozdil tak jestli by to nebyl az takovej rozdil...
Ale nechci na tom setrit...
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#4 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od LukášM »

clive píše:Nemuzu se rozhodnout jestli vzit od Bannera klasickou 80Ah se startovakem 700a, nebo gelovou Running bull 70Ah se startovakem 760a.
2xdenne pouzivam nezavisle topeni na vyhrati nez pojedu a kdyz je to prohzaty tak to nezhavi a stavajici asi 74Ah (nema stitek) uz to pomalu nestiha utocit kdyz startuje. Nechci se dockat toho co uz se mi nedavno stalo, ze budu mit sice teplo v aute ale nenatocim to.
Prosim poradte dneska do 1200 bych to chtel vyresit.
Dik
Taky jsem měl vyhřáto, spoustu věcí odnošených do auta a pak cvak-cvak a start se nekonal :( Nakonec jsem vzal klasickou 55Ah od Varty - Blue Dynamic se zvýšeným start. proudem 580A a naprostá spokojenost ;-)
Myslím, že je skoro jedno kterou vezmeš...je ta gelovka dražší? Už vidím, že je, takže kup klasiku 8)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#5 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od clive »

Ta gelovka je cca o 1800,- drazsi, ale asi bude o dost lepsi.
Je to asi to nejlepsi co se ted prodava.
Asi pujdu do ni.
Cena je pro me 6800,-
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od Sergej »

clive píše:Ta gelovka je cca o 1800,- drazsi, ale asi bude o dost lepsi.
Je to asi to nejlepsi co se ted prodava.
Asi pujdu do ni.
Cena je pro me 6800,-
Gelovky maju oproti klasickym bateriam jednu vyhodu: dodaju plny startovaci prud pri mrazoch a takisto su pri mraze nabijatelne. Mali by tiez byt odolnejsie voci plnemu vybitiu. Odporucam vsak znacku Optima (patri pod Johnsons controls), ktora sice nie je gelovka ale elektrolyt ma viazany v sklennej vate a startovacie prudy by mala mat este vacsie (okolo 800A) Cena priblizne rovnaka...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od standa »

clive píše: Cena je pro me 6800,-
:tlesk: Nechť žije báječně nízká spotřeba dieselových motorů! :pij: :palec:

Mě stačí baterka za litr z obchoďáku...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#8 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od clive »

standa píše:
clive píše: Cena je pro me 6800,-
:tlesk: Nechť žije báječně nízká spotřeba dieselových motorů! :pij: :palec:

Mě stačí baterka za litr z obchoďáku...
A kosmodisk pro lidi na zadnich sedackach.... :lol:

Ne vazne: Stacila by baterka od Halfordsu za 2500,- 74Ah, ale nejak nemam chut cekat kdy mi ji vybije to nezavisly a ja zase nenastartuju.
Spousta z nas ma ve svejch autech nesmyslny veci ktery jsou zbytecne drahy na typ a stari auta, ale slouzi nam to dobre a zlepsuje to funkcnost tech starejch plechovek (v pripade dvojek je to na miste... :lol: ) a nam se v nych pak skvele jezdi a hlavne... STARTUJE... :palec:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#9 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od standa »

Nezávislé topení má i s větrákem odběr asi 8 A, kapacita baterky v zimě je dejme tomu půlka, takže hodinka topení nemůže slušnou baterku ohrozit. Dávat do staré hyeny s pevně nastaveným napětím 14,2V moderní baterie vyžadující vyšší dobíjecí napětí je vyhazování peněz. Ale kdo chce kam, až se ucho utrhne. :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#10 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od travex »

standa píše:Nezávislé topení má i s větrákem odběr asi 8 A, kapacita baterky v zimě je dejme tomu půlka, takže hodinka topení nemůže slušnou baterku ohrozit. Dávat do staré hyeny s pevně nastaveným napětím 14,2V moderní baterie vyžadující vyšší dobíjecí napětí je vyhazování peněz. Ale kdo chce kam, až se ucho utrhne. :)
spravne, nevidim duvod kupovat gelovku, sam jezdim na klasickou baterku v cene nekde kolem dvou tisic a nemuzu si stezovat. NTcko mam taky a i v-25C jsem normalne zatopil a pak odjel... kup klasickou baterku s nejakou rozumnou kapacitou (66-80Ah) a vyber takovou, ktera ma normalni zatky clanku (muzes ji bez problemu doljet vodou jednou za cas pokud je potreba) a protoze mas ropaka tak taky takovou, ktera umi dat slusny startovaci proud... ja jsem se dival na svoji baterku a mam 74Ah 680A
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 285
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
It’s my birthday

#11 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od DejFe »

A taky takovou aby se ti tam vesla :P jsem ukořistil 80 A a nebyl jsem stavu ji tam napasovat :P leda žebych poladil kladivem podběh s blatnikem :P

Jo když mluvite o alticích to jsem jedinej exot s 100A altikem ? :P
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#12 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od standa »

ty seš exot i bez altíku :mrgreen:

šestsettrojka má dynamo 22 A :pij:
jo, a má nezávislý topení a když to přeženeš, tak má KLIKU :palec:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#13 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od Jarda S40 »

Ano Stando, ale T603 je sen a ne auto a tady se řešej auta. :lol: (Taky měla ruční AC pumpu a akcelerační pumpičku v karbesích, takže chytala i v mrazech na cvrnknutí ;-) Jo a taky někdy dovedla s tou klikou zlomit ruku nebo vyvrítit palec) Jinak k tématu, baterku v rámci možností s co největší kapacitou i startovacím proudem a na super novinky kašlat. Rada aby byla se zátkama je taky dobrá. Eventuelně zkontrolovat dobíjení. Důležitej je taky stav kabelů a koncovek, to někdy až nečekaně moc. Už jsem viděl spousty odepsanejch baterek, který byly dobrý, ale auta měly v nepořádku kabely (napoleld Spitfire měl velkej odpor na odpojovači akumulátoru a pojistce).

4Dejfe - já mám na Florindě tuším 110A, ale vyndavat to nepůjdu :D

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#14 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od standa »

Jarda S40 píše: Spitfire měl velkej odpor na odpojovači akumulátoru
Ách,...odpojovač akumulátoru,...
Rajská hudba pro můj sluch :)

Jdu si s ním zakvrdlat.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#15 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od travex »

jeste k tem altikum:

naftaky nepotrebujou zadnej proud proto aby vrcely - je nutne jen nazhavit a zatocit starterem - odpojovac paliva zadnej proudovej odber neni.....

benzinaky nepotrebujou zhavit, maj mensi kompresi, takze ani starter neni takovy "hovado", ale zatoj zerou proud za behu a to jakoze hodne... (zapalovani, vstrikovani a ja nevim co jeste.....)

takze naftaky maj velky baterky aby mohly zhavit a tocit starterem a slaby altiky, protoze za chodu maj maly naroky na proud
benzinaky maj maly baterky a pro zmenu silny altiky aby se za chodu dalo nakrmit co je potreba....

PS: hodne jsem to zjednodusil a dovolil jsem si zanedbat prislusentvi (svetla, topeni, klimu, vetraky, sterace.....) protoze prislusentvi maj jak naftaky tak benzinaky
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#16 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od selap »

A co to udělat jak já,dal jsem tam 100A,myslím měla startovací prud 860.Kapacita i proud ok.Normální klasika,za ještě normální peníz.A apoň do 760 se 100A baterie vešla s přehledem.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#17 Baterie do 940D24TIC nemuzu se rozhodnout-pomoc!

Příspěvek od clive »

No nektery rady prisly prilis pozde a tak jsem se rozhodl a koupil tu gelovou 70Ah 760a startovak.
Jak jsem ji tam fouknul tak jsem cumel jak puk...
Ta stara po sejmuti z nabijecky tocila dobre, temer jak benzin, ale jak toci tahle... No uvidime po par tejdnech..
Ta zmena v tom toceni mi prisla asi jako kdyz jsem si do Favorita flaknul starter z Felicie...
Dik za rady panove. Cenim si jich a doufam ze jsem vas nenastval svym rozhodnutim.

Diky :palec:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“