teplotní čidlo

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 236
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

teplotní čidlo

Příspěvek od Doktor 1 »

zná někdo hodnoty, které má ukazovat teplotní čidlo a při jaké teplotě? :idea:
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

teplotní čidlo

Příspěvek od travex »

Doktor 1 píše:zná někdo hodnoty, které má ukazovat teplotní čidlo a při jaké teplotě? :idea:

a jaky cidlo? pro jakej motor? cidlo pro budik teploty nebo cidlo pro ECU?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 236
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

teplotní čidlo

Příspěvek od Doktor 1 »

B230F čidlo pod sáním u volnoběžného ventilu na bloku asi pro řízení chodu motou
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

teplotní čidlo

Příspěvek od Drtic »

ted tu nemam Haynesa ale az prijedu domu, podivam se ti...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1781
Registrován: 21 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

teplotní čidlo

Příspěvek od standa »

With the control unit connected, connect a voltmeter across LH ECU terminals 13 and 5 (ground). This unit is in the passenger side footwell, under the plastic cover. Remove the cover of the large electrical connector to access the backs of the pins for the test. Turn the ignition switch ON.

At 68F (20C) the voltage should be 2.0 +/-.5v volts.
At 104F(40C) the voltage should be 1.2 +/- .3volts
At 176F (80C) the voltage should be .5 +/- .2volts.
The resistance values between ECU pins 13 and 5, or between each of the pins on the sensor and ground, are (by eye from the chart):

32F (0C)-- about 6000 ohms within a range of +/- 10%
68F(20C) -- about 2300 ohms
104F(40C) -- about 1300 ohms
140F(60C) -- about 600 ohms
176F(80C) -- about 300 ohms
212F -- about 190 ohms
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 236
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

teplotní čidlo

Příspěvek od Doktor 1 »

díky moc
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé