
S60 D5 slabé topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S60 D5 slabé topení
Ten gates jsem také měnil (teda na benzínu) a za půl roku šel do kopru. Normálně kolem té tyčky vylezl ven parafín 

-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Aha, no říkal jsem si logicky, že tenčí radiátor bude i míň topit.jirkaTDI píše: 16 lis 2024 12:30 Ten dražší Nissens z odkazu Raolsy mam a topí krásně. Je užší, ale má žebra na husto a nemá ty blátivé voštiny jako ostatní.
Možná opravdu zkusím objednat třeba 3 výrobce a vyberu ten nejlepší.

-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Moje anabáze se slabým topením také pokračuje. Na jaře jsme u Radka měnili radiátor topení a termostat (Facet tuším), nicméně auto topí stále stejně blbě. Ještě mi poradil, ať zkusím udělat bypass bufíku (na autě je, ale roky se nepoužil), jestli se to nezacpává tam. Pokud to nepomůže, jsem v koncích. Že byla voda smíchaná s olejem si nemyslím, na to jsme koukali. Zkoušeli jsme i ventilátor topení, ale ten byl v pořádku a vyměnit jsme ho stejně nemohli, protože jsem koupil blbě díl pro vozidla s volantem vpravo 

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
můžeš zkusit odpojit hadici z radiátoru (ta levá z pohledu na hadice) a nahradit ji bypasem do nádobky přes otevřené víčko, co a jak moc z toho poteče při nastartovaném motoru, potřebuješ cca metr hadice patřičného průměru
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Tak dneska jsem udělal bypass bufíku propojením hadic 1 a 3 dle místního návodu. Byl to nakonec docela ojeb a rozhodně bych doporučil trubičku na dolní hranici doporučeného průměru, možná by to klidně sneslo i menší, koneckonců spona stáhne docela dost. Měl jsem trubičku cca 23mm a jednu z hadic jsme na to ve dvou lidech asi až po dvaceti minutách úporného boje narvali tak, aby šla stáhnout sponou.
Nicméně to hlavní:
Docela dlouho trvalo, než auto začlo topit. Cca 5-10 minut bylo nastartované v podzemních garážích a pak jsem cca 25 minut jel domů, venku 3° C. Opravdu topit (oba knoflíky na 26, tedy max, foukání na 5/6) začlo auto až tak po 20 minutách.
Zvláštní mi připadá jedna věc - je opravdu velký rozdíl mezi tím, jak moc teplý vzduch jde z výdechů topení, v závislosti na otáčkách motoru. Na volnoběh byl vzduch trochu teplý, ale nic zázračného. Když jsem ale dostal motor lehce nad 2000 otáček, byl už vzduch velmi teplý/skoro horký; takhle bych si představoval, že by ohřáté auto mělo topit na max. Rozhodně mi takto auto loni v zimě netopilo, ani když jsem jel po dálnici při cca 2500 otáčkách. Rozdíl je podle mě nicméně minimálně 10°C, možná víc. Je to u těchto aut normální chování, nebo to značí nějakou závadu?
Je mi to divné, protože dvojkový Superb 2.0 TDI, co máme jako rodinné auto, topí mnohem dřív a mnohem intenzivněji a žádný zásadní rozdíl v teplotě vyfukovaného vzduchu v závislosti na otáčkách tam nepozoruju.
Nicméně to hlavní:
Docela dlouho trvalo, než auto začlo topit. Cca 5-10 minut bylo nastartované v podzemních garážích a pak jsem cca 25 minut jel domů, venku 3° C. Opravdu topit (oba knoflíky na 26, tedy max, foukání na 5/6) začlo auto až tak po 20 minutách.
Zvláštní mi připadá jedna věc - je opravdu velký rozdíl mezi tím, jak moc teplý vzduch jde z výdechů topení, v závislosti na otáčkách motoru. Na volnoběh byl vzduch trochu teplý, ale nic zázračného. Když jsem ale dostal motor lehce nad 2000 otáček, byl už vzduch velmi teplý/skoro horký; takhle bych si představoval, že by ohřáté auto mělo topit na max. Rozhodně mi takto auto loni v zimě netopilo, ani když jsem jel po dálnici při cca 2500 otáčkách. Rozdíl je podle mě nicméně minimálně 10°C, možná víc. Je to u těchto aut normální chování, nebo to značí nějakou závadu?
Je mi to divné, protože dvojkový Superb 2.0 TDI, co máme jako rodinné auto, topí mnohem dřív a mnohem intenzivněji a žádný zásadní rozdíl v teplotě vyfukovaného vzduchu v závislosti na otáčkách tam nepozoruju.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
to jsi mohl říct, někde mám možná trubičku, kterou jsem použil na propojení, když byl bufík venku, nebo jsem aspoň mohl změřit průměry na bufíku, ať jsi připraven, s tímhle jsem problém neměl...
dřív mi auto topilo tak, že ani na volnoběh skoro nebylo poznat nižší teplotu vzduchu, teď to ale funguje podobně, jak popisuješ
nicméně o víkendu vyměním radiátor, tak uvidíme, jestli byl problém tady
kdybych tam nechal ten původní origo, tak asi teď bez problému, no vracet ho už asi nebudu, trochu jsem ho při vyndávání poničil, dám buď ten "levnější" a užší Nissens 32mm, který vypadá fakt robustně, nebo NRF, který má zase tlusté ty trubičky hada, ještě uvidím
teď tam mám ten tlustší Nissens 40 mm
dřív mi auto topilo tak, že ani na volnoběh skoro nebylo poznat nižší teplotu vzduchu, teď to ale funguje podobně, jak popisuješ
nicméně o víkendu vyměním radiátor, tak uvidíme, jestli byl problém tady
kdybych tam nechal ten původní origo, tak asi teď bez problému, no vracet ho už asi nebudu, trochu jsem ho při vyndávání poničil, dám buď ten "levnější" a užší Nissens 32mm, který vypadá fakt robustně, nebo NRF, který má zase tlusté ty trubičky hada, ještě uvidím
teď tam mám ten tlustší Nissens 40 mm
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Takže myslíš, že tahle podivnost s otáčkami je radiátorem? Ten se mi taky měnit už znova nechce 

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
nevím, je to hlavně ověření/vyloučení problému na něm
a spíš reakce na podobnou zkušenost, o které se zmiňuje Raolsa tady ve vlákně, nicméně jedná se o výměnu radiátoru a následný problém se slabším topením
a pokud jsi tam dal ten Nissens, o kterém se zmiňuješ na první stránce, tak ten tam mám teď taky
a spíš reakce na podobnou zkušenost, o které se zmiňuje Raolsa tady ve vlákně, nicméně jedná se o výměnu radiátoru a následný problém se slabším topením
a pokud jsi tam dal ten Nissens, o kterém se zmiňuješ na první stránce, tak ten tam mám teď taky
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Jo, dal jsem tam ten. Mahle nějak nebylo a navíc mi přišlo docela drahé, tak jsem zkusil Nissens.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
no já taky, jak píšu o kousek výš, dal jsem ten dražší a tlustší s tím, že bude lepší a paradoxně je to možná naopak, už mám doma ten levnější a vypadá opravdu kvalitněji, je to takový ten tvrdý hliník
fotku dodám v sobotu, až budu montovat
fotku dodám v sobotu, až budu montovat
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
No, zasebe asi tuhle kapitolu uzavírám. Dneska jsem jel do práce (pár km město, pak cca 30km dálnice) a jak se ohrál motor, v autě začalo být teplo. Na rozdíl od loňského stavu, kde při jízdě na dálnici šel i při topení na MAX chvílemi z výdechů chladný vzduch, to již permanentně topí, a protože v kolonách netrávím moc času, pokles teploty vyfukovaného vzduchu na volnoběh nebudu dál řešit. Takže díky všem za pomoc, snad tento topic v budoucnu pomůže dalším "zmrzlíkům"
.

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
S60 D5 slabé topení
Tak já většinou dokud není teploměr tam kde má být ventilátor nezapínám a když už tak na druhý dílek rychlosti a po 22 letech mám na autě vše origo chladič,radiator ventilator, klima je celou zimu vyplá
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
To mi právě Radek rozmlouval, že to mám nechat na Auto a nehrabat do toho. Fakt ale je, že na Auto je to klidně schopné foukat chladný vzduch, i když mám nastavenou požadovanou teplotu na 22° C a auto je po noci vymrzlé, takže úplně dobře to na automatiku nefunguje, no.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 852
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
S60 D5 slabé topení
Tod2: pozor neplést, ten tlustší je levnější a ten tenčí dražší 

-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
ale to nefunguje proto, že nefunguje něco jiného, takže pokud nejde teplo do radiátoru, nemůže fungovat automatika korektně
když je auto studené, tak automatika fouká jen tak decentně, jak se postupně zahřívá, intenzita foukání se zvyšuje, k tomu se řídí automaticky i všechno ostatní i podle teploty venku/vevnitř, takže za mne funguje automatika velmi dobře, je to snad nejsložitější systém v autě
a já nebudu sloužit autu, potřebuju, aby sloužilo ono...
když je auto studené, tak automatika fouká jen tak decentně, jak se postupně zahřívá, intenzita foukání se zvyšuje, k tomu se řídí automaticky i všechno ostatní i podle teploty venku/vevnitř, takže za mne funguje automatika velmi dobře, je to snad nejsložitější systém v autě
a já nebudu sloužit autu, potřebuju, aby sloužilo ono...
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Možná by bylo přeci jen lepší psát radši PNka, lidová slovesnost je sice hezká, ale může být matoucí 
[smention u=14357]Tod2[/smention]
Za mě pokud je auto studené, tak na automatiku to nemá foukat vůbec, tak by se to mělo chovat, aby to nebylo otravné a nemuselo se do toho zasahovat. Jak má jako rozhánění (byť mírné) chladného vzduchu v autě přispět ke zvýšení teploty v něm? Dokud není ohřátý motor, nemá to mít důvod foukat, pokud chci v autě teplo.

[smention u=14357]Tod2[/smention]
Za mě pokud je auto studené, tak na automatiku to nemá foukat vůbec, tak by se to mělo chovat, aby to nebylo otravné a nemuselo se do toho zasahovat. Jak má jako rozhánění (byť mírné) chladného vzduchu v autě přispět ke zvýšení teploty v něm? Dokud není ohřátý motor, nemá to mít důvod foukat, pokud chci v autě teplo.
Naposledy upravil(a) JiFi dne 21 lis 2024 12:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
tenhle tam mám https://www.motora.cz/nissens/73641.html
a tenhle jsem koupil teď na výměnu https://www.motora.cz/nissens/707102.html
paradoxně když jsem to řešil skoro před rokem, tak byly cenovky myslím naopak, pokud se nepletu
a tenhle jsem koupil teď na výměnu https://www.motora.cz/nissens/707102.html
paradoxně když jsem to řešil skoro před rokem, tak byly cenovky myslím naopak, pokud se nepletu
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Já myslím, že byl vždycky levnější ten první odkaz, ale každopádně pak dej vědět, jestli bude nějaký znatelný rozdíl po výměně. V nejhorším bych dal Radkovi znova něco vydělat 

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
S60 D5 slabé topení
Tak tohle mi úplně nedává smysl. Já když nechám na automatiku, tak dokud se motor trošku neohřeje a nefouká to alespoň vlažný vzduch, tak jsou otáčky ventilátoru minimální. Právě ve Volvu mi přijde, že automatická klima funguje velmi dobře.JiFi píše: 21 lis 2024 12:27 To mi právě Radek rozmlouval, že to mám nechat na Auto a nehrabat do toho. Fakt ale je, že na Auto je to klidně schopné foukat chladný vzduch, i když mám nastavenou požadovanou teplotu na 22° C a auto je po noci vymrzlé, takže úplně dobře to na automatiku nefunguje, no.
EDIT:
Přesně jak říká kolega...Tod2 píše: 21 lis 2024 12:39 ale to nefunguje proto, že nefunguje něco jiného, takže pokud nejde teplo do radiátoru, nemůže fungovat automatika korektně
když je auto studené, tak automatika fouká jen tak decentně, jak se postupně zahřívá, intenzita foukání se zvyšuje, k tomu se řídí automaticky i všechno ostatní i podle teploty venku/vevnitř, takže za mne funguje automatika velmi dobře, je to snad nejsložitější systém v autě
a já nebudu sloužit autu, potřebuju, aby sloužilo ono...
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
a co třeba mlžení oken?JiFi píše: 21 lis 2024 12:43 Možná by bylo přeci jen lepší psát radši PNka, lidová slovesnost je sice hezká, ale může být matoucí
@Tod2
Za mě pokud je auto studené, tak na automatiku to nemá foukat vůbec, tak by se to mělo chovat, aby to nebylo otravné a nemuselo se do toho zasahovat. Jak má jako rozhánění (byť mírné) chladného vzduchu v autě přispět ke zvýšení teploty v něm? Dokud není ohřátý motor, nemá to mít důvod foukat, pokud chci v autě teplo.
a motor se postupně zahřívá už od okamžiku startu, že se to nedá úplně poznat, protože ten rozdíl je nepatrný, za to automatika nemůže, ale teplejší vzduch tam jde hned, jenže všechno po cestě pro vzduch je studené, takže se ohřívají i věci okolo atd
myslíš, že kdyby to bylo k ničemu, že by na to už dávno někdo nepřišel?
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Nevím, já jen vím, že jsem jezdil už v mnoha autech a v mém Volvu topení funguje a chová se celkové nejhůř, co jsem zažil. Okna se mi nemlží, řeším to momentálně jak psal kolega o několik příspěvků výše - zapínám až při ohřátém motoru. Navíc i mlžení oken by šlo řešit lépe - mohlo by to, dokud je to chladné a mám nastavené, že chci v autě vyšší teplotu, foukat jenom na skla, a ne na tělo a nohy, když už teda chcete řešit, jak by měla vypadat dobře odladěná automatika. Tolik můj názor.
Ale je to prostě dvacet let staré auto, takže asi nemá smysl to víc hrotit. Nějak to topí a se zbytkem už si člověk nějak poradí.
Ale je to prostě dvacet let staré auto, takže asi nemá smysl to víc hrotit. Nějak to topí a se zbytkem už si člověk nějak poradí.
Naposledy upravil(a) JiFi dne 21 lis 2024 13:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
pak je ale dost pravděpodobné, že Ti to nefunguje správně, což tu asi řešíme, no jestli se s tím spokojíš... já to chci mít zase ve stavu jako minulou zimu, kdy to topilo krásně
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Mně to krásně netopilo nikdy, minulou zimu skoro vůbec, takže za mě i s levnějším Nissensem výrazné zlepšení. Ale třeba se zde podaří probojovat k pravé příčině a k tomu, co je potřeba tam dát, aby to topilo jako zamlada.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
ok, u mne je ještě i problém ten, že se mi vypíná bufík na přehřátí, pokud je venku víc než 5-7°C, z čehož vyvozuju, že by mohl být nějaký problém na okruhu, čili zkusím radiátor
ještě se rozhodnu, jestli ten lepší Nissens, nebo NRF, který má trubky jak laufy od kanónu...
ještě se rozhodnu, jestli ten lepší Nissens, nebo NRF, který má trubky jak laufy od kanónu...

-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
S60 D5 slabé topení
Nojono, není nad klima - sporák. Tod má hlavně hodně specifický problém, takže tam jsem opravdu zvědavý na řešení.
[smention u=22166]JiFi[/smention] A jak je na tom termostat, vodní pumpa? Jestli ti to pořád přijde jako že to topí málo, tak bych hledal chybu jinde.
U sebe totiž na konec opravdu pozoruji, že po výměně termostatu se teplo v kabině koná rychleji.
[smention u=22166]JiFi[/smention] A jak je na tom termostat, vodní pumpa? Jestli ti to pořád přijde jako že to topí málo, tak bych hledal chybu jinde.
U sebe totiž na konec opravdu pozoruji, že po výměně termostatu se teplo v kabině koná rychleji.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé