Olej do TF-80sc
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Olej do TF-80sc
Tak je to jeden z parametru, který uvádí ostatní výrobci.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Olej do TF-80sc
No Mobil 1 u "nového" 5W-50 už taky neuvádí všechny údaje... Leda jim zkusit napsat nebo poslat vzorek do laborky. Ale u Ravenolu bych tohle moc neřešil, jsou to top oleje.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Olej do TF-80sc
Taky jsem tam ten Ravenol dal na doporučení. Ale zajímají mě ty údaje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Olej do TF-80sc
Zajímavej článek o převodovce a poškozených komponentech.
https://akppro.ru/en/magazine/article/aisin-tf-81sc.html
https://akppro.ru/en/magazine/article/aisin-tf-81sc.html
The transmission is sensitive to high temperatures as well. To my clients I recommend, in wintertime, first slightly warm up the engine with the selector lever in the P position, and then shift it into D and hold the car on brake for about a minute or a bit more. Only then you should start moving very slowly and smoothly for the first 15 or 20 km, until the transmission gets warmed-up.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Olej do TF-80sc
No tak vez, ze tam muze bejt i mnohem vic, kdyz to dostane cocku, nebo neco neni OK...labanos píše: 19 úno 2021 18:45 Automat nemám, ale myslím, že 100°C tam stejně nebude. Ale rád se přiučím.
Aneb vi proc shani konkretni cisla

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Olej do TF-80sc
No tak neřeším to samozřejmě z dlouhé chvíle
Má pravdu ten chlapec.
Věc se má tak, že v horkých dnech se objeví známý cuk z R na D. Teď v zimě je úplnej klid. Takže se to projeví pouze v případě, že je olej hodně zahřátej. Tzn. stane se méně viskozním. Hledám tedy olej, kterej bude vhodně řidkej jak pro zimní starty tak pořád dost hustej při zahřátí. Proto bych si rád porovnal jednotlivé parametry.

Věc se má tak, že v horkých dnech se objeví známý cuk z R na D. Teď v zimě je úplnej klid. Takže se to projeví pouze v případě, že je olej hodně zahřátej. Tzn. stane se méně viskozním. Hledám tedy olej, kterej bude vhodně řidkej jak pro zimní starty tak pořád dost hustej při zahřátí. Proto bych si rád porovnal jednotlivé parametry.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5703
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Olej do TF-80sc
Co vlastně způsobuje "cuk" z R n D? Nějaká lamelová spojka, která spojuje R, se rozpojí pomaleji než by měla a spojka D je už připojena?
Jestli ano, asi to bude tím, že tlak, který ji spojuje pomalu padá. Z nějakého důvodu, ale proč, když to zřidne?
Jestli ano, asi to bude tím, že tlak, který ji spojuje pomalu padá. Z nějakého důvodu, ale proč, když to zřidne?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Olej do TF-80sc
Na hřídeli jsou dva kroužky, které propustí olej-tlak přes rovný spoj těch kroužků. Inovativní kroužky jsou spojené jakoby přes sebe. Někde mám odkazy na ruské forum, ale nechce se mi to hledat.
Popisuju to dost laicky tak omluvte nesrovnalosti.
Popisuju to dost laicky tak omluvte nesrovnalosti.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5703
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Olej do TF-80sc
Jj, už jsem na to koukal na videu autostrong-m. Ten bělorus to hezky popisuje, ale mele strašně rychle. Musím oprášit ruštinu 

-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Olej do TF-80sc
Obecně jsem si něco o teplotě oleje vygůglil než jsem to napsal, a teploty nad 100°C asi úplně ideální nejsou, nebo jak píšeš, něco je špatně, a možná by stálo za to ten olej měnit ještě častěji.
https://www.turbodieselregister.com/threads/what-are-normal-aisin-operating-temperatures.260221/
https://www.turbodieselregister.com/threads/what-are-normal-aisin-operating-temperatures.260221/
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé