možná bych ještě zkontroloval pojistku (u motoru), jestli tam vůbec je...
Drobné otázky 2002 S60
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
určitě to umí i nevolvo diag
možná bych ještě zkontroloval pojistku (u motoru), jestli tam vůbec je...
možná bych ještě zkontroloval pojistku (u motoru), jestli tam vůbec je...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Díky moc, tohle info se mi dost hodí. Tak jestliže je kompletní tak to zkusím zapnout, snad tím nic nepokazím. A ještě se zeptám, proč by měl být zablokovaný ?hajnej píše: 06 zář 2021 12:58 Konstrukce je takřka identická. Tahle verze bufíku je jen trochu jinak řešena v odtahu spalin - výfuku. Nemá tu rouru, ale jak jsem psal, na těle bufíku navařený vývod až dolů.
Tryska by se hodila vyměnit. Ale i tak se bez diag v tomto případě nehneš. Myslím ale, že odblokovat umí bufík i obyč Delphi.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
Protože po třech neúspěšných startech se zablokuje. A pochybuju, že by to někdo během těch deseti let nezkoušel.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Děkuji za osvětu, auto mam po dědovi. A za 12let které auto vlastnil netušil že tam je bufík. Takže leda že by to zapínal předchozí majitel (byl jen jeden). Zkusím ráno zapnout, maximálně se nezapne.
Na kolik by orientačně vyšla výměna trysky s prací ?
Na kolik by orientačně vyšla výměna trysky s prací ?
-
Online
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
benzínová tryska hýr https://www.skandix.de/en/spare-parts/interior-temperature/independent-car-heater/pressure-controller-independent-car-heating/1041607/
výměnu zvládneš sám dle návodu, který jsem dal výš
výměnu zvládneš sám dle návodu, který jsem dal výš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
Jestli máš na palubáku položku přímý start, tak to můžeš zkusit kdykoli, teda pokud nebude motor úplně teplý, a mělo by se to zapnout (podržet RESET). Zkratka VYP by se měla změnit na blikací ZAP. Pokud jenom párkrát problikne a zase se to změní na VYP, tak to nefunguje.
Ale ideální by bylo sundat nárazník, odpojit hadičku od trysky, diagnostikou spustit palivové čerpadlo a počkat až to začne téct. Ono dost dlouho trvá než se palivo dostane z nádrže dopředu.
Ale ideální by bylo sundat nárazník, odpojit hadičku od trysky, diagnostikou spustit palivové čerpadlo a počkat až to začne téct. Ono dost dlouho trvá než se palivo dostane z nádrže dopředu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Mám možnost přimeho startu. Zkusím to ráno spustit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10038
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Drobné otázky 2002 S60
Proč až ráno? Já bych to do rána nevydržel
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Tož protože tu ráno mame krásné 3°C. Tak to bude snad dost vychlazené.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10038
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Drobné otázky 2002 S60
To se ti pustí za docela vysoké teploty. My to posledně pouštěli v červenci, když byly totální hice.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Tak měli jste pravdu že to nebude fungovat
Zkusil jsem to zapnout bez klíče v zapalování, systém jako takový se zapnul (viz.foto), zezadu jsem slyšel že se spustilo čerpadlo, ale do půl minuty zhasnula palubovka a součastně s tím se zezadu začalo ozývat jemné klepání/cvakání (nešlo natočit). Když jsem otevřel dveře abych zkontroloval bufík tak se palubovka zase rozsvítila. Bufík se točí, fouká z výfuku ale studeně. Tohle jsem opakoval ještě jednou ze stejným výsledkem.
Zkusil jsem to zapnout bez klíče v zapalování, systém jako takový se zapnul (viz.foto), zezadu jsem slyšel že se spustilo čerpadlo, ale do půl minuty zhasnula palubovka a součastně s tím se zezadu začalo ozývat jemné klepání/cvakání (nešlo natočit). Když jsem otevřel dveře abych zkontroloval bufík tak se palubovka zase rozsvítila. Bufík se točí, fouká z výfuku ale studeně. Tohle jsem opakoval ještě jednou ze stejným výsledkem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10038
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Drobné otázky 2002 S60
V tom případě bych to viděl na tu trysku. Asi bych to už nepokoušel, protože ti může benzín téct tam kam nemá.
Je ale divné, že flame senzor bufík nevypne.
Rozborka a diagnostika (v tomto případě jen VIDA-aby ses dostal na aktivaci členů) tě opravdu nemine. Ale nejpravděpodobnější bude ta ucpaná tryska. Ta membrána musí být za ty roky rozpadlá a ucpala vývod z trysky.
Chtělo by to rovnou mít asi připravenou novou trysku. Ale je aby to opravdu bylo tryskou no.
Ideální by bylo rozebrat, zjistit závadu, nakoupit náhradní díly a znovu složit. Bufík se dá vyndat, okruh propojit přes trubku a jezdit.
Je ale divné, že flame senzor bufík nevypne.
Rozborka a diagnostika (v tomto případě jen VIDA-aby ses dostal na aktivaci členů) tě opravdu nemine. Ale nejpravděpodobnější bude ta ucpaná tryska. Ta membrána musí být za ty roky rozpadlá a ucpala vývod z trysky.
Chtělo by to rovnou mít asi připravenou novou trysku. Ale je aby to opravdu bylo tryskou no.
Ideální by bylo rozebrat, zjistit závadu, nakoupit náhradní díly a znovu složit. Bufík se dá vyndat, okruh propojit přes trubku a jezdit.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 07 zář 2021 08:42, celkem upraveno 2 x.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
tak si ho vyndej, rozeber, vyčisti a vyměň tu trysku no... 
samozřejmě nejlepší by bylo otestovat i žhavičku (lze připojit přímo na baterii) a jestli vůbec leze palivo do bufíku, ale to bez diag nedáš, nicméně ta tryska je pravděpodobně ucpaná
tak Hajnej to rozepsal líp...
samozřejmě nejlepší by bylo otestovat i žhavičku (lze připojit přímo na baterii) a jestli vůbec leze palivo do bufíku, ale to bez diag nedáš, nicméně ta tryska je pravděpodobně ucpaná
tak Hajnej to rozepsal líp...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Nemám dílnu ani VIDU, takže hotovo. Zkusím zapomenout že mám bufík 
Navíc to nemusí být jen tryska....
Navíc to nemusí být jen tryska....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10038
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Drobné otázky 2002 S60
Tak do zimy máš ještě dost času a někoho v okolí bys mohl najít, kdo ti pomůže.
Vzdáváš se moc brzo.
Vzdáváš se moc brzo.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
no ona to u benzínu není taková krize, nafta bez bufa topí tak po 20km...
ale samostatné členy bufa lze aktivovat i nevolvo diagnostikou, mám odzkoušeno a někoho s dílnou snad seženeš, nejlíp, jak píše Hajnej, to vyndat, buf je venku za 20min, propojit hadice chladícího okruhu, opravit, vyčistit a pak ho zase připojit
vyndání zvládneš i sám, stačí mít tu trubku na propoj...
ale samostatné členy bufa lze aktivovat i nevolvo diagnostikou, mám odzkoušeno a někoho s dílnou snad seženeš, nejlíp, jak píše Hajnej, to vyndat, buf je venku za 20min, propojit hadice chladícího okruhu, opravit, vyčistit a pak ho zase připojit
vyndání zvládneš i sám, stačí mít tu trubku na propoj...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
Já si nemyslím, že by mohla být v háji tryska (i když to nevylučuji), podle mě jenom nestačil dotéct dopředu benzín. Jak jsem psal, dost dlouho to trvá a trubky budou určitě po té době prázdné.
Takže Vidu, odpojit vepředu hadičku a zapnout čerpadlo.
Škoda, že to máš ke mě daleko, kouknul bych ti na to.
Takže Vidu, odpojit vepředu hadičku a zapnout čerpadlo.
Škoda, že to máš ke mě daleko, kouknul bych ti na to.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 468
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Drobné otázky 2002 S60
když jsi to zapnul jak dlouho to jelo? vypnul jsi to ty nebo samo? pokud se to rozjelo tak to nebylo zablokovaný.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Jste gauneři, díky vaší ochotě a zkušenostem nad tím zase přemýšlím že to tak nenechám a pokusím se to zprovoznit.....
raolsa: díky tvému prvním postu přemýšlím nad tím samým, že nestihne dotéct benzín. Žhavící svíčka funguje jen pro zapálení nebo kontinuálně ? Pokud by žhavila stále tak by mohlo stačit nechat systém běžet déle než doteče benzín, za předpokladu že ostatní komponenty jsou OK. Ale to jenom přemýšlím nahlas, neznám princip nezávislého topení. Zda-li je toto špatný směr jak dostat benzín k topení bez VIDY tak jsem opět přemýšlel, když sundám nárazník, odpojím přívod paliva, a připojím +12V nakrátko na pumpu a nechám dotéct ? Ale zjistil jsem že pumpa je na elektromagnetickém principu, takže tam se asi musí měnit polarity aby to tlačilo ?
mirekcafa: zablokovaný to nebylo, systém se celý rozjel - palivová pumpa, ventilátor topení. Nechal jsem to běžet maximálně do minuty. Na základě toho že bufík vyfukoval studený vzduch + jsem byl vystrašený z toho cvakání od pumpy. Ráno jsem ještě nevěděl že to je normální projev el. magnetické pumpy.
raolsa: díky tvému prvním postu přemýšlím nad tím samým, že nestihne dotéct benzín. Žhavící svíčka funguje jen pro zapálení nebo kontinuálně ? Pokud by žhavila stále tak by mohlo stačit nechat systém běžet déle než doteče benzín, za předpokladu že ostatní komponenty jsou OK. Ale to jenom přemýšlím nahlas, neznám princip nezávislého topení. Zda-li je toto špatný směr jak dostat benzín k topení bez VIDY tak jsem opět přemýšlel, když sundám nárazník, odpojím přívod paliva, a připojím +12V nakrátko na pumpu a nechám dotéct ? Ale zjistil jsem že pumpa je na elektromagnetickém principu, takže tam se asi musí měnit polarity aby to tlačilo ?
mirekcafa: zablokovaný to nebylo, systém se celý rozjel - palivová pumpa, ventilátor topení. Nechal jsem to běžet maximálně do minuty. Na základě toho že bufík vyfukoval studený vzduch + jsem byl vystrašený z toho cvakání od pumpy. Ráno jsem ještě nevěděl že to je normální projev el. magnetické pumpy.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
edit: minulý měsíc na STK mi vyskočila chyba P1237 - Google překladač mi to přeložil na "Palivové čerpadlo sekundárního okruhu". Těžko říct jak by to přečetla VIDA. Teda jestli to vůbec může souviset s bufíkem. Protože jak jsem psal, celý systém se spustí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
Na palivovou pumpu musíš mít frekvenci, nebo ťukat tím napětím, ale to je na opupínkování než by to doteklo dopředu.
Být tebou, tak to zapnu a nechám to běžet dokud se to samo nevypne. Pokud to ani na třetí pokus nezapálí, tak se ti maximálně ten bufík zablokuje a budeš muset smazat chybu diagnostikou.
Svíčka běží jenom než čidlo zaznamená plamen, pak se vypne.
Být tebou, tak to zapnu a nechám to běžet dokud se to samo nevypne. Pokud to ani na třetí pokus nezapálí, tak se ti maximálně ten bufík zablokuje a budeš muset smazat chybu diagnostikou.
Svíčka běží jenom než čidlo zaznamená plamen, pak se vypne.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 468
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Drobné otázky 2002 S60
já bych to ještě párkrát zkusil do té minuty aby se to nebloklo.....ještě dotaz...je v nádrži dost paliva?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
To bude, jinak by to bufík ani nezaplo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 829
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Ano bylo tam čtvrt nádrže, baterie stará 3 měsíce. Já to teda ráno zase zapnu....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
1/4 nádrže není mnoho, lepší by bylo mít na zkoušení plnou. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
