2.3 T5 spolehlivost

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od MarekV »

Ing.Magor píše:
wickey píše:pokud nepovazujes strhlej tisichran za zavadu, tak nevim no :D
Nepovažuju ho za vážnou závadu, investice cca 5000,- po 140tis. km do AWD mi nepřijde velká 8)
ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC? :) Som sa to snazil najst ale nejako som nasiel ... nic

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

MarekV píše:
ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC? :) Som sa to snazil najst ale nejako som nasiel ... nic
Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledat :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od MarekV »

Ing.Magor píše:
MarekV píše:
ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC? :) Som sa to snazil najst ale nejako som nasiel ... nic
Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledat :D
jako novy? to neni az take strasne, som cakal nieco dost drahsieho (tym netvrdim, ze je to lacne)

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

MarekV píše:
Ing.Magor píše: Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledat :D
jako novy? to neni az take strasne, som cakal nieco dost drahsieho (tym netvrdim, ze je to lacne)
Tak jestli se ti to zdá málo, tak na autokelly je maj za cca 14000,- kus :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Jozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice, Slovakia
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Jozo »

Ing.Magor píše:Tak jestli se ti to zdá málo, tak na autokelly je maj za cca 14000,- kus :D
... a aby to bolo zaujimave tak FourC nie je to iste ako FourC u modelu R :D
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

Ing.Magor píše:
MarekV píše:
ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC? :) Som sa to snazil najst ale nejako som nasiel ... nic
Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledat :D
A já nedám pokoj a nedám pokoj dokud mi někdo neukáže tlumič a fakturu :wink: :D

za to mám ověřené že za výměnu 4 tlumičů se vším všudy ( práce, uložení, serepetičky ) se dá vejít do 55 - 60 tisíc :( také se sháněním všude možně
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

Lukaso píše:
A já nedám pokoj a nedám pokoj dokud mi někdo neukáže tlumič a fakturu :wink: :D

za to mám ověřené že za výměnu 4 tlumičů se vším všudy ( práce, uložení, serepetičky ) se dá vejít do 55 - 60 tisíc :( také se sháněním všude možně
Až mi tlumiče odejdou do věčných lovišť, tak tě tu faktru za nový donutim sníst :P

Byl jsem se na ně v autodíly Haspa osobně zeptat a jsou dokonce skladem v ČR, takže k dodání do druhého dne a cena okolo 5700,- 8)

To, že ty si je sehnal za jiný peníze neznamená, že se nedaj sehnat i takhle "levno" :P
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

tak o tom žádná, a taky vzhledem k tomu že to bylo před víc než rokem se dá předpokládat že obchodníci s autodíly se držejí trendu a šli s cenami dolu...ale i tenkrát jsem narážel na různé perfektní nabídky kdy všechno bylo skladem, pak nebylo, dovezem a následně za uplně jinou cenu...proto jsem v tomhle ohledu docela skeptickej
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

já budu naopak hrozně rád když budou třeba za 5 000 kč/ks protože pak se při následném prodeji stane přítomnost FOUR-C konečně výhodou a ne černým petrem....( ikdyž teď už asi taky ne když jsem to zaplatil já :cry: )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

daawid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od daawid »

chci se zeptat všech, protože sám nějak nevím:

co bych si měl koupit - C70 nebo S60 když: jezdím 90% času po Praze, mám rád pohodlí a primární je pro mě prostě v pohodě jezdit (kromě běžnýho servisu už nic kolem auta neřešit - prostě bezproblémovej provoz). nejsem žádnej závodník, spíš krajinkář
rád se cítím v autě dobře (bezpečně, pohodlně, odpočinutě).

který z těch dvou aut by těmto požadavkům vyhovělo více?
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL

lumiere.c
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
Vůz: S80 3.2 '07

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od lumiere.c »

daawid píše:chci se zeptat všech, protože sám nějak nevím:

co bych si měl koupit - C70 nebo S60 když: jezdím 90% času po Praze, mám rád pohodlí a primární je pro mě prostě v pohodě jezdit (kromě běžnýho servisu už nic kolem auta neřešit - prostě bezproblémovej provoz). nejsem žádnej závodník, spíš krajinkář
rád se cítím v autě dobře (bezpečně, pohodlně, odpočinutě).

který z těch dvou aut by těmto požadavkům vyhovělo více?
Řekl bych že S60.
_________________
VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum
bylo úžasná S60 T5,184 KW, 2002,R.I.P. 11.1.2011
Galerie
Bude GT-R

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

taky se přikláním k S60 z hlediska pohodlí. Z hlediska spolehlivosti - troufám si říct, že C70 byla méně náročná. Ne že bych na S60 už něco servisoval, ale jen pohledem jsem koukal na pár věcí (podvozek, elektrika atp.) a vše je tak 2x složitější než u C70, tudíž asi i s větší šancí na "opotřebení".
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od lucki »

s60 ma rozhodne lepsie sedadla... uplne mnam, navyse sa mi zda ze je z nej lepsi vyhlad dozadu (parkovanie), resp. mas lepsi odhad. zase c70 (prva generacia) je jednoduchsia konstrukciou a lepsie sa bude servisovat (na vela veciach ma sroby namiesto nitov, aspon co sa plastu tyka).
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

lumiere.c
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
Vůz: S80 3.2 '07

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od lumiere.c »

masterfosna píše:mám T5 a musím říct, že hodně v poho..., jezdím dálky i město půl na půl a nedostanu se přes 10litrů benzínu na 100km, najeto 250tis. km a když dodržím interval výměny oleje po 10tis. km, tak nemusím ani průběžně doplňovat, ztrácí se jen voda a v poslední době problém se zapalováním, čeká mě výměna zapalovacích modulů - hypotéka to vyřeší :)
nedostaneš se přes 10 litrů?točí se ti vůbec turbo? :D já se nedostanu pod 13.jezdím tedy převážně po Praze a jako prase.čím to asi bude? :D
_________________
VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum
bylo úžasná S60 T5,184 KW, 2002,R.I.P. 11.1.2011
Galerie
Bude GT-R

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Stalin »

Ja se taky hodně dlouho koukal po C70 s T5 ale nakonec jsem to vzdal většinou to byli hodně votlučený konzervy a nevěděli co si za ně říct. Nakonec jsem za stejny peníze koupil novější S 60 a jsem nad míru spokojenej a podle me je bezpečnější než C 70 a k tomu sem nakonec taky přihlidnul.. Ja mam S 60 2,5T 154kw s AWD asi dva a pul měsíce a převažně jezdím kratké trasy asi 6km do prace a z prace občas neco delšího ty kratky trasy jezdim na pohodu motor za studena neberu u krku a jezdím za 11l podle palubaku..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od MarekV »


dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

MarekV píše:tu mas super nabusenu T5ku :)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vseqfihmzqgu
Ehm :wink: ... no důležitý je, že se to majiteli takhle líbí.

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od MarekV »

dali píše:
MarekV píše:tu mas super nabusenu T5ku :)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vseqfihmzqgu
Ehm :wink: ... no důležitý je, že se to majiteli takhle líbí.
tj, jako ta predna maska ak odmyslis mracitka je este celkom "ok" ale ten zadok je humus :fool:

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

hele ... a co se na T5 vyprdnout, koupit levnější a hlavně rozšířenejší 2.4T a tu přebastlit na "skoro"T5 :D (jen jiným SW se dostaneš teoreticky nad T5. Prej umí 252PS 410Nm - otázkou je jestli BSR nekecá)

btw objevila se jedna hezká T5tka http://www.tipcars.com/volvo-s60-t5-23-4622816.html
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

daawid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od daawid »

eLzyx píše:hele ... a co se na T5 vyprdnout, koupit levnější a hlavně rozšířenejší 2.4T a tu přebastlit na "skoro"T5 :D (jen jiným SW se dostaneš teoreticky nad T5. Prej umí 252PS 410Nm - otázkou je jestli BSR nekecá)

btw objevila se jedna hezká T5tka http://www.tipcars.com/volvo-s60-t5-23-4622816.html
já bych tu C70ku bral i s tou 2.4, to 170koňový turbo mi už přijde moc málo na takový auto.

navíte někdo o nějaký pěkný C70ce?

pěkná v inzerci je tahle
http://volvo.sbazar.cz/volvo-c70-t5-sazava-o4760296.html
pak tahle (tu sem viděl stát v praze na ulici -kromě chybějícího stěrače na světlomet, odřenýho nárazníku a sjetejch gum moc pěkný)
http://auto.bazos.cz/inzerat/7463300/Volvo-C70-T5.php

no a pak tohle
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/c70/8423615

co to 166KW turbo, to už by mohle jet dost slušně ne?

jinak S60 bych chtěl v dieselu ideálně D5
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od ..::Philip::.. »

mas-li T5 FWD manual tak je 10l moznych..

jezdil jsem s T5 AWD automat a 13/14l byl problem. 15l to jistilo. 8)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

manusko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Martin

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od manusko »

ja mam V70 T5 na lpg spotreba je kusok vacsia ale cena o vacsi kusok mensia
motor je to neskutocny ma 175 000 km ale uz zacinam citit ze furt treba nieco poriesit minule to bola vaha vzduchu potom pretesnenie hlavy a teraz variabilny casovac neviem ci to je klasicke opotrebovanie alebo len ten moj motor je trosku iny ked to vymenim hadam budem mat na chvilu zas klud...
_________________
V70 T5 lepsieho combi niet :)

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od jogin3 »

Ja nevim co s tou spotrebou mate. Ale ja jsem ted dlouhodobe na 10.5l/100Km a tankuju vzdy plna , vyjezd, plna. Tkaze to mam spocitany. Docela hezky to sedi, nekdy se me povede tu samou pumpu ukecat a naladuje me tam min jak ukazuje palubak :D . Kazdopadne olej zere to jo, ale tak 1l/5000km dostal by jsem se i min, ale to by sem nesmel to auto hnat. Jak mile se zacne tocit turbinka, tak to malinko hazi do sani, ale zadna tragedie + ted budu menit rozvody a stim i gufera na klice kde to taky sakne.

Ale jinak vyborny, ja tam liju 100oktan z OMV a jako to zuri, ten motor z 95ky na 100oktan to je jako vymeneny, bohuzel pro moji penezenku, se me uz nechce davat 95ka :D Kdo okusil, musi uznat.
+ se to jeste rychleji ohreje ted v zime :D
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

eLzyx píše:hele ... a co se na T5 vyprdnout, koupit levnější a hlavně rozšířenejší 2.4T
...nebo 2,5T... oproti tej při normálních rychlostech T5 prakticky ztrácí smysl:
co jsem našel - oficiální údaje:
0-100 0-60mph top speed omezená neomezená
S60 2.5T FWD 210hp/320Nm
Manual: 7s / 6.5s / 210km/h ** / 235km/h
Automat: 7.4s / 6.9s / 210km/h ** / 230km/h
vs
S60 T5 250hp/330Nm
Manual: 6.8s / 6.5s / 250km/h *
Automat: 7.1s / 6.8s / 245km/h *

Jediná T5, co podle mě dává smysl je 2,4 260Ps
S60 T5 260hp/350Nm
Manual: 6.5s / 6.2s / 250km/h
Automat: 6.9s / 6.6s / 250km/h

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

já mam omezovač na 210??? :shock:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 0ndro