ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC?Ing.Magor píše:Nepovažuju ho za vážnou závadu, investice cca 5000,- po 140tis. km do AWD mi nepřijde velkáwickey píše:pokud nepovazujes strhlej tisichran za zavadu, tak nevim no
2.3 T5 spolehlivost
- Autor
 - Zpráva
 
- 
Offline
  - Příspěvky: 858
 - Registrován: 15 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Nitra
 - Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
 
2.3 T5 spolehlivost
- 
Offline
  - Příspěvky: 714
 - Registrován: 16 roků 6 měsíců
 - Vůz: modrá V70R II 300koní
 - Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledatMarekV píše:
ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC?Som sa to snazil najst ale nejako som nasiel ... nic
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
- 
Offline
  - Příspěvky: 858
 - Registrován: 15 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Nitra
 - Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
 
2.3 T5 spolehlivost
jako novy? to neni az take strasne, som cakal nieco dost drahsieho (tym netvrdim, ze je to lacne)Ing.Magor píše:Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledatMarekV píše:
ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC?Som sa to snazil najst ale nejako som nasiel ... nic
- 
Offline
  - Příspěvky: 714
 - Registrován: 16 roků 6 měsíců
 - Vůz: modrá V70R II 300koní
 - Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
Tak jestli se ti to zdá málo, tak na autokelly je maj za cca 14000,- kusMarekV píše:jako novy? to neni az take strasne, som cakal nieco dost drahsieho (tym netvrdim, ze je to lacne)Ing.Magor píše: Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledat
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
- 
Offline
  - Příspěvky: 100
 - Registrován: 15 roků 10 měsíců
 - Bydliště: Košice, Slovakia
 - Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
 
2.3 T5 spolehlivost
... a aby to bolo zaujimave tak FourC nie je to iste ako FourC u modelu RIng.Magor píše:Tak jestli se ti to zdá málo, tak na autokelly je maj za cca 14000,- kus
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
- 
Offline
 - Příspěvky: 1725
 - Registrován: 17 roků 8 měsíců
 - Bydliště: Praha
 - Vůz: S60
 - Bydliště: Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
A já nedám pokoj a nedám pokoj dokud mi někdo neukáže tlumič a fakturuIng.Magor píše:Jeden tlumič už se dá sehnat okolo 6000,- ale chce to hledat a hledat a hledatMarekV píše:
ked je rec o Rku - kolko stoji sada tlmicou pre FourC?Som sa to snazil najst ale nejako som nasiel ... nic
za to mám ověřené že za výměnu 4 tlumičů se vším všudy ( práce, uložení, serepetičky ) se dá vejít do 55 - 60 tisíc
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
- 
Offline
  - Příspěvky: 714
 - Registrován: 16 roků 6 měsíců
 - Vůz: modrá V70R II 300koní
 - Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
Až mi tlumiče odejdou do věčných lovišť, tak tě tu faktru za nový donutim snístLukaso píše:
A já nedám pokoj a nedám pokoj dokud mi někdo neukáže tlumič a fakturu![]()
![]()
za to mám ověřené že za výměnu 4 tlumičů se vším všudy ( práce, uložení, serepetičky ) se dá vejít do 55 - 60 tisíctaké se sháněním všude možně
Byl jsem se na ně v autodíly Haspa osobně zeptat a jsou dokonce skladem v ČR, takže k dodání do druhého dne a cena okolo 5700,-
To, že ty si je sehnal za jiný peníze neznamená, že se nedaj sehnat i takhle "levno"
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
- 
Offline
 - Příspěvky: 1725
 - Registrován: 17 roků 8 měsíců
 - Bydliště: Praha
 - Vůz: S60
 - Bydliště: Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
tak o tom žádná, a taky vzhledem k tomu že to bylo před víc než rokem se dá předpokládat že obchodníci s autodíly se držejí trendu a šli s cenami dolu...ale i tenkrát jsem narážel na různé perfektní nabídky kdy všechno bylo skladem, pak nebylo, dovezem a následně za uplně jinou cenu...proto jsem v tomhle ohledu docela skeptickej
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
- 
Offline
 - Příspěvky: 1725
 - Registrován: 17 roků 8 měsíců
 - Bydliště: Praha
 - Vůz: S60
 - Bydliště: Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
já budu naopak hrozně rád když budou třeba za 5 000 kč/ks protože pak se při následném prodeji stane přítomnost FOUR-C konečně výhodou a ne černým petrem....( ikdyž teď už asi taky ne když jsem to zaplatil já 
 )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
- 
Offline
  - Příspěvky: 138
 - Registrován: 15 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
chci se zeptat všech, protože sám nějak nevím:
co bych si měl koupit - C70 nebo S60 když: jezdím 90% času po Praze, mám rád pohodlí a primární je pro mě prostě v pohodě jezdit (kromě běžnýho servisu už nic kolem auta neřešit - prostě bezproblémovej provoz). nejsem žádnej závodník, spíš krajinkář
rád se cítím v autě dobře (bezpečně, pohodlně, odpočinutě).
který z těch dvou aut by těmto požadavkům vyhovělo více?
co bych si měl koupit - C70 nebo S60 když: jezdím 90% času po Praze, mám rád pohodlí a primární je pro mě prostě v pohodě jezdit (kromě běžnýho servisu už nic kolem auta neřešit - prostě bezproblémovej provoz). nejsem žádnej závodník, spíš krajinkář
rád se cítím v autě dobře (bezpečně, pohodlně, odpočinutě).
který z těch dvou aut by těmto požadavkům vyhovělo více?
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
- 
Offline
  - Příspěvky: 514
 - Registrován: 16 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
 - Vůz: S80 3.2 '07
 
2.3 T5 spolehlivost
Řekl bych že S60.daawid píše:chci se zeptat všech, protože sám nějak nevím:
co bych si měl koupit - C70 nebo S60 když: jezdím 90% času po Praze, mám rád pohodlí a primární je pro mě prostě v pohodě jezdit (kromě běžnýho servisu už nic kolem auta neřešit - prostě bezproblémovej provoz). nejsem žádnej závodník, spíš krajinkář
rád se cítím v autě dobře (bezpečně, pohodlně, odpočinutě).
který z těch dvou aut by těmto požadavkům vyhovělo více?
- 
Offline
  - Příspěvky: 3070
 - Registrován: 19 roků 10 měsíců
 - Bydliště: Teplicko
 - Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
 - Bydliště: Bílina
 
2.3 T5 spolehlivost
taky se přikláním k S60 z hlediska pohodlí. Z hlediska spolehlivosti - troufám si říct, že C70 byla méně náročná. Ne že bych na S60 už něco servisoval, ale jen pohledem jsem koukal na pár věcí (podvozek, elektrika atp.) a vše je tak 2x složitější než u C70, tudíž asi i s větší šancí na "opotřebení".
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
- 
Offline
  - Příspěvky: 1580
 - Registrován: 17 roků 11 měsíců
 - Vůz: S60, 2.4T
 - Bydliště: Praha 5
 
2.3 T5 spolehlivost
s60 ma rozhodne lepsie sedadla... uplne mnam, navyse sa mi zda ze je z nej lepsi vyhlad dozadu (parkovanie), resp. mas lepsi odhad. zase c70 (prva generacia) je jednoduchsia konstrukciou a lepsie sa bude servisovat (na vela veciach ma sroby namiesto nitov, aspon co sa plastu tyka).
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
- 
Offline
  - Příspěvky: 514
 - Registrován: 16 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
 - Vůz: S80 3.2 '07
 
2.3 T5 spolehlivost
nedostaneš se přes 10 litrů?točí se ti vůbec turbo?masterfosna píše:mám T5 a musím říct, že hodně v poho..., jezdím dálky i město půl na půl a nedostanu se přes 10litrů benzínu na 100km, najeto 250tis. km a když dodržím interval výměny oleje po 10tis. km, tak nemusím ani průběžně doplňovat, ztrácí se jen voda a v poslední době problém se zapalováním, čeká mě výměna zapalovacích modulů - hypotéka to vyřeší
- 
Online
  - Příspěvky: 909
 - Registrován: 18 roků 9 měsíců
 - Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
 - Bydliště: Vysočina
 
2.3 T5 spolehlivost
Ja se taky hodně dlouho koukal po C70 s T5 ale nakonec jsem to vzdal většinou to byli hodně votlučený konzervy a nevěděli co si za ně říct. Nakonec jsem za stejny peníze koupil novější S 60 a jsem nad míru spokojenej a podle me je bezpečnější než C 70 a k tomu sem nakonec taky přihlidnul.. Ja mam S 60 2,5T 154kw s AWD asi dva a pul měsíce a převažně jezdím kratké trasy asi 6km do prace a z prace občas neco delšího ty kratky trasy jezdim na pohodu motor za studena neberu u krku a jezdím za 11l podle palubaku..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
- 
Offline
  - Příspěvky: 858
 - Registrován: 15 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Nitra
 - Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
 
- 
Offline
  - Příspěvky: 4071
 - Registrován: 19 roků 10 měsíců
 - Bydliště: R.I.P.
 - Vůz: ---
 - Bydliště: Jindřichův Hradec
 
2.3 T5 spolehlivost
Ehm
- 
Offline
  - Příspěvky: 858
 - Registrován: 15 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Nitra
 - Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
 
2.3 T5 spolehlivost
tj, jako ta predna maska ak odmyslis mracitka je este celkom "ok" ale ten zadok je humusdali píše:Ehm... no důležitý je, že se to majiteli takhle líbí.
- 
Offline
  - Příspěvky: 3070
 - Registrován: 19 roků 10 měsíců
 - Bydliště: Teplicko
 - Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
 - Bydliště: Bílina
 
2.3 T5 spolehlivost
hele ... a co se na T5 vyprdnout, koupit levnější a hlavně rozšířenejší 2.4T a tu přebastlit na "skoro"T5 
 (jen jiným SW se dostaneš teoreticky nad T5. Prej umí 252PS 410Nm - otázkou je jestli BSR nekecá)
btw objevila se jedna hezká T5tka http://www.tipcars.com/volvo-s60-t5-23-4622816.html
btw objevila se jedna hezká T5tka http://www.tipcars.com/volvo-s60-t5-23-4622816.html
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
- 
Offline
  - Příspěvky: 138
 - Registrován: 15 roků 3 měsíce
 - Bydliště: Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
já bych tu C70ku bral i s tou 2.4, to 170koňový turbo mi už přijde moc málo na takový auto.eLzyx píše:hele ... a co se na T5 vyprdnout, koupit levnější a hlavně rozšířenejší 2.4T a tu přebastlit na "skoro"T5(jen jiným SW se dostaneš teoreticky nad T5. Prej umí 252PS 410Nm - otázkou je jestli BSR nekecá)
btw objevila se jedna hezká T5tka http://www.tipcars.com/volvo-s60-t5-23-4622816.html
navíte někdo o nějaký pěkný C70ce?
pěkná v inzerci je tahle
http://volvo.sbazar.cz/volvo-c70-t5-sazava-o4760296.html
pak tahle (tu sem viděl stát v praze na ulici -kromě chybějícího stěrače na světlomet, odřenýho nárazníku a sjetejch gum moc pěkný)
http://auto.bazos.cz/inzerat/7463300/Volvo-C70-T5.php
no a pak tohle
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/c70/8423615
co to 166KW turbo, to už by mohle jet dost slušně ne?
jinak S60 bych chtěl v dieselu ideálně D5
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
- 
Offline
 - Příspěvky: 814
 - Registrován: 16 roků 3 měsíce
 - Bydliště: NZ
 - Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
 - Bydliště: NZ
 
2.3 T5 spolehlivost
mas-li T5 FWD manual tak je 10l moznych..
jezdil jsem s T5 AWD automat a 13/14l byl problem. 15l to jistilo.
jezdil jsem s T5 AWD automat a 13/14l byl problem. 15l to jistilo.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
- 
Offline
  - Příspěvky: 49
 - Registrován: 16 roků 6 měsíců
 - Bydliště: Martin
 
2.3 T5 spolehlivost
ja mam V70 T5 na lpg spotreba je kusok vacsia ale cena o vacsi kusok mensia 
motor je to neskutocny ma 175 000 km ale uz zacinam citit ze furt treba nieco poriesit minule to bola vaha vzduchu potom pretesnenie hlavy a teraz variabilny casovac neviem ci to je klasicke opotrebovanie alebo len ten moj motor je trosku iny ked to vymenim hadam budem mat na chvilu zas klud...
motor je to neskutocny ma 175 000 km ale uz zacinam citit ze furt treba nieco poriesit minule to bola vaha vzduchu potom pretesnenie hlavy a teraz variabilny casovac neviem ci to je klasicke opotrebovanie alebo len ten moj motor je trosku iny ked to vymenim hadam budem mat na chvilu zas klud...
_________________
V70 T5 lepsieho combi niet
V70 T5 lepsieho combi niet
- 
Offline
  - Příspěvky: 514
 - Registrován: 18 roků
 - Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
 - Bydliště: Hradec Králové
 
2.3 T5 spolehlivost
Ja nevim co s tou spotrebou mate. Ale ja jsem ted dlouhodobe na 10.5l/100Km a tankuju vzdy plna , vyjezd, plna. Tkaze to mam spocitany. Docela hezky to sedi, nekdy se me povede tu samou pumpu ukecat a naladuje me tam min jak ukazuje palubak 
 . Kazdopadne olej zere to jo, ale tak 1l/5000km dostal by jsem se i min, ale to by sem nesmel to auto hnat. Jak mile se zacne tocit turbinka, tak to malinko hazi do sani, ale zadna tragedie + ted budu menit rozvody a stim i gufera na klice kde to taky sakne. 
Ale jinak vyborny, ja tam liju 100oktan z OMV a jako to zuri, ten motor z 95ky na 100oktan to je jako vymeneny, bohuzel pro moji penezenku, se me uz nechce davat 95ka
 Kdo okusil, musi uznat. 
+ se to jeste rychleji ohreje ted v zime
Ale jinak vyborny, ja tam liju 100oktan z OMV a jako to zuri, ten motor z 95ky na 100oktan to je jako vymeneny, bohuzel pro moji penezenku, se me uz nechce davat 95ka
+ se to jeste rychleji ohreje ted v zime
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
- 
Offline
  - Příspěvky: 4071
 - Registrován: 19 roků 10 měsíců
 - Bydliště: R.I.P.
 - Vůz: ---
 - Bydliště: Jindřichův Hradec
 
2.3 T5 spolehlivost
...nebo 2,5T... oproti tej při normálních rychlostech T5 prakticky ztrácí smysl:eLzyx píše:hele ... a co se na T5 vyprdnout, koupit levnější a hlavně rozšířenejší 2.4T
co jsem našel - oficiální údaje:
0-100 0-60mph top speed omezená neomezená
S60 2.5T FWD 210hp/320Nm
Manual: 7s / 6.5s / 210km/h ** / 235km/h
Automat: 7.4s / 6.9s / 210km/h ** / 230km/h
vs
S60 T5 250hp/330Nm
Manual: 6.8s / 6.5s / 250km/h *
Automat: 7.1s / 6.8s / 245km/h *
Jediná T5, co podle mě dává smysl je 2,4 260Ps
S60 T5 260hp/350Nm
Manual: 6.5s / 6.2s / 250km/h
Automat: 6.9s / 6.6s / 250km/h
- 
Offline
 - Příspěvky: 1725
 - Registrován: 17 roků 8 měsíců
 - Bydliště: Praha
 - Vůz: S60
 - Bydliště: Praha
 
2.3 T5 spolehlivost
já mam omezovač na 210??? 
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé