Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
A jste si jistí, že to platí i u P3 V70? Mě přišly vždycky fwd i awd V70 III stejně nízký. Ale možná tam nějaký malý rozdíl je. Každopádně určitě je podstatně nižší, než XC70.
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Co jsem pro jednoho mistniho clena pred cca 2 lety ibhlizel V70 AWD na P3 platforme, tak byla o neco vyssi jsk V70 FWD P3. Ale je to fakt cca jen 2 cm.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brumovice
- Vůz: AR 156
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Já si právě matně pamatuji, že jsem někde četl, ža xc je cca o 10 cm vyšší než v70 fwd a v70 awd asi o 2cm... ale s tou awd jsem si nebyl jistý, u xc je to kvůli vyšším pneu a vyšší světlosti, takže u awd proč? a na čem je to zvedlé?
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Rekl bych jen jine pruziny...
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
AWD má jiné pružiny i tlumiče oproti FWD.
Taky mne to překvapilo.
Taky mne to překvapilo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
[quote="wer"]Tak konecne sa mi podarilo ist pozriet tu xc60 a to je naozaj malicky kufor
Aj ked mali len r. 2009 v ponuke, ale, predpokladam, ze kufor sa asi nemenil...
Ma to sklamalo, lebo to auto sa mi strasne zapacilo.
Skusim obzriet este xc70, ci 90, len teda tie su uz aj o dost drahsie.
XC60 ma opravdu maly kufr, taky me to prekvapilo, xc70 je hezci do 90 se mozna vejdete...


Skusim obzriet este xc70, ci 90, len teda tie su uz aj o dost drahsie.
XC60 ma opravdu maly kufr, taky me to prekvapilo, xc70 je hezci do 90 se mozna vejdete...
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tyhle TFT budíky se dají v menu uživatelsky nastavit, přesněji ti odpoví tady jejich majitelé.
A tahle řadící páka je origo-kožená koule s vyperforovaným schematem řazení, co jsi viděl jinde byly zřejmě náhražky. Variantně se dělaly i v jiném odstínu kůže, ale v tomto designu.
A tahle řadící páka je origo-kožená koule s vyperforovaným schematem řazení, co jsi viděl jinde byly zřejmě náhražky. Variantně se dělaly i v jiném odstínu kůže, ale v tomto designu.
Naposledy upravil(a) Michl dne 26 kvě 2019 18:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ano budiky se daji urcite nastavit na zelene, modre a cervene, jen prodejce asi nevedel jak...
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ted si nevybavuji jak to presne je ten postup ale myslim ze na leve pacce zmacknu read, pak zmena vzhledu a tam to je, ale nejsem si 100% jist, mam tam cervenou a nemenim to 

-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Také mám červenou... je to tak nějak nejlepší...
Je to položka motivy v menu
Je to položka motivy v menu
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: S60 2.4T
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj pokukuju po S80 a chtěl bych znát Váš názor na tohle: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18226163?goFrom=list
Co říkáte na tenhle motor. Mám 2.4T v S60 a je docela příjemný ale tohle je zase větší auto. A taky má dost km, jak na tom bude převodovka?
Líbí se mi na něm ta výbava.
Zkustě někdo poradit
Co říkáte na tenhle motor. Mám 2.4T v S60 a je docela příjemný ale tohle je zase větší auto. A taky má dost km, jak na tom bude převodovka?
Líbí se mi na něm ta výbava.
Zkustě někdo poradit

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 675
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Pokud motor necháš zahřát, tak vložky motoru nepraskají.Dolfa píše:Když pročítám forum tak zjišťuji, že 158kW D5 není zas tak spolehlivá, jak jsem si myslel...praskání vložek válců?? To jsem si říkal, že na úkor spotřeby raději vezmu spolehlivý motor... tak nevím, raději D3, D4 motor? Především chci spolehlivé auto s tím, že mu dám co potřebuje.
Nejhorší je, když je motor studený a ženeš ho do otáček. Tady to hezky napsal David Patočka:
Já to vždycky říkám jako dětem:
Představ si, že tě v 6 ráno vzbudím, vyhodím tě ven na mráz ještě v pyžamu, a budu řvát, že máš zaběhnout 3000 metrů pod 12 minut. A co se stane ????
Urveš si achylovku, nebo svalovej úpon na stehně ?
No, a to se děje v tom motoru, když mu ráno v zimě naložíš, jako blbec



https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=63057&hilit=vlo%C5%BEky
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 5928
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ten nosník je opravdu takový jak jsi ho viděl.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 675
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Potvrzuji, také mám ten nosník takový.Jakub Svoboda píše:Ten nosník je opravdu takový jak jsi ho viděl.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Mužu skromný dotaz v čem tě láká poslední řada V70 proti třeba starší P2 platformě ? Mě totiž vždy přišlo lepší koupit auto za 150K a 100K do něj dát za opravy, než koupit auto za 350 000K a potom na něm všechno opravovat jako první. Tak by mě zajímalo v čem tě láká P3 proti starší P2. Navic když přeskakuješ z 1čkové ovce.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žatec
- Vůz: V70 D5 MY2009
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Když jsem pořizoval současné auto, tak V70III od Volva pro mne byla jasnou volbou. Jezdil jsem předtím i V70II a především pro daleko horší jízdní vlastnosti a pro tragické provedení interiéru z minulého tisíciletí, kde všechno vrzalo a skřípalo, jsem tuhle generaci zavrhnul a dodnes svého rozhodnutí nelitoval. Zvenčí to starší auto ještě ujde, ale uvnitř je to fakt v porovnání s tím novějším už hrůza. Dalším argumentem ve výběru byla u novější generace velká škála asistentů a vylepšení, které ta starší neměla. Prostě ty roky jsou hrozně znát.
Takže naopak nevidím jediný důvod, když nepočítám nižší cenu, proč si dnes kupovat starší generaci vozu.
Takže naopak nevidím jediný důvod, když nepočítám nižší cenu, proč si dnes kupovat starší generaci vozu.
Naposledy upravil(a) homola.pav dne 06 čer 2019 21:57, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
ja len k tej prehliadke vo volve. ja som dal obe auta pred kupou pozret do autorizaku a som spokojny. komplet mi ho pozreli spravili prehliadku pred kupou stalo ma to 1000czk. fajn bolo ze auto tam bolo kupene a aj cely cas servisovane tak auto poznali a aj majitela a dali mi komplet historiu. urcite to nieje na skodu zobrat do volva.
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Jasne rozumim elektroniky je tam o mnoho vice to bez debat. Ja to bral ze by sis z 1ckove ovce polepsil, ale chapu. Interier a pazvuky souhlasim. Ja to beru jako spotrebni vec. Jezdi to, ma to vykon, sedi se v tom dobre, pekne to hraje. Čistě poměr cena/výkon.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Já přesednul z P2 do P3 a musím říct, že ve všech ohledech kromě provozních nákladů a audio systému je P3 prostě jinde. Ten pokrok tam jde znát, má lepší jízdní vlastnosti, lepší komfortní výbavu, lepší automat, lepší awd systém, kvalitněji zpracovanej interiér a je zase o něco bezpečnější.
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Presne tak, presadol som z S60P2 do S60P3 a pochvaľujem si. Jediný ten pocit, že tank šoférujem sa stratil. Veľké plus je nárast vnútorného priestoru...Ale kufor sa zas zmenšilsimons93 píše:Já přesednul z P2 do P3 a musím říct, že ve všech ohledech kromě provozních nákladů a audio systému je P3 prostě jinde. Ten pokrok tam jde znát, má lepší jízdní vlastnosti, lepší komfortní výbavu, lepší automat, lepší awd systém, kvalitněji zpracovanej interiér a je zase o něco bezpečnější.
-
Offline
- Příspěvky: 777
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
S tou cenou měl Patočka pravdu. Stačí se podívat na mobile nebo autoscout kolik stojí V70III v cajku. U nás se jich moc neprodalo, tak je tahají že Švédska i importéři. Doporučuji ten osmikvalt, takže určitě 2014 nebo novější.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Uvažuji, že bych manželky S60 2.5T vyměnil za novější Volvo. Známý má právě v nabídce XC70, 150k najeto, 2014 rok, je to D5, CZ auto. Nejsem velký příznivce nafty, ale to bych asi kousnul.
Je to správná volba? Co zkontrolovat ještě před návštěvou u Marry? Oleje v automatu, diferáku, haldexu jdou stejně jen z knížky. Pak mě napadají snad jen jaké trasy to jezdilo a zda někdo neměnil castrol co 30t km
Je to správná volba? Co zkontrolovat ještě před návštěvou u Marry? Oleje v automatu, diferáku, haldexu jdou stejně jen z knížky. Pak mě napadají snad jen jaké trasy to jezdilo a zda někdo neměnil castrol co 30t km
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zeptám se možná blbě, ale opravdu potřebujete naftu? Kam bude žena jezdit? Aby nebyla z dieselu po 2.5T zklamaná.homy píše:Uvažuji, že bych manželky S60 2.5T vyměnil za novější Volvo. Známý má právě v nabídce XC70, 150k najeto, 2014 rok, je to D5, CZ auto. Nejsem velký příznivce nafty, ale to bych asi kousnul.
Je to správná volba? Co zkontrolovat ještě před návštěvou u Marry? Oleje v automatu, diferáku, haldexu jdou stejně jen z knížky. Pak mě napadají snad jen jaké trasy to jezdilo a zda někdo neměnil castrol co 30t km
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Protři prstem výfuk, jestli bude černej,tak se otoc na podpatku a tradá pryčhomy píše:Uvažuji, že bych manželky S60 2.5T vyměnil za novější Volvo. Známý má právě v nabídce XC70, 150k najeto, 2014 rok, je to D5, CZ auto. Nejsem velký příznivce nafty, ale to bych asi kousnul.
Je to správná volba? Co zkontrolovat ještě před návštěvou u Marry? Oleje v automatu, diferáku, haldexu jdou stejně jen z knížky. Pak mě napadají snad jen jaké trasy to jezdilo a zda někdo neměnil castrol co 30t km

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 166
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V90CC D5 AWD Polestar 177kw, 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
hajnej píše:Zeptám se možná blbě, ale opravdu potřebujete naftu? Kam bude žena jezdit? Aby nebyla z dieselu po 2.5T zklamaná.homy píše:Uvažuji, že bych manželky S60 2.5T vyměnil za novější Volvo. Známý má právě v nabídce XC70, 150k najeto, 2014 rok, je to D5, CZ auto. Nejsem velký příznivce nafty, ale to bych asi kousnul.
Je to správná volba? Co zkontrolovat ještě před návštěvou u Marry? Oleje v automatu, diferáku, haldexu jdou stejně jen z knížky. Pak mě napadají snad jen jaké trasy to jezdilo a zda někdo neměnil castrol co 30t km
Souhlas s Hajným, vlastně dodnes se mi po 2.5T stýská, i když D4 (s Polestarem 158kw) jezdí opravdu pěkně, benzín je benzín. Jenže časté cesty na Moravu a zpět + porovnání výběru xc70 v dieselu a v benzínu udělalo svoje.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé