To je místní krám s díly. Prý by mi dali 25% slevu, ale i tak bych platil víc jak v Kelly.
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14709
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Copak Kelly, ale koukněte na ceny autodat.cz 
To je místní krám s díly. Prý by mi dali 25% slevu, ale i tak bych platil víc jak v Kelly.
To je místní krám s díly. Prý by mi dali 25% slevu, ale i tak bych platil víc jak v Kelly.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Otázka, na kterou neznám odpověď
Takhle to funguje ve velkoobchodě standardně.
Velkoobchodní nákupní cena 10 000,-Kč.
Marže na sklad 100%, skladová maloobchodní cena 20 000,-Kč.
Minimální marže za kterou se díl prodá se ziskem je 30% tj. za 13 000,-Kč.
Tzn. dají vám 35% slevu z maloobchodní ceny a jsou stále na své minimální 30% marži.
V číslech takto:
Cena: 20 000,-Kč sleva:35% konečná cena: 13 000,-Kč.
A pak tu jsou malí prodejci, kteří vám dají skladovou cenu 13 000,-Kč a sleva žádná nebo v jednotkách procent.
Velkoobchodní nákupní cena 10 000,-Kč.
Marže na sklad 100%, skladová maloobchodní cena 20 000,-Kč.
Minimální marže za kterou se díl prodá se ziskem je 30% tj. za 13 000,-Kč.
Tzn. dají vám 35% slevu z maloobchodní ceny a jsou stále na své minimální 30% marži.
V číslech takto:
Cena: 20 000,-Kč sleva:35% konečná cena: 13 000,-Kč.
A pak tu jsou malí prodejci, kteří vám dají skladovou cenu 13 000,-Kč a sleva žádná nebo v jednotkách procent.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2536
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Otázka, na kterou neznám odpověď
To ti řeknu stejně jako jiní lidi co občas někomu něco dělají hned. Protože když bys řekl někomu : dej mi 600Kč/hod a díly zaplatíš za nákup, tak to zní hůř, než 450Kč/hod a díly "se slevou".outdoor píše: 22 pro 2020 09:24 furt mi vrtá hlavou: Proč mají autoservisáci takové ceny dílů a proč to montují s takovou marží, když vám řeknou, že v kelly to mají za xx a dají mi slevu 10% z xx (sami mají 50% z xx), proč potřebují takové marže na dílech? ať si řeknou 500-600/h práce, ale proč takové marže?
Jako upřímně na těch autodílech už je takovej přetlak, že jejich přeprodejem se prakticky nedá ani lehce "brigádničit", natož se tím živit. A když někomu něco měníš, tak si najde na tom nejvíc pofidérním webu díl, kterej stojí o třetinu míň, než ty to vůbec umíš sehnat v nákupu při maximální slevě.
Jenže ten zákazník už naprosto nereflektuje to, že :
a) u mě neplatí poštovné
b) za reklamace odpovídám já, pokud kupuje díly u mě
c) ten díl sice našel někde na netu nejlevnějši, ale zpravidla potřebuješ dílů 3...5....10...X a jak na sviňu levný je jen ten jeden, že..a ten ti předkládá, jako "hele, ale to stojí mnohem míň".
Takže já jsem už i u nejlepších kamarádů po novu zavedl - ano, já ti pomůžu udělat servis na autě, nebo ti ho udělám, ale díly ode mě, nebo jeď prostě jinam. Protože já pak jak kokot hodinu uklízím garáž, opotřebovávám si svoje nářadí, spotřebovává se moje elektrika...A taky jsem jednoznačně zavedl, že každej si odjede se svým vyjetým motorovým olejem. A a´t si to dá do sběrnýho dvora sám. Já tam likvidovat barely po 40L nebudu. Nemám jak.
Posledně po mě známá chtěla autobaterii. Říkám OK, je to tolik a tolik, poslala mi odkaz na nějakej eshop, kde to bylo o 250Kč levnější. Já ji říkám - ale tam je 200kč poštovné, já ti to prostě přivezu až k tomu nepojízdnýmu autu a namontuju. Vyjde tě to nastejno a nemusíš se tahat s ničím a nic řešit. Už se neozvala.
Lidi jsou prostě různé a mnohdy divní a skrz prsty se na tebe dívá, že jsi ženské přirození, protože to prodáváš o 250Kč dráž a navíc známýmu ! Považte ! Takové zlo !
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Otázka, na kterou neznám odpověď
Spíš sis dovolil známé účtovat 250,-Kč za službičku.
Počítej s odlivem 1 zákazníka ročně, kterému nedá doporučení k tobě!
Přitom normální servis by vypálil fakturu i za jízdné.
Počítej s odlivem 1 zákazníka ročně, kterému nedá doporučení k tobě!
Přitom normální servis by vypálil fakturu i za jízdné.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Otázka, na kterou neznám odpověď
asi to vidím jinak, než většina. já respektuji, že servis má mnoho nářadí, dílnu, vybavení, vše něco stojí a nevydrží věčně, pokud si řekne, že chce 600kč/hod (ať si klidně započítá i čas na objednání dílů) a díly za normální ceny a ne "běžná cena autoklelly", která není moc běžná.jirka87 píše: 22 pro 2020 12:46
To ti řeknu stejně jako jiní lidi co občas někomu něco dělají hned. Protože když bys řekl někomu : dej mi 600Kč/hod a díly zaplatíš za nákup, tak to zní hůř, než 450Kč/hod a díly "se slevou".
teď jsem zrovna dělal brzdy na zadku (kotouče, desky, pakny ruční brzdy)
koupil jsem díly na autodílos za cca 2900,- (TRW)
na autokoelly bych to koupil cca 8500,- (ATE, pač TRW nemají, ale cenová skupina podobná)
kdybych to dal do servisu, tak by si za to řekli 9000,- s prací, že by dali na díly slevu 15% a něco přidali na práci. a pak by mi řekli, že nesmím divit, když mám to drahé auto - Volvo...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2536
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Otázka, na kterou neznám odpověď
Juric - pozor - to není pravda. Já jí to nabízel za můj nákup. Jen ten můj nákup byl o 250kč dražší 
outdoor : jediný skutečný problém já vidím v tom, že některé servisy ti bez zeptání namontují tu nejlevnější sračku, ale účtují průměrně kvalitní díl. Na mě v servisech (všechno si nedělám sám + obstarávám servis pro jiná auta) čumí jak na debila, když jim řeknu : "Chci tam desky ATE..." apod...Nebo chci rozvody INA...SKF..prostě že přijedu a řeknu co chci.
Já jsem si víceméně začal servisovat své auta kvůli tomu, že jsem na servisy dříve něměl peníze a dodnes mi přijde zbytečné dát někomu XY aby mi vyměnil olej v autě, když to umím sám. Dnes na ten servis mám, ale když vidím JAK (vesměs všude) opravují..tak co zvládnu, chci dělat sám. Ani takové banality, jako očistit dosedací plochy brzdových desek na třmenu/držáku nikdo nedělá. přitom je to akorát vzít do ruky ocelák a trochu to pošudlit. Nebo očistit disk kola z vnitřní strany/jeho dosadací plochu ) a totéž na náboji kola. Jsou to kraviny, ale záleží na nich a nezabrou prakticky žádný čas.
A momenťák nepoužívá skoro nikdo...Na kola začaly servisy tak pár let zpět, ale taky ne každej.
outdoor : jediný skutečný problém já vidím v tom, že některé servisy ti bez zeptání namontují tu nejlevnější sračku, ale účtují průměrně kvalitní díl. Na mě v servisech (všechno si nedělám sám + obstarávám servis pro jiná auta) čumí jak na debila, když jim řeknu : "Chci tam desky ATE..." apod...Nebo chci rozvody INA...SKF..prostě že přijedu a řeknu co chci.
Já jsem si víceméně začal servisovat své auta kvůli tomu, že jsem na servisy dříve něměl peníze a dodnes mi přijde zbytečné dát někomu XY aby mi vyměnil olej v autě, když to umím sám. Dnes na ten servis mám, ale když vidím JAK (vesměs všude) opravují..tak co zvládnu, chci dělat sám. Ani takové banality, jako očistit dosedací plochy brzdových desek na třmenu/držáku nikdo nedělá. přitom je to akorát vzít do ruky ocelák a trochu to pošudlit. Nebo očistit disk kola z vnitřní strany/jeho dosadací plochu ) a totéž na náboji kola. Jsou to kraviny, ale záleží na nich a nezabrou prakticky žádný čas.
A momenťák nepoužívá skoro nikdo...Na kola začaly servisy tak pár let zpět, ale taky ne každej.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13213
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevadí, ale ta blbá převodovka je tam kvůli nedostatku místa, který se ale u podélné montáže nekoná, takže není třeba tam dávat blbou převodovku. Ale to je pouhé použití logiky, realitu neznám. O AR25 DF nevim nic.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Přidělal jsem si tuningový Fast And furious budík turba. Připojený přes Tečko u n75 regulátoru. VIDA s mojí konfigurací (kat off, Simons výfuk a stage 1) ukazuje tlak kolem 1,3 baru. Na budíku je peak 1,05 a pak klesá k 0,85baru.
Je možný, že by snímač v sání měl jinou kalibraci?
Je možný, že by snímač v sání měl jinou kalibraci?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Synerov
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hola, na volnoběh mi motor (2,5l T5 s čipem BSR, rv 2004) zní divně. Běží, pak v něm cvakne a po pár sekundách ještě jednou ne tolik hlasitě. Na videu to je 3 sekunda (vyšší cvaknutí) pak v 9 sekundě nižší. Opakuje se to v 29 sek. (vyšší) a v 34 sek. (nižší). Zní to jak kdyby se něco tlakovalo. Toť můj velmi amatérský názor.
https://drive.google.com/file/d/1oGYSjpRtf2d7Qwso1bw1-BqXL64hz41t/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1oGYSjpRtf2d7Qwso1bw1-BqXL64hz41t/view?usp=sharing
_________________
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
-
Online
- Příspěvky: 5854
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vypl jsi klimatizaci ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Synerov
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo tak to nevím. Někdy to vyzkouším s vyplou klimou.
_________________
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Otázka, na kterou neznám odpověď
Proč většina monitorů s IPS a 144MHz+ končí na rozměru 27" ???
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 424
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hájčus: Pozdě ale přece. 144MHz bych chtěl vidět. Bohužel lidské oko radiové vlny nevidí.
Teď vážně, jelikož i takové existují, ale je jich minimum, tak to bude jen otázka poptávky.
V kanclu máme pár DELL U3219Q (4k, 60Hz) a na to naše programování to je luxus. Upřímně si nedokážu představit praktický využití pro 144Hz než hry, protože většina filmů je do 60Hz. A pokud mám mastit hry, tak si pro to nevyberu 32-ku co máme v kanclu, ale radši 24-ku. Při běžné vzdálenosti od monitoru (u mě 80-110 cm) ta 32-ka leze mimo hlavní zorné pole a trochu to namáhá krk. To je má trocha do mlýna.
A teď moje otázka do pléna. P2 automaty mají tlačítko W pro jízdu na ledu a sněhu. P3 nic takového nemá. Teď jsem lítal po namrzých, zasněžených, neprotažených a neposolených cestách Kuršných hor (nádhera!) a P3 se chovala... jinak. Rozjezdy tupý, jako na 2 nebo na 3. Do kopce to jede po kolejích jak rolba, ale plyn v půlce a zrychlování nula nla prd a ani proklouznutí, dolu z kopce velmi aktivní přibržďování motorem 2000 rpm. P3 pozná nějak automagicky, že je sníh a led a přepne do zimního režimu? Nebo to je jen celkem vyladěný DSTC do blbuvzdornosti? Protože jak jsem vjel na protažený posolený hlavní tah, tak se začala chovat normálně.
Mimochodem s DSTC OFF je s tím AWD na zamrzlém a zasněženém parkovišti fakt sranda.
A teď moje otázka do pléna. P2 automaty mají tlačítko W pro jízdu na ledu a sněhu. P3 nic takového nemá. Teď jsem lítal po namrzých, zasněžených, neprotažených a neposolených cestách Kuršných hor (nádhera!) a P3 se chovala... jinak. Rozjezdy tupý, jako na 2 nebo na 3. Do kopce to jede po kolejích jak rolba, ale plyn v půlce a zrychlování nula nla prd a ani proklouznutí, dolu z kopce velmi aktivní přibržďování motorem 2000 rpm. P3 pozná nějak automagicky, že je sníh a led a přepne do zimního režimu? Nebo to je jen celkem vyladěný DSTC do blbuvzdornosti? Protože jak jsem vjel na protažený posolený hlavní tah, tak se začala chovat normálně.
Mimochodem s DSTC OFF je s tím AWD na zamrzlém a zasněženém parkovišti fakt sranda.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Online
- Příspěvky: 5854
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Radiátor Java ELOR
je tam taková zvláštní zásuvka: Netušíte k čemu je ? Napadá mě buď nějaký dálkový spínač, nebo pro další radiator, akortá tam mi nesedí, proč by to bylo jiná zasuvka.
Co jsem našel na netu:
je tam taková zvláštní zásuvka: Netušíte k čemu je ? Napadá mě buď nějaký dálkový spínač, nebo pro další radiator, akortá tam mi nesedí, proč by to bylo jiná zasuvka.
Co jsem našel na netu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky! já právě 24" ve 144 mám a samo je to monitor primárně na hry. Ale přijde mi, že 27" minimálně, či 31" by prostě bylo subjektivně lepší.
Jen mi vadí, že všude mrskají ty prohnutý. :/ asi jsem v tomhle konzerva. Asi na hraní by si člověk zvyknul, ale jelikož na tom přes den budu mrskat i práci... tak se mi do prohnutého nechce.
Jen mi vadí, že všude mrskají ty prohnutý. :/ asi jsem v tomhle konzerva. Asi na hraní by si člověk zvyknul, ale jelikož na tom přes den budu mrskat i práci... tak se mi do prohnutého nechce.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Otázka, na kterou neznám odpověď
Warcz... a není to jen "pojistka" aby lidi použili jen tento kabel a ne například jiný poddimenzovaný...
Něco jako kabel k remosce...
Něco jako kabel k remosce...
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 424
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zásuvka pro stejnosměrné napětí. Nesmí být zaměnitelná. Pokud dobře vidím obrázek, tak je na té vidlici napsáno 250V 10A =, tedy i na vidlici píšou stejnosměr.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
To si nemyslím, já na té vidlici vidím nahoře rovnou čáru a dole pod ní tečkovanou, což je střídavý proud... 
-
Online
- Příspěvky: 5854
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kdybych přijal teorii SS napěti k čemu by bylo v radiatoru ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 424
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Otázka, na kterou neznám odpověď
https://www.google.com/search?q=dc+current+symbol&tbm=isch&ved=2ahUKEwj7ge2yn5HuAhUGNBoKHVm1AsAQ2-cCegQIABAA&oq=dc+curr&gs_lcp=CgNpbWcQARgBMgQIABATMgQIABATMgQIABATMgQIABATMgQIABATMgQIABATMgQIABATMgQIABATMgQIABATMgQIABATOgUIABCxAzoICAAQsQMQgwE6AggAUIDrgQFYpPqBAWCqhIIBaABwAHgAgAFPiAHjA5IBATeYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=vuL6X_uqLoboaNnqioAM&bih=966&biw=1920&client=firefox-b-d#imgrc=FLG8PjNR70l1lMsmolda píše: 10 led 2021 12:48 To si nemyslím, já na té vidlici vidím nahoře rovnou čáru a dole pod ní tečkovanou, což je střídavý proud...![]()
No, já, normy a Google jsme v tomto za jedno. Ta značka je DC
Tak to nevím. Ale ta vidlice je na 100% stejnosměr, měli jsme ji na průmce v laboratorních stolech, bylo v tom 24V nebo 50V, dle přepínače sekundáru trafa vestavěného v noze stolu. Možná to slouží k řetězení radiátorůkvůli ovládání? Jedním ovládáš všechny? Muselo by se kuchnout pro zjištění důvodu, ale dám ruku do ohně za to, že když do toho prdneš mulťák, tak tam bude stejnosměr a ne nutně 250V, klidně třeba jen 12,24 či 50.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
V návodu je napsáno - Při zapojení automatického ovládání musí být kolébkový vypínač sepnut.
V té zásuvce je vyfocen nějaký skratovací adaptér, takže mi vychází, že je to zásuvka pro nějaký dálkový ovladač, nebo termostat.
V té zásuvce je vyfocen nějaký skratovací adaptér, takže mi vychází, že je to zásuvka pro nějaký dálkový ovladač, nebo termostat.
-
Online
- Příspěvky: 5854
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kabelovy termostat by daval smysl. Nebo vypinač. Jo muže to byl PELV, SELV konektor
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tenhle https://www.sbazar.cz/pa82vel/detail/42686142-raitni-retro-olej-radiator-jawa-elor-velorex píše KO pojistka, ale nemá tam ten adapter.
tenhle tvrdí, že je funkční a adapter má https://www.sbazar.cz/4628/detail/114697870-retro-olejovy-radiator-15-clanku
Takže bez toho to asi je rozpojené a nefunkční. A vedou k tomu dva dráty, takže asi....
tenhle tvrdí, že je funkční a adapter má https://www.sbazar.cz/4628/detail/114697870-retro-olejovy-radiator-15-clanku
Takže bez toho to asi je rozpojené a nefunkční. A vedou k tomu dva dráty, takže asi....
-
Offline
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Werscajk: pravdu máš
to jsem se spletl 
-
Offline
- Příspěvky: 5930
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Viděl sem poprvé: Ve 2:54s otevře kufr a tam...
Má někdo? Dá se to sehnat?
Koupil sem si plastový háčky do kufru a když vezu tašky, zavěsím hačky za mříž, aby se taška nepřeklopila, funguje to dobře, ale tohle se mě fakt líbí...
https://www.youtube.com/watch?v=s1uk_b9adqk
Koupil sem si plastový háčky do kufru a když vezu tašky, zavěsím hačky za mříž, aby se taška nepřeklopila, funguje to dobře, ale tohle se mě fakt líbí...
https://www.youtube.com/watch?v=s1uk_b9adqk
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé