Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
TemnyProrok píše:Tady máte odkaz ... je tam i video a vidět kus tooh volva .... http://www.ct24.cz/doprava/43246-na-sokolovsku-se-pri-nehode-zabili-dva-lide/
podle zaoblení blatníku nad kolem a ty linie na blatníku - od směrovky ke zpěťáku mi to příjde na 9xx anebo 7xx, nikoliv 4xx,
Fakt je že zpěták není zelený, ale černý, takže spíše sedmička.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No ty blaaho... :?
Kdyby mel nekdo nejaky info, sem s nim...musim se priznat ze jsem parkrat nasucho polknul.. :?
Kdyby mel nekdo nejaky info, sem s nim...musim se priznat ze jsem parkrat nasucho polknul.. :?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ak sa sedma naozaj stretla s X5-kou, nieje sa moc cudovat ze takto skoncila. X5ka po nej proste presla a zlisovala strechu. samotny A stlpik to nemohol udrzat. Navyse naraznik X5ky sa nachadzal kdesi na urovni vodicovej hlavy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 22 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
U prvního odkazu je vyjímečně docela slušná diskuzetomasss píše:No ty blaaho... :?
Kdyby mel nekdo nejaky info, sem s nim...musim se priznat ze jsem parkrat nasucho polknul.. :?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 22 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No za ta prach je v tom určitě ještě nejmíň pět kilo mletýho na karbanátky.TemnyProrok píše:Jerry mouse píše:Neviem ci to tu uz bolo lebo som nepresiel cele tema ? Ale ma to poriadne zamrazilo !https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2
Kurňa šopa, to se pral s tankem? A co to je za šílenou cenu za takový vrak?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
toto je fakt smutne
vynara sa otazka ci patia na cestu SUV? mam velky respekt ked taketo dacosi stretavam na ceste.
vynara sa otazka ci patia na cestu SUV? mam velky respekt ked taketo dacosi stretavam na ceste.
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
problém nebude v SUV - přečti si tu diskuzi k članku na Novinky.cz.milanmoon píše:toto je fakt smutne
vynara sa otazka ci patia na cestu SUV? mam velky respekt ked taketo dacosi stretavam na ceste.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to sa mi veru cele nechce citat cca 550 komentarov
beriem to cisto z fyzikalneho hladiska dve auta sa stretnu ale to jedno ma o cca 1.5 vyssiu kineticku energiu ako to druhe za predpokladu ze idu rovnakou rychlostou.b
to ze ten vodic nechcel fukat a podrobovat sa dalsim testom to je ina
beriem to cisto z fyzikalneho hladiska dve auta sa stretnu ale to jedno ma o cca 1.5 vyssiu kineticku energiu ako to druhe za predpokladu ze idu rovnakou rychlostou.b
to ze ten vodic nechcel fukat a podrobovat sa dalsim testom to je ina
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podle toho co tam pisou, tak Volvo jelo pomalu, a BMW hodne rychle - tj kineticka energie baworaku byla asi podstatne vetsi :?milanmoon píše:to sa mi veru cele nechce citat cca 550 komentarov
beriem to cisto z fyzikalneho hladiska dve auta sa stretnu ale to jedno ma o cca 1.5 vyssiu kineticku energiu ako to druhe za predpokladu ze idu rovnakou rychlostou.b
to ze ten vodic nechcel fukat a podrobovat sa dalsim testom to je ina
Jinak Volvo bylo 15 let stare, tj rok 93, takze zrejme posledni generace devitky..?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5192
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A také si všimni, že bramborák to bral čelně, ale to Volvo z boku - nejhorší možná varianta pro ty mrtvé... :?tomasss píše: Podle toho co tam pisou, tak Volvo jelo pomalu, a BMW hodne rychle - tj kineticka energie baworaku byla asi podstatne vetsi :?
Jinak Volvo bylo 15 let stare, tj rok 93, takze zrejme posledni generace devitky..?
také jsem žasnulHonza píše:U prvního odkazu je vyjímečně docela slušná diskuze
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3627
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
opravdu je to rada 7xx/9xx - viz zamek, klika, tvar blatniku.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 22 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hm, tak 440 vs X5 = bad luck... na čelňák s X5 bych si netroufl ani s 850/740/240... až tak s XC70 II bych to viděl na nějakou šanci... Optimální by proti X5 bylo až tak FHčko...jarek.krizan píše:Volvo bylo řady 4xx
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kua, smejd v X5...musel si vzit i protismer...2 mlade zivoty a sedmikilo ssebou. Byt v jeho kuzi, zpytuju svedomi, kaju se a drzim se dal od pribuznych...
OT:
Vcera vecer jsem byl nalozenym sedmikilem v cajzlove (praglu) na otocku na 3 mistech v Letnanech, Zizkove a Holesovicich....muzu rict ze takove ridicske umeni snad neni nikde jinde ve mestech...ikdyz jedete podle tacho mirne nad predespanou rychlosti musi vas predjet myskou a narvat vam zadek pred cumak....musel jsem brzdit abych jim ty plastaky nevytvaroval...ochcavky, fobie, superblbove, vw, fordy a zabozrouti...a mrzi me jedna silver V40, jako by si chteli neco dokazat nebo proto, ze vidi pohrebak s brnenskou znackou...aach jo.

OT:
Vcera vecer jsem byl nalozenym sedmikilem v cajzlove (praglu) na otocku na 3 mistech v Letnanech, Zizkove a Holesovicich....muzu rict ze takove ridicske umeni snad neni nikde jinde ve mestech...ikdyz jedete podle tacho mirne nad predespanou rychlosti musi vas predjet myskou a narvat vam zadek pred cumak....musel jsem brzdit abych jim ty plastaky nevytvaroval...ochcavky, fobie, superblbove, vw, fordy a zabozrouti...a mrzi me jedna silver V40, jako by si chteli neco dokazat nebo proto, ze vidi pohrebak s brnenskou znackou...aach jo.
Naposledy upravil(a) Roger dne 30 led 2009 13:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nezapomeň, že nezáleží na rychlosti, kterou jedou jednotlivá vozidla, protože se jejich rychlost v okamžiku srážky sčítá - na každé z nich působí v okamžiku nárazu stejná sílatomasss píše:Podle toho co tam pisou, tak Volvo jelo pomalu, a BMW hodne rychle - tj kineticka energie baworaku byla asi podstatne vetsi :?milanmoon píše:to sa mi veru cele nechce citat cca 550 komentarov
beriem to cisto z fyzikalneho hladiska dve auta sa stretnu ale to jedno ma o cca 1.5 vyssiu kineticku energiu ako to druhe za predpokladu ze idu rovnakou rychlostou.b
to ze ten vodic nechcel fukat a podrobovat sa dalsim testom to je ina
Jinak Volvo bylo 15 let stare, tj rok 93, takze zrejme posledni generace devitky..?
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Roger píše:Kua, smejd v X5...musel si vzit i protismer...2 mlade zivoty a sedmikilo ssebou. Byt v jeho kuzi, zpytuju svedomi, kaju se a drzim se dal od pribuznych...
OT:
Vcera vecer jsem byl nalozenym sedmikilem v cajzlove (praglu) na otocku na 3 mistech v Letnanech, Zizkove a Holesovicich....muzu rict ze takove ridicske umeni snad neni nikde jinde ve mestech...ikdyz jedete podle tacho mirne nad predespanou rychlosti musi vas predjet myskou a narvat vam zadek pred cumak....ochcavky, fobie, superblbove, vw, fordy a zabozrouti...a mrzi me jedna silver V40, jako by si chteli neco dokazat nebo proto, ze vidi pohrebak s brnenskou znackou...aach jo.![]()
Pan doktor odmítl dechovou zkoušku a odběr krve, ten žádné svědomí nemá. Jinak v roce 2003 již témto vozem zabil jednu chodkyni (ale za to si mohla dotyčná více méně sama). Leč nic to nemění na to, že dotyčný jel nepřiměřenou rychlostí a ke všemu zřejmě opilý. Takové střílet.
-
Offline
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 22 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ale no tak, i tady na fóru se bude propagovat ten bohapustý nesmysl o sčítání rychlosti? Vezmi si učebnici fyziky ze ZŠ a projeď si příslušnou kapitolkuold.fashioned píše:nezapomeň, že nezáleží na rychlosti, kterou jedou jednotlivá vozidla, protože se jejich rychlost v okamžiku srážky sčítá - na každé z nich působí v okamžiku nárazu stejná sílatomasss píše: Podle toho co tam pisou, tak Volvo jelo pomalu, a BMW hodne rychle - tj kineticka energie baworaku byla asi podstatne vetsi :?
Jinak Volvo bylo 15 let stare, tj rok 93, takze zrejme posledni generace devitky..?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 767
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Diskuse pod článkem na ct24 je.... no prostě, teprve po jejím přečtení si člověk tak nějak plně uvědomí, co to vlastně všechno znamená. Kolik lidí přišlo o kamaráda, tátu, bráchu.... děs. Je docela dobře možné, že ten pán dělal podlahu manželčiným rodičům. Fakt hrůza pomyslet. A toho doktora bychom měli rozválcovat
Jako polehčující okolnost by pak soud mohl vzít, že ten debil zničil hezké auto, protože příbuzné jsme tam snad nikdo neměl.
PS: Jak je to s odmítnutím dechové zkoušky a odběru krve? Zvého času to platilo za přiznání se. Dnes? Mmchd, podobná věc se stala v Chebu už jednou. Jen postižený byl sudetský Němec a z boku ho nabral policajt. Ten si sice nechal vzít krev, ale zkumavka s ní se "náhodou" rozbila a další už dát odmítnul......
PPS: Kontextová reklama je zlo!
PS: Jak je to s odmítnutím dechové zkoušky a odběru krve? Zvého času to platilo za přiznání se. Dnes? Mmchd, podobná věc se stala v Chebu už jednou. Jen postižený byl sudetský Němec a z boku ho nabral policajt. Ten si sice nechal vzít krev, ale zkumavka s ní se "náhodou" rozbila a další už dát odmítnul......
PPS: Kontextová reklama je zlo!
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
navrhuji udělat sbírku a zakoupit Volvo F16 přední nárazníky vyztužit železobetonem provést rekonstrukci autonehody s tímto zmrdem!!!

-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nebo neco podobneho od volva...XC 90 V8 s hrazdou s ocelovych trubek...martinopel píše:navrhuji udělat sbírku a zakoupit Volvo F16 přední nárazníky vyztužit železobetonem provést rekonstrukci autonehody s tímto zmrdem!!!![]()
![]()
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nepovede se ti to dokázat ani tou učebnicí. Nemá cenu řešit kinetickou energii, pokud jde o srážku dvou aut proti sobě. Síla, která působí na obě vozidla v okamžiku střetu, je u obou aut stejná.tnemec píše:Ale no tak, i tady na fóru se bude propagovat ten bohapustý nesmysl o sčítání rychlosti? Vezmi si učebnici fyziky ze ZŠ a projeď si příslušnou kapitolkuold.fashioned píše:
nezapomeň, že nezáleží na rychlosti, kterou jedou jednotlivá vozidla, protože se jejich rychlost v okamžiku srážky sčítá - na každé z nich působí v okamžiku nárazu stejná síla
Jiná otázka je, že po nárazu dochází k pohybu obou aut, a vektor dráhy bude závislý na jejich hybnosti. To je ale pohyb, kterej, pokud řešíš následky střetu na autech a osádkách, nemá prakticky cenu řešit, protože ty auta maj takový poškození, že ten následnej pohyb je zanedbatelnej (např. posun v tomto případě pár metrů ve směru jízdy BMW pravděpodobně).
Když narazíš do stojícího kamionu rychlostí 50 km/h, a se stejným kamionem se srazíš, pokud oba jedete proti sobě rychlostí 25 km/h, síly budou vždy stejné a dojde k totožným deformacím vozidel. To přesto, že v prvém přípdě se kamion prakticky nepohne, a ve druhým po srážce se budou obě vozidla pohybovat proti směru tvé jízdy.
Pokud by mělo platit, že je pro mě výhodnější jet rychleji než vozidlo, se kterým se srazím, tak go ahead, nebrzdi ale zrychluj proti autu, který proti tobě předjíždí.
Samozřejmě, že pokud by se auta nestřetla čelně, hybnost každého z nich ovlivní další pohyb obou aut po stejné dráze, a může vyjít, že ten rychlejší (hybnější) budde mít větší vliv na výsldnou dráhu. moc se na to ale nespoléhej, protože ten druhotnej pohyb po nárazu nastává až v okamžiku, kdy auta už nemůžou absorbovat energii vzniklou střetem, což je ale však okamžik, který rozhoduje o závažnosti zranění. Jinými slovy je fajn, že větší hybností svého vozidla způsobíš takovou dráhu pohybu po střetu, která bude více odpovídat tvé původní dráze, ale zranění vznikají právě v té fázi, kdy vozidla pohlcují energii. Při tom druhotném pohybu už je to zanedbatelný (pokud díky tomu nespadneš ze skály (což jsi asi na mysli neměl) - viz jakýkoli crash test
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
pruzne a nepruzne zrazky to je ta dolezita kapitolka, ked uz chceme riesit fyziku...
dolezite je ze fyzika plati pre kazdeho, a to si malokto uvedomuje, kupujeme si silne auta
spoliehame sa na tie rozne elektronicke vydobitky techniky, ale ze my sme ten dolezity clen
v tejto masinerii nato sa zabuda. sak nam sa nic stat nemoze a smutne je ze doplacaju nato nevinni ludia.
dolezite je ze fyzika plati pre kazdeho, a to si malokto uvedomuje, kupujeme si silne auta
spoliehame sa na tie rozne elektronicke vydobitky techniky, ale ze my sme ten dolezity clen
v tejto masinerii nato sa zabuda. sak nam sa nic stat nemoze a smutne je ze doplacaju nato nevinni ludia.
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Za A: fyziku jsem měl na škole rád ale už jsem z ní vypadl
Za B: jezdím záchrankou a u hodně dopravních nehod ( DN) jsem zasahoval.
Moje postřehy:
1.Nezapnutý pás = riziko vážného poranění (polytraumatu) a smrti ( výjimka: š.Favorit. nezapínat pás při rychlostech nad 60km/hod, jedinou šanci k záchraně je katapultáž někudy ven z totálního vraku)
2.Srážky 2 meších vozidel = mnohem menší škody ( pochopitelně ) oproti srážce 2 stejně velkých VELKÝCH vozidel.
3.Na pohled totálně zlikvidované moderní auto + častokrát posádka a interiér bez závažného poškození = kvalitní konstrukčně-deformační řešení.
4. není čelní srážka jako čelní srážka. Čelní střet, při kterém se vozy střetnou na ploše menší než polovina šířky vozidla většinou končí otočením obou aut o 180° a pokračovaním pozpátku ve směru jízdy - Výsledky josu obvykle uspokojivé. Přímé čelní střety "maska na masku" končí zaklíněním vozidel do sebe a mívají daleko horší bilanci
5. Srážka auto -strom je horší, než srážka 2 aut v ekvivalentních rychlostech. Stromy nemají deformační zony a všechnu energii polkne auto a posádka (i když fyzikálně je to asi blbost, ale vypadá to tak. Možná má vliv i extrémně vysoká pevnost stromu malá styčná plocha nárazu -tudíž větší působící síla na plochu )
Nejvíce úmrtí: 1. auto - strom, 2. přímý čelní náraz, 3. boční náraz.
Za B: jezdím záchrankou a u hodně dopravních nehod ( DN) jsem zasahoval.
Moje postřehy:
1.Nezapnutý pás = riziko vážného poranění (polytraumatu) a smrti ( výjimka: š.Favorit. nezapínat pás při rychlostech nad 60km/hod, jedinou šanci k záchraně je katapultáž někudy ven z totálního vraku)
2.Srážky 2 meších vozidel = mnohem menší škody ( pochopitelně ) oproti srážce 2 stejně velkých VELKÝCH vozidel.
3.Na pohled totálně zlikvidované moderní auto + častokrát posádka a interiér bez závažného poškození = kvalitní konstrukčně-deformační řešení.
4. není čelní srážka jako čelní srážka. Čelní střet, při kterém se vozy střetnou na ploše menší než polovina šířky vozidla většinou končí otočením obou aut o 180° a pokračovaním pozpátku ve směru jízdy - Výsledky josu obvykle uspokojivé. Přímé čelní střety "maska na masku" končí zaklíněním vozidel do sebe a mívají daleko horší bilanci
5. Srážka auto -strom je horší, než srážka 2 aut v ekvivalentních rychlostech. Stromy nemají deformační zony a všechnu energii polkne auto a posádka (i když fyzikálně je to asi blbost, ale vypadá to tak. Možná má vliv i extrémně vysoká pevnost stromu malá styčná plocha nárazu -tudíž větší působící síla na plochu )
Nejvíce úmrtí: 1. auto - strom, 2. přímý čelní náraz, 3. boční náraz.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kdyz se nad tim clovek zamysli, tak se to dá o fyzikalne odvodit. Proste hlavne se vyhnout stromum.
No a myslim,ze kamiony na tom z deformacnima zonama taky nejsou moc dobre.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 22 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pokud máte na výběr strom - betonovej sloup o stejném průměru, zvolte sloup.doktor píše: 5. Srážka auto -strom je horší, než srážka 2 aut v ekvivalentních rychlostech. Stromy nemají deformační zony a všechnu energii polkne auto a posádka (i když fyzikálně je to asi blbost, ale vypadá to tak. Možná má vliv i extrémně vysoká pevnost stromu malá styčná plocha nárazu -tudíž větší působící síla na plochu )
Nejvíce úmrtí: 1. auto - strom, 2. přímý čelní náraz, 3. boční náraz.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé