Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
#551 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
navrhuji udělat sbírku a zakoupit Volvo F16 přední nárazníky vyztužit železobetonem provést rekonstrukci autonehody s tímto zmrdem!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 133
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#552 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nebo neco podobneho od volva...XC 90 V8 s hrazdou s ocelovych trubek...martinopel píše:navrhuji udělat sbírku a zakoupit Volvo F16 přední nárazníky vyztužit železobetonem provést rekonstrukci autonehody s tímto zmrdem!!!
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#553 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nepovede se ti to dokázat ani tou učebnicí. Nemá cenu řešit kinetickou energii, pokud jde o srážku dvou aut proti sobě. Síla, která působí na obě vozidla v okamžiku střetu, je u obou aut stejná.tnemec píše:Ale no tak, i tady na fóru se bude propagovat ten bohapustý nesmysl o sčítání rychlosti? Vezmi si učebnici fyziky ze ZŠ a projeď si příslušnou kapitolkuold.fashioned píše:
nezapomeň, že nezáleží na rychlosti, kterou jedou jednotlivá vozidla, protože se jejich rychlost v okamžiku srážky sčítá - na každé z nich působí v okamžiku nárazu stejná síla
Jiná otázka je, že po nárazu dochází k pohybu obou aut, a vektor dráhy bude závislý na jejich hybnosti. To je ale pohyb, kterej, pokud řešíš následky střetu na autech a osádkách, nemá prakticky cenu řešit, protože ty auta maj takový poškození, že ten následnej pohyb je zanedbatelnej (např. posun v tomto případě pár metrů ve směru jízdy BMW pravděpodobně).
Když narazíš do stojícího kamionu rychlostí 50 km/h, a se stejným kamionem se srazíš, pokud oba jedete proti sobě rychlostí 25 km/h, síly budou vždy stejné a dojde k totožným deformacím vozidel. To přesto, že v prvém přípdě se kamion prakticky nepohne, a ve druhým po srážce se budou obě vozidla pohybovat proti směru tvé jízdy.
Pokud by mělo platit, že je pro mě výhodnější jet rychleji než vozidlo, se kterým se srazím, tak go ahead, nebrzdi ale zrychluj proti autu, který proti tobě předjíždí.
Samozřejmě, že pokud by se auta nestřetla čelně, hybnost každého z nich ovlivní další pohyb obou aut po stejné dráze, a může vyjít, že ten rychlejší (hybnější) budde mít větší vliv na výsldnou dráhu. moc se na to ale nespoléhej, protože ten druhotnej pohyb po nárazu nastává až v okamžiku, kdy auta už nemůžou absorbovat energii vzniklou střetem, což je ale však okamžik, který rozhoduje o závažnosti zranění. Jinými slovy je fajn, že větší hybností svého vozidla způsobíš takovou dráhu pohybu po střetu, která bude více odpovídat tvé původní dráze, ale zranění vznikají právě v té fázi, kdy vozidla pohlcují energii. Při tom druhotném pohybu už je to zanedbatelný (pokud díky tomu nespadneš ze skály (což jsi asi na mysli neměl) - viz jakýkoli crash test
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#554 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
pruzne a nepruzne zrazky to je ta dolezita kapitolka, ked uz chceme riesit fyziku...
dolezite je ze fyzika plati pre kazdeho, a to si malokto uvedomuje, kupujeme si silne auta
spoliehame sa na tie rozne elektronicke vydobitky techniky, ale ze my sme ten dolezity clen
v tejto masinerii nato sa zabuda. sak nam sa nic stat nemoze a smutne je ze doplacaju nato nevinni ludia.
dolezite je ze fyzika plati pre kazdeho, a to si malokto uvedomuje, kupujeme si silne auta
spoliehame sa na tie rozne elektronicke vydobitky techniky, ale ze my sme ten dolezity clen
v tejto masinerii nato sa zabuda. sak nam sa nic stat nemoze a smutne je ze doplacaju nato nevinni ludia.
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#555 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Za A: fyziku jsem měl na škole rád ale už jsem z ní vypadl
Za B: jezdím záchrankou a u hodně dopravních nehod ( DN) jsem zasahoval.
Moje postřehy:
1.Nezapnutý pás = riziko vážného poranění (polytraumatu) a smrti ( výjimka: š.Favorit. nezapínat pás při rychlostech nad 60km/hod, jedinou šanci k záchraně je katapultáž někudy ven z totálního vraku)
2.Srážky 2 meších vozidel = mnohem menší škody ( pochopitelně ) oproti srážce 2 stejně velkých VELKÝCH vozidel.
3.Na pohled totálně zlikvidované moderní auto + častokrát posádka a interiér bez závažného poškození = kvalitní konstrukčně-deformační řešení.
4. není čelní srážka jako čelní srážka. Čelní střet, při kterém se vozy střetnou na ploše menší než polovina šířky vozidla většinou končí otočením obou aut o 180° a pokračovaním pozpátku ve směru jízdy - Výsledky josu obvykle uspokojivé. Přímé čelní střety "maska na masku" končí zaklíněním vozidel do sebe a mívají daleko horší bilanci
5. Srážka auto -strom je horší, než srážka 2 aut v ekvivalentních rychlostech. Stromy nemají deformační zony a všechnu energii polkne auto a posádka (i když fyzikálně je to asi blbost, ale vypadá to tak. Možná má vliv i extrémně vysoká pevnost stromu malá styčná plocha nárazu -tudíž větší působící síla na plochu )
Nejvíce úmrtí: 1. auto - strom, 2. přímý čelní náraz, 3. boční náraz.
Za B: jezdím záchrankou a u hodně dopravních nehod ( DN) jsem zasahoval.
Moje postřehy:
1.Nezapnutý pás = riziko vážného poranění (polytraumatu) a smrti ( výjimka: š.Favorit. nezapínat pás při rychlostech nad 60km/hod, jedinou šanci k záchraně je katapultáž někudy ven z totálního vraku)
2.Srážky 2 meších vozidel = mnohem menší škody ( pochopitelně ) oproti srážce 2 stejně velkých VELKÝCH vozidel.
3.Na pohled totálně zlikvidované moderní auto + častokrát posádka a interiér bez závažného poškození = kvalitní konstrukčně-deformační řešení.
4. není čelní srážka jako čelní srážka. Čelní střet, při kterém se vozy střetnou na ploše menší než polovina šířky vozidla většinou končí otočením obou aut o 180° a pokračovaním pozpátku ve směru jízdy - Výsledky josu obvykle uspokojivé. Přímé čelní střety "maska na masku" končí zaklíněním vozidel do sebe a mívají daleko horší bilanci
5. Srážka auto -strom je horší, než srážka 2 aut v ekvivalentních rychlostech. Stromy nemají deformační zony a všechnu energii polkne auto a posádka (i když fyzikálně je to asi blbost, ale vypadá to tak. Možná má vliv i extrémně vysoká pevnost stromu malá styčná plocha nárazu -tudíž větší působící síla na plochu )
Nejvíce úmrtí: 1. auto - strom, 2. přímý čelní náraz, 3. boční náraz.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#556 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kdyz se nad tim clovek zamysli, tak se to dá o fyzikalne odvodit. Proste hlavne se vyhnout stromum. No a myslim,ze kamiony na tom z deformacnima zonama taky nejsou moc dobre.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 135
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#557 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pokud máte na výběr strom - betonovej sloup o stejném průměru, zvolte sloup.doktor píše: 5. Srážka auto -strom je horší, než srážka 2 aut v ekvivalentních rychlostech. Stromy nemají deformační zony a všechnu energii polkne auto a posádka (i když fyzikálně je to asi blbost, ale vypadá to tak. Možná má vliv i extrémně vysoká pevnost stromu malá styčná plocha nárazu -tudíž větší působící síla na plochu )
Nejvíce úmrtí: 1. auto - strom, 2. přímý čelní náraz, 3. boční náraz.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#558 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jak píše doktor, teorie je sice hezká věc, ale v praxi to bývá daleko složitější. Taky jsem viděl už hodně rozbitých aut. A nárazy téměř stejných aut v přibližně stejné rychlosti ale do jiné překážky ( jiný typ protivníkova auta - je to sice stupidně napsané, ale snad to chápete ) a výsledný efekt je úplně jiný. Ty rozdíly jsou obrovské.
Jeden opět stupidní příklad. Vystřelený projektil a prkno. Na oba působí v době střetu stejná energie, ale prkno je na tom hůř. Nebo jinak když proti sobě pustíte ocelovou kuličku a hliněnou, nebo papírovou, nebo plastelínovou, prostě z různých materiálů, tak si každý i úplný fyzik amatér dokáže představit, kdo dopadne asi hůř. Náraz totiž okamžikem střetu nekončí, nastává pro posádku přetížení a to má samozřejmě taky velký vliv na zdraví posádek. U vozidla těžšího a méně deformovatelného končí náraz okamžikem, kdy se vozidlo přestane deformovat ( je to velmi laicky a zjednodušeně popsáno ) a začně před sebou drtit a tlačit vozidlo lehčí a deformovatelnější. U něj totiž náraz ještě pokračuje a s ním i spousta nepříjemných vlivů, jako přetížení, další deformace. Ještě jinak zkusím vysvětlit - princip nárazu vlakové soupravy. Přední vagóny se po nárazu odráží zpět, ale zadní je ještě šrotují jízdou vpřed. A u menších a "křehčích" aut je to to samé jen v trochu jiné míře. Prostě auto a posádku ovlivňuje při nárazu strašná spousta faktorů a veličin a nedá se to shrnout jen do rychlosti a hmotnosti.
tak jsem se v tom zamotal, že to snad někdo pochopí
Jeden opět stupidní příklad. Vystřelený projektil a prkno. Na oba působí v době střetu stejná energie, ale prkno je na tom hůř. Nebo jinak když proti sobě pustíte ocelovou kuličku a hliněnou, nebo papírovou, nebo plastelínovou, prostě z různých materiálů, tak si každý i úplný fyzik amatér dokáže představit, kdo dopadne asi hůř. Náraz totiž okamžikem střetu nekončí, nastává pro posádku přetížení a to má samozřejmě taky velký vliv na zdraví posádek. U vozidla těžšího a méně deformovatelného končí náraz okamžikem, kdy se vozidlo přestane deformovat ( je to velmi laicky a zjednodušeně popsáno ) a začně před sebou drtit a tlačit vozidlo lehčí a deformovatelnější. U něj totiž náraz ještě pokračuje a s ním i spousta nepříjemných vlivů, jako přetížení, další deformace. Ještě jinak zkusím vysvětlit - princip nárazu vlakové soupravy. Přední vagóny se po nárazu odráží zpět, ale zadní je ještě šrotují jízdou vpřed. A u menších a "křehčích" aut je to to samé jen v trochu jiné míře. Prostě auto a posádku ovlivňuje při nárazu strašná spousta faktorů a veličin a nedá se to shrnout jen do rychlosti a hmotnosti.
tak jsem se v tom zamotal, že to snad někdo pochopí
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#559 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A proc by nepatrily? To je asi to samy-patri na silnici nase volva? Kdyz potkáváme trabanty? Já sám mám R5-pro ní by byla smrtelná i srážka s rychleji letícm vrabcem.... Spíš by se asi na řidičáky měly dělatpsychotesty...milanmoon píše:toto je fakt smutne
vynara sa otazka ci patia na cestu SUV? mam velky respekt ked taketo dacosi stretavam na ceste.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#560 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
potvrdilo se, co jsem psal o favoritech.. :?
https://www.novinky.cz/clanek/160111-rid ... omilo.html
https://www.novinky.cz/clanek/160111-rid ... omilo.html
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#561 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kde sa nachádza to Sokolov?
Nejaké prekliate miesto....
Inak to druhe auto vyzera na nový VW Golf... takže ako pozeram mal kratku ivotnosť len pár mesiacov..
Nejaké prekliate miesto....
Inak to druhe auto vyzera na nový VW Golf... takže ako pozeram mal kratku ivotnosť len pár mesiacov..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#562 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
hm neviem ci by az tak tie psychotesty pomohli, tie testy sa robia ked chce clovek zbran a aj tak sa ludia stielaju test netestSarkasmic píše:
A proc by nepatrily? To je asi to samy-patri na silnici nase volva? Kdyz potkáváme trabanty? Já sám mám R5-pro ní by byla smrtelná i srážka s rychleji letícm vrabcem.... Spíš by se asi na řidičáky měly dělatpsychotesty...
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#563 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mám řidičské zkušenosti s tímto 50t drobečkem - kdy že se bude konat rekonstrukce ???
když jsem s tím jednou jel po Evropské, tak mi dávala přednost i Tatra s vlekem...
když jsem s tím jednou jel po Evropské, tak mi dávala přednost i Tatra s vlekem...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#564 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nj když si po konci šichty zapomeneš přesedlat do Volvika a jedeš domů tímhle Měl by si omezit to BagoLachtan píše: když jsem s tím jednou jel po Evropské, tak mi dávala přednost i Tatra s vlekem...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#565 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To je 13 let zpátky
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#566 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lachtane, 50 tun je fajn, ale to SUV by ti asi skončilo na klíně.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#567 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To fakt nevyzera že by to malo 50 ton... max 10t... 50ton by som si typol ten velký nakladač v kamenolomoch..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#568 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Já to nevážil, ale když se ta bestie kupovala, tak to bylo prezentované jako 50-ti tuna.BaDDog píše:To fakt nevyzera že by to malo 50 ton... max 10t... 50ton by som si typol ten velký nakladač v kamenolomoch..
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#569 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jo ale i s letadlem to je maximální váha celé soupravy ať to táhne co chce ne?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#570 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Při rekonstrukci se omylem přihodí boční nárazMenhir píše:Lachtane, 50 tun je fajn, ale to SUV by ti asi skončilo na klíně.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#571 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lachtan: no nabourat bych se stím nechtěl ta kabina nevypadá moc bytelně, když už tak bych radši tohle:
to by i ta tatrovka udělala jen "křup" naprosto bezpečné vůči chodcům stačí když si chodec sedne, a některé osobáky projedou taky...
to by i ta tatrovka udělala jen "křup" naprosto bezpečné vůči chodcům stačí když si chodec sedne, a některé osobáky projedou taky...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#572 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ideální nástroj na selekci a následnou eliminaci zlejch SUVček. V normálním autě by stačilo trochu sklonit hlavu a mířit mezi kola. Kvalitně votuzený by mohlo projít i bez škrábnutí...Kein píše:Lachtan: no nabourat bych se stím nechtěl ta kabina nevypadá moc bytelně, když už tak bych radši tohle:
to by i ta tatrovka udělala jen "křup" naprosto bezpečné vůči chodcům stačí když si chodec sedne, a některé osobáky projedou taky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#573 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tohle je taky drsná nehoda,už vás někoho potkala?
- Přílohy
-
- Image99.jpg (62.41 KiB) Zobrazeno 1707 x
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#574 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
mě potkalo něco malo podobneho blicího z meho auta pipka si sedla do zadu ja měl kupe GTV byla vožrala .řikam jí budeš zvracet bež ven ne!! pak se vyklonila ven hlavou na vzduch a zblintila mě celej prah auta . no tak sem se šel na ní podívat a když sem to všechno viděl tak sem se zblil taky , ale mimo auto ne na auto jako vona od te doby ožralky nevozím a jezdím výhradně sam
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#575 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Njlepšie je na tom jak sa štoura v uchu...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2242 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM