1. Vibrace po přezutí letní -> zimní
Moje první přezutí Volva, přezouvaly se pneu z disku na disk. V opravdu renomovaném (a ne levném) servisu. Začaly vibrace. Říkal jsem si: určitě to nejsou pneu, přece by to ten servis nezkazil. Vymýšlel jsem vše možné, měřil frekvenci vibrací a můj servisák mi pořád říkal, že jsou to pneu. Tak na internetu jsem našel soukromého pána a fandu, vyváženo za příznivou cenu, celou dobu jsem byl na dílně a povídali jsme u toho. Tenkrát mi vysvětlil, že standardně se vyvažovačky nastavují na nějakou hodnotu vyvážení (myslím 5g) a on to má seřízeno na (myslím) 2g. Pecka, vibrace zmizely.
2. Vibrace po přezutí na ojeté pneuŘešil jsem něco na předku a chtěl gumy na zkoušku. Vzal jsem jeté Continentaly se slušným vzorkem. Vyváženo u toho pána, vše bez problémů pečlivě, ale vibrovalo to. Na pneu žádná boule, od pohledu v pohodě, ale prostě vibrovaly. Pak jsem koupil nové Nokiany a vše naprosto v pohodě.
ad 2) někde jsem četl, že se dělá i dynamická vyvažovačka, která by to měla odhalit, ale tu má málokdo a nemám s ní zkušenosti
Přidáno za 1 minuta 31 sekund:
Tohle přesně se mi stávalo takydumi.cz píše: 27 lis 2023 20:09 Ja taky resim vibrace, deji se jen v utcitych rychlostech a zajimavy je ze behem prujezdu zatacky postupne mizi, jako by to bylo zavisle na poloze kol vuci sobe....
