Ta chcípklapka zní zajímavě. Třeba nemusí bý problém přímo v ní, ale v jejím ovládání. Nejebne kvůli něčemu řídící jednotce (např. špatné info ze spínačky) a ta klapku nezavře? Se zavřenou by komprese taky nebyla, ne? A vysvětlovalo by to, proč to někdy jede naprosto v pořádku a pak se to defakto naráz vypne.
Když to zrovn nechce vrčet - zkontrolovat pozici té chcípklapky.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Když jsem zkoumal závadu poprvé, když se vyskytla, tak byla dole i trubka mezi EGR a sáním, takže tudy cesta nevede.
A jak píšu výše, na jednom, možná na dvou válcích komprese je.
Každopádně teď to nastartovat nejde a myslím, že klapkou to není.
Diag psala chybu pozice EGR a váhu vzduchu. Po vymazání se tyto chyby neobjevili, ale motor nic.
zkoušel jsi teď znovu měřit ty tlaky? Bylo by zajímavý je porovnat s tím 1. měřením, jestli jsou zase stejný válce na nule.
Držím palce, tohle je hodně vypečený.
Auto stojí u majitele na dvorku. Jenom jsme se k němu otočili s diagnostikou co to bude psát za chyby a od té doby to tam je.
Zatím nevím co s tím bude dál.
Zatím setrvalý stav.
Nikdo (včetně mě) s tím nechce mít nic společného, když majitel řekne, co se s tím všechno udělalo. Že prý je to maximum, co se udělat dalo.
Zprovoznil to nějaký člověk z Vrchlabí. Ale vůbec netuší co tomu vlastně bylo. Udělal regeneraci DPF, vodíkovou dekarbonizaci motoru (podle mě úplně zbytečně, páč ten motor byl uvnitř čistý) a zkontroloval hydroštely.
Prý párkrát s tím jel domů, z toho 2x se musel vrátit na laně, a pak to najednou začalo fungovat.
Teď ode mne auto odjelo s tím, že jsme udělali Stage 2 a EGR OFF.