Díky.
Kde u P3 může unikat podtlak, který by způsoboval to klepání při otevřeném víčku? Brzdy jsou relativně ostré (v porovnání s jinými mými auty), tak u posilovače by to být nemuselo.
Mám vakuometr, tak kde bych měl měřit?
Hydroložiska D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 674
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Hydroložiska D5
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 218
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Hydroložiska D5
Z vakuové pumpy vede jedna hadička do posilovače. Tu odpojit, zacpat vývod pumpy prstem a do pár sekund musí klepání ustat. Pokud z vakuovky vede ještě nějaké další vývod, tak ten je potřeba samozřejmě taky ucpat.
Na brzdách malý únik poznat není, je tam obrovská rezerva.
Na brzdách malý únik poznat není, je tam obrovská rezerva.
-
Offline
- Příspěvky: 674
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Hydroložiska D5
Na vakuovce jsem viděl zhora jeden vývod k posilovači, ale spodek vakuovky je v nedohlednu. Jestli má další vývody, není poznat. A pokud bych se k nim měl dostat, musela by pryč baterie a dlaší věci, a to bych zase nenatočil.
Zkusím to s tím posilovačem.
Díky!
Tady jsem našel mojí vakuovku. Ten horní vývod je k posilovači a ten spodní? To je předpokládám "sání"?
Zkusím to s tím posilovačem.
Díky!
Tady jsem našel mojí vakuovku. Ten horní vývod je k posilovači a ten spodní? To je předpokládám "sání"?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 674
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Hydroložiska D5
Tak jsem dneska chtěl zkusit odpojit hadičku (zatím jen tu menší), oddělal jsem víčko a .... ticho (ještě s nasazenou hadičkou). Skoro žádné klepání, přitom několikrát předtím to bylo jak při kovářské soutěži. Tak nevím, co všechno má na to vliv.videoice píše: 19 dub 2025 16:09 Z vakuové pumpy vede jedna hadička do posilovače. Tu odpojit, zacpat vývod pumpy prstem a do pár sekund musí klepání ustat. Pokud z vakuovky vede ještě nějaké další vývod, tak ten je potřeba samozřejmě taky ucpat.
Na brzdách malý únik poznat není, je tam obrovská rezerva.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé