Hydroložiska D5

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 674
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Hydroložiska D5

Příspěvek od Majkl1 »

Díky.
Kde u P3 může unikat podtlak, který by způsoboval to klepání při otevřeném víčku? Brzdy jsou relativně ostré (v porovnání s jinými mými auty), tak u posilovače by to být nemuselo.
Mám vakuometr, tak kde bych měl měřit?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

videoice
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 218
Registrován: 1 rok
Bydliště: Praha Dejvice
Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007

Hydroložiska D5

Příspěvek od videoice »

Z vakuové pumpy vede jedna hadička do posilovače. Tu odpojit, zacpat vývod pumpy prstem a do pár sekund musí klepání ustat. Pokud z vakuovky vede ještě nějaké další vývod, tak ten je potřeba samozřejmě taky ucpat.

Na brzdách malý únik poznat není, je tam obrovská rezerva.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 674
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Hydroložiska D5

Příspěvek od Majkl1 »

Na vakuovce jsem viděl zhora jeden vývod k posilovači, ale spodek vakuovky je v nedohlednu. Jestli má další vývody, není poznat. A pokud bych se k nim měl dostat, musela by pryč baterie a dlaší věci, a to bych zase nenatočil.
Zkusím to s tím posilovačem.
Díky!

Tady jsem našel mojí vakuovku. Ten horní vývod je k posilovači a ten spodní? To je předpokládám "sání"?
85770084922-1654861033.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 674
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Hydroložiska D5

Příspěvek od Majkl1 »

videoice píše: 19 dub 2025 16:09 Z vakuové pumpy vede jedna hadička do posilovače. Tu odpojit, zacpat vývod pumpy prstem a do pár sekund musí klepání ustat. Pokud z vakuovky vede ještě nějaké další vývod, tak ten je potřeba samozřejmě taky ucpat.

Na brzdách malý únik poznat není, je tam obrovská rezerva.
Tak jsem dneska chtěl zkusit odpojit hadičku (zatím jen tu menší), oddělal jsem víčko a .... ticho (ještě s nasazenou hadičkou). Skoro žádné klepání, přitom několikrát předtím to bylo jak při kovářské soutěži. Tak nevím, co všechno má na to vliv.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé