Jen takový poznatek - když ostřikuješ čelní okno, neprotéká ti to trochu ostřikovačem i na zadní okno?
Já teď nedavno měnil mrtvej motorek za NEORIGO Čínu a ta mrcha pouští trochu tlak i na zadní okno...
Jinak mě ještě napadá že by mohl být problém v těch zpětných ventilkách...
_________________ V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MTStage2 V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
Nepropouští.
Hadičky jsem profoukl kompresorem. Byly průchozí. Takže buď čerpadlo nebo ty trysky. Tohle nemám rád, když nemohu odzkoušet, co je vlastně v háji. Opravovat stylem výměňovat díly, dokud se netrefím, to není můj styl. Na to jsem příliš držgrešle.
Kurňa, teď mě napadá, že jsem mohl zkusit dát hadičku na to druhé čerpadlo. Ale to bude dávat asi mnohem vyšší tlak, protože má spešl uchycení hadičky. Není jen nasazená, ale nacvaklá s koncovkou. Takže bych jí vlastně stejně nenapojil.
Zpětný ventilky tam jsou proto, aby to ostřikovalo ihned od prvního okamžiku (nepadala hladina). Navíc jsem je viděl jen na hadičkách pro ostřik světel. Pro okna jsem tam žádný ventilky neviděl.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Tak tam jsem nekoukal
Každopádně vadné zpětné ventilky (podle mě) nemohou za nižší tlak, ale pouze za případně zpoždění, respektive za postupný náběh tlaku.
Zkousl jsem zuby a objednal jsem nové čerpadlo, takže už teď je jasné, že u mě bude problém v těch tryskách (když bych vzal nejprve trysky, byl by - jak jinak - problém v čerpadle)
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Takže čerpadlem to špatné ostřikování asi nebylo. Dal jsem nové a je to (tlak) snad ještě o chlup horší. Leda že by nová replika (SWAG) byla ještě horší, než vyžvatlaný originál.
I když už to nedělá ohraničené čtyří proudy na trysku, ale více to rozprašuje do prostoru. Nicméně za jízdy to stříká jen na spodní půlku skla. Při stání je to OK.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Ahoj. Chci se zeptat jestli jsi vyresil to hlasite rele v kabine. Mam podobny problem u volvo xc 90 D5 173 kw, 2017. V kabine je slyset cvakani rele. V A sloupku, mozna B sloupku, sedacka nebo dvere, nevim. Tezko specifikovat presneji. Vse na strane ridice. Objevuje se to prevazne pri takove jizde po meste, kdy musis pridavat ubirat rychlost. Pri plynule jizde napr. Po dalnici, je klid. Nemate nekdo zkusenost s timto?