Cvakání relé v B-sloupku

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2550
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jen takový poznatek - když ostřikuješ čelní okno, neprotéká ti to trochu ostřikovačem i na zadní okno?
Já teď nedavno měnil mrtvej motorek za NEORIGO Čínu a ta mrcha pouští trochu tlak i na zadní okno... 😄
Jinak mě ještě napadá že by mohl být problém v těch zpětných ventilkách...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 757
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Majkl1 »

Nepropouští.
Hadičky jsem profoukl kompresorem. Byly průchozí. Takže buď čerpadlo nebo ty trysky. Tohle nemám rád, když nemohu odzkoušet, co je vlastně v háji. Opravovat stylem výměňovat díly, dokud se netrefím, to není můj styl. Na to jsem příliš držgrešle. :oops:
Kurňa, teď mě napadá, že jsem mohl zkusit dát hadičku na to druhé čerpadlo. Ale to bude dávat asi mnohem vyšší tlak, protože má spešl uchycení hadičky. Není jen nasazená, ale nacvaklá s koncovkou. Takže bych jí vlastně stejně nenapojil. :sorry:
Zpětný ventilky tam jsou proto, aby to ostřikovalo ihned od prvního okamžiku (nepadala hladina). Navíc jsem je viděl jen na hadičkách pro ostřik světel. Pro okna jsem tam žádný ventilky neviděl.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14724
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od raolsa »

Zpětné ventilky jsou v tom téčku a kolénku přímo u ostřikovačů.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 757
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Majkl1 »

Tak tam jsem nekoukal :)
Každopádně vadné zpětné ventilky (podle mě) nemohou za nižší tlak, ale pouze za případně zpoždění, respektive za postupný náběh tlaku.
Zkousl jsem zuby a objednal jsem nové čerpadlo, takže už teď je jasné, že u mě bude problém v těch tryskách :D (když bych vzal nejprve trysky, byl by - jak jinak - problém v čerpadle)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 757
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Majkl1 »

Takže čerpadlem to špatné ostřikování asi nebylo. Dal jsem nové a je to (tlak) snad ještě o chlup horší. Leda že by nová replika (SWAG) byla ještě horší, než vyžvatlaný originál.
I když už to nedělá ohraničené čtyří proudy na trysku, ale více to rozprašuje do prostoru. Nicméně za jízdy to stříká jen na spodní půlku skla. Při stání je to OK.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Martinnhb
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Horni Bradlo
Vůz: Volvo xc 90 D5 173 kw

Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Martinnhb »

Ahoj. Chci se zeptat jestli jsi vyresil to hlasite rele v kabine. Mam podobny problem u volvo xc 90 D5 173 kw, 2017. V kabine je slyset cvakani rele. V A sloupku, mozna B sloupku, sedacka nebo dvere, nevim. Tezko specifikovat presneji. Vse na strane ridice. Objevuje se to prevazne pri takove jizde po meste, kdy musis pridavat ubirat rychlost. Pri plynule jizde napr. Po dalnici, je klid. Nemate nekdo zkusenost s timto?

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 757
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Majkl1 »

Bohužel, nepřišel jsem na to, co tam cvakalo. Auto už nemám.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé