Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
nic nového?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
A co chceš vědět? Auto zatím dělá jen radost. Příjemně mě překvapilo hlasové ovládání v češtině - velice dobré (hlavně u navigace nebo telefonování). Trochu tady sleduji galerky kolegů s motory T8 (auta jsou to teda krásná). Můj starší špinavý diesel s podobnými parametry (272 kW, 720 Nm, zrychlení 0-100 km/h za 5,2 s) jezdí zatím s dlouhodobou spotřebou 6,7 l/100 km (bez karavanu), karavan 1600 kg táhl do Maďarska za 9 l/100 km. Tak si říkám proč v těch moderních vozech tolik baterií a kabelů
Připomínám, že jezdím normální jízdou a parametry využívám hlavně při předjíždění a krátkodobě - to drtivé zrychlení je opravdu návykové, s tím musím s kolegy souhlasit. Bezvadný je taky adaptivní vzduchový podvozek - v komfortním režimu jedeš jak na obláčku, při cestě lesem na chatu si v režimu allroad auto zvedneš o 6 cm. LED matrix už má dnes hodně aut ale je to také příjemné a funguje dobře (ještě mě nikdo nevyblikal). HUD je taky fajn - zobrazuje také navigační pokyny.

_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
report potěšil
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Takovej krouťák je fakt návykovej..
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Po delší době mám čas na report mého neVolva (doufám, že Volvisti prominou, ostatně stále se cítím trochu volvista):
Auto stále jezdí jak má, bez závad a poruch a nadšení z jeho koupě dosud nevyprchalo. Občas mrknu na internetové bazary a zatím jsem na podobné auto s takovou servisní historií nenarazil. Jestli tedy nikoho na Volvofóru neurazím odložím si zde výpis servisní historie od nového auta:
- nákup automobilu prvním majitelem (zvěrolékař) přes leasing ARVAL 23. 2. 2017
- 31 153 km, 28.11. 2018 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 54 502 km, 4.2. 2020 výměna zadních brzd. destiček
- 28.4. 2020 odkup a převod do vlastnictví majitele
- 55 721 km 15.5. 2020 servisní prohlídka s výměnou oleje, všech filtrů a brzd. kapaliny
- 56 960 km 24.6. 2020 výměna oleje AT s proplachem
- 63 350 km 14.3. 2021 optimalizace výkonu AUTOCHIP na 272 kW a 720 Nm
- 65 284 km 18.5. 2021 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 80 505 km 27.4. 2022 servisní prohlídka s výměnou oleje, rozleštění laku, ochrana laku keramikou Glasscoat, přední část vozu aplikována ochranná folie
Stone protect
- 90 589 km 7.11. 2022 výměna čidla NOX č.1
- 95 929 km 21.4. 2023 servisní prohlídka včetně výměny oleje, všech filtrů, výměna oleje AT s proplachem
- 97 500 km 5.6. 2023 výměna čidla NOX č.2
- 100 200 km 4.9. 2023 se stávám hrdým majitelem vozu
- 102 396 km 27.11. 2023 výměna žhavící svíčky č.2
- 105 434 km 10.5. 2024 kompletní dekarbonizace sání (mechanicky a chemicky) včetně EGR, výměna brzd. kapaliny
- 109 357 km 26.7. 2024 servisní prohlídka s výměnou motorového oleje
- 113 800 km současný stav, přidávám jednu zimní fotku a zároveň přeji všem členům fóra úspěšný a šťastný nový rok a hodně zdraví.
se zimními 18" komplety a v poloze offroad.
Auto stále jezdí jak má, bez závad a poruch a nadšení z jeho koupě dosud nevyprchalo. Občas mrknu na internetové bazary a zatím jsem na podobné auto s takovou servisní historií nenarazil. Jestli tedy nikoho na Volvofóru neurazím odložím si zde výpis servisní historie od nového auta:
- nákup automobilu prvním majitelem (zvěrolékař) přes leasing ARVAL 23. 2. 2017
- 31 153 km, 28.11. 2018 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 54 502 km, 4.2. 2020 výměna zadních brzd. destiček
- 28.4. 2020 odkup a převod do vlastnictví majitele
- 55 721 km 15.5. 2020 servisní prohlídka s výměnou oleje, všech filtrů a brzd. kapaliny
- 56 960 km 24.6. 2020 výměna oleje AT s proplachem
- 63 350 km 14.3. 2021 optimalizace výkonu AUTOCHIP na 272 kW a 720 Nm
- 65 284 km 18.5. 2021 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 80 505 km 27.4. 2022 servisní prohlídka s výměnou oleje, rozleštění laku, ochrana laku keramikou Glasscoat, přední část vozu aplikována ochranná folie
Stone protect
- 90 589 km 7.11. 2022 výměna čidla NOX č.1
- 95 929 km 21.4. 2023 servisní prohlídka včetně výměny oleje, všech filtrů, výměna oleje AT s proplachem
- 97 500 km 5.6. 2023 výměna čidla NOX č.2
- 100 200 km 4.9. 2023 se stávám hrdým majitelem vozu
- 102 396 km 27.11. 2023 výměna žhavící svíčky č.2
- 105 434 km 10.5. 2024 kompletní dekarbonizace sání (mechanicky a chemicky) včetně EGR, výměna brzd. kapaliny
- 109 357 km 26.7. 2024 servisní prohlídka s výměnou motorového oleje
- 113 800 km současný stav, přidávám jednu zimní fotku a zároveň přeji všem členům fóra úspěšný a šťastný nový rok a hodně zdraví.
se zimními 18" komplety a v poloze offroad.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4573
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Krasavec! 

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Díky, ještě bych chtěl dodat, že autí dostalo pod stromeček tento dárek:
https://www.youtube.com/watch?v=aECTieV5ojA
https://www.youtube.com/watch?v=aECTieV5ojA
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 5626
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Dokážeš srovnat ceny servisu Audi vs. Volvo?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Zatím moc ne
. S Volvem jsem po zkušenosti u Macha Č.B. radši jezdil k Jakubovi. S Audi jezdím převážně do nezávislého servisu. Předchozí majitel nějaký čas jezdil k Barthovi H.K. (faktury přiložil). Ceny ve značce jsou srovnatelné - co mě zaujalo byla cena senzorů NOx 18 tKč za kus jako ND bez práce. Ještě že to potrefilo prvního majitele. Dekarbonizaci jsem nechal dělat v Porsche Č.B. a nechal jsem si postup nafotit - karbonu tam bylo opravdu dost.

_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Zajímavé. Už jsi to dokázal vyzkoušet?Macek2 píše: 29 pro 2024 13:25 Díky, ještě bych chtěl dodat, že autí dostalo pod stromeček tento dárek:
https://www.youtube.com/watch?v=aECTieV5ojA
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Jasně, funguje to přesně tak jako na videu. Regenerace trvá cca 20 km. Toto provedení funguje jen pro koncern.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Docela škoda. Nebylo by marný něco podobnýho mít na Volva. Sleduju to tak, že musím mít napojenej telefon s appkou. Taková LEDka by byla super.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Tak pokud ti to jede na telefonu, tak stačí znát PID, pak arduino, dvě ledky a hotovo. Věci na to doma mám, ale jsem línej a říkám si, že je to zbytečný. DPF nejspíš funguje, spotřeba je ok, víc se mi asi řešit nechce.
PS: Pro Volvo tu řešení je. Docela dlouho už - VDD od D5T5.
PS: Pro Volvo tu řešení je. Docela dlouho už - VDD od D5T5.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
VDD tě upozorní na probíhající vypalovaní DPF bez nutnosti brát do ruky telefon?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
To si právě myslím taky. Takže mi zatím nezbývá nic, než se občas podívat přes apku Car Scanner.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Okres Nymburk
- Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
- Bydliště: Mečíř 53
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Rozlišoval bych benzín/nafta, roky výroby a kódy motoru + zbytečně nestrašilraolsa píše: 12 zář 2023 20:51 Oni dělají hlavně benzíny, tam se to kazí hodně, respektive mají tam dost aut na opravy, ale zase v poměru k prodaným kusům toho asi nebude tak moc. Spíše mě dostává, že se ty motory kazí i s relativně malým nájezdem - okolo 100 kkm. A skoro u každé opravy je motor ven a při tom jsou i pokaždé ramena KO.


Jinak ať dělá Audi radost, obratnější co se parkování týká bude díky rejdu co má A6 větší a ten vzduchový podvozek je bájo. Ať slouží

_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Dá se nastavit notifikace o vypalování DPF. Takže v podstatě upozorní. V kombinaci se smartwatch i bez nutnosti brát telefon do rukyhajnej píše: 30 pro 2024 22:35 VDD tě upozorní na probíhající vypalovaní DPF bez nutnosti brát do ruky telefon?

-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
S tými motormi je to presne ako aj u iných automobiliek. Sypú sa vtedy, ak niekto mení olej po 30t, ak im nakladá za studena, ak im často nakladá naplno a ak sa zle zvolilo palivo (nafta na krátke vzdialenosti).
Potom sú u Audi známe aj niektoré nevydarené "vylepšenia" v podobe lisovanych vackovych hriadeli.
A to že sa tie nové motory jebú je fakt, nie ojedinelý prípad. Teraz napr viem o jednom prípade kedy sa menil motor na RSQ8 s nájazdom pod 80t.
Neviem či s tým Audi začalo, ale asi rok dozadu uvažovali o zaradení malej GO motora pri nájazde 150t.
Potom sú u Audi známe aj niektoré nevydarené "vylepšenia" v podobe lisovanych vackovych hriadeli.
A to že sa tie nové motory jebú je fakt, nie ojedinelý prípad. Teraz napr viem o jednom prípade kedy sa menil motor na RSQ8 s nájazdom pod 80t.
Neviem či s tým Audi začalo, ale asi rok dozadu uvažovali o zaradení malej GO motora pri nájazde 150t.
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
No a kolikrát ti to reálně píplo? Páč mě to notifikaci poslalo naposledy před rokem...
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Vybíral jsem tuto motorizaci cíleně (CVUA), protože je všeobecně považována za jednu z nejspolehlivějších v kombinaci s 8°AT od ZF. Je to poslední generace bez 48 V mildhybridu (dost se to sere) a pokud se častěji mění olej vydrží rozvody i 250 tkm (většinou odchází hydraulické napínáky). Jen je třeba čistit od karbonu a také občas přetěsnit vstřiky. Lisované vačkové hřídele měly naposled asi před 15 lety a RSQ8 má osmiválec 4,0 (BiTDI či TFSI).jergus.balaz píše: 31 pro 2024 13:44 S tými motormi je to presne ako aj u iných automobiliek. Sypú sa vtedy, ak niekto mení olej po 30t, ak im nakladá za studena, ak im často nakladá naplno a ak sa zle zvolilo palivo (nafta na krátke vzdialenosti).
Potom sú u Audi známe aj niektoré nevydarené "vylepšenia" v podobe lisovanych vackovych hriadeli.
A to že sa tie nové motory jebú je fakt, nie ojedinelý prípad. Teraz napr viem o jednom prípade kedy sa menil motor na RSQ8 s nájazdom pod 80t.
Neviem či s tým Audi začalo, ale asi rok dozadu uvažovali o zaradení malej GO motora pri nájazde 150t.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Naposledy asi týden zpět cestou z Livigna. Zrovna tohle narozdíl od dalších věcí docela funguje. Evidentně si D5T5 vybírá nhodně beta testery na různé funkceJakub Svoboda píše: 31 pro 2024 14:04No a kolikrát ti to reálně píplo? Páč mě to notifikaci poslalo naposledy před rokem...jirka789 píše: 31 pro 2024 11:06
Dá se nastavit notifikace o vypalování DPF. Takže v podstatě upozorní. V kombinaci se smartwatch i bez nutnosti brát telefon do ruky![]()

-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Post som nepísal konkrétne na tvoje auto, ale vo všeobecnosti, tak ako má problémy Audi, má aj VW, aj MB, aj Volvo, proste všetci.
Rovnakú A6 2017 má aj kamoš, aktuálne má na nej natočené 300t a nemal okrem pravidelného servisu žiadne nečakane výdaje! Prajem rovnakú skúsenosť aj tebe!
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Tak pokud to nechodí, tak je potřeba reportovat bug...Jakub Svoboda píše: 31 pro 2024 14:04No a kolikrát ti to reálně píplo? Páč mě to notifikaci poslalo naposledy před rokem...jirka789 píše: 31 pro 2024 11:06
Dá se nastavit notifikace o vypalování DPF. Takže v podstatě upozorní. V kombinaci se smartwatch i bez nutnosti brát telefon do ruky![]()
Mě to normálně chodilo, ale s autem teď tak málo jezdím, že to nemůžu ověřit.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Macek2 - AUDI A6, dříve XC70, hnědák, tahoun
Po delší době mám čas na report mého neVolva (doufám, že Volvisti prominou, ostatně stále se cítím trochu volvista):
Auto stále jezdí jak má, bez závad a poruch a nadšení z jeho koupě dosud nevyprchalo. Občas mrknu na internetové bazary a zatím jsem na podobné auto s takovou servisní historií nenarazil. Jestli tedy nikoho na Volvofóru neurazím odložím si zde výpis servisní historie od nového auta:
- nákup automobilu prvním majitelem (zvěrolékař) přes leasing ARVAL 23. 2. 2017
- 31 153 km, 28.11. 2018 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 54 502 km, 4.2. 2020 výměna zadních brzd. destiček
- 28.4. 2020 odkup a převod do vlastnictví majitele
- 55 721 km 15.5. 2020 servisní prohlídka s výměnou oleje, všech filtrů a brzd. kapaliny
- 56 960 km 24.6. 2020 výměna oleje AT s proplachem
- 63 350 km 14.3. 2021 optimalizace výkonu AUTOCHIP na 272 kW a 720 Nm
- 65 284 km 18.5. 2021 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 80 505 km 27.4. 2022 servisní prohlídka s výměnou oleje, rozleštění laku, ochrana laku keramikou Glasscoat, přední část vozu aplikována ochranná folie
Stone protect
- 90 589 km 7.11. 2022 výměna čidla NOX č.1
- 95 929 km 21.4. 2023 servisní prohlídka včetně výměny oleje, všech filtrů, výměna oleje AT s proplachem
- 97 500 km 5.6. 2023 výměna čidla NOX č.2
- 100 200 km 4.9. 2023 se stávám hrdým majitelem vozu
- 102 396 km 27.11. 2023 výměna žhavící svíčky č.2
- 105 434 km 10.5. 2024 kompletní dekarbonizace sání (mechanicky a chemicky) včetně EGR, výměna brzd. kapaliny
- 109 357 km 26.7. 2024 servisní prohlídka s výměnou motorového oleje
- 114 724 km 6.3.2025 úspěšná STK, závady 0, kouřivost 0
- 115 115 km 28.3. 2025 výměny oleje v rozvodovce a diferenciálu (včetně torsenu), výměna chladící kapaliny, výměna vzduchového filtru BOSCH, výměna kabinového filtru BOSCH, výměna lišt stěračů BOSCH (vpředu i vzadu), doplněno AdBlue.
Auto stále jezdí jak má, bez závad a poruch a nadšení z jeho koupě dosud nevyprchalo. Občas mrknu na internetové bazary a zatím jsem na podobné auto s takovou servisní historií nenarazil. Jestli tedy nikoho na Volvofóru neurazím odložím si zde výpis servisní historie od nového auta:
- nákup automobilu prvním majitelem (zvěrolékař) přes leasing ARVAL 23. 2. 2017
- 31 153 km, 28.11. 2018 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 54 502 km, 4.2. 2020 výměna zadních brzd. destiček
- 28.4. 2020 odkup a převod do vlastnictví majitele
- 55 721 km 15.5. 2020 servisní prohlídka s výměnou oleje, všech filtrů a brzd. kapaliny
- 56 960 km 24.6. 2020 výměna oleje AT s proplachem
- 63 350 km 14.3. 2021 optimalizace výkonu AUTOCHIP na 272 kW a 720 Nm
- 65 284 km 18.5. 2021 servisní prohlídka s výměnou oleje
- 80 505 km 27.4. 2022 servisní prohlídka s výměnou oleje, rozleštění laku, ochrana laku keramikou Glasscoat, přední část vozu aplikována ochranná folie
Stone protect
- 90 589 km 7.11. 2022 výměna čidla NOX č.1
- 95 929 km 21.4. 2023 servisní prohlídka včetně výměny oleje, všech filtrů, výměna oleje AT s proplachem
- 97 500 km 5.6. 2023 výměna čidla NOX č.2
- 100 200 km 4.9. 2023 se stávám hrdým majitelem vozu
- 102 396 km 27.11. 2023 výměna žhavící svíčky č.2
- 105 434 km 10.5. 2024 kompletní dekarbonizace sání (mechanicky a chemicky) včetně EGR, výměna brzd. kapaliny
- 109 357 km 26.7. 2024 servisní prohlídka s výměnou motorového oleje
- 114 724 km 6.3.2025 úspěšná STK, závady 0, kouřivost 0
- 115 115 km 28.3. 2025 výměny oleje v rozvodovce a diferenciálu (včetně torsenu), výměna chladící kapaliny, výměna vzduchového filtru BOSCH, výměna kabinového filtru BOSCH, výměna lišt stěračů BOSCH (vpředu i vzadu), doplněno AdBlue.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Ondul, Petr.Chrpa