Daehne homologace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Daehne homologace
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Daehne homologace
feet : čoveče tak je možný ž ejsem se cabnul, ale 500 jsem podle mě teda neplatil...Bylo to v roce 2017, tak těžko říct. Já mám furt za to, že to bylo litr za typáč, 50 za zápis a 50 na úřadě, ale jestli se pletu tak soráč.
Každopádně prostě jste se tady dokopali k tomu, že tohle je řešení a není třeba obtěžovat jeho výsost Daehne-ho, z něhož stejně vypadne akorát to ho.
Každopádně prostě jste se tady dokopali k tomu, že tohle je řešení a není třeba obtěžovat jeho výsost Daehne-ho, z něhož stejně vypadne akorát to ho.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Daehne homologace
A nebo se do toho pustit skupinove, ono ho naraz zasypat treba 50autama a pokud budou vysledky standartni, ze nejde, etc. tak postupovat stejne "Uz si viditelne na Vas asi dlouho nikdo nestezoval na centrale...".
Coz pokud by ho dana sokova vlna neprobrala ke konani, nasledne dotahnout do konce a opravdu si vsichni stezovat...
Z hlediska pohodlnosti, rychlosti, nejmin byrokracie je asi nejzajimavejsi jit cestou pres ty Typove listy - sam sem zatim nevyuzil, ale uz sem slysel od vice lidi dobre reference a budu potrebovat dopsat kola u 2-3 aut,
jak to co tam realne patri, akorat neni v TP, tak to co ne (napr. C70 I. gen face, uz Volvo nedavalo 18").
Coz pokud by ho dana sokova vlna neprobrala ke konani, nasledne dotahnout do konce a opravdu si vsichni stezovat...
Z hlediska pohodlnosti, rychlosti, nejmin byrokracie je asi nejzajimavejsi jit cestou pres ty Typove listy - sam sem zatim nevyuzil, ale uz sem slysel od vice lidi dobre reference a budu potrebovat dopsat kola u 2-3 aut,
jak to co tam realne patri, akorat neni v TP, tak to co ne (napr. C70 I. gen face, uz Volvo nedavalo 18").
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Daehne homologace
... to má hlavu a patu. Nechápu, jak někdo takovej tam může tak dlouho sedět a nic nedělat...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Daehne homologace
Jestli mně to ušetří peníze, tak nemám problém dotyčného usurpovat každý týden mailem. 

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Daehne homologace
těch týdnů bude asi dle reakce v tomto vlákně hodně...Z toho co o tom Dahmerovi jde najít jsem pochopil, že sedí na 5 židlích najednou. Nechápu, proč takovou poddružnou práci jako je vyhledání něčeho v tabulce a odpovědi/vypracování potřebné dokumentace nenechají nějakému člověku, co by to tam dělal třeba na půl úvazku. Proč to dělá nějakej rádoby technickej ředitel, to teda fakt nechápu. A podle toho jak se chová, ho ten titul "ředitel" asi dost bere.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Daehne homologace
JÁ KLIDNĚ ZKUSÍM HROMADNÉ PRUZENÍ 

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Daehne homologace
Už vidím ty trička na klubu - Zepředu symbol vzpínajícího se losa a pod krkem nápis Volvoklub.cz a vzadu na ramenou - "Mail Bombing Squad" a pod tím seznam členů + zcela dole nad zadkem : "Jeden za všechny, všichni proti Daehnemu" 

-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Daehne homologace
Jsem pro a pro. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Daehne homologace
S těmi typovymi listy opatrně. Pokud vydá typák Ronal, tak pouze na kola Ronal. Stejně tak ty typove-listy.cz neboli MZB, ti mají schválené jen určité značky kol, na které mohou typový list vydat. Pokud vám dají typový list na jiná kola, jedná se o podvod. Takže zaplatíte třeba 2500 Kč za typový list, pak 300-500 za kontrolu na STK a pak vás s tím na úřadě úplně klidně můžou vyhodit. A na origo kola nemůže být typák už z principu. Ty jdou zapsat pouze přes vyjádření od akreditovaneho zástupce výrobce (tzn právě přes český Volvo) nebo přes zkušebnu (Dekra, TÜV, TZV).
Zde podrobně k zápisům kol + seznam firem, které mohou vydávat typové listy a na jaká kola: https://www.mdcr.cz/Dokumenty/Silnicni-doprava/Schvalovani-vozidel/Postup-zapisu-rafku-a-pneumatik-do-technickeho-pru
Btw. Zápis kol umím taky legálně řešit přes zkušebnu za stejný peníze jako v Dekře.
Zde podrobně k zápisům kol + seznam firem, které mohou vydávat typové listy a na jaká kola: https://www.mdcr.cz/Dokumenty/Silnicni-doprava/Schvalovani-vozidel/Postup-zapisu-rafku-a-pneumatik-do-technickeho-pru
Btw. Zápis kol umím taky legálně řešit přes zkušebnu za stejný peníze jako v Dekře.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Daehne homologace
Co opatrne? Ty mas v TP psaneho vyrobce kola? Odkdy? Ronal ti vyda papir, ze kolo koupene u nich s nazvem to a to v rozmeru tom a tom pro gumu tu a tu je plne kompatibilni s autem xy. Hotovo, tecka.
Na urade? Vyhodit? A za co prosimte, co to rikas? Ta urednice dostane do ruky typac a souhlas technika typu K. Ty si jako myslis,ze ona po tobe chce pristavit auto k uradu? Ze by jako damicka vylezla ven a v sukynce si klekla ke kolecku a zkontrolovala? Rikas uplnou nepravdu, mates tady lidi. Ano, ciste teoreticky uplny kokot technik typu K by ti mohl zamitnout ten papir podepsat, ale on ti neschvaluje znacku disku, ale ALTERNATIVNI ROZMER DISKU/PNEU. A ikdyby, tak znacka disku je mnojdy rozeznatelna jen podle stredovych poklicek. Tak prosim te nemudruj nesmysly s urednikem.
Moje kola RSW a typovy list Ronal technika STK skutecne nezajimaly. To je asi stejny jak tvrdit, ze kdyz auto sjede z linky jako nove na Cintinentalech, tak tam nemuzu pouzit Barumku stejneho rozmeru a indexu.
Navic na tech RSW ani od vyroby nebyla na vnitrnim paprsku znacena sirka 6J,takze delal ofuky a ja jsem rekl jasne-papir mam,kola mam. Zbytek je hold Vas problem. Orazil papir, fertig.
Je mi to jedno, kazdej at dela jak umi,jen rikam, ze vyrobce disku v TP fakt neni a dneska to uz ani pojistovny nezajima. Za jinej rozmer gum krati pojistne plneni pry cca o 10% (to mi rekli shodne technici cpp,allianz i kooperativy) a pristupuje se k tomu udajne jen zridka
O tom,ze napriklad za sucha pri brzdeni je vzdycky lepsi sirsi kolo, pokud by nehodovy dej byl takovyto se netreba bavit. A tam uz by pak mohli nastoupit soudni znalci atd a to ikdyz by de facto bylo to vozidlo jak z hlediska evidencnich znaku, tak vlastne stk nezpusobile provozu
Na urade? Vyhodit? A za co prosimte, co to rikas? Ta urednice dostane do ruky typac a souhlas technika typu K. Ty si jako myslis,ze ona po tobe chce pristavit auto k uradu? Ze by jako damicka vylezla ven a v sukynce si klekla ke kolecku a zkontrolovala? Rikas uplnou nepravdu, mates tady lidi. Ano, ciste teoreticky uplny kokot technik typu K by ti mohl zamitnout ten papir podepsat, ale on ti neschvaluje znacku disku, ale ALTERNATIVNI ROZMER DISKU/PNEU. A ikdyby, tak znacka disku je mnojdy rozeznatelna jen podle stredovych poklicek. Tak prosim te nemudruj nesmysly s urednikem.
Moje kola RSW a typovy list Ronal technika STK skutecne nezajimaly. To je asi stejny jak tvrdit, ze kdyz auto sjede z linky jako nove na Cintinentalech, tak tam nemuzu pouzit Barumku stejneho rozmeru a indexu.
Navic na tech RSW ani od vyroby nebyla na vnitrnim paprsku znacena sirka 6J,takze delal ofuky a ja jsem rekl jasne-papir mam,kola mam. Zbytek je hold Vas problem. Orazil papir, fertig.
Je mi to jedno, kazdej at dela jak umi,jen rikam, ze vyrobce disku v TP fakt neni a dneska to uz ani pojistovny nezajima. Za jinej rozmer gum krati pojistne plneni pry cca o 10% (to mi rekli shodne technici cpp,allianz i kooperativy) a pristupuje se k tomu udajne jen zridka
O tom,ze napriklad za sucha pri brzdeni je vzdycky lepsi sirsi kolo, pokud by nehodovy dej byl takovyto se netreba bavit. A tam uz by pak mohli nastoupit soudni znalci atd a to ikdyz by de facto bylo to vozidlo jak z hlediska evidencnich znaku, tak vlastne stk nezpusobile provozu
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Daehne homologace
Wtf, já o voze a ty o koze
Zřejmě jsi vůbec nepochopil, co jsem chtěl říct a pravděpodobně ani nevíš, co to typový list je, tzn jaký je princip typového schvalování a kdo je oprávněn typový list vydat a na co.
Ale ať si každý dělá, co chce. Poslední 2 roky se na každém školení techniků typu K a úředníků z dopravky probírají padělané typové listy na kola, takže příčetný technik typu K by takový typák vůbec neměl potvrdit a technik na úřadě by to správně neměl schválit.
Ano, samozřejmě, že se do TP píše jen rozměr disku a pneu, takže po schválení už si tam můžeš teoreticky dát jakýkoliv jiný kola stejného rozměru.

Zřejmě jsi vůbec nepochopil, co jsem chtěl říct a pravděpodobně ani nevíš, co to typový list je, tzn jaký je princip typového schvalování a kdo je oprávněn typový list vydat a na co.
Ale ať si každý dělá, co chce. Poslední 2 roky se na každém školení techniků typu K a úředníků z dopravky probírají padělané typové listy na kola, takže příčetný technik typu K by takový typák vůbec neměl potvrdit a technik na úřadě by to správně neměl schválit.
Ano, samozřejmě, že se do TP píše jen rozměr disku a pneu, takže po schválení už si tam můžeš teoreticky dát jakýkoliv jiný kola stejného rozměru.
-
Offline
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Daehne homologace
Já mám v TP i výrobce kol a model 

_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Daehne homologace
Zadna koza a zadny vuz. Psany text je psany text q tam je to jasne dane.
Ja jsem NIKDY nepsal nic o nejakem pololegalnim nebo padelanem typovem listu. Ronal, jakozto pokud je mi znamo Nemecka firma, potazmo jeji ceske zastoupeni je uplne normalne legitimne fungujici firma a ne nejaky typovelisty.cz.
Ja jsem NIKDY nepsal nic o nejakem pololegalnim nebo padelanem typovem listu. Ronal, jakozto pokud je mi znamo Nemecka firma, potazmo jeji ceske zastoupeni je uplne normalne legitimne fungujici firma a ne nejaky typovelisty.cz.
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Daehne homologace
Ale jasně, Ronal nejsou žádní podvodníci. Ronal vydá typový list na svoje kola na konkrétní auto, ze strany Ronalu vše v pořádku.
Ale když přijedeš s typovým listem Ronal na STK a na autě máš kola RSW a technik typu K ti to potvrdí, tak to znamená jen to, že ten technik je negramot.
To je jak kdybys měl na autě třeba tažný BRINK a přijel na STK s typákem Westfalia a chtěl to potvrdit - no a co, vždyť oboje je to koule A50-X
Ale když přijedeš s typovým listem Ronal na STK a na autě máš kola RSW a technik typu K ti to potvrdí, tak to znamená jen to, že ten technik je negramot.
To je jak kdybys měl na autě třeba tažný BRINK a přijel na STK s typákem Westfalia a chtěl to potvrdit - no a co, vždyť oboje je to koule A50-X

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé