Že jsi zamotal hlavu řídící jednotceicon0022 píše:ALE NEVIM CO JE TO SW???
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
U jednotek, co už mají nějaký ten rok provozu za sebou, se může stát, že se po odpojení a opětovném připojení baterie, nastavení rozhodí. Diagnostika nic neukazuje ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel
Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO
A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Podle mne to bez připojení na diagnostiku nespravíš. Musíš navštívit lokálního volvo vydřiduchaicon0022 píše:Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel![]()
![]()
Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO
![]()
![]()
![]()
A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Kdysi na Miším foru jsem četl návod na "reset" řídící jednotky GDI samodomo. Já to udělal když jsem čistil škrtící klapku a přežila toicon0022 píše:Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel![]()
![]()
Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO
![]()
![]()
![]()
A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Kluci dekuji vam za odpovedi a snahu pomoci ,no budu muset jet k tem vydriduchum .Byl jsem jiz nekolikrat u obou tech nejblize pro nejake veci v minulosti ani u jednoho neni kde zaparkovat v tom jednom sedi 3 jedna mlada buchta jeden vykuk co prodava dily rika vzdy to neni drahe a pravy opak je pravdou a ten na servis starej seladon sedi na telefonu hodiny a keca voloviny
a to druhe volvo taky zažitek moc nobl podnik z venci a uvnitr a zezadu vjezd jak do kulny pres kratery uzke plechove vrata a naproti betonova zed
tak ze vyjizdis na stokrat bo za temi vraty je dalsi betonova rampa dira a parkujici auta
Tak to bylo jen tak mimo soutez pro predstavu kam se mi nechce nejen kvuli penezum a take priblizit jak to tady funguje
Diki za pozornost
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
zdar,potřeboval bych vědět,jestli je volnoběžný ventil stejný pro motor B4194T jako pro nějaký jiný,samotný ventil asi ano,ale jde mi o tu potvoru,která řídí jeho pohyb-tam mám problém a musím měnit,přičemž 3500 za novej dávat nehodlám,dík za info!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Ahoj
Volnoběžný ventil jsem vyčistil ale otáčky stále na nic zkusím popsat průběh: přišlápnu plyn otáčky vyskočí (přišlápnu jen tochu), nechám spadnout. Jenže místo aby se uklidnily pdadají chvíliemi do hodně nízých až se motor kukcne a auto otřese, při tom kucknutí kotor sám otáčky maličko zvedne ale vzápětí zase spadnou dolů a motor se kuckne to se opakuje periodicky 20sekund i dýl. Pokud motor nechám na volnoběhu dýl po téhle době se uklidní a otáčky se začnou držet samy ale občas se stejně přidusí.
PS: už jsem z toho zoufalý, vyměnil jsem svíčky i rozvody atd v domění že to pomůže ale problém stále trvá (i když tu přidušování již není tak markantní jak bývalo) servisák co mě to dělal říkal ještě něco o servomotoru který neměnil a že to možná bude tím. Nemáte někdo zkušenost?
Volnoběžný ventil jsem vyčistil ale otáčky stále na nic zkusím popsat průběh: přišlápnu plyn otáčky vyskočí (přišlápnu jen tochu), nechám spadnout. Jenže místo aby se uklidnily pdadají chvíliemi do hodně nízých až se motor kukcne a auto otřese, při tom kucknutí kotor sám otáčky maličko zvedne ale vzápětí zase spadnou dolů a motor se kuckne to se opakuje periodicky 20sekund i dýl. Pokud motor nechám na volnoběhu dýl po téhle době se uklidní a otáčky se začnou držet samy ale občas se stejně přidusí.
PS: už jsem z toho zoufalý, vyměnil jsem svíčky i rozvody atd v domění že to pomůže ale problém stále trvá (i když tu přidušování již není tak markantní jak bývalo) servisák co mě to dělal říkal ještě něco o servomotoru který neměnil a že to možná bude tím. Nemáte někdo zkušenost?
_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
To co popisujes jsem resil taky a vyresil na S60 2.4T 2001 svepomoci cistenim skrtici klapky. Otacky kolisaly az ke chcipnuti. Ale ty mas mozna uplne v haji servomotorek skrtici klapky.
Na to cisteni potrebujes vhodne naradi, sprej na cisteni karburatoru (TECTANE - Den Braven - koupen u AutoKelly za 88,-Kc, 400ml) a navic propylalkohol na snimace a cidla v trubce sani - pokud tam nejake mas.
Pokud se ti nebude chtit vymontovavat cela skrtici klapka, tak pri bezicim motoru strikej sprej do diry po snimaci (teploty treba) v roure sani a nejlip kdyz ti u toho nekdo slape na plyn...po par dlouhych nasatich doporucuju nechat tak hodinu v klidu. Pak zahrat a protahnout. Melo by se to probrat. Pokud mas v haji servomotorek tak urcite se skrtici klapkou do servisu.
V40 navod jak se dostat ke skrtici klapce tu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=99&t=14396&hilit=cisteni+skrtici
Na to cisteni potrebujes vhodne naradi, sprej na cisteni karburatoru (TECTANE - Den Braven - koupen u AutoKelly za 88,-Kc, 400ml) a navic propylalkohol na snimace a cidla v trubce sani - pokud tam nejake mas.
Pokud se ti nebude chtit vymontovavat cela skrtici klapka, tak pri bezicim motoru strikej sprej do diry po snimaci (teploty treba) v roure sani a nejlip kdyz ti u toho nekdo slape na plyn...po par dlouhych nasatich doporucuju nechat tak hodinu v klidu. Pak zahrat a protahnout. Melo by se to probrat. Pokud mas v haji servomotorek tak urcite se skrtici klapkou do servisu.
V40 navod jak se dostat ke skrtici klapce tu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=99&t=14396&hilit=cisteni+skrtici
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Aha mno to čištění, na to jsem jel za profíkem do servisu. Myslím že vyčištěný je to dobře problém bude skutečně asi v tom servomotoru, doufám že jeho výměna nebude moc drahá 
_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Tak se s tím zastav, něco s tím provedem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Dobrá pošlu mejla a můžeme se domluvit na místě, kde se sejdem.jarek.krizan píše:Tak se s tím zastav, něco s tím provedem.
_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Tak ještě jednou veřejně děkuju za pomoc panu Křížanovi 
Pro ostatní: bohužel pro mě, kolísání otáček není způsobeno špatným volnoběžným ventilem
ale co to je prostě život

Pro ostatní: bohužel pro mě, kolísání otáček není způsobeno špatným volnoběžným ventilem
ale co to je prostě život
_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Takze cim je zpusobeno? Klapka?jirksy píše:Tak ještě jednou veřejně děkuju za pomoc panu Křížanovi
Pro ostatní: bohužel pro mě, kolísání otáček není způsobeno špatným volnoběžným ventilem![]()
ale co to je prostě život![]()
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Není to volnoběhem, jen se to na volnoběh uchlastává a bude se dál řešit ještě pár problémů co s tím ale nesouvisí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Jak jste tento problém nakonec vyřešili? Mam stejný. Otáčky jsou nízké a každou chvílí se motor "zadusí", ale okamžitě zvedne otáčky a nechcípne. Ventil jsem čistil a bez výsledku. Tak nevím jestli mi pomůže čištění škrtící klapky... nebo co s tímjirksy píše:Ahoj![]()
Volnoběžný ventil jsem vyčistil ale otáčky stále na nic zkusím popsat průběh: přišlápnu plyn otáčky vyskočí (přišlápnu jen tochu), nechám spadnout. Jenže místo aby se uklidnily pdadají chvíliemi do hodně nízých až se motor kukcne a auto otřese, při tom kucknutí kotor sám otáčky maličko zvedne ale vzápětí zase spadnou dolů a motor se kuckne to se opakuje periodicky 20sekund i dýl. Pokud motor nechám na volnoběhu dýl po téhle době se uklidní a otáčky se začnou držet samy ale občas se stejně přidusí.
PS: už jsem z toho zoufalý, vyměnil jsem svíčky i rozvody atd v domění že to pomůže ale problém stále trvá (i když tu přidušování již není tak markantní jak bývalo) servisák co mě to dělal říkal ještě něco o servomotoru který neměnil a že to možná bude tím. Nemáte někdo zkušenost?
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Může to být cokoli váha vzduchu ,čidlo teploty,čidlo polohy škrtíící klapky atd. nejlépe udělat diagnostiku .Nebo měnit a měnit díly za nové ,ale to se vydáš zbytečně z peněz.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Nakonec se to zhoršilo tím směrem, že když jsem jel po rovince a držel jsem jen lehce plyn třeba na 70, tak auto škubalo všema směrama. Tak jsem zkusil snímač polohy škrtící klapky a trefil jsem to 
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Tak hlavně ,že jsi to našel.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V40 B4184S2 1,8 2004
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Ahoj, nevíte prosím do kterých Fordů se dával tento ventil? Nebo jinak, pasuje ventil z Forda (kterého?) do Volva V40?
Zajímavé povídání tady: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=iab
Zajímavé povídání tady: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=iab
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Proč by měl pasovat zrovna z Forda?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V40 B4184S2 1,8 2004
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Mám na něm vyraženo logo FORD, tak mě napadlo, že by mohl pasovat i do Forda. Potom by bylo možná snažší a levnější ventil sehnat v případě nefunkčnosti.
-
Offline
- Příspěvky: 467
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Zdravím
Kde seženu to těsnění pod volnoběžný ventil?Nebo stačí z papíru?
Začalo mi to chcípat za studena na BA.Na LPG to jede normálně.Po zahřátí to jede normálně.A po přidání plynu se jakoby přidusí,ale pak zas jede normálně.Klapka,svíčky,volnoběžný ventil?
Díky za rady.
Takže budu čistit.

Kde seženu to těsnění pod volnoběžný ventil?Nebo stačí z papíru?
Začalo mi to chcípat za studena na BA.Na LPG to jede normálně.Po zahřátí to jede normálně.A po přidání plynu se jakoby přidusí,ale pak zas jede normálně.Klapka,svíčky,volnoběžný ventil?
Díky za rady.
Takže budu čistit.
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Já nový těsnění nedávám, to starý mam napevno k části, která zůstává na autě a problémy s tím nejsou... čistil jsem to tušim 2x, prvně z nouze a pak jen z prevencePepino33 píše:Zdravím
Kde seženu to těsnění pod volnoběžný ventil?Nebo stačí z papíru?
Začalo mi to chcípat za studena na BA.Na LPG to jede normálně.Po zahřátí to jede normálně.A po přidání plynu se jakoby přidusí,ale pak zas jede normálně.Klapka,svíčky,volnoběžný ventil?
Díky za rady.![]()
![]()
Takže budu čistit.![]()
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé