Málo vody, bezpečné zastavení.
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Málo vody, bezpečné zastavení.
Je to sada. Pujcena s elitu.
Jinak jsem novou nádobku nekupoval. Zalepul jsem to.
Jinak jsem novou nádobku nekupoval. Zalepul jsem to.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Málo vody, bezpečné zastavení.
Mohu poprosit o radu čím jsi to zalepil? Mám obdobný problém a přemýšlím, co s tím. Je tam tlak přes 0,1MPa, teplota a k tomu chemické působení nemrzky. Zvažoval jsem to zkusit zavařit, ale bojím se, že v prasklině bude usazená nemrzka a svar nebude těsnit. Měnit to za starou nádobku nemá cenu, cenu nové origo volvo netuším.
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Málo vody, bezpečné zastavení.
Tak už to někdo predemnou dělal protože jsem měl uvnitř kovovou trubku narvanou. A kolem dokola jsem to oblepil dvojslozkovim epoxidem... Na to nasadil hadici a zatím to funguje. Nen8 to oprava na trvalo. Jen to oddal8lo nákup jiné nádobky.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14362
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Málo vody, bezpečné zastavení.
Cena nové nádobky je cca 800 - 1500,- Kč. Záleží jaká.
Myslím, že to lepení je použitelné jako nouzovka, než člověk koupí novou.
http://www.dily-volvo.cz/index.php?stoken=55F00532&force_sid=&lang=2&cl=search&searchparam=30760100&searchcnid=&searchmanufacturer=

http://www.dily-volvo.cz/index.php?stoken=55F00532&force_sid=&lang=2&cl=search&searchparam=30760100&searchcnid=&searchmanufacturer=
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Málo vody, bezpečné zastavení.
trubka je tam origo, epoxid nieje odolny koncentrovanym alkoholom, zatial mam pozitivnu skusenost s PU lepidlom na sklo. Ale nova nadobka to isti.
Málo vody, bezpečné zastavení.
Jardo,prozatím jsem neobjevil lepidlo,které by dlouhodobě odolávalo propylenglykolu.Jak psal Radek nádobka zase tak moc nestojí,určitě méně,než uvařený motor.Jarda S40 píše:Mohu poprosit o radu čím jsi to zalepil? Mám obdobný problém a přemýšlím, co s tím. Je tam tlak přes 0,1MPa, teplota a k tomu chemické působení nemrzky. Zvažoval jsem to zkusit zavařit, ale bojím se, že v prasklině bude usazená nemrzka a svar nebude těsnit. Měnit to za starou nádobku nemá cenu, cenu nové origo volvo netuším.
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Málo vody, bezpečné zastavení.
O.K. Dík za rady, půjde nová. Přesně to jsem si myslel.
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Málo vody, bezpečné zastavení.
Jardo, podle toho co jsem našel bude nová origo expanzní nádobka za cca 1300 Kč
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 1 rok 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D3/D4 120kW D5204T (BW88A1)
Málo vody, bezpečné zastavení.
Ahoj,
Mam stejný problém jako popisoval Ekky. Pomohla výměna expanzky dlouhodobě nebo to nakonec byl problém s těsněním, či přímo s prasklým blokem?
Mě tedy naměřili spaliny v chladící kapalině, takže u mě je to asi celkem jasný, ale než budou vyndavat motor, tak bych raději prověřil ostatní jednodušší možnosti.
Mam stejný problém jako popisoval Ekky. Pomohla výměna expanzky dlouhodobě nebo to nakonec byl problém s těsněním, či přímo s prasklým blokem?
Mě tedy naměřili spaliny v chladící kapalině, takže u mě je to asi celkem jasný, ale než budou vyndavat motor, tak bych raději prověřil ostatní jednodušší možnosti.
_________________
V70 P3 D3/D4 120kW D5204T (BW88A1) manuál
V70 P3 D3/D4 120kW D5204T (BW88A1) manuál
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Málo vody, bezpečné zastavení.
Spaliny se můžou do vodního okruhu dostat dvěma cestama. Motor nebo chladič EGR.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Málo vody, bezpečné zastavení.
Čau kluci. na mě XC90 tlakuje chladící okruh , chladič EGR je myšleno tento díl?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14362
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Málo vody, bezpečné zastavení.
Tohle je celý EGR, jeho chladič je ten válec s vývody.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Málo vody, bezpečné zastavení.
Šlo by tento válec otestovat dokud ho mám venku?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Málo vody, bezpečné zastavení.
Takovej vzduch a bublinková voda... nebo potopit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Málo vody, bezpečné zastavení.
Moc děkuji kluci . Zkusím to, nejlépe by bylo ten to díl si vypůjčit na zkoušku a bude jistota.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 1 rok 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D3/D4 120kW D5204T (BW88A1)
Málo vody, bezpečné zastavení.
Výměna těsnění pod hlavou snad pomohla.PEST píše: 15 úno 2025 12:32 Ahoj,
Mam stejný problém jako popisoval Ekky. Pomohla výměna expanzky dlouhodobě nebo to nakonec byl problém s těsněním, či přímo s prasklým blokem?
Mě tedy naměřili spaliny v chladící kapalině, takže u mě je to asi celkem jasný, ale než budou vyndavat motor, tak bych raději prověřil ostatní jednodušší možnosti.
Díky.
_________________
V70 P3 D3/D4 120kW D5204T (BW88A1) manuál
V70 P3 D3/D4 120kW D5204T (BW88A1) manuál
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Málo vody, bezpečné zastavení.
Pánové taková otázka: co může způsobovat prasknutí hlavy? Koukejte jak vypadá hlava z mého auta, praskliny až na deveti místech . Je to vůbec opravitelné? Nebo lepší sehnat jinou?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 901
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Málo vody, bezpečné zastavení.
Jestli myslíš ty praskliny mezi ventilama, tak to je naprosto normální, takhle jsou naprasklý hlavy u každýho dieselu (takže ani s jinou hlavou si moc nepomůžeš, všechny budou vypadat podobně). Neměly by ty praskliny být moc hluboké (naskrz pod sedlem), ale to asi nejlíp posoudí hlavař, co to bude dělat.
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Málo vody, bezpečné zastavení.
Před šesti lety jsem to měl čelí rozebrání v jednom servisu v Jihlavě kvůli výměně pístních kroužku , při tom jsem měl přebíranou komplet hlavu a nemělo žádnou prasklinu, ještě jsem zapomněl poznamenati že když jsem odšrouboval šrouby hlavy čtyři šrouby nebily zašroubované tak jak všichni ostatní, prostě šlo odšroubovat lehce než tí ostatní., jinak motor držel teplotu na devadesát ,akurat že v zimě méně topilo a tlakovalo . Ohledně těch praskli) kolik přibližně může stát oprava tolika (9x) prasklin. Pěkné děkuji.
-
Online
- Příspěvky: 901
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Málo vody, bezpečné zastavení.
Jestli je to OK, nebo bude potřeba jiná hlava, musí posoudit ten, co tu hlavu bude dělat. Opravovat to podle mě nemá význam.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Málo vody, bezpečné zastavení.
Podle mě tyhle praskliny nemaji na nic vliv, protože za sedlem ventilu už nejspíš vůbec nebudou viditelný.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé