
Co se týká pružin a tlumičů tak bych se nechal inspirovat například doktorem, kterej bere bilstein/eibach a vyšlo to na nějak kolem 20, ty sám máš zadní silnější stabík a přední podobnej jako já ? Nebo proč doporučuješ dopředu menší ?
A prave proto sem vzal ten TrackSpec 25mm/25mm a rozhodne to za to stalo, nemluve o tom, ze i cenove je set od IPD nekde jinde, ja ho navic chytl v 15% akci, takze to vyslo komplet vcetne dopravy/DPH/CLO na cca 11ksedli02 píše:Tak po dlouhý době menší update. Neustále bojuju s mírnejma vibracema a semtam něco upravímdnes jsem nainstaloval 25mm místo 21mm origa přední stabilizátor + meyle HD tyčky stabíku a znatelnej rozdíl v zatáčkách
Co se týká zadního stabíku, tak ten nechám. Jelikož mám origo nejtlustší co se dělal 21,8mm a to je oproti tomu od IPD (22mm v normální verzi) téměř nulovej rozdíl.
Krásně popsánosedli02 píše:Docela náročný je bez přípravku udržet motor aniž by se protáčel a pak dotáhnout všechny šrouby na 45Nm a 65° u setrváku, pro dva pěkná fuška. Jeden člověk fakt nevím jak bez přípravku![]()
Suprsedli02 píše: Foto sání doplněno
Tak jsem se podívalsedli02 píše: 26 čer 2020 22:18 Tak jsem se zase po dlouhý době "vyblbnul". Udělal jsem na céčku vytlumení, ale to takovým stylem, že jsem koupil nepopraskanou palubku a pro jistotu jsem úchyty vyztužil dvousložkovou pryskyřicí. Dal jsem do auta i vysněnej Black Marble dekor s nepopraskanýma plastama (i palubka má vše bez praskanců). No a aby toho nebylo málo, palubku jsem rozebral (ne jen vrch od spodku) na malý části a všude, kde se dotýkají plasty či tapecírung k sobě, jsem dal anticreak pásku Comfortmat Grillon - padlo 30 metrů! Dále jsem dal pěnovej Comfortmat na kovový části pod palubku a všechny výdechy udělal novou pěnou, aby dobře těsnilo foukání. Zároveň jsem pořádně vydezinfikoval výparník klimatizace a vyměnil pro jistotu i výměník topení (ten ze skandixu měl v sobě nějaký špagetyviz. fotky) samozřejmě s novýma O kroužkama. Palubka nevrže.
Nic víc jsem si nemohl přát
A za těch asi 5 dní dřiny to stálo. Dělal jsem to s pauzama ale takovejch 20-30hodin na tom padlo, opravdu jsem se s tím s*al. Na rajčeti viz odkaz v podpisu najdete fotky
No a teď hurá na upgrade brzd vol.2
Edit: Ještě jsem zapomněl na doplnění klimošky do plna a jelikož mi vždycky za rok uteče tak 30% chladiva, tak normálním způsobem to moc najít nešlo. Vyzkoušel jsem těsnění pomocí Super Seal Pro na malé úniky, tak uvidíme za rok. Doplňoval jsem ve Volvu a rovnou k tomu vyměnil i vysoušeč klimy. Takže před očekávaným horkem jsem asi udělal chytře s černým autemZatím klimuju velmi ledově.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]