
Co se týká pružin a tlumičů tak bych se nechal inspirovat například doktorem, kterej bere bilstein/eibach a vyšlo to na nějak kolem 20, ty sám máš zadní silnější stabík a přední podobnej jako já ? Nebo proč doporučuješ dopředu menší ?
 
 
 
  
  Nokian wr a3 225/40 R18 alu RCD R17 8X18
 Nokian wr a3 225/40 R18 alu RCD R17 8X18 
 
 
 
  
  dnes jsem nainstaloval 25mm místo 21mm origa přední stabilizátor + meyle HD tyčky stabíku a znatelnej rozdíl v zatáčkách
 dnes jsem nainstaloval 25mm místo 21mm origa přední stabilizátor + meyle HD tyčky stabíku a znatelnej rozdíl v zatáčkách  Co se týká zadního stabíku, tak ten nechám. Jelikož mám origo nejtlustší co se dělal 21,8mm a to je oproti tomu od IPD (22mm v normální verzi) téměř nulovej rozdíl.
 Co se týká zadního stabíku, tak ten nechám. Jelikož mám origo nejtlustší co se dělal 21,8mm a to je oproti tomu od IPD (22mm v normální verzi) téměř nulovej rozdíl.  
  x 3
 x 3A prave proto sem vzal ten TrackSpec 25mm/25mm a rozhodne to za to stalo, nemluve o tom, ze i cenove je set od IPD nekde jinde, ja ho navic chytl v 15% akci, takze to vyslo komplet vcetne dopravy/DPH/CLO na cca 11ksedli02 píše:Tak po dlouhý době menší update. Neustále bojuju s mírnejma vibracema a semtam něco upravímdnes jsem nainstaloval 25mm místo 21mm origa přední stabilizátor + meyle HD tyčky stabíku a znatelnej rozdíl v zatáčkách
Co se týká zadního stabíku, tak ten nechám. Jelikož mám origo nejtlustší co se dělal 21,8mm a to je oproti tomu od IPD (22mm v normální verzi) téměř nulovej rozdíl.

 
  taky jsem přemýšlel o TrackSpec kitu ale když mi z IPD odpověděli, že by mi radši doporučili na normální ježdění ten jejich 25/22, tak jsem objednal jen přední od ultraracing ... Možná jsem prohloupil ale to už je jedno, rozdíl tam je i s tím předním znatelnej a věcí na autě je potřeba udělat ještě habaděj
 taky jsem přemýšlel o TrackSpec kitu ale když mi z IPD odpověděli, že by mi radši doporučili na normální ježdění ten jejich 25/22, tak jsem objednal jen přední od ultraracing ... Možná jsem prohloupil ale to už je jedno, rozdíl tam je i s tím předním znatelnej a věcí na autě je potřeba udělat ještě habaděj 
 
 
 a tím je tohle : https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=27654
 a tím je tohle : https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=27654 
 
 
  mám komplet 3" a redukce je až silikonem dole u turba. Použil jsem tyhle tři silikonový hadice:
 mám komplet 3" a redukce je až silikonem dole u turba. Použil jsem tyhle tři silikonový hadice: blow off sériovej je líp slyšet a plyn reaguje o chlup rychleji.
 blow off sériovej je líp slyšet a plyn reaguje o chlup rychleji. 
  a i tak pod autem je málo prostoru, zajímavý tedy s místem a jak zabrat i když máte velkou páku...
 a i tak pod autem je málo prostoru, zajímavý tedy s místem a jak zabrat i když máte velkou páku...  
  
 Krásně popsánosedli02 píše:Docela náročný je bez přípravku udržet motor aniž by se protáčel a pak dotáhnout všechny šrouby na 45Nm a 65° u setrváku, pro dva pěkná fuška. Jeden člověk fakt nevím jak bez přípravku
 a tu aretaci setrváku tu mám taky ta mi nějak nedocvakla omlouvám se , tak příště
 a tu aretaci setrváku tu mám taky ta mi nějak nedocvakla omlouvám se , tak příště 
 
  když jsou dva lidi a jede si zablokuje šroubovák o pin, kde drží čidlo setrváku, tak to jde
 když jsou dva lidi a jede si zablokuje šroubovák o pin, kde drží čidlo setrváku, tak to jde  Ale ano přípravek je lepší a pro příště vím, snad bylo aspoň kafe dobrý, když už jsem pro tebe nic jinýho neměl :X Snad někdy na srazu taky dáme
 Ale ano přípravek je lepší a pro příště vím, snad bylo aspoň kafe dobrý, když už jsem pro tebe nic jinýho neměl :X Snad někdy na srazu taky dáme  
 
 
  
  takže aspoň něco. Zároveň jediná vady jsou mírny oseky od kamínků jinak jím nic není. A ty nový se po chvíli na dálnici znovu osekaj
 takže aspoň něco. Zároveň jediná vady jsou mírny oseky od kamínků jinak jím nic není. A ty nový se po chvíli na dálnici znovu osekaj  
 
 
  Takže s chutí do toho:
 Takže s chutí do toho: viz topic : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=66632&p=821624
 viz topic : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=66632&p=821624 teď už máme sucho. Nejhorší na tom bylo, že jsem vanu nandaval na 2x, protože těch strženejch šroubů si člověk od oka nevšiml a až při dotahování všech šroubů na moment (ano shodou okolností tyhle 4 jsem dotahoval poslední) se prostě protáčely ... A ještě další hloupá věc je O-kroužek v trubce uvnitř vany, která vede od olejovýho chladiče k filtru. Je tam úžasnej O-kroužek kterej v žádné Volvo sadě není a Volvo pro něj dokonce nemá číslo
 teď už máme sucho. Nejhorší na tom bylo, že jsem vanu nandaval na 2x, protože těch strženejch šroubů si člověk od oka nevšiml a až při dotahování všech šroubů na moment (ano shodou okolností tyhle 4 jsem dotahoval poslední) se prostě protáčely ... A ještě další hloupá věc je O-kroužek v trubce uvnitř vany, která vede od olejovýho chladiče k filtru. Je tam úžasnej O-kroužek kterej v žádné Volvo sadě není a Volvo pro něj dokonce nemá číslo  dle VIDY je tohle jedno stejné čislo pro dva O-Kroužky, ale ty mají každý jiný rozměr ... Naštěstí speciálka Štěrboholy mi dala jakousi náhradu, která doufám bude držet, dal jsem tam i trošku lepidla a vypada to ok.
 dle VIDY je tohle jedno stejné čislo pro dva O-Kroužky, ale ty mají každý jiný rozměr ... Naštěstí speciálka Štěrboholy mi dala jakousi náhradu, která doufám bude držet, dal jsem tam i trošku lepidla a vypada to ok.  a děkuju ještě jednou)
 a děkuju ještě jednou) 
  nikdo neměl, ale někde na bazaru jsem ho našel
 nikdo neměl, ale někde na bazaru jsem ho našel  Projel jsem to a nová lambda už tam drží jak má.
 Projel jsem to a nová lambda už tam drží jak má.  . Origo Volvo šroub jsem měl koupenej a už tam je na správný moment. Proč se šroub strhnul je jasné, někdo(vím asi kdo) tam dal špatný 8,8 pevnost šroub (je tam ještě jeden ale není stržený) a ten to nedal. Nový Volvo je pevnostní 10.9 asi vědí proč...
. Origo Volvo šroub jsem měl koupenej a už tam je na správný moment. Proč se šroub strhnul je jasné, někdo(vím asi kdo) tam dal špatný 8,8 pevnost šroub (je tam ještě jeden ale není stržený) a ten to nedal. Nový Volvo je pevnostní 10.9 asi vědí proč...  Jakmile jsem nádobku vracel zpět už bez senzoru, abych dolil vodu. Tak jsem ji chtěl doťuknout zpět na místo a obě packy packy řekli ahoj a odletěly
 Jakmile jsem nádobku vracel zpět už bez senzoru, abych dolil vodu. Tak jsem ji chtěl doťuknout zpět na místo a obě packy packy řekli ahoj a odletěly  Takže během pár sekund -1000Kč
 Takže během pár sekund -1000Kč odkaz zde:
 odkaz zde: 
  
  
 
 
 

 
 Suprsedli02 píše: Foto sání doplněno

 
  Poprvé co auto vlastním není nikde ani kapka oleje. No hurá
 Poprvé co auto vlastním není nikde ani kapka oleje. No hurá  Servonádobka je taktéž naprosto suchá, jediné co potřebuju je novější hadice č. 30740267 původní jsem sice zkrátil ale stejně se prapodivně kroutí a radši jí vyměním. 650 stojí nová na Skandixu (Origo je za 2k ...) Případně pokud máte někdo navíc klidně jetou (pokud bude v normální stavu - nepopraskaná) klidně vás jí zbavím-okolí Praha.
 Servonádobka je taktéž naprosto suchá, jediné co potřebuju je novější hadice č. 30740267 původní jsem sice zkrátil ale stejně se prapodivně kroutí a radši jí vyměním. 650 stojí nová na Skandixu (Origo je za 2k ...) Případně pokud máte někdo navíc klidně jetou (pokud bude v normální stavu - nepopraskaná) klidně vás jí zbavím-okolí Praha. 
  viz. fotky) samozřejmě s novýma O kroužkama. Palubka nevrže.
 viz. fotky) samozřejmě s novýma O kroužkama. Palubka nevrže.  Nic víc jsem si nemohl přát
 Nic víc jsem si nemohl přát  A za těch asi 5 dní dřiny to stálo. Dělal jsem to s pauzama ale takovejch 20-30hodin na tom padlo, opravdu jsem se s tím s*al. Na rajčeti viz odkaz v podpisu najdete fotky
 A za těch asi 5 dní dřiny to stálo. Dělal jsem to s pauzama ale takovejch 20-30hodin na tom padlo, opravdu jsem se s tím s*al. Na rajčeti viz odkaz v podpisu najdete fotky  No a teď hurá na upgrade brzd vol.2
 No a teď hurá na upgrade brzd vol.2 Zatím klimuju velmi ledově.
 Zatím klimuju velmi ledově. 
  smekám klobouček
 smekám klobouček 
 Tak jsem se podívalsedli02 píše: 26 čer 2020 22:18 Tak jsem se zase po dlouhý době "vyblbnul". Udělal jsem na céčku vytlumení, ale to takovým stylem, že jsem koupil nepopraskanou palubku a pro jistotu jsem úchyty vyztužil dvousložkovou pryskyřicí. Dal jsem do auta i vysněnej Black Marble dekor s nepopraskanýma plastama (i palubka má vše bez praskanců). No a aby toho nebylo málo, palubku jsem rozebral (ne jen vrch od spodku) na malý části a všude, kde se dotýkají plasty či tapecírung k sobě, jsem dal anticreak pásku Comfortmat Grillon - padlo 30 metrů! Dále jsem dal pěnovej Comfortmat na kovový části pod palubku a všechny výdechy udělal novou pěnou, aby dobře těsnilo foukání. Zároveň jsem pořádně vydezinfikoval výparník klimatizace a vyměnil pro jistotu i výměník topení (ten ze skandixu měl v sobě nějaký špagetyviz. fotky) samozřejmě s novýma O kroužkama. Palubka nevrže.
Nic víc jsem si nemohl přát
A za těch asi 5 dní dřiny to stálo. Dělal jsem to s pauzama ale takovejch 20-30hodin na tom padlo, opravdu jsem se s tím s*al. Na rajčeti viz odkaz v podpisu najdete fotky
No a teď hurá na upgrade brzd vol.2
Edit: Ještě jsem zapomněl na doplnění klimošky do plna a jelikož mi vždycky za rok uteče tak 30% chladiva, tak normálním způsobem to moc najít nešlo. Vyzkoušel jsem těsnění pomocí Super Seal Pro na malé úniky, tak uvidíme za rok. Doplňoval jsem ve Volvu a rovnou k tomu vyměnil i vysoušeč klimy. Takže před očekávaným horkem jsem asi udělal chytře s černým autemZatím klimuju velmi ledově.

 
  Měl jsem 320mm DVS konverzi na C70 II gen brzd a nyní přecházím na brzdy z Alfy Romeo Brera 4 pístkové Bremba (užito i v jiných vozech). Kotouče jsou pak z XC90 336mm, takže se nemusí řešit středová díra jako u těch P1 brzd co jsem měl. Brzdiče jsou po kompletní repasi - pístky, gumičky, ventily, opískování a olakování třmenů taktéž. Jsem hodně spokojen s tím, jak to vypadá. Brzdí to zatím dobře, ale ještě jsem nešel do plnejch protože zajíždím. Problém je akorát teď ze začátku, jen tak tak se tam destičky vejdou a musí se aspoň trošku odbrousit, aby se netřeli i bez mačkání pedálu o disk případně je možnost nechat trošku stočit kotouče. Takže zatím jen s rozumem co se týká rychlosti a brždění. Kotouče jsou po kryogenizaci, mám nové prodloužené brzdové hadice, kotouče jsou pak Zimmermann sport coat Z a desky Zimermann taktéž. Většinu fotek jsem nalil do Rajčete.
 Měl jsem 320mm DVS konverzi na C70 II gen brzd a nyní přecházím na brzdy z Alfy Romeo Brera 4 pístkové Bremba (užito i v jiných vozech). Kotouče jsou pak z XC90 336mm, takže se nemusí řešit středová díra jako u těch P1 brzd co jsem měl. Brzdiče jsou po kompletní repasi - pístky, gumičky, ventily, opískování a olakování třmenů taktéž. Jsem hodně spokojen s tím, jak to vypadá. Brzdí to zatím dobře, ale ještě jsem nešel do plnejch protože zajíždím. Problém je akorát teď ze začátku, jen tak tak se tam destičky vejdou a musí se aspoň trošku odbrousit, aby se netřeli i bez mačkání pedálu o disk případně je možnost nechat trošku stočit kotouče. Takže zatím jen s rozumem co se týká rychlosti a brždění. Kotouče jsou po kryogenizaci, mám nové prodloužené brzdové hadice, kotouče jsou pak Zimmermann sport coat Z a desky Zimermann taktéž. Většinu fotek jsem nalil do Rajčete.Uživatelé procházející toto fórum: MUV70