Hřebenové řízení - nové/repas
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Hřebenové řízení - nové/repas
No, docela jste mě s tím vším vyděsili, mám teď opět novinku na autě, vypadá to, že mám na volantu slabou vůli a to přesně, když jsou kola srovnaná rovně. Nejedná se rozhodně o centimetry, teď o víkendu to půjde na zvedák.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
Hřebenové řízení - nové/repas
To mi neříkejte, že se tím nezabývá kupř. nějaká polská firma. Většinou kde je poptávka, je i nabídka. Trošku se musím smát, že jsem si koupil auto, které konečně nemá převodku řízení, která mě u BMW trápila právě vůlí a zjistím, že u toho hřebenu je to s životností a cenou opravy prakticky totožné
-
Offline
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Hřebenové řízení - nové/repas
Ty moje příspěvky se týkají mého auta V70 2004, mám už faceliftové řízení ZF, ale ještě na staré trubky a bez servotronicu. Pokud vím, tak na starších autech problém s pulzováním nebývá.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hřebenové řízení - nové/repas
Jojo. Do r 2003 jsou řízení v lepším stavu. Každopádně vime, co to pulzovani dělá?pepa.paur píše:Ty moje příspěvky se týkají mého auta V70 2004, mám už faceliftové řízení ZF, ale ještě na staré trubky a bez servotronicu. Pokud vím, tak na starších autech problém s pulzováním nebývá.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Já našel tohle
http://vasedily24.cz/item?marka=120&model=4867&typ=16845&group=100199&prod_id=VO9020.316
http://vasedily24.cz/item?marka=120&model=4867&typ=16845&group=100199&prod_id=VO9019.316
Nevim jak s kvalitou, ale na stránkách je těch řízení dost typů, jen vybrat to správný...
http://vasedily24.cz/item?marka=120&model=4867&typ=16845&group=100199&prod_id=VO9020.316
http://vasedily24.cz/item?marka=120&model=4867&typ=16845&group=100199&prod_id=VO9019.316
Nevim jak s kvalitou, ale na stránkách je těch řízení dost typů, jen vybrat to správný...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Hřebenové řízení - nové/repas
U vratných dilu si davejte pozor na sídlo prodejce. Třeba jedno poštovné do Německa celou akci výrazně prodraží.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
Tak Cesinkovo řízení se posílá na repas. To co koupil je jednak o cca 6 cm kratší (148 vs 154 cm celkové délky) a zadruhé má obráceně připojení trubek. Jinak montážní body včetně připojení volantu souhlasí.
Takže, abych neměl blokovanou jámu a mohl 3m3 udělat na devítce únik oleje ze spojky , tak jsem tam to náhradní řízení nahrubo namontoval, povyšrouboval čepy, aby se s tím dalo pohybovat a auto odstrkal bokem.
Takže, abych neměl blokovanou jámu a mohl 3m3 udělat na devítce únik oleje ze spojky , tak jsem tam to náhradní řízení nahrubo namontoval, povyšrouboval čepy, aby se s tím dalo pohybovat a auto odstrkal bokem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
A jaj. Takze se potvrzuje, ze sehnat nahradu rizeni neni jen tak.
Tak pak dej vedet, Radku, kam jste to poslali a jake jsou zkusenosti (provedeni, doba, cena)
Tak pak dej vedet, Radku, kam jste to poslali a jake jsou zkusenosti (provedeni, doba, cena)
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Posílalo se do Ostravy. http://Www.hrebenoverizeni.cz. Reference nemám, tak doufám, že to bude v klidu. Mělo by to být do týdne zpátky. Report pak poskytnu.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Hřebenové řízení - nové/repas
Pokud řízení teče krkem k volantové tyči, tak to není problém opravit.
Horší je kymácení auta v zatáčce, což způsobuje uvolněný rozvaděč tlaku uvnitř krku, kde výrobce ZF udělal
úmyslné zeslabení materiálu v oblasti zajišťovacího kolíčku. Je to podobné, jako když máte vyvrtat 6mm díru, a těsně před koncem si vzpomenete, že tam vlastně dáte kolíček 5 mm, tak toho včas necháte. Ten kolíček tam drží na 1 mm, a zbytek díry je větší, takže to vydrží max.300tis. km a je problém. Je to prostě načasované, protože předchozí řízení SMI se prostě vůbec nesypaly,a to není kšeft.
Pokud máte řízení ZF a trubky ještě připojené na závit, tak tam lze nabastlit předchozí typ SMI, ale musíte
překroutit trubky horní za dolní. Pokud máte již trubky na gumičku bez závitu, jste v pytli.
Většina sběrných míst "repase řízení" končí v polských dílnách, kde tento problém volného kolíčku vyřeší rozklepáním důlčíkem, a volné bronzové pouzdro nahradí silonem, do tašky vám strčí nové gumové manžety a návod.
To vše za 4500,- bez dph přiveze pošťák.
Schválně jsem to třikrát zkusil, abych změřil sílu konkurence v letech 2013, 2015, 2016 a vždy se stejným výsledkem.
Bohužel to není jednoduché, starší řízení nejsou (resp. jsou, ale špatná), nové je drahé a repase je s otazníkem.......
Netvrdím, že polské opravy nebudou fungovat, ale s ohledem na provedení asi ne dlouho.......
Horší je kymácení auta v zatáčce, což způsobuje uvolněný rozvaděč tlaku uvnitř krku, kde výrobce ZF udělal
úmyslné zeslabení materiálu v oblasti zajišťovacího kolíčku. Je to podobné, jako když máte vyvrtat 6mm díru, a těsně před koncem si vzpomenete, že tam vlastně dáte kolíček 5 mm, tak toho včas necháte. Ten kolíček tam drží na 1 mm, a zbytek díry je větší, takže to vydrží max.300tis. km a je problém. Je to prostě načasované, protože předchozí řízení SMI se prostě vůbec nesypaly,a to není kšeft.
Pokud máte řízení ZF a trubky ještě připojené na závit, tak tam lze nabastlit předchozí typ SMI, ale musíte
překroutit trubky horní za dolní. Pokud máte již trubky na gumičku bez závitu, jste v pytli.
Většina sběrných míst "repase řízení" končí v polských dílnách, kde tento problém volného kolíčku vyřeší rozklepáním důlčíkem, a volné bronzové pouzdro nahradí silonem, do tašky vám strčí nové gumové manžety a návod.
To vše za 4500,- bez dph přiveze pošťák.
Schválně jsem to třikrát zkusil, abych změřil sílu konkurence v letech 2013, 2015, 2016 a vždy se stejným výsledkem.
Bohužel to není jednoduché, starší řízení nejsou (resp. jsou, ale špatná), nové je drahé a repase je s otazníkem.......
Netvrdím, že polské opravy nebudou fungovat, ale s ohledem na provedení asi ne dlouho.......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hřebenové řízení - nové/repas
To jsou ale černé výhledy toto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
Zas tak černě bych to neviděl, prostě člověk musí k ceně za každý ujetý kilometr připočítat 10 halířů na nové řízení, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hřebenové řízení - nové/repas
A co operace vbastlení předface řízení?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
No, jestli by to znamenalo jenom přehodit mezi sebou trubky + poladit délku tyček, tak by to asi bylo řešení, ale oni ty řízení taky jednou dojdou, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
No nic moc. Já sem ve fázi, kdy to prostě v dlouhý zatáčce cuká zpět... Takže vyřešit, protože je to nepříjemný, ale otázka zní jak...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
Tak cesinkovo řízení je zpět. Vyměnili i hřeben. Zároveň se bude dávat i nové čerpadlo Meyle (opravdu nové, žádný repas), protože mi volali, že uvnitř řízení našli kovové pilinky a že by to chtělo i propláchnout trubky a nádobku.
To jsem už udělal a opravdu z toho nějaké pilinky ještě vytekly.
Doufám, že se mi to podaří zítra dodělat, páč se u toho ještě mění silentbloky motoru, takže mírné zdržení.
To jsem už udělal a opravdu z toho nějaké pilinky ještě vytekly.
Doufám, že se mi to podaří zítra dodělat, páč se u toho ještě mění silentbloky motoru, takže mírné zdržení.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Bylo by možný znát cenu komplet i s prací a časovou náročnost?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
Informaci o ceně nechám na cesinkovi, jestli se pochlubí.
Časová náročnost je cca 4 hodiny vyndat řízení, 4 hodiny namontovat. Pak záleží jak dlouho bude trvat přepravní firmě to dostat tam a zpět a opravně to opravit. Teď to trvalo cca 14 dní, protože jim prý objednací email spadnul do spamu a přepravu začali řešit až když jsem se jim ozval co se děje. Jinak by to trvalo asi týden.
Nicméně ale zatím to vypadá, že se repas jaksi nepovedl. Takhle by se auto asi chovat nemělo. Ale po zkušební jízdě jsem zjistil, že byly skoro prázdné pneu a taky ještě není udělaná geometrie.
Ale uvidíme zítra, až se s tím cesinek projede a řekne verdikt.
Časová náročnost je cca 4 hodiny vyndat řízení, 4 hodiny namontovat. Pak záleží jak dlouho bude trvat přepravní firmě to dostat tam a zpět a opravně to opravit. Teď to trvalo cca 14 dní, protože jim prý objednací email spadnul do spamu a přepravu začali řešit až když jsem se jim ozval co se děje. Jinak by to trvalo asi týden.
Nicméně ale zatím to vypadá, že se repas jaksi nepovedl. Takhle by se auto asi chovat nemělo. Ale po zkušební jízdě jsem zjistil, že byly skoro prázdné pneu a taky ještě není udělaná geometrie.
Ale uvidíme zítra, až se s tím cesinek projede a řekne verdikt.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Ok, tak cenu třeba do SZ, den práce, tejden repas… To mi stačí... Díky
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
Radku a co to rizeni dela, ze se ti to nezda?
Jinak preju, at to “nezdani se” je geometrii a prazdnymi pneu
Jinak preju, at to “nezdani se” je geometrii a prazdnymi pneu
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Tak geometrie dokáže divy, snad to bude tim...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Geometrií to bohužel nebude. Dělá to úplně totéž, co to dělalo před opravou. Tahá to za volant, cuká jak za jízdy, tak při natočení kol na místě. Jezdit s tím je opravdu nepříjemné.
Cena "opravy" toho řízení (mám na mysli cenu repase, nikoliv Radkovu práci) byla 7700 včetně dopravy od a k Radkovi. Za to, že to vlastně vůbec neopravili se mi to zdá skoro dost.
Pán mi dneska nebere telefon, takže reklamaci budu muset řešit v pondělí. Jsem vážně zvědav, jak se k tomu postaví.
Radka (raolsu) můžu naopak jen chválit, taková vstřícnost, ochota a profesionální přístup se jen tak nevidí.
Cena "opravy" toho řízení (mám na mysli cenu repase, nikoliv Radkovu práci) byla 7700 včetně dopravy od a k Radkovi. Za to, že to vlastně vůbec neopravili se mi to zdá skoro dost.
Pán mi dneska nebere telefon, takže reklamaci budu muset řešit v pondělí. Jsem vážně zvědav, jak se k tomu postaví.
Radka (raolsu) můžu naopak jen chválit, taková vstřícnost, ochota a profesionální přístup se jen tak nevidí.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Tak to je špatná zpráva. Hlavně aby to vyreklamovali a nehádali se!
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
To je na prd a potvrzuje to bohuzel slova Davida Patocky. Drzim palce, at bude reklamace uspesna.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
Sám jsem zvědavý, jak to dopadne, ale dávat takový peníze, vlastně jen za trochu barvy a nový hřeben (který mimochodem nevypadá zas nějak zle) mi přijde uhozený.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]