obstarožní sporťáky

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

obstarožní sporťáky

Příspěvek od Drtic »

LukášM píše:.....motor pekelný, ale závodit by v tom mohl jen magor nebo sebevrah :roll:
Nebo Standa :D
A co takhle DeLorean?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

obstarožní sporťáky

Příspěvek od dali »

Drtic píše:A co takhle DeLorean?
DMC-12? Ten by byl svýma výkonama soupeř tak pro Oktávku v TDI a ani by nemusela bejt extra chiplá :D Pokud teda nemyslíš toho s biturbo kitem, ale to už jsme trochu mimo soutěž, protože když například dáš biturbo na šestiválcový Mondeo, je z toho Noble M12

Logan
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 527
Registrován: 17 roků
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

obstarožní sporťáky

Příspěvek od Logan »

dali píše:
Drtic píše:A co takhle DeLorean?
DMC-12? Ten by byl svýma výkonama soupeř tak pro Oktávku v TDI a ani by nemusela bejt extra chiplá :D Pokud teda nemyslíš toho s biturbo kitem, ale to už jsme trochu mimo soutěž, protože když například dáš biturbo na šestiválcový Mondeo, je z toho Noble M12
Ale ten typ, jak jezdil na plutonium a odpadky by se mezi sporťáky rovnat mohl... :jaj: No ne? :shock:
_________________
▀▄▀▄ V70/2010 ▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940 "XC"/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex:S80 3.2/2007 S80 T6/2004 C70C/2001 V70 R/1999 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

obstarožní sporťáky

Příspěvek od dali »

Logan píše: Ale ten typ, jak jezdil na plutonium a odpadky by se mezi sporťáky rovnat mohl... :jaj: No ne? :shock:
S takovýma nezávodím! Když by viděl že na to nemá, podle by prchnul do jiný dimenze :green:

Erik850
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 207
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Roudnice n/L

obstarožní sporťáky

Příspěvek od Erik850 »

dali píše:...protože když například dáš biturbo na šestiválcový Mondeo, je z toho Noble M12

ono když dáš k V6 z mondea druhý V6 z mondea tak máš V12 z Astonu Martin, že? :D nehledě na to, že když dáš na Volvo V8 biturbo, tak máš motorizaci pro Noble M600..to už jsme ale od obstarožních sporťáků hóódně daleko.. :D
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

Ray Doyle
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 132
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

obstarožní sporťáky

Příspěvek od Ray Doyle »

VanThomas píše:Napadá mě konkurence nejpřímější, Saab 9000. 2,3 turbo - 165kW...
Máme navrch 8)
9000 aerem jsem párkrát jel. Šlo to krásně z nízkých otáček a Mitsubiší turbíčko táhlo jak šlak. Myslím že to je s R docela srovnatelné, i když papírově má pár koní navrch "R"ko.
Jinak jako obstarožní sporťák jsem taky pro Sunny GTI-R - ale sehnat slušný kousek s volantem na té správné straně je už umění.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

obstarožní sporťáky

Příspěvek od LukášM »

Když jsem chodil ještě na střední, tak jeden tam stával v ulici, v černé barvě. Ten chlapík s ním lítal jako blázen, aby ne na stovku se dostane za 6 sekund a to je i dnes vyjímečný čas :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

obstarožní sporťáky

Příspěvek od hoffi »

Ray Doyle píše:
VanThomas píše:Napadá mě konkurence nejpřímější, Saab 9000. 2,3 turbo - 165kW...
Máme navrch 8)
9000 aerem jsem párkrát jel. Šlo to krásně z nízkých otáček a Mitsubiší turbíčko táhlo jak šlak. Myslím že to je s R docela srovnatelné, i když papírově má pár koní navrch "R"ko.
Jinak jako obstarožní sporťák jsem taky pro Sunny GTI-R - ale sehnat slušný kousek s volantem na té správné straně je už umění.
Stím Saabem bych to taky tak nezavrhoval.Výkon je nižší,ale krouťák pokud se nepletu vižší a jak píšeš jde od nízkejch otáček,myslím že novější motory ( kolem roku 95´) mají snad dokonce maximální krouťák k dispozici už od 1500 otáček,což může být značnou výhodou,k tomu možná bude o něco málo lehčí (nejsem si jist) a rozhodně mají o dost menší odpor vzduchu.Když se to sečte,může Saab v určité chvíly vyrovnat skóre.Docela by mě to zajímalo jak to je 8)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

karlos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 298
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

obstarožní sporťáky

Příspěvek od karlos »

hoffi píše:Stím Saabem bych to taky tak nezavrhoval.Výkon je nižší,ale krouťák pokud se nepletu vižší a jak píšeš jde od nízkejch otáček,myslím že novější motory ( kolem roku 95´) mají snad dokonce maximální krouťák k dispozici už od 1500 otáček,což může být značnou výhodou,k tomu možná bude o něco málo lehčí (nejsem si jist) a rozhodně mají o dost menší odpor vzduchu.Když se to sečte,může Saab v určité chvíly vyrovnat skóre.Docela by mě to zajímalo jak to je 8)
se soupeřem v podobě Saabu Aero - lehce upraveným, víceméně jsme na tom byli stejně - mám osobní zkušenost a na Rko na 1/4mílových sprintech lehce ztrácel...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

obstarožní sporťáky

Příspěvek od hoffi »

karlos píše:
hoffi píše:Stím Saabem bych to taky tak nezavrhoval.Výkon je nižší,ale krouťák pokud se nepletu vižší a jak píšeš jde od nízkejch otáček,myslím že novější motory ( kolem roku 95´) mají snad dokonce maximální krouťák k dispozici už od 1500 otáček,což může být značnou výhodou,k tomu možná bude o něco málo lehčí (nejsem si jist) a rozhodně mají o dost menší odpor vzduchu.Když se to sečte,může Saab v určité chvíly vyrovnat skóre.Docela by mě to zajímalo jak to je 8)
se soupeřem v podobě Saabu Aero - lehce upraveným, víceméně jsme na tom byli stejně - mám osobní zkušenost a na Rko na 1/4mílových sprintech lehce ztrácel...
No vida,teď jsem zrovna koukal na Saab 900 2.0T Aero lehce upravený a tam píše že 1/4 míle za 14.544 a jedno s lepším turbem dokonce pod čtrnáct ... mě tohle srovnávání stejně moc nebere,ale když už jsem zabředl,tak pro zajímavost 8)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

karlos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 298
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

obstarožní sporťáky

Příspěvek od karlos »

hoffi píše:No vida,teď jsem zrovna koukal na Saab 900 2.0T Aero lehce upravený a tam píše že 1/4 míle za 14.544 a jedno s lepším turbem dokonce pod čtrnáct ... mě tohle srovnávání stejně moc nebere,ale když už jsem zabředl,tak pro zajímavost 8)
určitě budou Saaby umět i líp - potenciál "ještě silničně" upraveného Rka na Ečkových poloslickách je někde kolem 13s...seriovka s motorem po GO, případně po výměně hadic atd. (tzv. Stage 0 - tedy po základní údržbě) má mít potenciál kolem 14,5s...já jezdil s autem, které má přes 300tis, vše původní (i turbo), na běžných pneu a ještě jsem nepřišel na to, jaká je ideální varianta startu, proto jsem za těch 14,7xx vcelku rád :D Navíc záleží hodně i na časomíře a dráze - potažmo na tom, jak jsi schopen odstartovat, jak je poskládaná převodovka atd.
Jinak já psal o konkrétním případu ze zkušenosti :)
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

obstarožní sporťáky

Příspěvek od wickey »

ono stejne 850R je zajimava spis na pruzny zrychleni nez na pevny start.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé