Volvo zrychlení 100-160 km/h

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od GDPR_user »

Drak3n píše:Mne to umiera az za 4500ot, treba nechat vsetko skontrolovat, lebo urcite tam niekde bude chyba. Nedymi to ?
A proto je potřeba nahrát chip od @d5t5.com :wink:

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Haben »

oproti jiným D5, co jsem kdy viděl, tak nedýmí. Občas se z toho trochu zakouří, ale kdybych nečuměl při cestě z Nizozemí na výfuk, tak si toho ani nevšimnu :-)
Rozdíl v tom, do kolika auto táhne je asi opravdu dáno AWD. O chipu po kontrole auta, zda je vše ok, budu přemýšlet. Nejlépe zkusit na nějakém malém okruhu jet bez chipu a pak s chipem, včetně zrychlení, sledování spotřeby. Pokud bude zásadní rozdíl (tak jako je třeba na videu u D5T5 93 kw na 125 kw), tak bych do toho i šel. Záleží i na ceně.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Sarkasmic »

29.5- V343GL B14... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Krystof P. »

Stocková C70T5, mirnej kopec + přeřazení 2kmh před 160 - cca 8vteřinek. Pouze řidič. Video přidám až budu doma.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 25 kvě 2014 20:22, celkem upraveno 2 x.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

Jak se včera v noci ochladilo, tak jsem zase trochu něco zkoušel...
3° 5,78s což je furt to samý a jelikož teď už bude spíš jen teplejc, nějaká velká naděje na zlepšení do zimy neni, takže prosím o zapsání do tabulky, předtím jsem to neurgoval, protože jsem doufal v ještě nějaký zlepšení.
Pro zajímavost jsem zkoušel ještě na další kvalty:
4° 7,13s (o něco málo lepší než před chipem na trojku :good: )
5° 9,57s
6° 12,34s možná i o něco malinko míň, trvalo to takovou věčnost, že jsem na konci zmáčknul stopky o malinko pozdějc, opakovat pokus ale nechci, protože mi to nepřijde vůbec hezký vůči autu.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Krystof P. »

Přidávám video
https://www.youtube.com/watch?v=q6VgLEVo_4Y

PS: kdyby někdo věděl, jak umístit video přímo sem, aby bylo spustitelný ze zprávy, prosím halp :)

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ok2ucx »

Stačí ten celý link (včetně https) označit a pak kliknout na ikonku youtube (v editoru). Před a za se automaticky umístí značky [ youtube ]
jutub.PNG
... a pak to vypadá takto:



PL
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 26 kvě 2014 09:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

dali píše:Jak se včera v noci ochladilo, tak jsem zase trochu něco zkoušel...
3° 5,78s což je furt to samý a jelikož teď už bude spíš jen teplejc, nějaká velká naděje na zlepšení do zimy neni, takže prosím o zapsání do tabulky, předtím jsem to neurgoval, protože jsem doufal v ještě nějaký zlepšení.
Pro zajímavost jsem zkoušel ještě na další kvalty:
4° 7,13s (o něco málo lepší než před chipem na trojku :good: )
5° 9,57s
6° 12,34s možná i o něco malinko míň, trvalo to takovou věčnost, že jsem na konci zmáčknul stopky o malinko pozdějc, opakovat pokus ale nechci, protože mi to nepřijde vůbec hezký vůči autu.
Asi jeste uved jake to bylo auto, 850R M59 asi nema 6ti kvalt nebo je predelana skrin?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Haben »

řekl bych V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Jinak Dalibore, co si stěžuješ? Co já bych dal při řazení 3, 4 a 5 za 12,34 sec :lol: :lol: :lol: a ty to máš celé na 5ku :D
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Krystof P. »

Jako že už ti to Včko jede líp než Rko jo ? :shock:

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3056
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od 3m3 »

Jede ale v primce,s Vosumpade 70ce v zatackach ujedes.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

Tady nekdo mlzi, u neupravene V70 T5 jsou takove casy nerealne, co si budem nalhavat...nebo uz taky probehly HW upravy motoru?
Nahod video a popis jak to dali meris?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Krystof P. »

To ještě spíš ? Si přečti že tam dali píše, že na 4ku to má stejně jako na 3 před chipem... :ROFL:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

Kr.P píše:To ještě spíš ? Si přečti že tam dali píše, že na 4ku to má stejně jako na 3 před chipem... :ROFL:
Vstavam...a jo, je tam chip, sorry uz je to o neco vic duveryhodnejsi, ale to musel byt zatracene dobry chip :roll: ...takze co ten HW?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od mekky »

Tak jelikož ta 2.4 t5 má v serii stejný turbo jak má dali v erku čili k24 + plus má t5 proměnlivý časování obou vacek, tak se není čemu divit :)
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

Spekuluju>
takze by tam mel po chipu cca 360PS +500Nm? To by casum odpovidalo, pac V70 by mela mit asi neco pres 1600kg, tj o 100kg vic nez ten 850R sedan, kde udajne je cca 340PS po vsech tech narocnych upravach...
no a pritom stacilo koupit facelift T5 + chip :twisted:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

Jakmile budu mít chvilku, něco k tomu připíšu..

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

Kr.P píše:Jako že už ti to Včko jede líp než Rko jo ? :shock:
Ano už celkem dávno, už jsem to tu psal akorát to tady trochu zapadlo.
Roger píše:Vstavam...a jo, je tam chip, sorry uz je to o neco vic duveryhodnejsi, ale to musel byt zatracene dobry chip :roll: ...takze co ten HW?
Ano je dobrej, a nemá v názvu tři písmena nebo něco na ten způsob. Aktuální hardware je série + zelený vstřiky, ale s původníma modrýma to mělo 5,76s (sice při 3°C venkovní teplotě, ale mělo) což tady o pár příspěvků dozadu najdeš... a opakovaně to dosahovalo výsledky v průměru 5,8s když mělo auto dobrou náladu.... tak si vyber. Zelený vstřiky jsem dával kvůli vleklým problémům s nestabilním výkonem, který to auto mělo v sérii se sériovou mapou, se sériovou mapou a výfukem Simons, s mapou na modrý vstřiky, s první mapou na zelený vstřiky i s modifikovanou mapou na zelený vstřiky. Jelikož jsem už vyměnil takřka všechny čidla, tak od vstřiků jsem si sliboval že ten problém můžou vyřešit, nedával jsem je tam primárně kvůli dalšímu zvýšení výkonu, ale řekněme že sundání dvou až tří desetin jsem si od nich sliboval. Když už jsem měnil vstřiky, tak zelený proto, že to znamená hardware identickej s S60/V70R (až na chybějících 120ccm). Bohužel problém přetrvává, ale mám další nápad, co by to mohlo způsobovat.
Roger píše:Spekuluju>
takze by tam mel po chipu cca 360PS +500Nm? To by casum odpovidalo, pac V70 by mela mit asi neco pres 1600kg, tj o 100kg vic nez ten 850R sedan, kde udajne je cca 340PS po vsech tech narocnych upravach...
no a pritom stacilo koupit facelift T5 + chip :twisted:
Spekuluješ špatně :roll: Zaprvý V70T5 = 1617kg 850R = 1590kg, což je zanedbatelnej rozdíl. Kdyby všechno fungovalo tak jak má, měla by V70T5 se zelenýma vstřikama a odpovídající mapou mít zhruba 330 koní a 500+Nm. Neni to žádná extrémní úprava, maximální plnící tlak je 1,27 baru, extrémní úpravy se dělaj na 1,4 - 1,45 baru, ale pokud necháš sériovej mezichladič, žádnýho dodatečnýho výkonu z toho zvýšenýho tlaku nedosáhneš.
Koně takhle střílet od boku nemůžeš. T5 těží z ideálního zpřevodování zrovna na tuhle disciplínu a obrovskýho rozsahu otáček. 850 jede víc ale zhruba do 105-110ti se nadechuje, a od 150ti se už jenom tupě dotáčí, kdežto T5 táhne od začátku až do konce. Od dvou set nahoru už 850 jede výrazně líp a bylo by to vidět i na stopkách.
Takže ano, stačí dobrej chip a úplně sériová 2.4T5 (S60 by podle mě těch 5,5s dát musela) je královnou v disciplíně 100-160km/h. Ber to tak, že to je nejvybroušenější (bohžel) poslední evoluce volvího pětiválce a těch 10 let vývoje je tam prostě znát. Kdyby se mě ale někdo zeptal čím se pojedu projet radši, bez váhání řeknu 850. Možná tak tenhle komplet agregát včetně M66 narvat do 850 by mohlo bejt zajímavý, ale stejně mi ten motor přijde moc učesanej.
Zatím jsem nenašel vhodný zařízení, kterým to natočit, měřím to zásadně v noci, z foťáku nic použitelnýho nevylezlo a chytrý telefony jdou mimo mě. Měřím vždy všechno na jednom místě, mírně do kopce. Takže můžu s jistotou říct, že V70T5 je v téhle disciplíně rychlejší než 850. Na obranu 850 ale musím říct, že v ní neni topení a jsou na ní gumy který pod 10°C nefungujou, takže všechny měření probíhaly za výrazně vyšších okolních teplot.
mekky píše:Tak jelikož ta 2.4 t5 má v serii stejný turbo jak má dali v erku čili k24 + plus má t5 proměnlivý časování obou vacek, tak se není čemu divit :)
Jak říkáš, přesně tohle je důvodem toho obrovskýho rozsahu otáček.

Jinak ještě pár informací k chipu co mám v T5:
Omezovač otáček posunutej na 7300rpm po dobu 3 vteřin lze 7400
Odstraněn omezovač rychlosti
Odstraněný monitorování zadní lambdy, takže výfuk bez katalyzátoru neni pro elektroniku problém a nehodí auto do nouzáku (tam by určitě eště byl potenciál)
Odstraněnej otravně vysokej volnoběh po studeným startu, kterej slouží k co nejrychlejšímu zahřátí katalyzátoru (ekokurvítko...to že motor hned od studena nasadí skoro 2000 otáček mu asi těžko může dělat dobře)

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Krystof P. »

Moc pěkný! Poslední informace kterou jsem pochytil byla, že si chceš nechat 2.4 T5 sériovou, proto takový překvapení. Jinak pokud bys chtěl natočit jentak informativní video a nechceš se kvůli tomu nějak moc zatěžovat, funguje jakejkoliv lepší foťák na mobilu kterej dokáže natáčet se zapnutym osvětlenim a držák s přísavkou. Já to natočil na mýho chujaweje, držák jsem lípnul na okno u řidiče a ten krk krkolomně nalámal do pozice, aby to snímalo přístroje :) Vim že jsi říkal, že si s chytrými telefony nerozumíš, ale není podmínkou, případně jde snadno někde vypůjčit od kámoše :) S možností stabilizace na youtube je to otázka necelé hodinky včetně testovací jízdy...

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

Pro mě je priorita odstranit výkyvy výkonu, pak bych to asi viděl na změření na brzdě, a pak teprve nějaký představení pro diváky na youtube. Kdyžtak si na to něco od někoho půjčím.
Každopádně pokusy, kdy špatně zmáčknu stopky nepublikuju a o zlepšení toho druhu nemám zájem. Pokud mi naměřený výsledky někdo nevěří nějak extra mi to nevadí, protože původní účel mých měření byla reference v případě pochybností jestli je auto OK nebo ne.

Tady eště pro případný pochybovače o potenciálu tohodle hardwaru:
Jenom E85 a odpovídající vstřiky, aby to ukrmily a na to napsanej software. Standartní motor a standartní K24. (3" vejfuk z toho asi po sluchu poznáte).

Škoda že se k tomu nikdy nedával zbytek auta podobných kvalit :(

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

Tak uz to davaa smysl Dali, dik za popis...uz tomu docela verim.
zelene vstriky, vyfuk a odstraneni omez. rychlosti, posun omez. otacek a odstaveni lambdy za katem + pak chip na tyto upravy...
A proc jsi ohledne chipu tajemny jako hrad v Karpatech? BSR bys tam nedal, to vim, ale trojpismenko ve zkratce ma hodne takovych firem, treba MTE, a to by sis asi nechal nalit...
U 850R sedan nekde uvadi 1580kg, no jeste vyhodils topeni, rezervu, takze cca 1550kg. A to je vskutku dost na 850 FWD sedan...
Rozdil v motorech je jasny, variabilni casovani a i prevodovka, to dela fakt hodne no a takovy vysledek jsem necekal.

A to mereni, jsou 2 moznosti, bud zrychlujes co to da od 0 do 160 a meris jen usek 100-160 nebo jedes konstantne 100km/h pak se seslapnutim plnynu zmacknes stopky a meris do 160...proto me to zajimalo i na videu, ale netreba, jestli by sis musel neco pucovat...

Pekna ukazka ta cervene S60 na E85 od autotechu, jede brutalne, 407HP, a kroutak jako krava 607Nm, jen na to uz nestaci trakce FWD, pri rozjezdech na 1,2,3 pisti gumy...s DSTC asi mene
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Krystof P. »

Já pořád nechápu co má Roger s tim sedanem :D

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

Kr.P píše:Já pořád nechápu co má Roger s tim sedanem :D
On dali ma 850R kombi, to bylo jen kvuli te vaze, nasel jsem omylem vahu sedanu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

Roger píše:Tak uz to davaa smysl Dali, dik za popis...uz tomu docela verim.
zelene vstriky, vyfuk a odstraneni omez. rychlosti, posun omez. otacek a odstaveni lambdy za katem + pak chip na tyto upravy...
Opět mimo :D Jedinej hardwarovej omezovač rychlosti bývá ve Volvech k nalezení na sedadle spolujezdce a jeho odstraněním lze dosáhnout i celkem výraznýho snížení hmotnosti :green: Tohle ale neni ten případ. Nic takovýho jsem nepsal. Je to chip, mezi jehož vlastnosti (nebo bonusy k němu, chceš-li) patří omezovač rychlosti off a monitorování zadní lambdy off, ale katalyzátor a sériová downpipe tam stále je. Benefity zadní lambdy off nastanou až když dáš downpipe bez katu, ale prostě to tam v tý mapě takhle je už dopředu připravený. Jak už jsem psal těch 5.8 je výsledek s originálníma vstřikama a příslušnou mapou. Bohužel je na autě od samýho začátku nějaká hardwarová bota, která zatím nedovolila dostat ze zelených vstřiků nějakej lepší čas.
Roger píše: A proc jsi ohledne chipu tajemny jako hrad v Karpatech?
Protože se bojím vlny dalších otázek, a diskuse :green: který to vyvolá a na který budu muset reagovat, zrovna když mám nejvíc práce za celej rok. Neni to ani žádná známá firma, je to nadšenec z anglickýho fóra, jehož jméno tady nejspíš nikomu nic neřekne.
Roger píše: U 850R sedan nekde uvadi 1580kg, no jeste vyhodils topeni, rezervu, takze cca 1550kg. A to je vskutku dost na 850 FWD sedan...
Kolik si myslíš že ušetříš topením? Důvod odpojení byly dva explodovaný radiátory po sobě, viníkem byla prasklina v expanzce, takže nikoli kvůli úspoře váhy. O vyndaný rezervě jsem tak nikdy nic nepsal. Naopak v rezervě mám ještě nádrž na 15l metanolu, která přidá další kila.
Roger píše: A to mereni, jsou 2 moznosti, bud zrychlujes co to da od 0 do 160 a meris jen usek 100-160 nebo jedes konstantne 100km/h pak se seslapnutim plnynu zmacknes stopky a meris do 160...
Reakční dobu regulace turba neměřím. Takže mezi 90-100km/h dám plnej při dosažení 100km/h zmáčknu stopky a při dosažení 160km/h je zmáčknu podruhý.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

Mimochodem včera v noci dorazil mailem další update. Jelikož pořád chčije, tak se dalo měřit jenom na čtyřku.
Novej výsledek 4° 6,77s :%) jestli mi to někdo nevěří, neuráží mě to, protože já bych tomu taky moc nevěřil kdyby to sem někdo jinej fláknul :green: . Tady si myslím že už ty zelený vstřiky roli hrajou.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé