A proto je potřeba nahrát chip od @d5t5.comDrak3n píše:Mne to umiera az za 4500ot, treba nechat vsetko skontrolovat, lebo urcite tam niekde bude chyba. Nedymi to ?
Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
Volvo zrychlení 100-160 km/h
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
oproti jiným D5, co jsem kdy viděl, tak nedýmí. Občas se z toho trochu zakouří, ale kdybych nečuměl při cestě z Nizozemí na výfuk, tak si toho ani nevšimnu 
Rozdíl v tom, do kolika auto táhne je asi opravdu dáno AWD. O chipu po kontrole auta, zda je vše ok, budu přemýšlet. Nejlépe zkusit na nějakém malém okruhu jet bez chipu a pak s chipem, včetně zrychlení, sledování spotřeby. Pokud bude zásadní rozdíl (tak jako je třeba na videu u D5T5 93 kw na 125 kw), tak bych do toho i šel. Záleží i na ceně.
Rozdíl v tom, do kolika auto táhne je asi opravdu dáno AWD. O chipu po kontrole auta, zda je vše ok, budu přemýšlet. Nejlépe zkusit na nějakém malém okruhu jet bez chipu a pak s chipem, včetně zrychlení, sledování spotřeby. Pokud bude zásadní rozdíl (tak jako je třeba na videu u D5T5 93 kw na 125 kw), tak bych do toho i šel. Záleží i na ceně.
-
Offline
- Příspěvky: 1593
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Volvo zrychlení 100-160 km/h
29.5- V343GL B14... 
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Stocková C70T5, mirnej kopec + přeřazení 2kmh před 160 - cca 8vteřinek. Pouze řidič. Video přidám až budu doma.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 25 kvě 2014 20:22, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jak se včera v noci ochladilo, tak jsem zase trochu něco zkoušel...
3° 5,78s což je furt to samý a jelikož teď už bude spíš jen teplejc, nějaká velká naděje na zlepšení do zimy neni, takže prosím o zapsání do tabulky, předtím jsem to neurgoval, protože jsem doufal v ještě nějaký zlepšení.
Pro zajímavost jsem zkoušel ještě na další kvalty:
4° 7,13s (o něco málo lepší než před chipem na trojku
)
5° 9,57s
6° 12,34s možná i o něco malinko míň, trvalo to takovou věčnost, že jsem na konci zmáčknul stopky o malinko pozdějc, opakovat pokus ale nechci, protože mi to nepřijde vůbec hezký vůči autu.
3° 5,78s což je furt to samý a jelikož teď už bude spíš jen teplejc, nějaká velká naděje na zlepšení do zimy neni, takže prosím o zapsání do tabulky, předtím jsem to neurgoval, protože jsem doufal v ještě nějaký zlepšení.
Pro zajímavost jsem zkoušel ještě na další kvalty:
4° 7,13s (o něco málo lepší než před chipem na trojku
5° 9,57s
6° 12,34s možná i o něco malinko míň, trvalo to takovou věčnost, že jsem na konci zmáčknul stopky o malinko pozdějc, opakovat pokus ale nechci, protože mi to nepřijde vůbec hezký vůči autu.
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Přidávám video
https://www.youtube.com/watch?v=q6VgLEVo_4Y
PS: kdyby někdo věděl, jak umístit video přímo sem, aby bylo spustitelný ze zprávy, prosím halp
https://www.youtube.com/watch?v=q6VgLEVo_4Y
PS: kdyby někdo věděl, jak umístit video přímo sem, aby bylo spustitelný ze zprávy, prosím halp
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Stačí ten celý link (včetně https) označit a pak kliknout na ikonku youtube (v editoru). Před a za se automaticky umístí značky [ youtube ]
... a pak to vypadá takto:
PL
... a pak to vypadá takto:
PL
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 26 kvě 2014 09:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Asi jeste uved jake to bylo auto, 850R M59 asi nema 6ti kvalt nebo je predelana skrin?dali píše:Jak se včera v noci ochladilo, tak jsem zase trochu něco zkoušel...
3° 5,78s což je furt to samý a jelikož teď už bude spíš jen teplejc, nějaká velká naděje na zlepšení do zimy neni, takže prosím o zapsání do tabulky, předtím jsem to neurgoval, protože jsem doufal v ještě nějaký zlepšení.
Pro zajímavost jsem zkoušel ještě na další kvalty:
4° 7,13s (o něco málo lepší než před chipem na trojku)
5° 9,57s
6° 12,34s možná i o něco malinko míň, trvalo to takovou věčnost, že jsem na konci zmáčknul stopky o malinko pozdějc, opakovat pokus ale nechci, protože mi to nepřijde vůbec hezký vůči autu.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
řekl bych V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Jinak Dalibore, co si stěžuješ? Co já bych dal při řazení 3, 4 a 5 za 12,34 sec
a ty to máš celé na 5ku 
Jinak Dalibore, co si stěžuješ? Co já bych dal při řazení 3, 4 a 5 za 12,34 sec
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jako že už ti to Včko jede líp než Rko jo ? 
-
Offline
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jede ale v primce,s Vosumpade 70ce v zatackach ujedes.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tady nekdo mlzi, u neupravene V70 T5 jsou takove casy nerealne, co si budem nalhavat...nebo uz taky probehly HW upravy motoru?
Nahod video a popis jak to dali meris?
Nahod video a popis jak to dali meris?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To ještě spíš ? Si přečti že tam dali píše, že na 4ku to má stejně jako na 3 před chipem... 
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Vstavam...a jo, je tam chip, sorry uz je to o neco vic duveryhodnejsi, ale to musel byt zatracene dobry chipKr.P píše:To ještě spíš ? Si přečti že tam dali píše, že na 4ku to má stejně jako na 3 před chipem...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak jelikož ta 2.4 t5 má v serii stejný turbo jak má dali v erku čili k24 + plus má t5 proměnlivý časování obou vacek, tak se není čemu divit 
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Spekuluju>
takze by tam mel po chipu cca 360PS +500Nm? To by casum odpovidalo, pac V70 by mela mit asi neco pres 1600kg, tj o 100kg vic nez ten 850R sedan, kde udajne je cca 340PS po vsech tech narocnych upravach...
no a pritom stacilo koupit facelift T5 + chip
takze by tam mel po chipu cca 360PS +500Nm? To by casum odpovidalo, pac V70 by mela mit asi neco pres 1600kg, tj o 100kg vic nez ten 850R sedan, kde udajne je cca 340PS po vsech tech narocnych upravach...
no a pritom stacilo koupit facelift T5 + chip
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jakmile budu mít chvilku, něco k tomu připíšu..
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ano už celkem dávno, už jsem to tu psal akorát to tady trochu zapadlo.Kr.P píše:Jako že už ti to Včko jede líp než Rko jo ?
Ano je dobrej, a nemá v názvu tři písmena nebo něco na ten způsob. Aktuální hardware je série + zelený vstřiky, ale s původníma modrýma to mělo 5,76s (sice při 3°C venkovní teplotě, ale mělo) což tady o pár příspěvků dozadu najdeš... a opakovaně to dosahovalo výsledky v průměru 5,8s když mělo auto dobrou náladu.... tak si vyber. Zelený vstřiky jsem dával kvůli vleklým problémům s nestabilním výkonem, který to auto mělo v sérii se sériovou mapou, se sériovou mapou a výfukem Simons, s mapou na modrý vstřiky, s první mapou na zelený vstřiky i s modifikovanou mapou na zelený vstřiky. Jelikož jsem už vyměnil takřka všechny čidla, tak od vstřiků jsem si sliboval že ten problém můžou vyřešit, nedával jsem je tam primárně kvůli dalšímu zvýšení výkonu, ale řekněme že sundání dvou až tří desetin jsem si od nich sliboval. Když už jsem měnil vstřiky, tak zelený proto, že to znamená hardware identickej s S60/V70R (až na chybějících 120ccm). Bohužel problém přetrvává, ale mám další nápad, co by to mohlo způsobovat.Roger píše:Vstavam...a jo, je tam chip, sorry uz je to o neco vic duveryhodnejsi, ale to musel byt zatracene dobry chip...takze co ten HW?
Spekuluješ špatněRoger píše:Spekuluju>
takze by tam mel po chipu cca 360PS +500Nm? To by casum odpovidalo, pac V70 by mela mit asi neco pres 1600kg, tj o 100kg vic nez ten 850R sedan, kde udajne je cca 340PS po vsech tech narocnych upravach...
no a pritom stacilo koupit facelift T5 + chip
Koně takhle střílet od boku nemůžeš. T5 těží z ideálního zpřevodování zrovna na tuhle disciplínu a obrovskýho rozsahu otáček. 850 jede víc ale zhruba do 105-110ti se nadechuje, a od 150ti se už jenom tupě dotáčí, kdežto T5 táhne od začátku až do konce. Od dvou set nahoru už 850 jede výrazně líp a bylo by to vidět i na stopkách.
Takže ano, stačí dobrej chip a úplně sériová 2.4T5 (S60 by podle mě těch 5,5s dát musela) je královnou v disciplíně 100-160km/h. Ber to tak, že to je nejvybroušenější (bohžel) poslední evoluce volvího pětiválce a těch 10 let vývoje je tam prostě znát. Kdyby se mě ale někdo zeptal čím se pojedu projet radši, bez váhání řeknu 850. Možná tak tenhle komplet agregát včetně M66 narvat do 850 by mohlo bejt zajímavý, ale stejně mi ten motor přijde moc učesanej.
Zatím jsem nenašel vhodný zařízení, kterým to natočit, měřím to zásadně v noci, z foťáku nic použitelnýho nevylezlo a chytrý telefony jdou mimo mě. Měřím vždy všechno na jednom místě, mírně do kopce. Takže můžu s jistotou říct, že V70T5 je v téhle disciplíně rychlejší než 850. Na obranu 850 ale musím říct, že v ní neni topení a jsou na ní gumy který pod 10°C nefungujou, takže všechny měření probíhaly za výrazně vyšších okolních teplot.
Jak říkáš, přesně tohle je důvodem toho obrovskýho rozsahu otáček.mekky píše:Tak jelikož ta 2.4 t5 má v serii stejný turbo jak má dali v erku čili k24 + plus má t5 proměnlivý časování obou vacek, tak se není čemu divit
Jinak ještě pár informací k chipu co mám v T5:
Omezovač otáček posunutej na 7300rpm po dobu 3 vteřin lze 7400
Odstraněn omezovač rychlosti
Odstraněný monitorování zadní lambdy, takže výfuk bez katalyzátoru neni pro elektroniku problém a nehodí auto do nouzáku (tam by určitě eště byl potenciál)
Odstraněnej otravně vysokej volnoběh po studeným startu, kterej slouží k co nejrychlejšímu zahřátí katalyzátoru (ekokurvítko...to že motor hned od studena nasadí skoro 2000 otáček mu asi těžko může dělat dobře)
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Moc pěkný! Poslední informace kterou jsem pochytil byla, že si chceš nechat 2.4 T5 sériovou, proto takový překvapení. Jinak pokud bys chtěl natočit jentak informativní video a nechceš se kvůli tomu nějak moc zatěžovat, funguje jakejkoliv lepší foťák na mobilu kterej dokáže natáčet se zapnutym osvětlenim a držák s přísavkou. Já to natočil na mýho chujaweje, držák jsem lípnul na okno u řidiče a ten krk krkolomně nalámal do pozice, aby to snímalo přístroje
Vim že jsi říkal, že si s chytrými telefony nerozumíš, ale není podmínkou, případně jde snadno někde vypůjčit od kámoše
S možností stabilizace na youtube je to otázka necelé hodinky včetně testovací jízdy...
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Pro mě je priorita odstranit výkyvy výkonu, pak bych to asi viděl na změření na brzdě, a pak teprve nějaký představení pro diváky na youtube. Kdyžtak si na to něco od někoho půjčím.
Každopádně pokusy, kdy špatně zmáčknu stopky nepublikuju a o zlepšení toho druhu nemám zájem. Pokud mi naměřený výsledky někdo nevěří nějak extra mi to nevadí, protože původní účel mých měření byla reference v případě pochybností jestli je auto OK nebo ne.
Tady eště pro případný pochybovače o potenciálu tohodle hardwaru:
Jenom E85 a odpovídající vstřiky, aby to ukrmily a na to napsanej software. Standartní motor a standartní K24. (3" vejfuk z toho asi po sluchu poznáte).
Škoda že se k tomu nikdy nedával zbytek auta podobných kvalit
Každopádně pokusy, kdy špatně zmáčknu stopky nepublikuju a o zlepšení toho druhu nemám zájem. Pokud mi naměřený výsledky někdo nevěří nějak extra mi to nevadí, protože původní účel mých měření byla reference v případě pochybností jestli je auto OK nebo ne.
Tady eště pro případný pochybovače o potenciálu tohodle hardwaru:
Jenom E85 a odpovídající vstřiky, aby to ukrmily a na to napsanej software. Standartní motor a standartní K24. (3" vejfuk z toho asi po sluchu poznáte).
Škoda že se k tomu nikdy nedával zbytek auta podobných kvalit
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak uz to davaa smysl Dali, dik za popis...uz tomu docela verim.
zelene vstriky, vyfuk a odstraneni omez. rychlosti, posun omez. otacek a odstaveni lambdy za katem + pak chip na tyto upravy...
A proc jsi ohledne chipu tajemny jako hrad v Karpatech? BSR bys tam nedal, to vim, ale trojpismenko ve zkratce ma hodne takovych firem, treba MTE, a to by sis asi nechal nalit...
U 850R sedan nekde uvadi 1580kg, no jeste vyhodils topeni, rezervu, takze cca 1550kg. A to je vskutku dost na 850 FWD sedan...
Rozdil v motorech je jasny, variabilni casovani a i prevodovka, to dela fakt hodne no a takovy vysledek jsem necekal.
A to mereni, jsou 2 moznosti, bud zrychlujes co to da od 0 do 160 a meris jen usek 100-160 nebo jedes konstantne 100km/h pak se seslapnutim plnynu zmacknes stopky a meris do 160...proto me to zajimalo i na videu, ale netreba, jestli by sis musel neco pucovat...
Pekna ukazka ta cervene S60 na E85 od autotechu, jede brutalne, 407HP, a kroutak jako krava 607Nm, jen na to uz nestaci trakce FWD, pri rozjezdech na 1,2,3 pisti gumy...s DSTC asi mene
zelene vstriky, vyfuk a odstraneni omez. rychlosti, posun omez. otacek a odstaveni lambdy za katem + pak chip na tyto upravy...
A proc jsi ohledne chipu tajemny jako hrad v Karpatech? BSR bys tam nedal, to vim, ale trojpismenko ve zkratce ma hodne takovych firem, treba MTE, a to by sis asi nechal nalit...
U 850R sedan nekde uvadi 1580kg, no jeste vyhodils topeni, rezervu, takze cca 1550kg. A to je vskutku dost na 850 FWD sedan...
Rozdil v motorech je jasny, variabilni casovani a i prevodovka, to dela fakt hodne no a takovy vysledek jsem necekal.
A to mereni, jsou 2 moznosti, bud zrychlujes co to da od 0 do 160 a meris jen usek 100-160 nebo jedes konstantne 100km/h pak se seslapnutim plnynu zmacknes stopky a meris do 160...proto me to zajimalo i na videu, ale netreba, jestli by sis musel neco pucovat...
Pekna ukazka ta cervene S60 na E85 od autotechu, jede brutalne, 407HP, a kroutak jako krava 607Nm, jen na to uz nestaci trakce FWD, pri rozjezdech na 1,2,3 pisti gumy...s DSTC asi mene
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Já pořád nechápu co má Roger s tim sedanem 
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
On dali ma 850R kombi, to bylo jen kvuli te vaze, nasel jsem omylem vahu sedanu...Kr.P píše:Já pořád nechápu co má Roger s tim sedanem
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Opět mimoRoger píše:Tak uz to davaa smysl Dali, dik za popis...uz tomu docela verim.
zelene vstriky, vyfuk a odstraneni omez. rychlosti, posun omez. otacek a odstaveni lambdy za katem + pak chip na tyto upravy...
Protože se bojím vlny dalších otázek, a diskuseRoger píše: A proc jsi ohledne chipu tajemny jako hrad v Karpatech?
Kolik si myslíš že ušetříš topením? Důvod odpojení byly dva explodovaný radiátory po sobě, viníkem byla prasklina v expanzce, takže nikoli kvůli úspoře váhy. O vyndaný rezervě jsem tak nikdy nic nepsal. Naopak v rezervě mám ještě nádrž na 15l metanolu, která přidá další kila.Roger píše: U 850R sedan nekde uvadi 1580kg, no jeste vyhodils topeni, rezervu, takze cca 1550kg. A to je vskutku dost na 850 FWD sedan...
Reakční dobu regulace turba neměřím. Takže mezi 90-100km/h dám plnej při dosažení 100km/h zmáčknu stopky a při dosažení 160km/h je zmáčknu podruhý.Roger píše: A to mereni, jsou 2 moznosti, bud zrychlujes co to da od 0 do 160 a meris jen usek 100-160 nebo jedes konstantne 100km/h pak se seslapnutim plnynu zmacknes stopky a meris do 160...
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Mimochodem včera v noci dorazil mailem další update. Jelikož pořád chčije, tak se dalo měřit jenom na čtyřku.
Novej výsledek 4° 6,77s
jestli mi to někdo nevěří, neuráží mě to, protože já bych tomu taky moc nevěřil kdyby to sem někdo jinej fláknul
. Tady si myslím že už ty zelený vstřiky roli hrajou.
Novej výsledek 4° 6,77s
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]

