
K fotce: tak trošku rozdílný přístup dvou servisů

ok2ucx píše:DDM-003D - asi zaseknutý spínač ovládání okna? Funguje jinak otevírání okna řidiče?
PDM-0040 - čidlo venkovní teploty KO? Ukazuje ti vůbec teplotu na palubáku?
3 čidla parkováku KO
CEM-5F3B - KO vodní pumpa v bufíku.
Mno, to je auto na odpis.![]()
Just joking...
P.
Předpokládám, že auto je naprogramované v režimu bez časovače (v menu palubáku není nic), t.j. pouze v režimu automatický příhřev. A bufík je již dávno zablokovaný, proto se o něm neví. Celkem hodně lidí to takto má...raolsa píše:Apropo Ekky vůbec nevěděl, že auto má bufíka, takže ten se bude řešit později.
ok2ucx píše:Předpokládám, že auto je naprogramované v režimu bez časovače (v menu palubáku není nic), t.j. pouze v režimu automatický příhřev. A bufík je již dávno zablokovaný, proto se o něm neví. Celkem hodně lidí to takto má...raolsa píše:Apropo Ekky vůbec nevěděl, že auto má bufíka, takže ten se bude řešit později.
P.
Jistě. Vzhledem k bydlišti se ozvi raději tymon-ovi. P.Ekky píše:a dá se to odblokovat aby se dal používat časovaně? pokud bude v pořádku ta pumpa a bude funkční...
Jasně... už sme spolu komunikovaly a určitě ho naštívím až budu mít cestu k dalšímu příbuzenstvu... U něj toho bude víc... Asi bych tam chtěl nalejt zpatky original SW a nebo ST2 to ještě promyslím a offnout egr a dpf a další jiné změny... ale to vše postupně.. Ted jsou na řadě mechanické věci co mají vliv na jízdu a její bezpečnost..ok2ucx píše:Jistě. Vzhledem k bydlišti se ozvi raději tymon-ovi. P.Ekky píše:a dá se to odblokovat aby se dal používat časovaně? pokud bude v pořádku ta pumpa a bude funkční...
Cepy jsou uz vymenene.. o ulomene aretaci lanovodu jsem vedel ale i tak to fungovalo dobre. Jedine ze by to ty kreteni zlomyli znova pri rozebirani pri druhem pokusu o opravu. Jaka je cena toho lanovodu? A co takova vymena obnasi? Da se to udelat doma,nebo na zvedaku nebo je potreba odborneho naradi a rukou?David Patočka píše:.....jasně, páka voliče je možná opět rozhozená, protože lanovod ty kreténi zlomili a urvali jeho aretaci na převodovce.
Já bych ho nechal kluky vyměnit, ale nebyly peníze, takže se dvakrát znovu nastavoval a dolaďoval po projetí auta.
Nojo, ale oni byly na upadnutí 3 čepy na nápravě, takže jsem se staženou řití ujel jenom 20 km a postavil to zpátky na dvůr. Asi se to potom zase změnilo, což má za následek nepřesnou funkci sekvence.
Takže zničenej lanovod tam zůstal a mnoho dalších věcí, které si majitel vyřeší sám.
No, a k převodovce.......tu jsem složil z dodaných dílů, přičemž jsem musel nahradit dvě velmi důležité součástky
jinými, ze svojí skladové převodovky.
Aby jste byli v obraze, tak pan Soukal tam nedal ani nový filtr, já ANO
Nechal tam dva naprosto netěsné písty, takže jeho údajně nové lamely, opět shořely !!!
Nedal tam ani repasní sadu, ta totiž stojí 9600,- a s tím se počítalo.
Závěr je takový, že Ekky má nový rozvaděč, repasovaný měnič někde u dodavatele pana Soukala, nový filtr ode mě,
a svou starou převodovku.
Dá se repasovaný měnič poznat,nebo vycházíš jen z info,že "byl repasovaný"?David Patočka píše:repasovaný měnič někde u dodavatele pana Soukala
Tak si je změř, voe ?Ekky píše:Neví někdo jaký průměr kotouču má XC 70 2006? na šopech mi to vyblilo 4 ruzné pruměry... 285,288,305 a 320 a nevím jaký objednat.
Se mi nechce sundávat kolo ...Kr.P píše:Tak si je změř, voe ?Ekky píše:Neví někdo jaký průměr kotouču má XC 70 2006? na šopech mi to vyblilo 4 ruzné pruměry... 285,288,305 a 320 a nevím jaký objednat.![]()
Jinak docela dobrá story, koukám že profík soukal neudělal asi vůbec nic ne ?
Kr.P píše:Tak buď chceš aby za tebou někdo přijel, to kolo sundal a zmeřil kotouč, nebo bys mohl zkusit objednat to podle okaKdyžtak kup 302 a když tam nepásnou, tak je za půlku střel na fóru, budu první zájemce.... Jo a beru klasický nebo dírovaný zimmermanny
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé