Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Skoro zbytečná otázka, ale: plánuju v nejbližší době vyměnit olej v přední úhlovce. Nemáte někdo nějaký konkrétní (=vyzkoušeno) typ na odsávačku? Mám odsávačku na sekačku, ale ta je vhodná jen pro odsátí, ne pro plnění. Elektrickou moc nechci, je to pro použití 1x/uherský rok, ale nemusí to být krám na jedno použití.
Co třeba tohle?
https://allegro.pl/oferta/strzykawka-odsysarka-do-plynow-eksploatacyjnych-12535748364?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:product&bi_c=MWZiYmE3ZTAtY2E4Yi00OThlLTgxYWMtYWY3OThhMGI5MjhjAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=1712b38c-d775-4c56-b421-cee45e606029
Co třeba tohle?
https://allegro.pl/oferta/strzykawka-odsysarka-do-plynow-eksploatacyjnych-12535748364?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:product&bi_c=MWZiYmE3ZTAtY2E4Yi00OThlLTgxYWMtYWY3OThhMGI5MjhjAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=1712b38c-d775-4c56-b421-cee45e606029
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
mel jsem kdysi tuhle a fungovalo to, pak sem ji nekomu pujcil a od te doby je nezvestna
https://www.mevatec.cz/mazaci-strikacka-na-olej-1-l-P/

https://www.mevatec.cz/mazaci-strikacka-na-olej-1-l-P/
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kup si v lékárně 150ml stříkačku a na to kus průhledné hadičky.
https://www.drmax.cz/janette-strikacka-vyplachova-balena-150-ml
Používám ji odjakživa. Vydrží mi při tom mém používání v servisu asi 2 roky, pak začne přisávat vzduch, tak ji zahodím a koupím zase novou.
https://www.drmax.cz/janette-strikacka-vyplachova-balena-150-ml
Používám ji odjakživa. Vydrží mi při tom mém používání v servisu asi 2 roky, pak začne přisávat vzduch, tak ji zahodím a koupím zase novou.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kluci, omlouvá se za pozdní odpověď, díky moc za tipy - perfektní!
Na tu úhlovku zkusím stříkačku + hadičku, bude se s tím dobře manipulovat. No a táta zase sháněl pro sebe do dílny něco většího, takže využiji oba tipy. Děkuji oběma 


-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ta žanetka je osvědčená, taky ji používám, pokud nedávám RAVENOL, který má tu vysouvací trubičku součástí uzávěru.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Otázka, na kterou neznám odpověď
VIGOR V4201 plničk oleje ruční , nebo TUSON čerpadlo motorového oleje 12V dobrá cena- výkon ,používám na diferák,úhlovku,motor. olej atd. odsává i plní 6let pořád jede.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tady ta poslední hadice co není vyměněna, že je to ta nejdůležitější?
Je k ní přístup jak k penězům... A když do ní fouknu tak to někde utíká, ale ještě jsem nezjistil kde.
Co o tom souděj? Respektive, neví někdo jak se dostat k druhému konci? Podle schématu je to fakt ta co ovládá turbo.
Je k ní přístup jak k penězům... A když do ní fouknu tak to někde utíká, ale ještě jsem nezjistil kde.
Co o tom souděj? Respektive, neví někdo jak se dostat k druhému konci? Podle schématu je to fakt ta co ovládá turbo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2056
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tohle by taky mohlo fungovat.
Aktuálně naprodejnách.
https://www.lidl.cz/p/ultimate-speed-cerpadlo-na-olej-12v/p373292?pageId=10024097&tabCode=Current_Sales_Week
Aktuálně naprodejnách.
https://www.lidl.cz/p/ultimate-speed-cerpadlo-na-olej-12v/p373292?pageId=10024097&tabCode=Current_Sales_Week
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já to mám, funguje - jenže jsem zjistil že je pro mne pohodlnější to cucnout stříkačkou když to dělám jednou za rok či dva.
-
Offline
- Příspěvky: 2056
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
to asi jo, jednu 250ml už mám někde na cestě z alliexpresu, nezávisle na tomhle tématu. 

_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové VŠEM děkuji za komentáře a tipy k odsávačce. Omlouvám se za pozdní odpověď (připojuji se příležitostně - dovolená). Já půjdu do té stříkačky, plnohodnotnou odsávačku nakonec vezme do dílny táta
Jinak k tomu čerpadlu z Lidlu tu kdysi někdo na fóru zmiňoval, že z toho lítal bordel (mazivo či co) a bylo to potřeba propláchnout před použitím. Alespoň myslím. Každopádně za 299,- Kč fair price, škoda že jen na prodejně 
EDIT: tak jsem poprosil tchána, aby mi tu Lidl pumpu koupil, za ty prachy pro budoucí použití proč ne


EDIT: tak jsem poprosil tchána, aby mi tu Lidl pumpu koupil, za ty prachy pro budoucí použití proč ne

-
Offline
- Příspěvky: 2056
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Asi ji taky vezmu na sklad, za ty prachy... 

_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám ji a je v pohodě. Používám pouze na odsávání tak neřeším zda s toho něco létalo. Já si nevšiml.
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
JJ, měl bych to taky jen na odsávání, takže v podstatě je to u mne také jedno 

-
Offline
- Příspěvky: 2056
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak mě čerpadlo vyšlo na 200,- na parkovišti mi u auta leželo kilo. 

_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 2056
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
A zrovna dorazila ta stříkačka od čínana, (plus další kraviny) tahle čtvrtlitrová vyšla na 85,-
(V popisu mají, že je na klystýr. )
(V popisu mají, že je na klystýr. )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
No pěkné



-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Takovej rychlej dotaz potřebuji rozpulit převodovku z V70II M56 ce je třeba udělat krom povolení šroubů kolem dokola nějaký spešl kvalt ? díky za info
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové, mám hlavolam, který zatím nevím, jak rozluštit.
Před časem jsem tady řešil LZ kolo, které mi po výměně kotoučů a destiček přibržďovalo. Vyměnil jsem brzdič a vše se zdálo být OK. Nicméně není to ok:
- při jízdě bez jakéhokoli brždění i po dálnici je LZ kolo s novým brzdičem chladnější než PZ kolo (tomu rozumím) - oboje v pohodě
- při jízdě s častějším silnějším bržděním mimo dálnici (třeba teď Chorvatsko, samý kopec / retardér) to tak nějak hřeje stejně, možná PZ trošku více
- ALE při jízdě po dálnici s běžným provozním bržděním je LZ kolo podstatně teplejší (výrazně) než PZ, Někdy při lehčím brždění cítím, že auto zatáhne doleva, při silnějším brždění v pohodě. Jakoby se to s teplotou zhoršovalo. Tohle je ale pouze a jen při dálničním provozu. Navíc slyším, že při maličkatém přibrždění jedno z kol "pískne", jako když je zahřáté od přibržďování
Příčina?
1. Říkám si, že možná při lehčích dálničních bržděních ten nový LZ brzdič reaguje dříve než PZ. Jenže zase si říkám, že ten PZ brzdič by měl mít destičky blíže kotouči. Při výměně destiček šel pístek PZ zatlačit zpět velmi lehce
2. Kdyby byla v pytli LZ hadička, tak by se to předpokládám projevovalo pořád (neodbržďovalo by to)
3. Trošku podezřívám i brzdový válec. Když držím silně brzdu při běžícím motoru a auto stojí, malinko jde dolů. Při vypnutém motoru pedál tvrdý jako křemen. Auto brzdí normálně. Někdy je po noci v posilovači tlak, někdy ne.
Je mi jasné, že by se měly měnit brzdiče na obou stranách nápravy, udělám to, ale potřeboval bych trochu jistotu, že ten problém je tam. Opravdu nevím, ať o tom přemýšlím, jak přemýšlím, jsem z toho jelen.
Nemůže třeba přibržďovat ESP? Mám na dálnici volant lehce doleva. Nicméně žádné zásahy do řízení necítím.
Sorry za zapeklitý dotaz
EDIT: brzdiče se hýbou úplně v pohodě, i na třmenu, vše hezky chodí. Přijde mi, že s teplotou se tam něco stane, ale opravdu nevím.
Před časem jsem tady řešil LZ kolo, které mi po výměně kotoučů a destiček přibržďovalo. Vyměnil jsem brzdič a vše se zdálo být OK. Nicméně není to ok:
- při jízdě bez jakéhokoli brždění i po dálnici je LZ kolo s novým brzdičem chladnější než PZ kolo (tomu rozumím) - oboje v pohodě
- při jízdě s častějším silnějším bržděním mimo dálnici (třeba teď Chorvatsko, samý kopec / retardér) to tak nějak hřeje stejně, možná PZ trošku více
- ALE při jízdě po dálnici s běžným provozním bržděním je LZ kolo podstatně teplejší (výrazně) než PZ, Někdy při lehčím brždění cítím, že auto zatáhne doleva, při silnějším brždění v pohodě. Jakoby se to s teplotou zhoršovalo. Tohle je ale pouze a jen při dálničním provozu. Navíc slyším, že při maličkatém přibrždění jedno z kol "pískne", jako když je zahřáté od přibržďování
Příčina?
1. Říkám si, že možná při lehčích dálničních bržděních ten nový LZ brzdič reaguje dříve než PZ. Jenže zase si říkám, že ten PZ brzdič by měl mít destičky blíže kotouči. Při výměně destiček šel pístek PZ zatlačit zpět velmi lehce
2. Kdyby byla v pytli LZ hadička, tak by se to předpokládám projevovalo pořád (neodbržďovalo by to)
3. Trošku podezřívám i brzdový válec. Když držím silně brzdu při běžícím motoru a auto stojí, malinko jde dolů. Při vypnutém motoru pedál tvrdý jako křemen. Auto brzdí normálně. Někdy je po noci v posilovači tlak, někdy ne.
Je mi jasné, že by se měly měnit brzdiče na obou stranách nápravy, udělám to, ale potřeboval bych trochu jistotu, že ten problém je tam. Opravdu nevím, ať o tom přemýšlím, jak přemýšlím, jsem z toho jelen.
Nemůže třeba přibržďovat ESP? Mám na dálnici volant lehce doleva. Nicméně žádné zásahy do řízení necítím.
Sorry za zapeklitý dotaz

EDIT: brzdiče se hýbou úplně v pohodě, i na třmenu, vše hezky chodí. Přijde mi, že s teplotou se tam něco stane, ale opravdu nevím.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No to je zajímavý oříšek. Řeším podobný u Klikinovo V60, kdy destičky na levém zadním kolu mu nevydrží ani 14 kkm a jsou na plech a na pravém kole jsou jenom cca o 1/3 sjeté. Třmeny zrepasované, vše chodí volně, kola nepřibržďují, ale prostě levé se sjede a pravé ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj Radku, děkuji za zprávu. Tak to je opravdu zajímavé. Já jsem měl to LZ kolo rozebrané 3x, opravdu jsem si s tím "vyhrál", aby vše šlo krásně volně. Muselo to zlobit i se starým brzdičem, protože i tam byly desky LZ více sjeté než PZ. Tehdy jsem to ale systematicky nesledoval. Pořád mi přijde, že to nějak souvisí s teplotou a zahřátím brzd. Budu dál hledat, ale zatím nemám nápady. Kdybych zjistil, dám samozřejmě vědět.
Pozn.: Přemýšlím, že ze zadku vyhodím ATE Low Metalic desky a dám tam nějaké úplně obyčejné, co jsem měl před tím. Není to řešení, ale aspoň to nebude tolik brzdit, pokud nezjistím příčinu.
Pozn.: Přemýšlím, že ze zadku vyhodím ATE Low Metalic desky a dám tam nějaké úplně obyčejné, co jsem měl před tím. Není to řešení, ale aspoň to nebude tolik brzdit, pokud nezjistím příčinu.
-
Offline
- Příspěvky: 5831
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkus se zamerit na hadicky co jsou u silentbloku, druha je primo k brzdici. A jeste mi napada, ze treba držák třmenu zda neni vyhnutý.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hm, koukám do Vidy, že ta hadička u silentbloku je součástí celé trubičky co vede po ramenu. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5831
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové díky za zprávy a odmlouvám se za odmlku. Absolvoval jsem cestu z HR (resp. Slowenie) 
Ty hadice za zkoušku stojí. Prohlížel jsem je, vizuálně z vnějšku bez poškození v rozumném stavu. Tu od brzdiče mám doma novou (ATE). Tu druhou "dlouhou" trubka / guma co vede přes rameno případně koupím. Vypadá to u mne u ramene přesně jako u Kuby na fotce a z toho tedy mám obavy, zda to půjde povolit
Anebo to může být i něčím jiným, jak píšete.
Každopádně jsem cestu využil k pozorování:
- když jsem jel IG-L zóny tempomat na 105 km/h, bez brždění, vše vcelku v pohodě
- jak jsem přidal na nějakých 120 a sem tam přibrzdil, začalo zase kolo více hřát
Úplně jinak řečeno:
- když vyjedu zastudena a přibrzdím, vše cajk
- Jakmile se brzdy zahřejí a super lehounce přibrzdím, slyším takový ten kvílivý zvuk "předehřáté" destičky
- Pokud jsou brzdy zahřáté a přibrzdím, auto se hodně citelně zavlní doleva. Při studených brzdách to nedělá.
Prostě mi přijde, že při zahřátí se něco teplem začne šprajcovat a už to neodbržďuje dobře. Začnu těma hadicemi, jen mi pořád nesedí v hlavě souvislost s teplotou. Nicméně asi mi nezbyde nic jiného než vylučovací metoda.
Moc děkuji kluci!
EDIT: vlastně už mi to začíná dávat více smyslu i s tou hadicí. Čím více se to ohřeje, tím je to horší. No jo, tak jdu do toho ...

Ty hadice za zkoušku stojí. Prohlížel jsem je, vizuálně z vnějšku bez poškození v rozumném stavu. Tu od brzdiče mám doma novou (ATE). Tu druhou "dlouhou" trubka / guma co vede přes rameno případně koupím. Vypadá to u mne u ramene přesně jako u Kuby na fotce a z toho tedy mám obavy, zda to půjde povolit

Anebo to může být i něčím jiným, jak píšete.
Každopádně jsem cestu využil k pozorování:
- když jsem jel IG-L zóny tempomat na 105 km/h, bez brždění, vše vcelku v pohodě
- jak jsem přidal na nějakých 120 a sem tam přibrzdil, začalo zase kolo více hřát
Úplně jinak řečeno:
- když vyjedu zastudena a přibrzdím, vše cajk
- Jakmile se brzdy zahřejí a super lehounce přibrzdím, slyším takový ten kvílivý zvuk "předehřáté" destičky
- Pokud jsou brzdy zahřáté a přibrzdím, auto se hodně citelně zavlní doleva. Při studených brzdách to nedělá.
Prostě mi přijde, že při zahřátí se něco teplem začne šprajcovat a už to neodbržďuje dobře. Začnu těma hadicemi, jen mi pořád nesedí v hlavě souvislost s teplotou. Nicméně asi mi nezbyde nic jiného než vylučovací metoda.
Moc děkuji kluci!

EDIT: vlastně už mi to začíná dávat více smyslu i s tou hadicí. Čím více se to ohřeje, tím je to horší. No jo, tak jdu do toho ...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: jirkaTDI