
Dlouhodobě 8,2 l a ani o decku méně

A automat další litr takže když já jedu za pět tak ostatní se pod sedum nedostanou !python.p píše:Tak AWD je tak litr. Co se tak různě koukám.
D5 musíš rozlišovat jestli euro3 nebo 4 tzn. nad. 2005 a to je zase cca litr navíc ! Mám d5-ku víc jak 13 let jo palubák kecá nemám problém ho dostat pod čtyři na sto ale nikdy jsem nenajel na nádrž mín jak 1100 km s tím že má k dispozici celou rezervu ! Nejvyšší spotřebu jsem měl třeba na cestě do Bulharska nebo Řecka prostě dálnice hodiny v kuse cca 150kmh ale pořád nešel palubák přes 5,2 l na sto a já netankoval dřív jak po 1000km . Třeba ted jízda asi 1050km morava- České švýcarsko- Německo toulky po okolí jen okresky žádná dálnice žádné zácpy a dotankoval jsem 53 litrů (palubák 4.2)python.p píše:Jasný, však jo. Ale na D5 120KW mě těch 6 přijde strašně málo...
Já mám tedy 136kW + AWD. Takže někde na 7, ale stejně se furt motám kolem 8. Nicméně mám motor po GO, ale klobouka zase nejedu.
Má pravdu, předsedoraolsa píše:Nevím jak moc mirabiliovi kecá palubák, ale dneska jsem s jeho 120 kW předokolkou jel k němu domů za 5,4 l.
Kdysi dávno když byli děti malé tak jsme je po obědě naložili do auta a potřebovali jsme jed asi 80km po okreskách cca 2 hodiny a nebyl problém se dostat na 3.5 na stoMirabilia píše:Má pravdu, předsedoraolsa píše:Nevím jak moc mirabiliovi kecá palubák, ale dneska jsem s jeho 120 kW předokolkou jel k němu domů za 5,4 l.EGR off + stage 2 / 149 kW /
když jsem ho vezl zpět do Olšan, tak taky tak. Ale jeli jsme pomalu, abychom si to užili
Ta brzda ve výfuku (DPF) to je problém !!python.p píše:To je docela zajimavé, že novější motor, plnící novější normu má větší spotřebu o litr. Neříkám že to není možné, jen mi to přijde fakt málo.
to jsme se hezky sešli...python.p píše:Aktualizace za 44 000km co jsem najel, je to 8,3l / 100km.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé