
Osobne od jiste doby preferuji riziko transplantace z jineho kusu pred pokusy o repas. Pokud mam moznost volby darce, pak davam prednost starsim rocnikum vyroby.

ina firma iny mrav.Ekky píše:Normalne bych jim nauctoval i tu praci kolem. Alespon sme to tak delaly kdyz byly dily s Kelly.
Mely na to i papir.
no mam pocit ze aj ja to asi takto zacnem robit. cital som, ze este par rokov po 93´ Volvo dopredavalo nove riadenia na 240tku. cize najidealnejsie by bolo zohnat nejake riadenie z vraku ktory nestihol nabehat vela km.olivin píše:Dalsi smutny pribeh repasu jak koukam![]()
Osobne od jiste doby preferuji riziko transplantace z jineho kusu pred pokusy o repas. Pokud mam moznost volby darce, pak davam prednost starsim rocnikum vyroby.
treba, treba..3m3 píše:Je videt(druhe foto)ze ani v pripade sebe taky radne promazavas
Aby nevrzgalo, neeeee ?martinopel píše:Mazat PUR ???K čemu je to dobré??
neviem aky design maju PUR v inych modeloch,ale v pripade 240, vsetko co sa hybe by sa malo namazat. logicky.. nielen ze to nebude vrzgat,ale nedochadza k opotrebeniu materialu a tym padom k poskodeniu ulozenia! je toho plny internet. taktiez nieje jedno ake mazivo sa pouzije. nakolko rozne maziva su vyrobene z roznych aditiv a zloziek.. niektore maziva mozu byt ok na kovove casti avsak mozu byt agresivne na plastove a ine diely, preto aj s pouzitim nespravneho maziva moze dojst k poskodeniu .martinopel píše:Mazat PUR ???K čemu je to dobré??
nevidim dovod preco by sa hybat nemalo..raolsa píše:Jenže ono se to PURové proti železu hýbat nemá!! Takže mazivo mezi to je nesmysl.
Přesně jak píše raolsa,PUR silentblok se hýbat nemá!!!Pokud to namažeš,bude se to hýbat a za chvíli to bude lítat jako mucha v latríně.Pokud by to mělo být na tvrdo a mazáno,pak by se tam dalo ložisko,nikoliv silentblok.Origo silentblok je také zastříklá guma,která se hýbat nemá.Fritzko píše:nevidim dovod preco by sa hybat nemalo..raolsa píše:Jenže ono se to PURové proti železu hýbat nemá!! Takže mazivo mezi to je nesmysl.ale toto tvrdim iba v pripade ulozeni na 240,lebo neviem aky design maju ine modely a ako su upevnene o karoseriu. taktiez je ine ak sa PUR pouziva ako staticke ulozenie, a je ine ak sa pouziva ako kineticke ulozenie. bolo to riesene aj na inych forach. jednoducho ak je to ako kyvne ulozenie napravy, tak ma sa mazat, a je jedno ci z vonkajsej ,alebo vnutornej strany.
Proto se vyrábí s přesahem,aby se neprotáčel.Povrch není natolik hladký,aby nedocházelo k opotřebení.standa píše:Martinopel, raolsa: To mě chcete tvrdit, že se ten PUR slientblok neotáčí na těch lesklých středových osách, které jsou vidět na fotkách??PUR není na železo navulkanizován, tak jako pružnej pryžovej originální silentblok...
Ok kluci. Beru to. Delejte jak myslite.martinopel píše:Proto se vyrábí s přesahem,aby se neprotáčel.Povrch není natolik hladký,aby nedocházelo k opotřebení.standa píše:Martinopel, raolsa: To mě chcete tvrdit, že se ten PUR slientblok neotáčí na těch lesklých středových osách, které jsou vidět na fotkách??PUR není na železo navulkanizován, tak jako pružnej pryžovej originální silentblok...
Vazelína,která je dodávána od Powerflex slouží k tomu,aby šel silentblok nalisovat.Na sucho to fakt nejde.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé