Díky moc. Ty fotky kufru s rozměry jsou parádní. A 190cm na délku už je pěkné. Jenom dotaz. Jak se vyndávají ty podsedáky? Díky. Jinak ta Tvá bílá 70ka vypadá fakt dobře.Warcz píše: ↑14 kvě 2020 23:09 Ahoj, vítej na foru. Mohu se podělit o platformu P2 ( 2000-2007 ). Která je podle mě trochu větší než P3 ( 2007+ ).
Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083
Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.
Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg
EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC70 III, D5, AWD, SUMMUM
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
-
Offline
- Příspěvky: 5500
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Našel jsem nějaké US video kde to jde pěkně vidět: https://youtu.be/EaqCwQMA4U4?t=29
Když je sklopíš tak potom vadí na hlavu proto je lepší je vyhodit.
Když je sklopíš tak potom vadí na hlavu proto je lepší je vyhodit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
JJ. Když víš, že nikoho nepovezeš a budeš v autě spát, máš o dobrých 20cm víc místa na délku. Sice jsem to nezkoušel, ale dává to logiku. Beztak bylo nejlepší na spaní Mondeo, co jsem měl.Warcz píše: ↑15 kvě 2020 08:19 Našel jsem nějaké US video kde to jde pěkně vidět: https://youtu.be/EaqCwQMA4U4?t=29
Když je sklopíš tak potom vadí na hlavu proto je lepší je vyhodit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahojte, chystám se koupit další XC90ku, a stojím před otázkou zdali D5 136kw nebo 2.5T lpg? Mám vysoký roční nájezd kolem 50tkm. Co byste doporučili?
Co by mohlo být servisově lepší?
Děkuji za jakékoliv info všech přítomných.
D.
Co by mohlo být servisově lepší?
Děkuji za jakékoliv info všech přítomných.
D.
-
Online
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám cca stejný nájezd a zvolil jsem V8+LPG a za mě spokojenost. Pokud 2.5T nejede o poznání lépe jak 2.4T 147kw v xc70 tak bych řekl, že to bude málo.
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak záleží jestli chceš spíš naftu nebo benzín, to by sis měl hned urovnat, jinak oba motory jsou dobré a spolehlivé. Najdeš toho tady o obou mraky. Pokud bys chtěl benzín klidně bych bral tu V8, né že by byla 2.5T špatná ale ta V8 nežere o tolik víc, zato to víc pojede.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neví někdo náhodou něco o tomhle autě???
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18530172?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18530172?goFrom=list
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevím ale na fb volvoklubu někdo prodává S80 2.5 tdi v manuálu celkem dlouho už a už je na nižší ceně a vypadala za ty peníze dobře, po stk a dost věcí opravených. Zkusím najít.
Edit: hm tak pozdě https://www.facebook.com/marketplace/item/621958645022575/
Edit: hm tak pozdě https://www.facebook.com/marketplace/item/621958645022575/
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ve zkratce - všechny 5 válce jsou Volvo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U XC70 druhé generace to s rozvahou zda turbo či atmo benzín budeš mít jednoduché. Atmo benzín se dle mne na 99,9% do XC70 II nedával. Dle mne u benzínu v XC70 tedy buď 2,4T nebo novější 2,5T. U nafty D5 96 či 120 kw bez DPF nebo 93 či 136 kw s DPF.
Za mne, pokud nechceš benzín, co na krátkých trasách bude jezdit mezi 10-13 litry, ale chceš jezdit do cca 9 l krátké trasy, tak D5 a je je jedno zda s DPF nebo bez v případě, že alepsoň jednou za týden dáš delší trasu (řekněme 50+ km), aby se případně vypálil filtr DPF či jsi mohl motor prohřát a vyhnat saze.
Za mne, pokud nechceš benzín, co na krátkých trasách bude jezdit mezi 10-13 litry, ale chceš jezdit do cca 9 l krátké trasy, tak D5 a je je jedno zda s DPF nebo bez v případě, že alepsoň jednou za týden dáš delší trasu (řekněme 50+ km), aby se případně vypálil filtr DPF či jsi mohl motor prohřát a vyhnat saze.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
3.2 už je P3 platforma
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To ano, ale XC70 II je takovýto model
.. a XC70 III takovýto
Bude to cenově rozdílné, také podvozkově, způsobem provedení, atd. Vše je prostě u těchto 2 generací totálně jinak.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V50 2.0D
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj a vítej.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neodkážu posoudit. Já jezdil jen s V70 II. V70 III už jsem nesedlal. Jen cca 20 km při obhlídce pro kamaráda. Ale bude tu plno lidí, kteří obě auta měli a dokáží posoudit.
Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.
Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.
Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.
Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.
Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahojte, byl by tu někdo s Vidou (ochotný mi za úplatu vyčíst auto), poblíž Benátek nad Jizerou, Mladá Boleslav, případně Brandýs nad Labem? Vyskakuje mi chyba DSTC a rád bych k tomu zjistil víc, a vyřešil to...
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: MX-5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj vespolek!
Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje ) a jinak je auto bez závad. Napadá mě přidřená pumpa, nebo nedostatek servo kapaliny, ale jelikož Volva neznám, můžu být úplně vedle
Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje ) a jinak je auto bez závad. Napadá mě přidřená pumpa, nebo nedostatek servo kapaliny, ale jelikož Volva neznám, můžu být úplně vedle
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Největší past je ten automat. Tam bych se zaměřil na předchozí péči.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5500
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Píše že je s LPG.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5500
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ajo vidiš LPG jsem přehlídnul. Tak v tom případě ještě prověřit LPG. Kdy bylo děláno, kolik má najeto, jak jsou na tom filtry plynné fáze, jak jsou na tom filtry kapalné fáze, do kdy platí nádrž. + Nechat auto na volnoběh, zapnou/vypnout klímu sledovat. Přepnout na benzín zapnout/vypnout klímu sledovat. v ideálním světě by po přepnutí měl motor brblat stejně. Stejně tak zkusím se rozjet, sundat nohu z plynu a zase přidat. Aby to zastavilo přívod paliva a zase spustilo. Zkusit na LPG a zkusit na benzínu. Pokud to je dobře udělané bude se to chovat stejně. U mě to třeba dobře udělané není a mam u LPG drobné zpoždění, takže mi automat trošku poškubne ( Palivo dojde později a automat už má zařazeno )
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: MX-5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi jsem měl na začátku nejdřív říct, že nekupuji svoje první auto, takže tyhle esenciální věci o tom, že je třeba nechat rezervu na servis znám a proto nehledám auto za 100kWarcz píše: ↑19 čer 2020 09:10 Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
Spotřeba mě nějak výrazně netrápí (zvlášť v LPG) - mám za sebou několik desítek tisíc km s V8 (e60) a s tímhle pětiválcem počítám se spotřebou okolo 12L/100km.
Aktuálně mám pouze MX-5 , což je sice přes léto super, ale potřebuji něco většího a pohodlnějšího na zimu, tudíž must have věci:
- automat
- pohodlný sedačky (jsem rozmlsanej z comfortsitze u bmw )
- ať se s tím dá občas předjet
- spolehlivost (tak nějak mám Volvo s touhle vlastností spojeno a doufám že se nemýlím)
- a s ní spojené nízké provozní náklady (Ve smyslu že to auto nebude pořád stát kvůli něčemu v servisu. To že spotřebák typu brzdové kotouče nebudou stát 900kč jako na Fabii, je mi úplně jedno)
LPG i hydroměnič si doufám zvládnu ohlídat s obojím mám dost zkušeností. Šlo mi spíš o nějaké typické problémy tohoto modelu (např. bacha na rozsypaný zkorodovaný nosníky u MX-5, nebo pozor na utržený kardany u E46).
Jak je to např. se spotřebou oleje? U šestiválců od bmw je 1l/1000km naprosto v normě, co tyhle pětiválce? Žerou? Nežerou?
Díky za odpovědi a sorry za blbý otázky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S60 2.4i + LPG jsem nějakou dobu měl. Olej to výrazně nezralo a dálky v tempu jsem jezdil za 10l LPG. Moc rád na to auto vzpomínám
Naposledy upravil(a) hajnej dne 19 čer 2020 10:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5500
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě to vezme asi 1l/10 000Km. Korozi jsem naposledy viděl na Polu. Tyhle Volva na korozi netrpí, ale někde se drobná může najít, ale obecně nereznou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hajnej: oblíbená dvojkombinace, motor 2,0D a k tomu M66... ale cena dobrá, to né že ne. Bál bych se toho a bez mechoše ani omylem. Kdysi (asi 10 let z5) se mi povedlo dostat na prohlídku XC90 Davida Patočku z T6r až ke Kolínu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé