Jsem nevedel ze pri zadnim narazu se uvazuje i rezervni kolo... Takze kdyz vyrobci vyhazuji kola a davaji tam sady na lepeni tak se zase o nejaky "deflektor" prijde ?
Když pominu příčinu toho, proč se to stalo, tak mám dojem, že nezanedbatelnou část viny má i řidič audiny.
Kdyby sledoval co se před ním děje, tak by rychlost se kterou to poslal do oktávky musela být výrazně nižší a následky by nemohly být tak drastické.
Jsem nevedel ze pri zadnim narazu se uvazuje i rezervni kolo... Takze kdyz vyrobci vyhazuji kola a davaji tam sady na lepeni tak se zase o nejaky "deflektor" prijde ?
Taky jsem nad tím přemýšlel, video znám dýl a viděl jsem i třicítky jen s opravnou sadou a nabízí to i jako příplatkovou verzi v manuálu je o tom zmínka.
Hary píše:
A nebo tam neměl rezervu vzadu přikurtovanou ve "vaně", jak má být, Třeba to přispívá k celkové pevnosti zadku
Řekl bych že je smutný, jestli by rezerva byla brána jako bezpečnostní prvek - co mají dělat lidé, kteří ji tam nemají nebo tam mají třeba plynovou nádrž
Hary píše:
A nebo tam neměl rezervu vzadu přikurtovanou ve "vaně", jak má být, Třeba to přispívá k celkové pevnosti zadku
Řekl bych že je smutný, jestli by rezerva byla brána jako bezpečnostní prvek - co mají dělat lidé, kteří ji tam nemají nebo tam mají třeba plynovou nádrž
To teda jo. To byla jen taková úvaha, možná tam nějakou svou malinkatou roli má....
_________________ Je: Škodofka Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
mi prijde ze to auto je udelany tak aby proslo prednim crachtestem tak jak je planovan a zbytek je nezajima....
Hned na první stránce tohoto topicu je skoro dole 740 co trefil zezadu autobus na D1, tlačil ji a opřel ji o kamion. posádka dopadla o dost lépe než v octě o pár generací novější...
Hary píše:
A nebo tam neměl rezervu vzadu přikurtovanou ve "vaně", jak má být, Třeba to přispívá k celkové pevnosti zadku
Řekl bych že je smutný, jestli by rezerva byla brána jako bezpečnostní prvek - co mají dělat lidé, kteří ji tam nemají nebo tam mají třeba plynovou nádrž
Rezervu jako součást deformační zóny měly Škodovky řady 100/110 a 105/120, tam když nebyla, tak auto dopadlo o dost hůř, vyzkoušeno osobně v dobách mého telecího mládí.
Co se týče nádrže na LPG, měla by být odolnější než rezerva, musí projít nárazovýma testama, takže by spíš měla v týhle situaci pomoct.
Řekl bych , že to bude dosti sporné. Ta nádrž je udělaná opravdu festově, aby vydržela i ty značně velké nárazy a zřejmě se moc nedeformuje. Když je pod kufrem, tak při takové ráně asi zajede pod podlahu. Ale když ji něco drží v horizontální rovině (podlaha kufru), tak působí jako tuhý element a to bych tedy vzadu sedět nechtěl.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
No tak napůl, dcera OK, ale její kámoška skončila v nemocnici se štíplou hrudní kostí, ale ve středu jde domů a je už taky v pořádku.
Jinak z auta budou kola 14 a 15, dveře, modrý interier, pěkná opravená stropnice (Sarkasmic), motor B230F, jen co mne napadá narychlo...
Kuchat to bude Coudy, už to má doma.
Zbourala Pražákovi plot
Hlavně že jsou v pořádku. Vždy když takhle vidím rozstřelené staré Volvo, vzpomenu si na ten crash test Volvo vs Modus a říkám si, jak by osazenstvo asi po takovéto bouračce vypadalo třeba v Cliu z toho stejného roku...