Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky bych potřeboval nový... Jakou značku jsi dal?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 294
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Koupil jsem Brembo.
-
Offline
- Příspěvky: 5832
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo s diag je to sranda. To na FB to nějaký borec dělal bez diag a totalně to posral tak, že se mu to rozletělo a vychcala brdovka a urvaný motorky........Grycatko píše: 20 črc 2024 13:37 Hodinku pod autem, překvapilo mě jak jednoduché to je když člověk dá jen “servisní režim” a brzd se hezky roztáhnou![]()
Asi to rval tak silně, že to zatlačil navždy...

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
ten musel mít nadprůměrnou sílu... a přitom stačí 9V baterka a nepotřebuješ ani diagnostiku.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5832
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Když už jsou ty hice, tak jsem nahodil letní kola.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8190
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Příčina kolísání volnoběhu B230F odhalena!
Hadice před volnoběžným ventilem 3517084 to už má definitivně za sebou. Už jednou jsem ten konec zkracoval, takže jsem měl v zásobě novou.
Za to praská kost předního stabilizátoru drží a povolit se mi jí zatím nepodařilo.
Standardní nářadí zatím nepomohlo, brzy dojde na flexu...
Hadice před volnoběžným ventilem 3517084 to už má definitivně za sebou. Už jednou jsem ten konec zkracoval, takže jsem měl v zásobě novou.
Za to praská kost předního stabilizátoru drží a povolit se mi jí zatím nepodařilo.
Standardní nářadí zatím nepomohlo, brzy dojde na flexu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 5832
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Flexu jsem taky jednou použil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Přidělaná 12V zásuvka v nevyužité ploše vedle 2DIN rádia - zásuvek není nikdy dost
a krásně půjde jenom 10cm nabíjecí kablík rovnou do telefonu (vpravo kábl pro Android Auto z rádia):

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Sorry, ale je to fakt hnusný 
To bych si radši někde koupil a nabastlil tam tu origo vyklápěcí nápojovku, kterou používám jako držák telefonu

To bych si radši někde koupil a nabastlil tam tu origo vyklápěcí nápojovku, kterou používám jako držák telefonu

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mně to hnusný nepřijde a je mi to jedno, mám to tam kvůli funkci. Beztak je tam permanentně narvaná nabíječka. Jiný rámeček na 2DIN stejně pro P2 nejspíš nedělá, aspoň já žádný nenašel.
Kdybych chtěl auto pro "hezkost", neměl bych dvacet let starý pekáč, kde léta jsou vidět jak zvenku, tak zevnitř. Jinak mně třeba přijde nepěkný origo rádio, každý máme jiný vkus.
Kdybych chtěl auto pro "hezkost", neměl bych dvacet let starý pekáč, kde léta jsou vidět jak zvenku, tak zevnitř. Jinak mně třeba přijde nepěkný origo rádio, každý máme jiný vkus.

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No jasan, to nebyl hejt, jen konstatování názoru. Nemam potřebu rejpat, nebo bejt hnusnej a někomu kazit den.Jen mam bohužel potřebu vyjadřovat svuj názor. Ještě že máme každej jinej vkus, protože jinak by všichni chtěli jezdit 30 let starejma krabicema a nic novějšího by se nevyrábělo 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Je to hnusný...
A dělá se i jiný rámeček, právě pro nápoják. Tedy aspoň jsem ho někde viděl.

A dělá se i jiný rámeček, právě pro nápoják. Tedy aspoň jsem ho někde viděl.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
V pohodě, neberu to jako hejt, jen uvádím na pravou míru, že vzhled jsem neřešil. Stejně tak u rádia, šlo mi o cenu/výkon, Android Auto dost využívám a zároveň byl splněn požadavek na možnost připojení couvací kamery, která je za mě super a parkuje se i s tím malým rejdem pohodově. Funkčně jsem tedy maximálně spokojen, je to takové moje "projektauto". Kdysi jsem na hraní míval feldu, teďka tuhle dýmovnici.
Jedna zásuvka pro mobil, druhá případně pro spolujezde, v případě potřeby nabiju i notebook. Toť vše.
Jedna zásuvka pro mobil, druhá případně pro spolujezde, v případě potřeby nabiju i notebook. Toť vše.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3324
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Par dni zpět prakticky zbytečná výměna uložení stabilizátoru na základě STK šikany, ale aspoň jsem mel dobrý přístup k úhlovce.
Taky jsem vzal lestenkou přední světla.
Taky jsem vzal lestenkou přední světla.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2439
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vazeny pane, Vy by jste se z fleku mohl zivit jako mechanik na Dakaru. Nutna mentalni odolnost, zrucnost a schopnost pracovat ve stizenych az velmi provizornich podminkach ti nechybi.
Lokalne par Dakaristu znam. Dohodim te
Lokalne par Dakaristu znam. Dohodim te
-
Offline
- Příspěvky: 3324
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Děkuji za kompliment, já bych i chtěl leč paní Vapiková by z toho chytla psotník.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 760
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Wow, takovy skil bych chtel jednou taky zkusit 
Ten pripravek na spusteni napravnice ze zavitovych tyci je dobrej napad....
Ten pripravek na spusteni napravnice ze zavitovych tyci je dobrej napad....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2439
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tenhle clovek jine napady nema. On podle me podstoupil tuning nekde na cizi planete, ale nevi o tom. Kdyz mu bylo 5, unesli ho ufoni a umoznili mu vyuzivat ta zbyla procenta mozku co my ostatni neumime
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A přitom stačí trochu pospustit zadní část rámu heverem.Vizibable píše: 30 črc 2024 19:22 Wow, takovy skil bych chtel jednou taky zkusit
Ten pripravek na spusteni napravnice ze zavitovych tyci je dobrej napad....

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3324
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nestačilo, jeden šroub nešel povolit a musel jsem ho nadvařit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ty tam máš torxy? Ty menší šrouby?
Nebo myslíš na stabilizátoru?
Nebo myslíš na stabilizátoru?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3324
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Měl jsem tam M10 na 13 klíč, ale pravý zadní ten ke kterému je nejhorší přístup a je tam palivové vedení nešel povolit až jsem nakonec strhl sestihran. Takze jsem to musel spustit k hlavě šroubu přivařit ořech a pak už to šlo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to pak jo. Ono je pak vyndání rámu ve výsledku nejrychlejší a nejjednodušší.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3324
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky jsem to tak vyhodnotil.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé