Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pri tej spotrebe diesela v meste záleží na režime prevádzky v meste, na tom, koľko sa jazdí so studeným motorom, koľko sa stojí atď. V mojom prípade sú jazdy po meste zväčša na veľmi krátke trasy a prevažne so studeným motorom. S TDI sa ale pri tomto režime nedostanem v meste pod 8 l/100 km v lete a pod 10,5 l/100 km v zime. Iné je to, ak už idem v meste so zohriatym motorom po obchvate. Vtedy samozrejme priemerka klesá. TDI je však mestovzdorný diesel, čo potvrdzuje aj z hľadiska dlhodobého, pretože aj pred mojou kúpou takto kombinovane fičal každý deň.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tod2 píše:vím, že je to úplně mimo, ale kdybych prodával svoji káru, jakože neprodávám, tak určitě nikomu se jménem Milan...


-
Offline
- Příspěvky: 3482
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nasraný nejsem, byla to spíš nadsázka, ale nedal bych svůj povoz někomu, kdo by ho takhle trápil po městě a pak se nejspíš divil, že to přestalo jet.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chápem Ťa. Zároveň ťa zisťujem že mne podobných sú tisíce. Veď len koľko je predaných octávii tdi a vôbec turbodízlov a šuchtajú sa po mestách.Tod2 píše:Nasraný nejsem, byla to spíš nadsázka, ale nedal bych svůj povoz někomu, kdo by ho takhle trápil po městě a pak se nejspíš divil, že to přestalo jet.
Auto ber ako spotrebák. Budeš kludnejsie spávať.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U nás v BB je to obdobné. Bývame na kopci, tak aj vďaka geografii mesta to mám každý deň hore-dole tiež. Len z okrajových častí sa viem presúvať medzi nimi rýchlostným obchvatom 80 km/h alebo štvorprúdovkami 70 km/h. Preto u mňa záleží na podiele jázd po týchto rýchlejších cestách už s teplým motorom v meste. Keď je ich podiel významný, platia tie moje hodnoty mestskej spotreby, ktoré som už uviedol. Ak je ich podiel malý alebo žiadny, tak pri mojich podmienkach jazdy v meste krátkych trás som so spotrebou v lete na hodnote cca 9,5 l/100 km a v zime na 10,5 - 11 l/100 km.Haben píše:Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A to asi maš najlepšiu spotrebu čo som kedy videl u S80 samozrejme nie v meste ale tam kde si postoval z dlhych tras.IgorS píše:U nás v BB je to obdobné. Bývame na kopci, tak aj vďaka geografii mesta to mám každý deň hore-dole tiež. Len z okrajových častí sa viem presúvať medzi nimi rýchlostným obchvatom 80 km/h alebo štvorprúdovkami 70 km/h. Preto u mňa záleží na podiele jázd po týchto rýchlejších cestách už s teplým motorom v meste. Keď je ich podiel významný, platia tie moje hodnoty mestskej spotreby, ktoré som už uviedol. Ak je ich podiel malý alebo žiadny, tak pri mojich podmienkach jazdy v meste krátkych trás som so spotrebou v lete na hodnote cca 9,5 l/100 km a v zime na 10,5Haben píše:Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
- 11 l/100 km.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je pravda. Dlhé trasy sú v zime aj v lete spotrebou veľmi efektívne a oproti spotrebe v meste na krátke trasy temer polovičnej spotreby. Bulharsko sme dali za 5,78 l/100 km. Pritom sme prešli 3.157 km a plne naložený a pri maxkách diaľnic 110 - 140 km/h (HU, SRB, BG). Nebolo to spotrebou nič výnimočné a približne takto to pri dlhých trasách dáva.
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak! Já mám nejnižší spotřebu na silnicích 1. a 2. třídy s rychostí 80 - 100 km/h, se stylem nešlapu na brzdu, ale při tom nikoho nebrzdim.
Dálnice nad 120km/h je plus 20% na spotřebě.
Tratě do 30km přes obce, plus 15%,
ale stále dlouhodobě nepřekračuji 7,5l 95okt v přepočtu (jak by řekl Jirka Paroubek - kdo z vás to má?
)
Dálnice nad 120km/h je plus 20% na spotřebě.
Tratě do 30km přes obce, plus 15%,
ale stále dlouhodobě nepřekračuji 7,5l 95okt v přepočtu (jak by řekl Jirka Paroubek - kdo z vás to má?

-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vítej! Smysl to podle mě má. Olej v převodovce si vyměníš a jedeš dál, těch 162tkm by mohlo být ještě v pohodě. Při rozumném servisu a dobré instalaci LPG tě auto bude ještě dlouho parádně vozit.noobah píše:Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu automatu nevím, ale jinak nevidím problém a 30litrů počáteční investice se mi zdá moc. LPG 30 je správně a za dva roky je zpátky.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
30 na start je možná trochu přehnané. Ale záleží, v jakém stavu je podvozek. Pak udělat oleje - motor, automat, úhlovka, haldex, difer. To dáš za ca 15-20tis. Když si to uděláš sám, jde to za výrazně méně.noobah píše:Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
Automatu se až tak neboj. Udělej olej a jezdi. Tyhle km jsou docela fajn a dá se to zachránit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garážihajnej píše:30 na start je možná trochu přehnané. Ale záleží, v jakém stavu je podvozek. Pak udělat oleje - motor, automat, úhlovka, haldex, difer. To dáš za ca 15-20tis. Když si to uděláš sám, jde to za výrazně méně.noobah píše:Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
Automatu se až tak neboj. Udělej olej a jezdi. Tyhle km jsou docela fajn a dá se to zachránit.

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garážinoobah píše:

Jestli nemáš známýho servismana tak v potom AVdíly nebo jestli máš poblíž schopnej autorizák.[/quote]
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Cus, rozpocet rozumnej, kvalitni LPG 30-35k, 30k na zakladni servis ma taky hlavu a patu...noobah píše:Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
Resp. je zakladni = nutnej vs. dat vetsinu veci do kupy a udelat vychozi stav(pokud nemas jistotu, jak kde co bylo meneno, tak napr. vsechny naplne).
V lednu sem to same bez AWD a teda s 350kkm(ale zas to bylo celou dobu servisovane v autorizaku a prechozi majitel do toho sypal) kupoval pro svagrovou a investice(vcetne prave instalace LPG(davali jsme 160L "bombonek" do kufru), ale zas vetsinu prace jsem udelal ja(tj. zadarmo...)... A samozrejme taky zalezi na kvalite dilu(davam zasadne pokud mozno Lemfeder), kapalin(Mobil 1), etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 678
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
uvažujeme o druhym autě do rodiny, prvni je jasně dvojka
a těžce v tom plaveme. Se ženou se shodneme na XC70, ALE ja by raději benzín a ona nechce automat. Takže XC70 manuál a benzín. Cenovka ideál do 250tkč, úchylky nahoru dolů možný, ale rozumně. Roční nájezd nebude velkej, počítám do 15tkm a většina postrky po městě, takže naftu nee. XC kvůli vyššímu podvozku na rozmlácené cesty a výletům za město. Generace P2 vychází levněji a dá se najít výrazně snáz a jestli to dobře chápu, je s ní míň mechanických problémů, P3 je dražší, líp vybavená, ale bude chtít nejspíš investice do nutných oprav ( spojka, setrvačník, turbo, převodovka) a téměř nejsou. Jak z toho ven? Ochtávkovým skautem?

_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proc nechce automat? Ridila ho nekdy, nebo jen slysela to a to a to...? No ono je to spis popravde naopak P3 bejvaj levnejsi, taky je to uz holt zprzneno Fordem...kolemjdouci píše:uvažujeme o druhym autě do rodiny, prvni je jasně dvojkaa těžce v tom plaveme. Se ženou se shodneme na XC70, ALE ja by raději benzín a ona nechce automat. Takže XC70 manuál a benzín. Cenovka ideál do 250tkč, úchylky nahoru dolů možný, ale rozumně. Roční nájezd nebude velkej, počítám do 15tkm a většina postrky po městě, takže naftu nee. XC kvůli vyššímu podvozku na rozmlácené cesty a výletům za město. Generace P2 vychází levněji a dá se najít výrazně snáz a jestli to dobře chápu, je s ní míň mechanických problémů, P3 je dražší, líp vybavená, ale bude chtít nejspíš investice do nutných oprav ( spojka, setrvačník, turbo, převodovka) a téměř nejsou. Jak z toho ven? Ochtávkovým skautem?
Fuj, blee, ochcavka... Jako s timhle rozpoctem, kor pokud do toho nepocitas prvotni servis, mas dost z ceho vybirat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Spíš nevím jestli se XC vůbec dělá v manuálu?
Moc jsem neviděl, jestli teda vůbec.
Moc jsem neviděl, jestli teda vůbec.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tady máš zrovna jednu docela zachovalou https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC70-2.5-T-AWD-Cross-Country-Nav-Kli/vhc:car,srt:date,sro:desc,ms1:25100_36_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/251426000.html
Jinak, chtělo by to manželku do nějakého slušného automatu posadit a přemluvit ať to zkusí po větším městě a pokud to není vyloženě "sportovní" typ,
tak by se s vysokou pravděpodobností mohlo podařit, že změní názor
Jinak, chtělo by to manželku do nějakého slušného automatu posadit a přemluvit ať to zkusí po větším městě a pokud to není vyloženě "sportovní" typ,
tak by se s vysokou pravděpodobností mohlo podařit, že změní názor

-
Offline
- Příspěvky: 678
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za link, to vypadá hezky! Pošlu dál a uvidíme.
Důvod manuálu je ten, že ostatní auta v okolí taky bez matu a je obava, že bude problém to střídat. Nevím, zkušenosti nemám. Věřím, že hlavně u Volva, je automat dobrá volba, ale je to zatím neprůchozí. V generaci P2 jsem našel tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/81055329/XC70-CROSS-COUNTRY-24-BENZIN-4X4-CESKO.php
to mi ale přijde už starší, s větším nájezdem a čekal bych investice, minimálně do sedačky
uvažoval jsem i tenhle mat:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80497617/Volvo-XC70-25T-SUPER-STAV-po-velkem-servise.php
líbí se mi popis, r.v. je horší
Generaci P3 jsem snad neviděl.
Je mi to trochu blbý, ale nedá mi to. Jak srovnat xc70 a skauta? Chápu, že jsou to různý třídy, jako ojetiny ale vycházejí, alespoň cenově, podobně. U Volva je lepší výbava, skaut je novější. u nás běžný a tedy snadno ( nerovná se levně) servisovatelný. Ikdyž mi přijde, že xc70 je vidět víc, jak těch škodivek. Přijde mi to taková volba mezi luxusem a rozumem, jak to vidíte?
Důvod manuálu je ten, že ostatní auta v okolí taky bez matu a je obava, že bude problém to střídat. Nevím, zkušenosti nemám. Věřím, že hlavně u Volva, je automat dobrá volba, ale je to zatím neprůchozí. V generaci P2 jsem našel tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/81055329/XC70-CROSS-COUNTRY-24-BENZIN-4X4-CESKO.php
to mi ale přijde už starší, s větším nájezdem a čekal bych investice, minimálně do sedačky

uvažoval jsem i tenhle mat:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80497617/Volvo-XC70-25T-SUPER-STAV-po-velkem-servise.php
líbí se mi popis, r.v. je horší
Generaci P3 jsem snad neviděl.
Je mi to trochu blbý, ale nedá mi to. Jak srovnat xc70 a skauta? Chápu, že jsou to různý třídy, jako ojetiny ale vycházejí, alespoň cenově, podobně. U Volva je lepší výbava, skaut je novější. u nás běžný a tedy snadno ( nerovná se levně) servisovatelný. Ikdyž mi přijde, že xc70 je vidět víc, jak těch škodivek. Přijde mi to taková volba mezi luxusem a rozumem, jak to vidíte?
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Větší pravděpodobnost (vysoká), že ti skautíka ukradnou
o volvo se bát nemusíš.
U staršího manuálu počítej, pokud nebylo děláno, spojkové ložisko - začne téct brzdovka kvůli gumičce za kilo, ale oprava (když už, tak rovnou spojka bez dvouhmoty) za 10 - 15.
Ta sedačka vypadá na víc než na 300

U staršího manuálu počítej, pokud nebylo děláno, spojkové ložisko - začne téct brzdovka kvůli gumičce za kilo, ale oprava (když už, tak rovnou spojka bez dvouhmoty) za 10 - 15.
Ta sedačka vypadá na víc než na 300

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle vypada dost zajimave...
Muzu se Ti na to i kouknout, projet diagnostikou, v Pcich se vyskytuju kazdou chvili...
Poladit co bude treba, dat tam LPG a bude to dobra kara...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Poladit, co bude třeba - na LPG se vykašlat - a bude to dobrá kára.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé