Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pri tej spotrebe diesela v meste záleží na režime prevádzky v meste, na tom, koľko sa jazdí so studeným motorom, koľko sa stojí atď. V mojom prípade sú jazdy po meste zväčša na veľmi krátke trasy a prevažne so studeným motorom. S TDI sa ale pri tomto režime nedostanem v meste pod 8 l/100 km v lete a pod 10,5 l/100 km v zime. Iné je to, ak už idem v meste so zohriatym motorom po obchvate. Vtedy samozrejme priemerka klesá. TDI je však mestovzdorný diesel, čo potvrdzuje aj z hľadiska dlhodobého, pretože aj pred mojou kúpou takto kombinovane fičal každý deň.
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tod2 píše:vím, že je to úplně mimo, ale kdybych prodával svoji káru, jakože neprodávám, tak určitě nikomu se jménem Milan...


-
Offline
- Příspěvky: 3555
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nasraný nejsem, byla to spíš nadsázka, ale nedal bych svůj povoz někomu, kdo by ho takhle trápil po městě a pak se nejspíš divil, že to přestalo jet.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chápem Ťa. Zároveň ťa zisťujem že mne podobných sú tisíce. Veď len koľko je predaných octávii tdi a vôbec turbodízlov a šuchtajú sa po mestách.Tod2 píše:Nasraný nejsem, byla to spíš nadsázka, ale nedal bych svůj povoz někomu, kdo by ho takhle trápil po městě a pak se nejspíš divil, že to přestalo jet.
Auto ber ako spotrebák. Budeš kludnejsie spávať.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U nás v BB je to obdobné. Bývame na kopci, tak aj vďaka geografii mesta to mám každý deň hore-dole tiež. Len z okrajových častí sa viem presúvať medzi nimi rýchlostným obchvatom 80 km/h alebo štvorprúdovkami 70 km/h. Preto u mňa záleží na podiele jázd po týchto rýchlejších cestách už s teplým motorom v meste. Keď je ich podiel významný, platia tie moje hodnoty mestskej spotreby, ktoré som už uviedol. Ak je ich podiel malý alebo žiadny, tak pri mojich podmienkach jazdy v meste krátkych trás som so spotrebou v lete na hodnote cca 9,5 l/100 km a v zime na 10,5 - 11 l/100 km.Haben píše:Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A to asi maš najlepšiu spotrebu čo som kedy videl u S80 samozrejme nie v meste ale tam kde si postoval z dlhych tras.IgorS píše:U nás v BB je to obdobné. Bývame na kopci, tak aj vďaka geografii mesta to mám každý deň hore-dole tiež. Len z okrajových častí sa viem presúvať medzi nimi rýchlostným obchvatom 80 km/h alebo štvorprúdovkami 70 km/h. Preto u mňa záleží na podiele jázd po týchto rýchlejších cestách už s teplým motorom v meste. Keď je ich podiel významný, platia tie moje hodnoty mestskej spotreby, ktoré som už uviedol. Ak je ich podiel malý alebo žiadny, tak pri mojich podmienkach jazdy v meste krátkych trás som so spotrebou v lete na hodnote cca 9,5 l/100 km a v zime na 10,5Haben píše:Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
- 11 l/100 km.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je pravda. Dlhé trasy sú v zime aj v lete spotrebou veľmi efektívne a oproti spotrebe v meste na krátke trasy temer polovičnej spotreby. Bulharsko sme dali za 5,78 l/100 km. Pritom sme prešli 3.157 km a plne naložený a pri maxkách diaľnic 110 - 140 km/h (HU, SRB, BG). Nebolo to spotrebou nič výnimočné a približne takto to pri dlhých trasách dáva.
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak! Já mám nejnižší spotřebu na silnicích 1. a 2. třídy s rychostí 80 - 100 km/h, se stylem nešlapu na brzdu, ale při tom nikoho nebrzdim.
Dálnice nad 120km/h je plus 20% na spotřebě.
Tratě do 30km přes obce, plus 15%,
ale stále dlouhodobě nepřekračuji 7,5l 95okt v přepočtu (jak by řekl Jirka Paroubek - kdo z vás to má?
)
Dálnice nad 120km/h je plus 20% na spotřebě.
Tratě do 30km přes obce, plus 15%,
ale stále dlouhodobě nepřekračuji 7,5l 95okt v přepočtu (jak by řekl Jirka Paroubek - kdo z vás to má?

-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vítej! Smysl to podle mě má. Olej v převodovce si vyměníš a jedeš dál, těch 162tkm by mohlo být ještě v pohodě. Při rozumném servisu a dobré instalaci LPG tě auto bude ještě dlouho parádně vozit.noobah píše:Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu automatu nevím, ale jinak nevidím problém a 30litrů počáteční investice se mi zdá moc. LPG 30 je správně a za dva roky je zpátky.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
30 na start je možná trochu přehnané. Ale záleží, v jakém stavu je podvozek. Pak udělat oleje - motor, automat, úhlovka, haldex, difer. To dáš za ca 15-20tis. Když si to uděláš sám, jde to za výrazně méně.noobah píše:Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
Automatu se až tak neboj. Udělej olej a jezdi. Tyhle km jsou docela fajn a dá se to zachránit.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garážihajnej píše:30 na start je možná trochu přehnané. Ale záleží, v jakém stavu je podvozek. Pak udělat oleje - motor, automat, úhlovka, haldex, difer. To dáš za ca 15-20tis. Když si to uděláš sám, jde to za výrazně méně.noobah píše:Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
Automatu se až tak neboj. Udělej olej a jezdi. Tyhle km jsou docela fajn a dá se to zachránit.

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garážinoobah píše:

Jestli nemáš známýho servismana tak v potom AVdíly nebo jestli máš poblíž schopnej autorizák.[/quote]
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Cus, rozpocet rozumnej, kvalitni LPG 30-35k, 30k na zakladni servis ma taky hlavu a patu...noobah píše:Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
Resp. je zakladni = nutnej vs. dat vetsinu veci do kupy a udelat vychozi stav(pokud nemas jistotu, jak kde co bylo meneno, tak napr. vsechny naplne).
V lednu sem to same bez AWD a teda s 350kkm(ale zas to bylo celou dobu servisovane v autorizaku a prechozi majitel do toho sypal) kupoval pro svagrovou a investice(vcetne prave instalace LPG(davali jsme 160L "bombonek" do kufru), ale zas vetsinu prace jsem udelal ja(tj. zadarmo...)... A samozrejme taky zalezi na kvalite dilu(davam zasadne pokud mozno Lemfeder), kapalin(Mobil 1), etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
uvažujeme o druhym autě do rodiny, prvni je jasně dvojka
a těžce v tom plaveme. Se ženou se shodneme na XC70, ALE ja by raději benzín a ona nechce automat. Takže XC70 manuál a benzín. Cenovka ideál do 250tkč, úchylky nahoru dolů možný, ale rozumně. Roční nájezd nebude velkej, počítám do 15tkm a většina postrky po městě, takže naftu nee. XC kvůli vyššímu podvozku na rozmlácené cesty a výletům za město. Generace P2 vychází levněji a dá se najít výrazně snáz a jestli to dobře chápu, je s ní míň mechanických problémů, P3 je dražší, líp vybavená, ale bude chtít nejspíš investice do nutných oprav ( spojka, setrvačník, turbo, převodovka) a téměř nejsou. Jak z toho ven? Ochtávkovým skautem?

_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proc nechce automat? Ridila ho nekdy, nebo jen slysela to a to a to...? No ono je to spis popravde naopak P3 bejvaj levnejsi, taky je to uz holt zprzneno Fordem...kolemjdouci píše:uvažujeme o druhym autě do rodiny, prvni je jasně dvojkaa těžce v tom plaveme. Se ženou se shodneme na XC70, ALE ja by raději benzín a ona nechce automat. Takže XC70 manuál a benzín. Cenovka ideál do 250tkč, úchylky nahoru dolů možný, ale rozumně. Roční nájezd nebude velkej, počítám do 15tkm a většina postrky po městě, takže naftu nee. XC kvůli vyššímu podvozku na rozmlácené cesty a výletům za město. Generace P2 vychází levněji a dá se najít výrazně snáz a jestli to dobře chápu, je s ní míň mechanických problémů, P3 je dražší, líp vybavená, ale bude chtít nejspíš investice do nutných oprav ( spojka, setrvačník, turbo, převodovka) a téměř nejsou. Jak z toho ven? Ochtávkovým skautem?
Fuj, blee, ochcavka... Jako s timhle rozpoctem, kor pokud do toho nepocitas prvotni servis, mas dost z ceho vybirat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Spíš nevím jestli se XC vůbec dělá v manuálu?
Moc jsem neviděl, jestli teda vůbec.
Moc jsem neviděl, jestli teda vůbec.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tady máš zrovna jednu docela zachovalou https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC70-2.5-T-AWD-Cross-Country-Nav-Kli/vhc:car,srt:date,sro:desc,ms1:25100_36_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/251426000.html
Jinak, chtělo by to manželku do nějakého slušného automatu posadit a přemluvit ať to zkusí po větším městě a pokud to není vyloženě "sportovní" typ,
tak by se s vysokou pravděpodobností mohlo podařit, že změní názor
Jinak, chtělo by to manželku do nějakého slušného automatu posadit a přemluvit ať to zkusí po větším městě a pokud to není vyloženě "sportovní" typ,
tak by se s vysokou pravděpodobností mohlo podařit, že změní názor

-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za link, to vypadá hezky! Pošlu dál a uvidíme.
Důvod manuálu je ten, že ostatní auta v okolí taky bez matu a je obava, že bude problém to střídat. Nevím, zkušenosti nemám. Věřím, že hlavně u Volva, je automat dobrá volba, ale je to zatím neprůchozí. V generaci P2 jsem našel tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/81055329/XC70-CROSS-COUNTRY-24-BENZIN-4X4-CESKO.php
to mi ale přijde už starší, s větším nájezdem a čekal bych investice, minimálně do sedačky
uvažoval jsem i tenhle mat:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80497617/Volvo-XC70-25T-SUPER-STAV-po-velkem-servise.php
líbí se mi popis, r.v. je horší
Generaci P3 jsem snad neviděl.
Je mi to trochu blbý, ale nedá mi to. Jak srovnat xc70 a skauta? Chápu, že jsou to různý třídy, jako ojetiny ale vycházejí, alespoň cenově, podobně. U Volva je lepší výbava, skaut je novější. u nás běžný a tedy snadno ( nerovná se levně) servisovatelný. Ikdyž mi přijde, že xc70 je vidět víc, jak těch škodivek. Přijde mi to taková volba mezi luxusem a rozumem, jak to vidíte?
Důvod manuálu je ten, že ostatní auta v okolí taky bez matu a je obava, že bude problém to střídat. Nevím, zkušenosti nemám. Věřím, že hlavně u Volva, je automat dobrá volba, ale je to zatím neprůchozí. V generaci P2 jsem našel tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/81055329/XC70-CROSS-COUNTRY-24-BENZIN-4X4-CESKO.php
to mi ale přijde už starší, s větším nájezdem a čekal bych investice, minimálně do sedačky

uvažoval jsem i tenhle mat:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80497617/Volvo-XC70-25T-SUPER-STAV-po-velkem-servise.php
líbí se mi popis, r.v. je horší
Generaci P3 jsem snad neviděl.
Je mi to trochu blbý, ale nedá mi to. Jak srovnat xc70 a skauta? Chápu, že jsou to různý třídy, jako ojetiny ale vycházejí, alespoň cenově, podobně. U Volva je lepší výbava, skaut je novější. u nás běžný a tedy snadno ( nerovná se levně) servisovatelný. Ikdyž mi přijde, že xc70 je vidět víc, jak těch škodivek. Přijde mi to taková volba mezi luxusem a rozumem, jak to vidíte?
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Větší pravděpodobnost (vysoká), že ti skautíka ukradnou
o volvo se bát nemusíš.
U staršího manuálu počítej, pokud nebylo děláno, spojkové ložisko - začne téct brzdovka kvůli gumičce za kilo, ale oprava (když už, tak rovnou spojka bez dvouhmoty) za 10 - 15.
Ta sedačka vypadá na víc než na 300

U staršího manuálu počítej, pokud nebylo děláno, spojkové ložisko - začne téct brzdovka kvůli gumičce za kilo, ale oprava (když už, tak rovnou spojka bez dvouhmoty) za 10 - 15.
Ta sedačka vypadá na víc než na 300

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle vypada dost zajimave...
Muzu se Ti na to i kouknout, projet diagnostikou, v Pcich se vyskytuju kazdou chvili...
Poladit co bude treba, dat tam LPG a bude to dobra kara...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Poladit, co bude třeba - na LPG se vykašlat - a bude to dobrá kára.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé