tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garáži já to sám rozhodne nedám na tohle jsem levej..noobah píše:
Jestli nemáš známýho servismana tak v potom AVdíly nebo jestli máš poblíž schopnej autorizák.[/quote]
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garáži já to sám rozhodne nedám na tohle jsem levej..noobah píše:
Cus, rozpocet rozumnej, kvalitni LPG 30-35k, 30k na zakladni servis ma taky hlavu a patu...noobah píše:Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
Proc nechce automat? Ridila ho nekdy, nebo jen slysela to a to a to...? No ono je to spis popravde naopak P3 bejvaj levnejsi, taky je to uz holt zprzneno Fordem...kolemjdouci píše:uvažujeme o druhym autě do rodiny, prvni je jasně dvojka a těžce v tom plaveme. Se ženou se shodneme na XC70, ALE ja by raději benzín a ona nechce automat. Takže XC70 manuál a benzín. Cenovka ideál do 250tkč, úchylky nahoru dolů možný, ale rozumně. Roční nájezd nebude velkej, počítám do 15tkm a většina postrky po městě, takže naftu nee. XC kvůli vyššímu podvozku na rozmlácené cesty a výletům za město. Generace P2 vychází levněji a dá se najít výrazně snáz a jestli to dobře chápu, je s ní míň mechanických problémů, P3 je dražší, líp vybavená, ale bude chtít nejspíš investice do nutných oprav ( spojka, setrvačník, turbo, převodovka) a téměř nejsou. Jak z toho ven? Ochtávkovým skautem?
Tohle vypada dost zajimave...
Vlastně jo,má to Evropskou homologaci.Ejdou Rotacak píše:ne, už ne - bylo to zrušený. Zrovnatak se dá s trochou štěstí ušetřit na DPH a CLU
No jako není to nic složitého, to neříkám, ale na netu není moc informací a když tak nejsou moc aktuální, a třeba jak napsat v němčině správně tu jednu důležitou větu kterou potřebuješ na to, aby si nemusel platit clo, pokud bylo auto vyrobený v EU, jsem hledal celkem dlouho. Bez Nj nebo aspoň Aj si to neumím moc představit. + Zařizování převozek ... Ideálně tohle vše stihnout za jeden den, koupi, převozky, + celnice, podle mě to vyžaduje dobrou přípravu ale je pravda že sem kupoval auto poprvé v životě a jsem ještě amatérEjdou Rotacak píše: 2 gigy:
Souhlas, nebo Čech žijící tam, co tam má 3 servisy a autobazary to pak padá i komunikační blok.
A obstrukce se clem a DPH opravdu žádný nejsou! je to internetovej hoax, kterej rozšiřujou překupníci
aut, kteří nechtějí aby se jim někdo sral do výhodnejch kšeftů. stačí si nastudovat povinnosti a právní
aspekty......to zvládne každej, kdo umí počítat, číst a udržet myšlenku
Vypadá to lákavě, ale počítám, že dalších několik desítek tis kč do toho zahučí.counterct píše:Docela zajímavá cenovka ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc90/xc90/17530968
No nevím, že by se někdo zbavoval takhle zainvestovaného vozu s levným LPG provozem?gigy píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17461595?goFrom=list
Ahoj, nebyl někdo na týhle XC70 náhodou ? Případně je tam něco, co by se vám nezdálo? I v tom inzerátu. Sháníme na zimu 4kolku a v Subarkách je celkem žalostný výběr, tak koukám i po Volvech...
PO OPRAVĚ SPOJKY,PŘÍDAVNÉ PŘEVODOVKY KARDANU,TĚSNĚNÍ POD HLAVOU,TURBA, ROZVODY PŘED 30.000KM,NOVÁ REVIZE PLYNU.;