Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3351 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

noobah píše:
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garáži :D já to sám rozhodne nedám na tohle jsem levej..
Jestli nemáš známýho servismana tak v potom AVdíly nebo jestli máš poblíž schopnej autorizák.[/quote]
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3352 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

noobah píše:Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
Cus, rozpocet rozumnej, kvalitni LPG 30-35k, 30k na zakladni servis ma taky hlavu a patu...
Resp. je zakladni = nutnej vs. dat vetsinu veci do kupy a udelat vychozi stav(pokud nemas jistotu, jak kde co bylo meneno, tak napr. vsechny naplne).
V lednu sem to same bez AWD a teda s 350kkm(ale zas to bylo celou dobu servisovane v autorizaku a prechozi majitel do toho sypal) kupoval pro svagrovou a investice(vcetne prave instalace LPG(davali jsme 160L "bombonek" do kufru), ale zas vetsinu prace jsem udelal ja(tj. zadarmo...)... A samozrejme taky zalezi na kvalite dilu(davam zasadne pokud mozno Lemfeder), kapalin(Mobil 1), etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#3353 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kolemjdouci »

uvažujeme o druhym autě do rodiny, prvni je jasně dvojka :) a těžce v tom plaveme. Se ženou se shodneme na XC70, ALE ja by raději benzín a ona nechce automat. Takže XC70 manuál a benzín. Cenovka ideál do 250tkč, úchylky nahoru dolů možný, ale rozumně. Roční nájezd nebude velkej, počítám do 15tkm a většina postrky po městě, takže naftu nee. XC kvůli vyššímu podvozku na rozmlácené cesty a výletům za město. Generace P2 vychází levněji a dá se najít výrazně snáz a jestli to dobře chápu, je s ní míň mechanických problémů, P3 je dražší, líp vybavená, ale bude chtít nejspíš investice do nutných oprav ( spojka, setrvačník, turbo, převodovka) a téměř nejsou. Jak z toho ven? Ochtávkovým skautem?
_________________
škatule hejbej se

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3354 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

kolemjdouci píše:uvažujeme o druhym autě do rodiny, prvni je jasně dvojka :) a těžce v tom plaveme. Se ženou se shodneme na XC70, ALE ja by raději benzín a ona nechce automat. Takže XC70 manuál a benzín. Cenovka ideál do 250tkč, úchylky nahoru dolů možný, ale rozumně. Roční nájezd nebude velkej, počítám do 15tkm a většina postrky po městě, takže naftu nee. XC kvůli vyššímu podvozku na rozmlácené cesty a výletům za město. Generace P2 vychází levněji a dá se najít výrazně snáz a jestli to dobře chápu, je s ní míň mechanických problémů, P3 je dražší, líp vybavená, ale bude chtít nejspíš investice do nutných oprav ( spojka, setrvačník, turbo, převodovka) a téměř nejsou. Jak z toho ven? Ochtávkovým skautem?
Proc nechce automat? Ridila ho nekdy, nebo jen slysela to a to a to...? No ono je to spis popravde naopak P3 bejvaj levnejsi, taky je to uz holt zprzneno Fordem...
Fuj, blee, ochcavka... Jako s timhle rozpoctem, kor pokud do toho nepocitas prvotni servis, mas dost z ceho vybirat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#3355 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Spíš nevím jestli se XC vůbec dělá v manuálu?
Moc jsem neviděl, jestli teda vůbec.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3356 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Tady máš zrovna jednu docela zachovalou https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC70-2.5-T-AWD-Cross-Country-Nav-Kli/vhc:car,srt:date,sro:desc,ms1:25100_36_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/251426000.html

Jinak, chtělo by to manželku do nějakého slušného automatu posadit a přemluvit ať to zkusí po větším městě a pokud to není vyloženě "sportovní" typ,
tak by se s vysokou pravděpodobností mohlo podařit, že změní názor :)

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#3357 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kolemjdouci »

Díky za link, to vypadá hezky! Pošlu dál a uvidíme.
Důvod manuálu je ten, že ostatní auta v okolí taky bez matu a je obava, že bude problém to střídat. Nevím, zkušenosti nemám. Věřím, že hlavně u Volva, je automat dobrá volba, ale je to zatím neprůchozí. V generaci P2 jsem našel tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/81055329/XC70-CROSS-COUNTRY-24-BENZIN-4X4-CESKO.php
to mi ale přijde už starší, s větším nájezdem a čekal bych investice, minimálně do sedačky :)
uvažoval jsem i tenhle mat:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80497617/Volvo-XC70-25T-SUPER-STAV-po-velkem-servise.php
líbí se mi popis, r.v. je horší
Generaci P3 jsem snad neviděl.
Je mi to trochu blbý, ale nedá mi to. Jak srovnat xc70 a skauta? Chápu, že jsou to různý třídy, jako ojetiny ale vycházejí, alespoň cenově, podobně. U Volva je lepší výbava, skaut je novější. u nás běžný a tedy snadno ( nerovná se levně) servisovatelný. Ikdyž mi přijde, že xc70 je vidět víc, jak těch škodivek. Přijde mi to taková volba mezi luxusem a rozumem, jak to vidíte?
_________________
škatule hejbej se

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3358 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Větší pravděpodobnost (vysoká), že ti skautíka ukradnou 8) o volvo se bát nemusíš.

U staršího manuálu počítej, pokud nebylo děláno, spojkové ložisko - začne téct brzdovka kvůli gumičce za kilo, ale oprava (když už, tak rovnou spojka bez dvouhmoty) za 10 - 15.

Ta sedačka vypadá na víc než na 300 :(

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3359 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

Tohle vypada dost zajimave...
Muzu se Ti na to i kouknout, projet diagnostikou, v Pcich se vyskytuju kazdou chvili...
Poladit co bude treba, dat tam LPG a bude to dobra kara...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3360 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Poladit, co bude třeba - na LPG se vykašlat - a bude to dobrá kára.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3361 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

co tohle Xcčko?

https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-xc70-kombi-2004-occasion?allmakes=1&index=1&make=81&model=580&st=2&trans=20&vehid=5177622&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2008&returnurl=%2fde%2fautos%2f-volvo--xc70%3fallmakes%3d1%26make%3d81%26model%3d580%26st%3d2%26trans%3d20%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2003%26yearto%3d2008%26r%3d5

Kdyžtak mám český kontakt na prověření vozu přímo na místě, ať nejedeš pro zajíce v pytli. Ten inzerát z mobil.de mi přijde nějakej podezřelej......ale to je možná
proto, že už jsem pacient, kterej je nakaženej negativníma zkušenostma spoustou lidí, co koupili auto od špinavýho turka v Dojčlandu. Z Německa asi jedině od
prověřenýho bazaru, kterej je v rukou domácích....nebo mít štěstí na soukromej inzerát - jinak je tam s autama podobná šmelina, jako u nás v České republice.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

GDPR_user

#3362 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Neplatí u dovozu ze švýcarska omezení stáří vozu 8 let?

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3363 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

ne, už ne - bylo to zrušený. Zrovnatak se dá s trochou štěstí ušetřit na DPH a CLU

EDIT: subjektivně jako laik soudím, že je to v současný době nejlepší země pro dovoz bazarovýho Volva. Místní jsou bohatý, auta servisují poctivě,
dost přísný zákony - překročíš rychlost snad o 40km a jdeš na 14 dní do báně, takže tam má větší šanci přežít i T5 a R, který v Německu honí
po dálnicích standartně v červenym poli

EDIT2: jo prdlajs, tak je to ještě vostřejší, viz vyňatek z článku.

"Pokud totiž pojedete:

- 70 km/h nebo více v místě s povolenou třicítkou,
- 100 km/h nebo více v místě s povolenou padesátkou (město),
- 140 km/h nebo více v místě s povolenou osmdesátkou (okresky) a nebo
- 200 km/h nebo více v místě s povolenou stodvacítkou (dálnice),

začnou se teprve dít věci. V takovém případě vás čeká:

- zákaz řízení ve Švýcarsku nejméně na dva roky, v případě opakování navždy s možností znovuzískání licence po 10 letech od udělení trestu v případě pozitivního psychologického posudku,
- minimálně 1 rok trestu odnětí svobody s maximální sazbou 4 roky,
- možnost konfiskace vozu v případě, že soud dojde k závěru, že by tento krok mohl vést k odrazení přestupce od páchání dalších podobných skutků (že by se ve vězení mohlo jezdit autem?).

Jinými slovy, ve Švýcarsku nyní máte jistotu, že v případě jízdy rychlostí 206 km/h na dálnici se nebudete moc alespoň jeden rok ohnout ve sprše pro mýdlo"
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 06 lis 2017 21:43, celkem upraveno 5 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

GDPR_user

#3364 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Ejdou Rotacak píše:ne, už ne - bylo to zrušený. Zrovnatak se dá s trochou štěstí ušetřit na DPH a CLU
Vlastně jo,má to Evropskou homologaci.

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#3365 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kolemjdouci »

Pánové, velké díky za Vaše postřehy. Na ten automat z Pardubic narážím opakovaně, líbí se mi popis.
I to Švýcarský jsme zvažovali. Vybírání nám jde ale jak psovi pastva. Příznivce plynu nejsem, když tam
bude, bude, když ne, tak ho dávat nebudeme. Najedeme málo.
Čím dýl nad tím uvažujeme, tím máme větší rozkmit, kriteria se hroutí, rozhodnutí vadnou. Klidně bysme
vzali asi i předohrab, pokud by byl P3, benzin, manual s nejakou vybavou do 250tkč. Mám dojem, že jsme ideální kafky :)
No ale je to hezký tápání, jenom ten konec, aby se poved.
_________________
škatule hejbej se

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3366 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

K tomu dovozu, já si letos v září úspěšně auto z CH dovezl, i přes všechny obstrukce s DPH a clem. Tak kdyby se tam pro to někdo fakt sám na sebe chystal a chtěl třeba nějaké info tak klidně napište. A pokud dobře vyberete tak je to opravdu pravda, lidi tam prostě peníze mají a na servisu nešetří, a starý auta tam prostě nikdo nechce a proto se tam občas prodávají dost pod cenou. Ale jinak už i tam jsou různí turci, chorvati a bůh ví co vše ještě. Je třeba aby ten prodejce byl opravdový Švýcar
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3367 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak přeju šťastnej kauf, ať koupíte auto, které bude v dobrém stavu. Vůbec bych se nebál nákupu v CH.
Akorát koukám, že tam na zimu XC70 nějak zdražily. Když jsem červenec - říjen intenzivně pátral v
zahraničí po V70 v manuálu, tak tam těch XC70tek bylo na přehrabování vidlema. Všechno v rozpětí
1 500 - 5 000 franků (mám na mysli II. generaci) Teď jich je na autoscoutu v manuálu v benzinu jen pár
a podražily na 5 - 7 000 franků. Dehťáky neřešim.

Kamarád před rokem přivezl hezkou XC70 ze Švajcu. Stejně jako já sedl na Florenci na bus, tam jen
přesedl do Volva a přejel s nim zpátky do Čech. Sice tady do něj v ČR nasypal pro "sychr" v rámci
generálního servisu dalších 50 000kč (ačkoli to nebylo úplně nutné) , ale to ho vůbec nepálilo protože
to auto koupil za pár korun a tou investicí 50 000kč z něj rázem udělal auto, které se v ČR prodávalo v
té době za pořádnou pálku.

Udělal jsem to stejně - ze Švajcu sem přivezl výhodně auto a i když bylo všechno ok, nechal jsem vyměnit
pro jistotu rozvody, naporoučel si proplachy a výměnu olejů v haldexu, úhlovce, diferáku, motoru.
Tak to teď všechno rozložili a serou se s tim a pročišťujou přepouštěcí ventily a ostatní těžko přístupý
místa.

Radši jim dám teď 50 000kč než v horizontu 4 let 100 000 - 150 000kč za zanedbanej servis. I když kdo
ví, může to bejt kasička i po tý "generálce"

2 gigy:

Souhlas, nebo Čech žijící tam, co tam má 3 servisy a autobazary :-) to pak padá i komunikační blok.

A obstrukce se clem a DPH opravdu žádný nejsou! je to internetovej hoax, kterej rozšiřujou překupníci
aut, kteří nechtějí aby se jim někdo sral do výhodnejch kšeftů.
stačí si nastudovat povinnosti a právní
aspekty......to zvládne každej, kdo umí počítat, číst a udržet myšlenku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3368 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

Ejdou Rotacak píše: 2 gigy:

Souhlas, nebo Čech žijící tam, co tam má 3 servisy a autobazary :-) to pak padá i komunikační blok.

A obstrukce se clem a DPH opravdu žádný nejsou! je to internetovej hoax, kterej rozšiřujou překupníci
aut, kteří nechtějí aby se jim někdo sral do výhodnejch kšeftů.
stačí si nastudovat povinnosti a právní
aspekty......to zvládne každej, kdo umí počítat, číst a udržet myšlenku
No jako není to nic složitého, to neříkám, ale na netu není moc informací a když tak nejsou moc aktuální, a třeba jak napsat v němčině správně tu jednu důležitou větu kterou potřebuješ na to, aby si nemusel platit clo, pokud bylo auto vyrobený v EU, jsem hledal celkem dlouho. Bez Nj nebo aspoň Aj si to neumím moc představit. + Zařizování převozek ... Ideálně tohle vše stihnout za jeden den, koupi, převozky, + celnice, podle mě to vyžaduje dobrou přípravu :D ale je pravda že sem kupoval auto poprvé v životě a jsem ještě amatér

Edit: chtěl jsem se tam ještě teď vypravit tátoj pro nějakou 4kolu na zimu, asi Subarku, tak musím kouknout jestli jsou a jak moc podražily
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3369 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 gigy

ale jo, i já sem amatér. Osobně sem si převážel první auto. Měl jsem štěstí, že mi dost věcí řekl táta, kterej to už v minulosti řešil. Zbytek jsem si dohledal
na webu (stačilo zaškrtnout "vyhledávat výsledky za poslední rok", aby se tam člověku nepletly odkazy na neaktuální diskuze a znění zákonů) a na místě už
bohatě postačí průměrná angličtina. Maximálně si nabiflovat pár specifickej výrazů (součástky motoru, kastle a interiéru) Porevoluční děti, který vyrostly na Need for Speed a Grand Tourismo tyhle termíny sypou jako Baťa cvičky, ostatní se naučí jen pár konkrétních slovíček, který nejsou hovorově moc rozšířený (třeba kloub, čep, úhlová převodovka, pakny na ruční brzdě)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

#3370 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od counterct »

_________________
Volvo S80 D5252T 2000

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3371 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

counterct píše:Docela zajímavá cenovka ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc90/xc90/17530968
Vypadá to lákavě, ale počítám, že dalších několik desítek tis kč do toho zahučí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

#3372 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od counterct »

_________________
Volvo S80 D5252T 2000

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3373 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17461595?goFrom=list
Ahoj, nebyl někdo na týhle XC70 náhodou ? Případně je tam něco, co by se vám nezdálo? I v tom inzerátu. Sháníme na zimu 4kolku a v Subarkách je celkem žalostný výběr, tak koukám i po Volvech...
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3374 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

gigy píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17461595?goFrom=list
Ahoj, nebyl někdo na týhle XC70 náhodou ? Případně je tam něco, co by se vám nezdálo? I v tom inzerátu. Sháníme na zimu 4kolku a v Subarkách je celkem žalostný výběr, tak koukám i po Volvech...
No nevím, že by se někdo zbavoval takhle zainvestovaného vozu s levným LPG provozem?
PO OPRAVĚ SPOJKY,PŘÍDAVNÉ PŘEVODOVKY KARDANU,TĚSNĚNÍ POD HLAVOU,TURBA, ROZVODY PŘED 30.000KM,NOVÁ REVIZE PLYNU.;
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3375 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

No právě, zní to až podezřele dobře, tak kde bude zakopanej pes...
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“