Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12945
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hele je to možný, ale řikal jsem si, že za ty roky by se to olovo zase zpátky rozpustilo v palivu. Na olovo jezdit muselo, nemá ještě upravený sedla ani ventily na jízdu bez něj, takže tam teď leju náhražku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To se mi zda jako mozne, jestli ho ta nahrazka nerozpousti... Na druhou stranu by olovo melo i branit korozi ne?
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12945
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Záleží, v jakým oxidačním stupni a v jaký sloučenině. To je na dýl... každopádně tady už ničemu nebrání
Teda jo, průtoku paliva 


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Není to přímo Volvo, ale souvisí to.
Dneska jsem si koupil pojízdný hydraulický zvedák na 3 tuny, se zdvihem 50 cm. Už mě nebavilo podkládat starý dvoutunový, který sice sloužil léta a dobře, ale na XC 60 to nebylo ono. A když jsem viděl tenhle u Kuby Svobody, měl jsem o výběru jasno. Je to už "kus železa" (váha 32 kg). Mám z něj radost!
Dneska jsem si koupil pojízdný hydraulický zvedák na 3 tuny, se zdvihem 50 cm. Už mě nebavilo podkládat starý dvoutunový, který sice sloužil léta a dobře, ale na XC 60 to nebylo ono. A když jsem viděl tenhle u Kuby Svobody, měl jsem o výběru jasno. Je to už "kus železa" (váha 32 kg). Mám z něj radost!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1825
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ty jo, parádní, díky za tip, tohle se mi fakt líbí! 

-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
OT: Příští sobotu mají na Primě v Autosalonu testovat jako ojetinu Volvo XC 60
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To bude zase solidní snůška polopravd a mýtů.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vyměnil jsem vzpěry kufru. Už mi nepadá na hlavu. 
Jedna byla ještě jakž takž, ale druhá už vytekla.

Jedna byla ještě jakž takž, ale druhá už vytekla.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Není to tak dlouho, co jsem tady psal jak jsem ošéfoval rozvody a řemeny. Je normální, aby se na řemenu Continental Extra objevily po pár týdnech ježdění takové drážky?
Dotaz dvě, k čemu jsou ty dvě trubičky co vedou kolem rozvodů přesně v místě kde je třeba se dostat ke štelovacímu imbusu a šroubu napínáku?
Dotaz dvě, k čemu jsou ty dvě trubičky co vedou kolem rozvodů přesně v místě kde je třeba se dostat ke štelovacímu imbusu a šroubu napínáku?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5830
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ne, není. Ty trubky jsou palivove vedeni.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Takže mám radši koupit nový řemen?
-
Offline
- Příspěvky: 5830
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Minimalne bych ho zkouknul
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12945
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
hele a nemáš někde blbou kladku, že ti běhá zádama po drážkách? Ale tohle je jinak na reklamaci 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No právě že nemám, kladku jsem dával novou Dayco a v ruce běhala úplně krásně. Kryt podběhu jsem teď dole neměl, ale po drážkách určitě neběhá, počet drážek na hřbetě řemenu nesouhlasí s počtem drážek řemenice a není slyšet žádné parazitní zvuky. Spíš mi přijde, že to jsou vytlačené kordy řemenu, na původním Volvo řemenu bylo něco podobného, ale hustější a míň do hloubky. Proto jsou asi origo řemeny dražší, protože mají víc lanek kordů. Jsem z toho na mrtvici, protože s tímhle není žádná sranda, to tam radši dočasně vrátím ten Volvo a objednám origoš, případný průser za těch pár stovek nestojí. Myslel jsem si, že ten Continental 30.000 vydrží a potom ho vyměním. Řemen byl z Autodílos, poslal jsem jim fotku a dotaz, jestli neměl Continental nějakou vadnou sérii řemenů, jejich odpověď byla zajímavá:
Taky jsem napsal na engineering Continentalu, ale tam se na mě asi 123. Jsem málo zkušený na to, abych posoudil, jestli to je normální a podobně vypadají všechny řemeny Continental, třeba slyším trávu růst, proto jsem dal fotku sem a poprosil o radu zkušených. Ještě se podívám do služební Octy, jak vypadá řemen tam.Dobrý den,
bohužel nevíme o tom že by měla značka CONTINENTAL chybnou sérii řemenů . Přijde mi,že řemen je o něco obroušený. Řemeny CONTINENTAL mají vrchní stranu vroubkatou. Zde je řemen zbroušený do hladka.
Reklamovat ho samozřejmě můžete. S reklamací postupujte dle: https://autodilos.cz/reklamace-zbozi
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ten řemen není ale vůbec v pořádku , vyměnit . Koukni při běhu motoru jak se chová,,kmitá,vibrace atd,, a co napínák je v klidu?
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
@zdenal111, tady v tom příspěvku https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=75560 máš jeden řemen 5PK1121 a druhý Gates 5PK1123. Ten Gates vypadá docela dobře, já vím, že se liší jenom o dva milimetry délky, ale nevadí to, originál Volvo je 1121?
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nevadí, Gates běhal 20tskm a super..ale další jsem dal 5PK1121 .. byl po ruce a měním často a tak krátký interval je větší jistota a menší investice než kouslej motor..
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12945
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jsem dneska s Bertíkem (V70II D5) dal STK s čistym štítem. Prostě jsem tam přijel, napíchnul to, cihlu na plyn, 2x a bylo hotovo. Plná nádrž toho + dýzlu od eurooilu a celej život jezdí na Vervu nebo podobný premiovky. Ano, za tu dobu už by se zaplatila komplet generálka celýho vstřikovacího systému 
Nevim proč to má předepsaných 0,91, když TDi umí mít napsáno tušim i 0,44, ale nevadí, prošel s pochvalou a průměrem 0,63. Což je podle mě hodně, ale v limitu. 450tkm na hrbu, vstřiky i čerpadlo původní (dokonce jsem psal majiteli, který ho měl od cca 100tkm). Já se dneska zrumuju
Dostane za to odměnu 

Nevim proč to má předepsaných 0,91, když TDi umí mít napsáno tušim i 0,44, ale nevadí, prošel s pochvalou a průměrem 0,63. Což je podle mě hodně, ale v limitu. 450tkm na hrbu, vstřiky i čerpadlo původní (dokonce jsem psal majiteli, který ho měl od cca 100tkm). Já se dneska zrumuju


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1825
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
@ren: mám úplně ten samý řemen, 3/4 roku v provozu, cca 15 000 km. To u Tebe mi nepřijde jako obtisk řemenice na řemen. Možná píšu blbost, protože tenhle řemen jsem nerozstříhnul, ale přijde mi to, jako by se "vyrýsovaly" kordy v tom řemenu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Díky za zprávu, byl jsem z toho magor, ale už jsem vychladnul. Pár dnů potom co jsem tady psal jsem se šel podívat pod kapotu a řemen vypadal takhle:
Nechápu to, ale je to tak. Bohužel mezi tím jsem sehnal origo Volvo řemen za neuvěřitelných 800,- + pošta, přihodil k tomu volnoběžku INA a před chvílí mi přišla SMS, že je to k vyzvednutí, tak to asi s ostudou vrátím, protože s ohledem na roční nájezd auta mojí ženy by mi to tu shnilo.
Nechápu to, ale je to tak. Bohužel mezi tím jsem sehnal origo Volvo řemen za neuvěřitelných 800,- + pošta, přihodil k tomu volnoběžku INA a před chvílí mi přišla SMS, že je to k vyzvednutí, tak to asi s ostudou vrátím, protože s ohledem na roční nájezd auta mojí ženy by mi to tu shnilo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12945
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nevěřil bych, že na tech dvou fotkách je identický řemen. Tady vypadá OK, ale na té před tím vypadá jak před výměnou... holt foto klame, no. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nebo to na části řemenu vypadá tak a na další jinak. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12945
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No něco špatně tam bude a ne na řemenu, protože i nápis conti je ojetý jen v pruzích... to nebude prolisovaný z druhý strany.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1825
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
@ren: není vůbec zač, to by mohlo být - když jsem udělal první fotku, vypadalo to hůře, nějak ten foťák to blbě bere. Na té druhé foto to u Tebe vypadá jako u mne



-
Offline
- Příspěvky: 5830
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Raolsa ma asi fakt pravdu. Ted jsem mel v ruce 2 origo remeny. Budu menit zitra u sebe. No a v miste natisteneho napisu je presne stejny otisk jak resi REN. Dale bez naznaku otlaků.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé