Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi to běžné co u každého auta - brzdy, táhnutí do stran, vrzání a klepání přední osy. Zaměřit se při studeném startu na klepání hydroštelů a pak chování dvouhmoty na volnoběh. Pak se koukni na palubní PC jestli display nedělá nějaké chujoviny, jako třeba "rozsypaný čaj" pixelů apod. Taky funkčnost kufrového zámku - rády se lámou kabely ve svazku do víka.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 28 dub 2017 20:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U dieslu moc karbonu nebude. Poznal by jsi, kdyz odsroubujes olejove vicko.
Klepajici dvouhmotu poznas? Pokud neco klepe v motoru, seslapnes spojku a ono to prestane = dvouhmota na odchodu. Lehni mirne pod auto, zda neni vymontovany DPF. Obrazek jak DPF vypada najdes na netu. Rozdelej hadici sani mezi airboxem a vstupem do motoru. Zda neni plna oleje. Je to jeden stahovaci pasek. Pokud je tam plno oleje, turbo ho propousti. Pri akceleraci nesmi turbo piskat, nesmi sycet intercooler. Oddelej kryt motoru, zda neni extremne potecene od nafty okoli vstrikovacu.
Co se tyce elektriky, zkus dvojzonovou klimu, zda jedna strana chladi a druha topi. Zkus prepinat postupne toho panacka na klimapanelu, zda se ruzne nataci klapky ventilace a vzduch fuci dle prepnuti. Zmena vzdy par sekund trva. Zkus vyhrevy sedacek. Alespon 5 min at jedou, pak misi uz plne hrat. Podivej se ped LP kolo zda je tam bufik. Uvidis vyfuk a takovy plechovy soudek. Pokud je, tak pri startu, budeli mi jak 5C, musi se spustit. Pokud bude vic stupnu, tak jedine primy start pres palubni PC podrzenim tlacitka reset, je-li v bufiku tato funkce. Zkus tomu po zahrati dat par krat plny plyn az do omezovace, zda kvuli pricpanemu EGR ci DPF auto nepada do nouzaku. Auto musi tahnout minimalne stejne jak 2,0 tdi
Klepajici dvouhmotu poznas? Pokud neco klepe v motoru, seslapnes spojku a ono to prestane = dvouhmota na odchodu. Lehni mirne pod auto, zda neni vymontovany DPF. Obrazek jak DPF vypada najdes na netu. Rozdelej hadici sani mezi airboxem a vstupem do motoru. Zda neni plna oleje. Je to jeden stahovaci pasek. Pokud je tam plno oleje, turbo ho propousti. Pri akceleraci nesmi turbo piskat, nesmi sycet intercooler. Oddelej kryt motoru, zda neni extremne potecene od nafty okoli vstrikovacu.
Co se tyce elektriky, zkus dvojzonovou klimu, zda jedna strana chladi a druha topi. Zkus prepinat postupne toho panacka na klimapanelu, zda se ruzne nataci klapky ventilace a vzduch fuci dle prepnuti. Zmena vzdy par sekund trva. Zkus vyhrevy sedacek. Alespon 5 min at jedou, pak misi uz plne hrat. Podivej se ped LP kolo zda je tam bufik. Uvidis vyfuk a takovy plechovy soudek. Pokud je, tak pri startu, budeli mi jak 5C, musi se spustit. Pokud bude vic stupnu, tak jedine primy start pres palubni PC podrzenim tlacitka reset, je-li v bufiku tato funkce. Zkus tomu po zahrati dat par krat plny plyn az do omezovace, zda kvuli pricpanemu EGR ci DPF auto nepada do nouzaku. Auto musi tahnout minimalne stejne jak 2,0 tdi
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z výbavy: jen tam bufík - byť jen v režimu automatického příhřevu, pochybuji, že bude ještě fungovat, dost možná bude zablokovaný (na to stačí 3 nevydařené pokusy o start). Pravděpodobně bude potřebovat repasi, zapnout režim ruční + časovač, pak je to funkce jako lusk, v zimě k nezaplacení.
Ten slabý 93kW lze snadno přepnout na normálních ~156kW, což je m.j. asi nejepší tuning, který existuje (ale hlavně díky tomu, že těch 93kW je krutě podladěných).
Pěkná kůža, vyhřívání zadku a skvělé audio (HU-850), vidím i tažné...
V 05/2010 to mělo 84tkm, takže km, kdoví, proč ne. Prd na tom záleží. Na rozvody je připravené tak jak tak, pokud tam nebude prokazatelná výměna nedávno.
Pokud bude zbytek auta v nějakém normálním stavu, tak proč ne? Nějaké investice na začátek vždycky budou, ale jak uděláš rozvody, náplně, bufík. Zkontrolovat nápravu a brzdy, pak máš skvělé auto - good start do začátku. S60 je takové milé auto pro dva či začínající rodinu.
Z větších investic: ještě zkontrolovat nebo dost možná i vyměnit vířivé klapky (pohledej tady), s tuningem současně lze vypnout i EGR, pak je klid.
Pokud už je potenciální problém s těmi klapkami, diagnostika ti to řekne.
Pavel
Ten slabý 93kW lze snadno přepnout na normálních ~156kW, což je m.j. asi nejepší tuning, který existuje (ale hlavně díky tomu, že těch 93kW je krutě podladěných).
Pěkná kůža, vyhřívání zadku a skvělé audio (HU-850), vidím i tažné...
V 05/2010 to mělo 84tkm, takže km, kdoví, proč ne. Prd na tom záleží. Na rozvody je připravené tak jak tak, pokud tam nebude prokazatelná výměna nedávno.
Pokud bude zbytek auta v nějakém normálním stavu, tak proč ne? Nějaké investice na začátek vždycky budou, ale jak uděláš rozvody, náplně, bufík. Zkontrolovat nápravu a brzdy, pak máš skvělé auto - good start do začátku. S60 je takové milé auto pro dva či začínající rodinu.
Z větších investic: ještě zkontrolovat nebo dost možná i vyměnit vířivé klapky (pohledej tady), s tuningem současně lze vypnout i EGR, pak je klid.
Pokud už je potenciální problém s těmi klapkami, diagnostika ti to řekne.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To nezni nijak spatne. Bily dym = studene a stazena para ne?
Tu origo diag bych tadeji vyresil. Vsak v tydnu kdyztak nekdo bude k dispozici.
Tu origo diag bych tadeji vyresil. Vsak v tydnu kdyztak nekdo bude k dispozici.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
I diagy Bosch, Wurth a další univerzály dokážou vysypat čísla chyb, jen je třeba "vlézt" do všech jednotek, když nic, tak aspoň motor (ECM), centrální (CEM). Čísla chyb (zde čtyřciferná) a typ jednotky opiš, něco se z toho dá vykoumat.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jinak v Praze ma origo diag DavidJ. Pohledej na foru. Treba bude mit cas a pomuze
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To ok neni. Olej musi byt nad maximum. A stitek kdy udelat rozvody? Blbost servisu. Rozvody se delaji ve 160 ci 180. Tak proc 188?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Olej přes max být nemá, je možný, že se do oleje dostává nafta, tzn. nebyl ještě aktualizovaný SW kvůlivá regeneraci DPF.
Jestli nejsou doklady, že rozvody byly 100% dělané tak je nejlepší si je nechat udělat a máš klid.
Jestli nejsou doklady, že rozvody byly 100% dělané tak je nejlepší si je nechat udělat a máš klid.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja se s temito chybama nikdy nepotkal. Signal z imobilizeru bude ve spinaci skrince. Palivova pumpa by mela byt v nadrazi a ten klima modul netusim. Chyby vyskocily znovu i po smazani?
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aha. Ja to necetl cele. Pak by to mohlo byt podavaci k bufiku. Zkus si vzit pytel se zmrazenym hraskem a pridrzet u cidla teploty. Zespodu L nebo P zrcatko. Az bude teplota min jak 4C nastartuj. Mel by sepnout bufik a jet. Po 15 sec pojede jiz z vyfuku bufiku pred LP kolem teply vzduch. Pokud nepojede, bufik nefunguje - spatne cerpadlo nebo tryska, motorek, senzor plamene, upadla vrtulka.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ať je to, jak je to - podle popisu všechny tři chyby byly "žluté", t.j. v tomto cyklu neaktivní, teoreticky mohou viset v autě už dlouho (u většiny chyb je v detailech uvedeno, v kolika km (nebo před kolika cykly) chyba poprvé nastala).
Chyba immobilizéru často vyskočí, když jsou na jednom kroužku více klíčů s immo kapslí a nepodaří se ani jeden načíst korektně.
Chyba pumpy je asi to nejmenší, kdyby byla špatná pumpa, není to taková raketa.
A chyba krokového motorku klimy je taky celkem častá, i kdyby byl nakonec KO, tak výměna není opět nic likvidačního.
Jinými slovy: pokud má auto skutečně jen tyto 3 chyby (a ještě neaktivní), tak je to malý zázrak a z "elektrického" hlediska je více než v pořádku.
P.
Chyba immobilizéru často vyskočí, když jsou na jednom kroužku více klíčů s immo kapslí a nepodaří se ani jeden načíst korektně.
Chyba pumpy je asi to nejmenší, kdyby byla špatná pumpa, není to taková raketa.
A chyba krokového motorku klimy je taky celkem častá, i kdyby byl nakonec KO, tak výměna není opět nic likvidačního.
Jinými slovy: pokud má auto skutečně jen tyto 3 chyby (a ještě neaktivní), tak je to malý zázrak a z "elektrického" hlediska je více než v pořádku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Potřeboval bych prosím radu: jak poznám, že u V70 TDI odchází dvouhmotový setrvačník? Včera jsem se byl na jednu V70 podívat a vypadala velmi dobře. Za jízdy ale "něco" hučelo od předních kol. Znělo to jako ložiska, ale raději se ptám. Plus teda po vypnutí motoru se celé auto pěkně zatřáslo. To by prý snad mohl být symptom načaté dvouhmoty. Ale zas při vypnutí motoru se klepe asi každý starší diesel.
Dvouhmota je docela strašák, proto se ptám.
Díky moc
Dvouhmota je docela strašák, proto se ptám.
Díky moc
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Soustavne huceni pri jizde tipuji pneu ci loziska.
Ze se auto otrepe extremne pri startu/zdechnuti bych videl na spatne silentbloky motoru. Ono se tdi ci d5 trochu zatrepe, ale ne extremne.
Spatna dvouhmota: na volnobeh ti neco klepe v motoru, seslapnes spojku a ono to prestane
Ze se auto otrepe extremne pri startu/zdechnuti bych videl na spatne silentbloky motoru. Ono se tdi ci d5 trochu zatrepe, ale ne extremne.
Spatna dvouhmota: na volnobeh ti neco klepe v motoru, seslapnes spojku a ono to prestane
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Děkuju, tohle přesně jsem potřeboval. Volnoběh přede jako kotě a při sešlápnutí spojky není žádný rozdíl.
To jsem potřeboval slyšet
To jsem potřeboval slyšet

_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Beroun / Chomutov
- Vůz: Volvo S60 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dám to s dovolením i sem...
Aktuálně máme v hledáčku toto:
https://auto.bazos.cz/inzerat/74565098/%20...%20st--CZ.php
Nezná někdo, popř. na co si dát pozor...?
Díky,
P.
Aktuálně máme v hledáčku toto:
https://auto.bazos.cz/inzerat/74565098/%20...%20st--CZ.php
Nezná někdo, popř. na co si dát pozor...?
Díky,
P.
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Možná Romulusw by pomohl s případnou obhlídkou. Je pražák, má stejný vůz a snad dokonce někde kolem těchto končin (Praha 4) se pohybuje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To by asi nebyl problem i s diagnostikou. Jen na ty automaty nejsem žádný expert.
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Beroun / Chomutov
- Vůz: Volvo S60 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Auto je ale bohužel v Kamenici 

_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To by nevadilo, dost často tam jezdím, jestli je to ta u Olešovic.
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Beroun / Chomutov
- Vůz: Volvo S60 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to by bylo super 
Píši Ti SZ

Píši Ti SZ

_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prosím, potřeboval bych poradit. Jsem domluvený na koupi Volva V70. Vypadá v dobrém stavu, jen při jízdě něco "hučí" někde zepředu, zní to jako ložisko.
Dodnes jsem byl přesvědčen o tom, že to je ložisko na kole, tzn. výměna za "pár korun", ale dneska jsem se shodou okolností svezl Focusem, ve kterém byl vykloktaný diferák a znělo to dost podobně.
Nemáte někdo nějaký tip, jak zjistit, zdali se to hučení ozývá z kola, nebo z diferáku? Ideálně bez nějakých větších servisních zásahů.
Děkuju moc.
Dodnes jsem byl přesvědčen o tom, že to je ložisko na kole, tzn. výměna za "pár korun", ale dneska jsem se shodou okolností svezl Focusem, ve kterém byl vykloktaný diferák a znělo to dost podobně.
Nemáte někdo nějaký tip, jak zjistit, zdali se to hučení ozývá z kola, nebo z diferáku? Ideálně bez nějakých větších servisních zásahů.
Děkuju moc.
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Špatné ložisko by se mělo pod zátěží ozývat více. Tzn. vzít prudce zatáčku a sledovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, tak to mi nedělá radost. Nevzpomínám si, že by se ta intenzita nějak měnila, a to jsem se projížděl klikatými okrskami.
Cena výměny diferenciálu asi překračuje hodnotu 21 let staré V70ky, že...
Cena výměny diferenciálu asi překračuje hodnotu 21 let staré V70ky, že...
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jsi si jistý, že to nedělají gumy?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jistý si nejsem, v těhle věcech se moc nevyznám. Ale ten zvuk se nejvíce podobal hučení vyčvachtaného ložiska (alespoň tak mi to přišlo).
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé