Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#3101 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

av Soldat jsou specialisté na Volvo.Přece o nich nebudete pochybovat!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 37
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

#3102 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Thompson »

Ahoj,

plánuju se podívat na tuhle V70 D5 120kW.

Koupeno nové v SRN, registrace: 3/2005, najeto: 217.000 km, výkon: 120 kW, STK: 10/2017, Výbava: manuální převodovka, 6x airbag, ABS, stabilizace podvozku (DSTC), posilovač řízení, aut. dělená klimatizace, tempomat, litá kola R17, plní "EURO III", palubní počítač, indikátor parkování, senzor stěračů, nastavitelný a multifunkční volant, el. okna, el. zrcátka, imobilizér, centrál dálkový, potahy kůže, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, mlhovky, originál autorádio HU-650 (CD+rádio), venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, dělená zadní sedadla, bi-xenonové světlomety s vysokotlakými ostřikovači

https://auto.bazos.cz/inzerat/72218157/Volvo-V70-D5-MOVE.php

VIN: YV1SW796252512019

Má někdo zkušenosti s tímto prodejcem a obecně Volvi ze SRN? Podle servisní historie z Německa by km mohli +- sedět.

předem děkuji!
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2004 Volvo V50 T5 AT FWD

#3103 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vdflat »

Ahoj,
zaujalo mě tohle Volvo:

https://auto.bazos.cz/inzerat/73664067/Volvo-V70-24D-rv20003.php

Jdu se na něj podívat, prozatím vím následující:
- kosmetické vady karoserie
- majitel neví, kdy a jestli vůbec se v automatu měnil olej
- KO zimní pneu na plechových discích

Šli byste do toho auta s tím, že automat je možná tikající bomba?

Předem díky za rady!
_________________
2004 Volvo V50 T5 AT FWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3104 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

vdflat píše:Šli byste do toho auta s tím, že automat je možná tikající bomba?
Jel jsi s tím autem? Jak na tom automat je? Řídil jsi někdy stejný automat? Porovnání? Co olej - vytáhni měrku (u tohoto 5q ještě je, taková žlutá plastová), utři do papírového kapesníku = červená malinkovka nebo černá bota? Smrdí po spálenině?

Na důkladnou prohlídku s sebou někoho, kdo Volva dobře zná a bude případně chladit tvoji hlavu.

Rada: sečti si nákupku + cenu repase automatu, jestli za ty peníze to auto tobě stojí, tak to vezmi (jestli nemá jiné zjevné velké vady).
Po té, co vyčistíš a důkladně propláchneš ten automat, uvidíš, jestli tu cenu za repasi automatu vydáš už teď nebo až za dalších 100tkm (což je otázka, kdy to bude).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3105 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

vdflat píše:Ahoj,
zaujalo mě tohle Volvo:

https://auto.bazos.cz/inzerat/73664067/Volvo-V70-24D-rv20003.php

Jdu se na něj podívat, prozatím vím následující:
- kosmetické vady karoserie
- majitel neví, kdy a jestli vůbec se v automatu měnil olej
- KO zimní pneu na plechových discích

Šli byste do toho auta s tím, že automat je možná tikající bomba?

Předem díky za rady!
Máš možnosti:
1. nechat to bejt, jezdit a doufat
2. vyměnit olej a doufat
3. vyměnit olej několikrát po sobě + možná nějaké rozpouštědlo typu BG a doufat

Ale asi by ti spíš řekli odborníci. Na druhou stranu je tenhle starší 5ti kvalt údajně za rozumný peníz opravitelný.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#3106 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

vdflat: Za 65k bych od toho nečekal zázraky, ale uděláš nejlíp, když to rovnou vezmeš na prohlídku někam, kde ty auta znají. V Praze si můžeš vybírat ;)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3107 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Thompson píše:Ahoj,

plánuju se podívat na tuhle V70 D5 120kW.

Koupeno nové v SRN, registrace: 3/2005, najeto: 217.000 km, výkon: 120 kW, STK: 10/2017, Výbava: manuální převodovka, 6x airbag, ABS, stabilizace podvozku (DSTC), posilovač řízení, aut. dělená klimatizace, tempomat, litá kola R17, plní "EURO III", palubní počítač, indikátor parkování, senzor stěračů, nastavitelný a multifunkční volant, el. okna, el. zrcátka, imobilizér, centrál dálkový, potahy kůže, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, mlhovky, originál autorádio HU-650 (CD+rádio), venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, dělená zadní sedadla, bi-xenonové světlomety s vysokotlakými ostřikovači

https://auto.bazos.cz/inzerat/72218157/Volvo-V70-D5-MOVE.php

VIN: YV1SW796252512019

Má někdo zkušenosti s tímto prodejcem a obecně Volvi ze SRN? Podle servisní historie z Německa by km mohli +- sedět.

předem děkuji!
Auto vypadá pěkně. Jak to dopadlo? Ideálně ho vzít někam v Praze na prohlídku, jak je tu zmíněno u jiného inzerátu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3108 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Jsi pobavil, výbava dostačující. Vždyť takhle od pohledu je to téměř plná výbava. Chybí snad jen střešní okno, integrovaná DVD navigace, telefonní modul a sedadlo spolujezdce v elektrice :-)
Vypadá pěkně, vem to opravdu do volvo servisu či tam zajeď s origo diagnostikou s někým, kdo taková auta zná. Cena mi přijde podezřele nízká, pokud je vše v pořádku.

Co se mi nelíbí, tak barva svitu toho xenonu, jakési moc modré.

EDIT: dle stavu sedaček bych i kilometry věřil, ale to by byla hodně velká výjimka.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3109 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Nevypadá zle a je s pěknou výbavou, slabší výkon poladíš u @d5t5.com a pak už jenom užívat si.
Akorát ty přední kotouče asi budou za zenitem a taky si zkontroluj jestli k tomu sundávacímu tažnému je i zbytek. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3110 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Servisaci z Prahy: Marra, David Patocka, T6R, AV dily. Snad dohledas po zadani techto jmen na netu. Jinak nekdo bude mit origo diagnostiku z prazskych, ale neznam.
A pokud servis pri testovacce neexistuje, pak pozor. To nejak to zaridime bude jejich servisak ci to kupte a kdyz tak nam to vratite - vymenime za neco jineho. Trochu se obavam, zda ti to dovoli napichnout i na vlastni diagnostiku nekoho koho treba najdes
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3111 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Asi to běžné co u každého auta - brzdy, táhnutí do stran, vrzání a klepání přední osy. Zaměřit se při studeném startu na klepání hydroštelů a pak chování dvouhmoty na volnoběh. Pak se koukni na palubní PC jestli display nedělá nějaké chujoviny, jako třeba "rozsypaný čaj" pixelů apod. Taky funkčnost kufrového zámku - rády se lámou kabely ve svazku do víka.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 28 dub 2017 20:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3112 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

U dieslu moc karbonu nebude. Poznal by jsi, kdyz odsroubujes olejove vicko.
Klepajici dvouhmotu poznas? Pokud neco klepe v motoru, seslapnes spojku a ono to prestane = dvouhmota na odchodu. Lehni mirne pod auto, zda neni vymontovany DPF. Obrazek jak DPF vypada najdes na netu. Rozdelej hadici sani mezi airboxem a vstupem do motoru. Zda neni plna oleje. Je to jeden stahovaci pasek. Pokud je tam plno oleje, turbo ho propousti. Pri akceleraci nesmi turbo piskat, nesmi sycet intercooler. Oddelej kryt motoru, zda neni extremne potecene od nafty okoli vstrikovacu.
Co se tyce elektriky, zkus dvojzonovou klimu, zda jedna strana chladi a druha topi. Zkus prepinat postupne toho panacka na klimapanelu, zda se ruzne nataci klapky ventilace a vzduch fuci dle prepnuti. Zmena vzdy par sekund trva. Zkus vyhrevy sedacek. Alespon 5 min at jedou, pak misi uz plne hrat. Podivej se ped LP kolo zda je tam bufik. Uvidis vyfuk a takovy plechovy soudek. Pokud je, tak pri startu, budeli mi jak 5C, musi se spustit. Pokud bude vic stupnu, tak jedine primy start pres palubni PC podrzenim tlacitka reset, je-li v bufiku tato funkce. Zkus tomu po zahrati dat par krat plny plyn az do omezovace, zda kvuli pricpanemu EGR ci DPF auto nepada do nouzaku. Auto musi tahnout minimalne stejne jak 2,0 tdi
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3113 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Z výbavy: jen tam bufík - byť jen v režimu automatického příhřevu, pochybuji, že bude ještě fungovat, dost možná bude zablokovaný (na to stačí 3 nevydařené pokusy o start). Pravděpodobně bude potřebovat repasi, zapnout režim ruční + časovač, pak je to funkce jako lusk, v zimě k nezaplacení.
Ten slabý 93kW lze snadno přepnout na normálních ~156kW, což je m.j. asi nejepší tuning, který existuje (ale hlavně díky tomu, že těch 93kW je krutě podladěných).
Pěkná kůža, vyhřívání zadku a skvělé audio (HU-850), vidím i tažné...

V 05/2010 to mělo 84tkm, takže km, kdoví, proč ne. Prd na tom záleží. Na rozvody je připravené tak jak tak, pokud tam nebude prokazatelná výměna nedávno.

Pokud bude zbytek auta v nějakém normálním stavu, tak proč ne? Nějaké investice na začátek vždycky budou, ale jak uděláš rozvody, náplně, bufík. Zkontrolovat nápravu a brzdy, pak máš skvělé auto - good start do začátku. S60 je takové milé auto pro dva či začínající rodinu.
Z větších investic: ještě zkontrolovat nebo dost možná i vyměnit vířivé klapky (pohledej tady), s tuningem současně lze vypnout i EGR, pak je klid.
Pokud už je potenciální problém s těmi klapkami, diagnostika ti to řekne.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3114 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To nezni nijak spatne. Bily dym = studene a stazena para ne?
Tu origo diag bych tadeji vyresil. Vsak v tydnu kdyztak nekdo bude k dispozici.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3115 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

I diagy Bosch, Wurth a další univerzály dokážou vysypat čísla chyb, jen je třeba "vlézt" do všech jednotek, když nic, tak aspoň motor (ECM), centrální (CEM). Čísla chyb (zde čtyřciferná) a typ jednotky opiš, něco se z toho dá vykoumat.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3116 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Jinak v Praze ma origo diag DavidJ. Pohledej na foru. Treba bude mit cas a pomuze
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3117 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To ok neni. Olej musi byt nad maximum. A stitek kdy udelat rozvody? Blbost servisu. Rozvody se delaji ve 160 ci 180. Tak proc 188?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3118 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Olej přes max být nemá, je možný, že se do oleje dostává nafta, tzn. nebyl ještě aktualizovaný SW kvůlivá regeneraci DPF.
Jestli nejsou doklady, že rozvody byly 100% dělané tak je nejlepší si je nechat udělat a máš klid.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3119 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ja se s temito chybama nikdy nepotkal. Signal z imobilizeru bude ve spinaci skrince. Palivova pumpa by mela byt v nadrazi a ten klima modul netusim. Chyby vyskocily znovu i po smazani?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3120 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Aha. Ja to necetl cele. Pak by to mohlo byt podavaci k bufiku. Zkus si vzit pytel se zmrazenym hraskem a pridrzet u cidla teploty. Zespodu L nebo P zrcatko. Az bude teplota min jak 4C nastartuj. Mel by sepnout bufik a jet. Po 15 sec pojede jiz z vyfuku bufiku pred LP kolem teply vzduch. Pokud nepojede, bufik nefunguje - spatne cerpadlo nebo tryska, motorek, senzor plamene, upadla vrtulka.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3121 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ať je to, jak je to - podle popisu všechny tři chyby byly "žluté", t.j. v tomto cyklu neaktivní, teoreticky mohou viset v autě už dlouho (u většiny chyb je v detailech uvedeno, v kolika km (nebo před kolika cykly) chyba poprvé nastala).

Chyba immobilizéru často vyskočí, když jsou na jednom kroužku více klíčů s immo kapslí a nepodaří se ani jeden načíst korektně.
Chyba pumpy je asi to nejmenší, kdyby byla špatná pumpa, není to taková raketa.
A chyba krokového motorku klimy je taky celkem častá, i kdyby byl nakonec KO, tak výměna není opět nic likvidačního.

Jinými slovy: pokud má auto skutečně jen tyto 3 chyby (a ještě neaktivní), tak je to malý zázrak a z "elektrického" hlediska je více než v pořádku.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

#3122 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TheKubajs »

Potřeboval bych prosím radu: jak poznám, že u V70 TDI odchází dvouhmotový setrvačník? Včera jsem se byl na jednu V70 podívat a vypadala velmi dobře. Za jízdy ale "něco" hučelo od předních kol. Znělo to jako ložiska, ale raději se ptám. Plus teda po vypnutí motoru se celé auto pěkně zatřáslo. To by prý snad mohl být symptom načaté dvouhmoty. Ale zas při vypnutí motoru se klepe asi každý starší diesel.
Dvouhmota je docela strašák, proto se ptám.

Díky moc
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3123 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Soustavne huceni pri jizde tipuji pneu ci loziska.
Ze se auto otrepe extremne pri startu/zdechnuti bych videl na spatne silentbloky motoru. Ono se tdi ci d5 trochu zatrepe, ale ne extremne.
Spatna dvouhmota: na volnobeh ti neco klepe v motoru, seslapnes spojku a ono to prestane
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

#3124 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TheKubajs »

Děkuju, tohle přesně jsem potřeboval. Volnoběh přede jako kotě a při sešlápnutí spojky není žádný rozdíl.
To jsem potřeboval slyšet :)
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 46
Registrován: 12 roků
Bydliště: Beroun / Chomutov
Vůz: Volvo S60 D5

#3125 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Potvor »

Dám to s dovolením i sem...

Aktuálně máme v hledáčku toto:

https://auto.bazos.cz/inzerat/74565098/%20...%20st--CZ.php

Nezná někdo, popř. na co si dát pozor...?

Díky,

P.
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“