Nosič kol na tažné - průvodce výběrem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Já bych se světel u XT 934 nebál.
Mám už druhej držák. Ten první mi sejmuli při řetězový bouračce a jedno světlo co nedostalo přímej zásah to vydrželo.
U druhýho se rozbylo jen sklíčko, ale světlo zůstalo na místě.
2 auta za mnou totálka.
Mám už druhej držák. Ten první mi sejmuli při řetězový bouračce a jedno světlo co nedostalo přímej zásah to vydrželo.
U druhýho se rozbylo jen sklíčko, ale světlo zůstalo na místě.
2 auta za mnou totálka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Basstl - tyjo, no, asi delaji ty drzaky z recyklovanych Volvo plechu
Tvl co to ma za kolo? Takova vidla. Ty kraso to ma hovado tak za 200, plus ten Canyon k tomu a vozi to na drzaku za 5tisic

Prave ta cena je opravdu hodne brutalni. Prosim pojdme si vsichni trosicku uvedomit, ze kvalita sice neco stoji, ale bezmala 30K za par trubek a nejaky plast s elektroinstalaci je fakt hardcore.KubasCZ píše: 19 srp 2024 15:00 Zatím jediné negativum vidím jeho pořizovací cenu.
.
.
Vozí na tom svůj poklad na downhill, tak v to musí mít přecijen nějakou důvěru![]()
Tvl co to ma za kolo? Takova vidla. Ty kraso to ma hovado tak za 200, plus ten Canyon k tomu a vozi to na drzaku za 5tisic
-
Offline
- Příspěvky: 171
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Vůz: XC70 T6 AWD
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Na rovinu, já ten držák mám vždy půjčený od kamaráda, páč ho prakticky nevyužije
Ale po těch zkušenostech je to fakt super ve všech ohledech..
Ad downhill, kamarád si kolo stavěl vysloveně sám z různých komponent a nemám k tomu detaily
V případě zájmu mohu vysondovat a postnout pak do správného topicu
FYI - založili jsme si WhatsApp skupinu na traily, kde je i pár Volvistů a parkrát jsme i spolu vyrazili na Klínovec, ale to už jsem fakt mimo téma

Ad downhill, kamarád si kolo stavěl vysloveně sám z různých komponent a nemám k tomu detaily


FYI - založili jsme si WhatsApp skupinu na traily, kde je i pár Volvistů a parkrát jsme i spolu vyrazili na Klínovec, ale to už jsem fakt mimo téma

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Manitou Dorado
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4937
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nosič kol na tažné - prosba o radu
a za modrou ovcijirka87 píše: 19 srp 2024 20:17 Basstl - tyjo, no, asi delaji ty drzaky z recyklovanych Volvo plechu![]()
Prave ta cena je opravdu hodne brutalni. Prosim pojdme si vsichni trosicku uvedomit, ze kvalita sice neco stoji, ale bezmala 30K za par trubek a nejaky plast s elektroinstalaci je fakt hardcore.KubasCZ píše: 19 srp 2024 15:00 Zatím jediné negativum vidím jeho pořizovací cenu.
.
.
Vozí na tom svůj poklad na downhill, tak v to musí mít přecijen nějakou důvěru![]()
Tvl co to ma za kolo? Takova vidla. Ty kraso to ma hovado tak za 200, plus ten Canyon k tomu a vozi to na drzaku za 5tisic![]()


_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Kolo z Dekáče muze snadno vyjit i na hodne pres 70K. A ikdyby to bylo to nejlevnejsi za 12, da se to chapat. Uzivit H2 neni sranda 

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 291
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Jakože jak se zde zmiňovalo už vícekrát Thule je Thule. Nicméně doporučuji zajet si do Brna do prodejny Hakr i s kolem. Mají tam nosiče přímo na prodejně a dají se vyzkoušet. Jsou tam hodně milí a když si u nich koupíš a nebudeš se ostýchat říct si o slevu tak ti ji i dají. Na Hakr ti dají víc jak na Thule, ale dají ti ji na všechno.
Já osobně na střeše vozím Thule, ale když bych řešil na kouli asi bych se Hakru úplně nebánil...
Já osobně na střeše vozím Thule, ale když bych řešil na kouli asi bych se Hakru úplně nebánil...
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Nosič kol na tažné - prosba o radu
OT
2 Ondra
tohle je docela častý jev. Buď hogofogo kára s naprosto otřesnejma kolama na nosičích (decathlon, mountfield apod), nebo naopak Škoda 120 a na zahrádce kolo za 150 - 200.000kč. Když jsem ještě jako mlaďoch občas obrážel DH závody, tak potkat pod lanovkou zaparkovanou Stodvácu, nebo Trabanta s kolama za 150.000kč+ na nosiči nebylo nic výjimečného (kolem roku 2007 - 2011 mělo 150 tis taky jinou hodnotu než dnes). Sám jsem to měl úplně stejně - proč bych vyhazoval prachy za blbej, nudnej gauč na čtyřech kolech, když chci jezdit dolekopcom a to se 195cm a cca 95kg nešlo realizovat na "low-end" bajku za 50 táců, takže auto šlo stranou a prachy jsem naházel do sjezďáka....jako drtivá většina ostatních v tom věku. Případně se koupila nějaká Corsa nebo jinej střep, aby mladá nevřískala, že musíme všude autobusem......samozřejmě že jezdila dál autobusem!
2 Ondra
tohle je docela častý jev. Buď hogofogo kára s naprosto otřesnejma kolama na nosičích (decathlon, mountfield apod), nebo naopak Škoda 120 a na zahrádce kolo za 150 - 200.000kč. Když jsem ještě jako mlaďoch občas obrážel DH závody, tak potkat pod lanovkou zaparkovanou Stodvácu, nebo Trabanta s kolama za 150.000kč+ na nosiči nebylo nic výjimečného (kolem roku 2007 - 2011 mělo 150 tis taky jinou hodnotu než dnes). Sám jsem to měl úplně stejně - proč bych vyhazoval prachy za blbej, nudnej gauč na čtyřech kolech, když chci jezdit dolekopcom a to se 195cm a cca 95kg nešlo realizovat na "low-end" bajku za 50 táců, takže auto šlo stranou a prachy jsem naházel do sjezďáka....jako drtivá většina ostatních v tom věku. Případně se koupila nějaká Corsa nebo jinej střep, aby mladá nevřískala, že musíme všude autobusem......samozřejmě že jezdila dál autobusem!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Grycatko : Volal jsem teď na popud informace, že Hakr dělá i Thule do mě bližší pobočky = do Ostravy.
Thule pravda dělají, ale Ateru (uvedeno na jejich stránkách) už ale nedělají. To mě teda hodně mrzí, protože to bych si dojel na místo a měl možnost reálně porovnat Thule, Ateru a Hakr naráz. Na začátku jsme se nepochopili a pán mi nabízel střešní nosiče, kde hned zkraje řekl, že do Hakru by vůbec nešel = buď ten výrobek není kdoví co, nebo mají z Thule větší marže. Asi obojí. Nevím.
Držák na elektrokola od Hakru takhle na obrázku vypadá všelijak a co se týče karbonových rámu, tak i prodejce mi sdělil, že se u Thule osobně setkal s tím, že kdo to chtěl teda utáhnout fest, tak poškodil rám. O tom vím už i odjinud.
Současně mi sdělil, že pokud mám rozvor kol na svém kole skutečně přes 130cm, tak to moc růžově nevidí ani u Thule. Že to usazení toho kola nebude úplně ideální.
Nejdražší nosič od Hakru určený přímo pro elektrokola zvládne nanejvýše kolo s rozvorem 120cm. To naprosto nechápu. To bude kolo tak o velikosti rámu "M" na 29 kolech
https://www.hakrbrno.cz/nosic-na-kola-na-tazne-zarizeni-hakr-trip-3-top-plus
Tento o trošku levnější, ale už jen pro 2 kola už tedy do 130cm, což stále na moje kolo nevyjde, ale myslím, že by to sneslo..nevím : https://www.hakrbrno.cz/nosic-kol-na-tazne-zarizeni-hakr-trip-2-top-plus-elektro - nicméně vzhledme k tomu, že to nelze rožšířit na 3.kolo je mi to jedno.
No - viděl bych to asi opravdu na výlet do Zlína, kde se nabízí jak Thule, tak Atera, současně sleduji bazar, ale jsem tak nějak skrz karbonový rám, vlastní rozměr nosiče, cenu a případnou nutnost u Thule dokupovat redukce a přípravky na karbonové rámy nakloněn výrazněji k té Ateře.
Thule pravda dělají, ale Ateru (uvedeno na jejich stránkách) už ale nedělají. To mě teda hodně mrzí, protože to bych si dojel na místo a měl možnost reálně porovnat Thule, Ateru a Hakr naráz. Na začátku jsme se nepochopili a pán mi nabízel střešní nosiče, kde hned zkraje řekl, že do Hakru by vůbec nešel = buď ten výrobek není kdoví co, nebo mají z Thule větší marže. Asi obojí. Nevím.
Držák na elektrokola od Hakru takhle na obrázku vypadá všelijak a co se týče karbonových rámu, tak i prodejce mi sdělil, že se u Thule osobně setkal s tím, že kdo to chtěl teda utáhnout fest, tak poškodil rám. O tom vím už i odjinud.
Současně mi sdělil, že pokud mám rozvor kol na svém kole skutečně přes 130cm, tak to moc růžově nevidí ani u Thule. Že to usazení toho kola nebude úplně ideální.
Nejdražší nosič od Hakru určený přímo pro elektrokola zvládne nanejvýše kolo s rozvorem 120cm. To naprosto nechápu. To bude kolo tak o velikosti rámu "M" na 29 kolech
https://www.hakrbrno.cz/nosic-na-kola-na-tazne-zarizeni-hakr-trip-3-top-plus
Tento o trošku levnější, ale už jen pro 2 kola už tedy do 130cm, což stále na moje kolo nevyjde, ale myslím, že by to sneslo..nevím : https://www.hakrbrno.cz/nosic-kol-na-tazne-zarizeni-hakr-trip-2-top-plus-elektro - nicméně vzhledme k tomu, že to nelze rožšířit na 3.kolo je mi to jedno.
No - viděl bych to asi opravdu na výlet do Zlína, kde se nabízí jak Thule, tak Atera, současně sleduji bazar, ale jsem tak nějak skrz karbonový rám, vlastní rozměr nosiče, cenu a případnou nutnost u Thule dokupovat redukce a přípravky na karbonové rámy nakloněn výrazněji k té Ateře.
-
Offline
- Příspěvky: 1270
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Kam jsi volal do Ostravy do Neuboxu Jardovi?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Ne, do Hakru,vsak to pisu. Je to prvni veta prispevku 

-
Offline
- Příspěvky: 1270
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Aha to jsem prehlidnul.
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Jirko, pokud nemáš problém dojet do Zlína, zajeď sem: eshop.autosimek.cz
Pokud do Zlína nechceš, najdeš třeba podobného v Přerově, Olomouci apod.
Pán prodává několik značek, můžeš si vše vyzkoušet a rozhodnout se. Pán poradí, ne tak aby prodal, ale popravdě řekne, že toto nikdo neumí, toto umí ten.
Já osobně tam byl se 4 koly a zkoušel jsem nosič, kam se ty kravské boost osy vlezou. Jo sice se mi kola vlezla šířku bez odírání vidlic na Yakimu, ale zase mi pak nešla dát kola skrz řidítka.
Průser je, že si to vyzkoušíš na současná kola, pak koupíš dítěti větši, ženě jiné a můžeš začít znovu.
Takže já nakonec zůstal u mého původního Thule, co jsme řešil tady v jiném topicu a vždy na vidlice dám nastříhané rukojeti z říditek a cajk.
Nicméně pro 3 kola najdeš dle mě v pohodě nosič, co bude mít dostatečný rozezstup na boost osy a delší rozvor.
Jo a obava z poškození karbonového rámu? Hele mám 3 roky karbon, vezl jsem kolo cca 20x, najeto určitě přes 3 000 km a vše cajk. Pokud nejsi hňup a dotahuješ s citem, není problém. Já osobně tedy ještě pod klasické Thule držáky dávám pásek s takovou měkčenou gumou. Za mě zbytečné cokoliv za draho kupovat. Vlastně stačí ustřihnout karimatku a našít na to suchý zip.
Pokud do Zlína nechceš, najdeš třeba podobného v Přerově, Olomouci apod.
Pán prodává několik značek, můžeš si vše vyzkoušet a rozhodnout se. Pán poradí, ne tak aby prodal, ale popravdě řekne, že toto nikdo neumí, toto umí ten.
Já osobně tam byl se 4 koly a zkoušel jsem nosič, kam se ty kravské boost osy vlezou. Jo sice se mi kola vlezla šířku bez odírání vidlic na Yakimu, ale zase mi pak nešla dát kola skrz řidítka.
Průser je, že si to vyzkoušíš na současná kola, pak koupíš dítěti větši, ženě jiné a můžeš začít znovu.
Takže já nakonec zůstal u mého původního Thule, co jsme řešil tady v jiném topicu a vždy na vidlice dám nastříhané rukojeti z říditek a cajk.
Nicméně pro 3 kola najdeš dle mě v pohodě nosič, co bude mít dostatečný rozezstup na boost osy a delší rozvor.
Jo a obava z poškození karbonového rámu? Hele mám 3 roky karbon, vezl jsem kolo cca 20x, najeto určitě přes 3 000 km a vše cajk. Pokud nejsi hňup a dotahuješ s citem, není problém. Já osobně tedy ještě pod klasické Thule držáky dávám pásek s takovou měkčenou gumou. Za mě zbytečné cokoliv za draho kupovat. Vlastně stačí ustřihnout karimatku a našít na to suchý zip.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 291
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Nemyslím si že mají větší marže, ale prostě držák na střechu od thule je naprostá špička a nechápu proč někdo kupuje něco jinéhojirka87 píše: 20 srp 2024 11:37 Grycatko : Volal jsem teď na popud informace, že Hakr dělá i Thule do mě bližší pobočky = do Ostravy.
Thule pravda dělají, ale Ateru (uvedeno na jejich stránkách) už ale nedělají. To mě teda hodně mrzí, protože to bych si dojel na místo a měl možnost reálně porovnat Thule, Ateru a Hakr naráz. Na začátku jsme se nepochopili a pán mi nabízel střešní nosiče, kde hned zkraje řekl, že do Hakru by vůbec nešel = buď ten výrobek není kdoví co, nebo mají z Thule větší marže. Asi obojí. Nevím.

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Tazne bych mel mit v patek namontovane,takze pak se to uz pohne.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V60 D4 Polestar Engineered MY2015
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Marže na Thule určitě velké moc nebudou.
Ceny jsou díky internetu hodně nízko. Resp. v zahraničí ho levnější většinou nekoupíš.
Thule je prostě špička a obrovskou výhodou je to, že má opravdu delší životnost než auto
Až můj skládací morálně dožije, tak jdu taky jednoznačně do Eposu. Momentálně ale složení a uklízení do kufru na švihu je ideální:)
Ceny jsou díky internetu hodně nízko. Resp. v zahraničí ho levnější většinou nekoupíš.
Thule je prostě špička a obrovskou výhodou je to, že má opravdu delší životnost než auto

Až můj skládací morálně dožije, tak jdu taky jednoznačně do Eposu. Momentálně ale složení a uklízení do kufru na švihu je ideální:)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4 Polestar Engineered MY2015
V60 D4 Polestar Engineered MY2015
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Borci, tak drobná aktualizace. Beery ty máš jak vidím "L" rám na tom Gravelu. Věděl bys rozvor kol ?
Obvolal jsem prodejce Thule, prodejce Atera a nikomu se vůbec nelíbí, že mám kolo s rozvorem 134cm a celkem nad tím kroutili hlavama. Nechápu jak to děláte, však nemáte všichni 150cm. Kde a na čem přesně vozíte kola, když máte XL rám ?
Pro Vaši představu o tom, kde přesně je problém - ak kámoš má "L" celopéro na 29" gumách s rozvorem kol 122cm. Zde je například jeden z mnoha nosičů s dobrým rozestupem mezi koly a to skvělých 22cm a ten je určen i pro elektrokola a je zde maximální rozvor kol 1130mm !!! To je tak pro dětské kolo : https://www.nosice-stresni.cz/detail/nosic-3-kol-na-tazne-menabo-antares-plus-skladaci/
Prodejce Atera mě nasměřoval na tento model, ale zatím mi nikdo nedokázal říct, zda tam to moje heblo vejde. Není to žádný krasavec, ale asi si nebudu mít z čeho vybrat to tak vypadá : http://www.nosiceatera.cz/nosic-kol-na-tazne-zarizeni-atera-strada-e-bike-xl-pro-2-kola-p2242
Jedno vím jistě - že s jakýmkoliv skládacím nosičem (myšleno tak, že jej složíte do velikosti lodního kufru - viz Thule modely EasyFold, Atera Vario apod.) se můžu rozloučit.
Edit : hele ze nekecam. Tady je nejake elektro celopero od Canyonu a to ma v popiskach geometrie u XL ramu rozvor 133cm...takze nejsem vyjimka
https://www.canyon.com/cs-cz/elektrokola/horska-elektrokola/mountain-ebikes-striveon/strive-on-cfr/3429.html
Obvolal jsem prodejce Thule, prodejce Atera a nikomu se vůbec nelíbí, že mám kolo s rozvorem 134cm a celkem nad tím kroutili hlavama. Nechápu jak to děláte, však nemáte všichni 150cm. Kde a na čem přesně vozíte kola, když máte XL rám ?
Pro Vaši představu o tom, kde přesně je problém - ak kámoš má "L" celopéro na 29" gumách s rozvorem kol 122cm. Zde je například jeden z mnoha nosičů s dobrým rozestupem mezi koly a to skvělých 22cm a ten je určen i pro elektrokola a je zde maximální rozvor kol 1130mm !!! To je tak pro dětské kolo : https://www.nosice-stresni.cz/detail/nosic-3-kol-na-tazne-menabo-antares-plus-skladaci/
Prodejce Atera mě nasměřoval na tento model, ale zatím mi nikdo nedokázal říct, zda tam to moje heblo vejde. Není to žádný krasavec, ale asi si nebudu mít z čeho vybrat to tak vypadá : http://www.nosiceatera.cz/nosic-kol-na-tazne-zarizeni-atera-strada-e-bike-xl-pro-2-kola-p2242
Jedno vím jistě - že s jakýmkoliv skládacím nosičem (myšleno tak, že jej složíte do velikosti lodního kufru - viz Thule modely EasyFold, Atera Vario apod.) se můžu rozloučit.
Edit : hele ze nekecam. Tady je nejake elektro celopero od Canyonu a to ma v popiskach geometrie u XL ramu rozvor 133cm...takze nejsem vyjimka
https://www.canyon.com/cs-cz/elektrokola/horska-elektrokola/mountain-ebikes-striveon/strive-on-cfr/3429.html
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 291
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Hele je to tak jak říkáš bohužel kola se prodlužují a já mám taky 130cm rozvor na svém celopéru a to mám 27" kola a samo sebou boost osy. Bohužel nechápu proč výrobci nosičů na tento trend nereagují a stále dělají krátké nosiče
kamarád vždy nadává když jedeme spolu na kola a on bere svůj starší thule, protože to kolo se tam dává fakt na*ovno. on má "jen" 128cm s 29" a taky to není žádný med.
Používáme mimo originální kotvení za ráfky ještě dodatečně kurty, aby to prostě někde nespadlo...
Rozhodně doporučuji zajet někam a kolo na nosič umístit a vyzkoušet si ergonomii jak se tam dává a jak se ti s tím manipuluje

Používáme mimo originální kotvení za ráfky ještě dodatečně kurty, aby to prostě někde nespadlo...
Rozhodně doporučuji zajet někam a kolo na nosič umístit a vyzkoušet si ergonomii jak se tam dává a jak se ti s tím manipuluje

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Ted se divam a XL ram obycejneho hardtailu (me druhe kolo) je pouhych 117cm. A to elektricke celopero ma 134cm. To je masakr.
Jako popravde zacinam trochu schizovat, ze to tazne montuju zbytecne, protoze jsem kripl a ja na vylety potrebuju tu elektriku, ne to "bio-kolo".
Dodatek : Atera ma narozdil od Thule takove docela hluboke uchyty na pneumatiku. U Thule to tam jen tak sedi jakoze v takovem zlabu (chapu, ano reminek...ale stejne).
Odpoledne vam sem vyfotim to svoje hovado v jednom starsim nosici Thule. Ten jsem si ted pujcil- tam vyrobce udava maximalni rozvor 130cm, tak to jsem zvedavej.
Jako popravde zacinam trochu schizovat, ze to tazne montuju zbytecne, protoze jsem kripl a ja na vylety potrebuju tu elektriku, ne to "bio-kolo".
Dodatek : Atera ma narozdil od Thule takove docela hluboke uchyty na pneumatiku. U Thule to tam jen tak sedi jakoze v takovem zlabu (chapu, ano reminek...ale stejne).
Odpoledne vam sem vyfotim to svoje hovado v jednom starsim nosici Thule. Ten jsem si ted pujcil- tam vyrobce udava maximalni rozvor 130cm, tak to jsem zvedavej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 291
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Ano hardtail je vždy kratší jak celopéro a o dost.u elektriky je ten rozdíl možná větší.
No pošli co máš těšíme se 
p.s. máš tady i skupinu "jaké sedláte kolo?" (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30838)


p.s. máš tady i skupinu "jaké sedláte kolo?" (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30838)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
To ja vim, tam jsem to taky daval : https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=188009&mode=view
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Na ten Bosal jsi už zapomněl, nebo jsi ho už z výběru vyhodil? 
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
No, takze tady je to hovado moje na pujcenem nosici kol Thule 928. K nemu jsem zatim nikde nenasel pro jaky rozvor kol je delany (naprosto nechapu,ze to nejde snadno a hned najit v nejake archivni databazi Thule) nicmene ten nosic kol je tak o 10cm mensi nez bych potreboval uplne idealne a tak o 5cm mensi,nez je naprosto nezbytne. To kolo tam nedam, zapnu to za jedno kolo a na druhe reminek nedosahne,plus stredy kol jsou uz mimo nosic
Zlaby na pneu jsou naprosto nedostatecne hluboke a ten zadni sklopny ram od nejz vedou ty ramena je prilis blizko samotnemu kolu
Mamut to kolo proste...
Hele na Bosal jsem nezapomnel, ale 18tis za Bosal mi prijde peklo. To uz asi radeji 21-22 za Thule Fold 934ku
Zlaby na pneu jsou naprosto nedostatecne hluboke a ten zadni sklopny ram od nejz vedou ty ramena je prilis blizko samotnemu kolu
Mamut to kolo proste...
Hele na Bosal jsem nezapomnel, ale 18tis za Bosal mi prijde peklo. To uz asi radeji 21-22 za Thule Fold 934ku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 22 srp 2024 17:36, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Nosič kol na tažné - prosba o radu
A kde na něj koukáš? Běžně se dá sehnat pod 14 000,-
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Nosič kol na tažné - prosba o radu
Pravda. Ale jak se tam uchyti to treti kolo, to nechapu
https://www.alza.cz/auto/bosal-comfort-pro-iii-nosic-kol-na-tazne-zarizeni-3-kola-tuv-d6700612.htm
Edit : https://youtu.be/O99Bgozon8M?si=eNgs8jhp5JfBG4Sc
Navic je skladaci a ma reminky uz nahore na uchyt kolem ramu = ready for carbon
https://www.alza.cz/auto/bosal-comfort-pro-iii-nosic-kol-na-tazne-zarizeni-3-kola-tuv-d6700612.htm
Edit : https://youtu.be/O99Bgozon8M?si=eNgs8jhp5JfBG4Sc
Navic je skladaci a ma reminky uz nahore na uchyt kolem ramu = ready for carbon
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé